breadcrumb

Pracovné pozície

Prevádzkový riaditeľ / COO

Koho hľadáme ?

Do rodinnej firmy, ktorá prináša do svojho segmentu vysokú  odbornosť so srdcom, hľadáme VŠESTRANNÉHO a ORGANIZAČNE ZDATNÉHO OPERATÍVCA, ktorý náš rast posunie správnym smerom. Chceme mať vo veciach a postupoch jasno, potrebujeme veci doladiť, niektoré nastaviť a iné úplne zmeniť.

Očakávame od teba, že s Tvojim príchodom sa firma rozvinie obratovo, ziskovo aj zákaznícky.

Hľadáme ODBORNÍKA, ktorý je zameraný na výsledok a vie, aký dopad na ekonomiku a kultúru firmy urobí aj jedno jeho „malé“ rozhodnutie. ODVÁŽLIVCA, ktorý sa nezľakne množstva agendy, vyjednávacích rozhovorov s dodávateľmi a ktorý bude schopný v krátkej dobe prevziať riadenie celej firmy. Je fajn, ak máš skúsenosti z väčšej zahraničnej spoločnosti, v ktorej si mal priestor zefektívňovať rôzne procesy.

Hľadáme MANAŽÉRA, ktorý vie zobchodovať príležitosť a je zameraný na vzťahy

Tiež hľadáme k sebe kolegu, ktorý bude mať v sebe kus ČLOVEČINY a prinesie so sebou skúsenosti v riadení firmy, bude ich zdieľať a posúvať nás tak v našom biznise vpred.

Bude mať DRIVE, bude CIEĽAVEDOMÝ a ÚPRIMNÝ. Bude schopný spraviť manažérske rozhodnutia, za ktorými si bude pevne stáť. 

Hľadáme kolegu, ktorý si vie získať REŠPEKT a vie múdro delegovať  a aj kontrolovať úlohy.

Hľadáme tiež TÍMOVÉHO hráča, ktorý verí v silu spolupráce, dávanie a prijímanie spätnej väzby berie ako samozrejmú súčasť svojej práce. Ktorý robí úprimne všetko pre budovanie zdravej pracovnej atmosféry.

Mal by si ovládať anglický jazyk na úrovni C1, minimálne však B2. Budeš to potrebovať pri jednaniach s našimi zahraničnými partnermi.

Čo budeš robiť ?

Budeš reprezentovať našu spoločnosť, zastupovať ju v rôznych veciach, budeš viesť chod celej našej firmy a budeš :

  • mať zodpovednosť za každodenné riadenie našej prevádzky z hľadiska financií, ľudí, dodávateľov aj našich klientov
  • mať na starosti ekonomiku našej spoločnosti, takže pojmy ako PM, EBITDA, P&L, CF, profitability, KPI’s ti nebudú robiť žiadny problém – ani v nastavení, ani v interpretovaní
  • sa starať o celý „people management“ ako sú nábory nových kolegov, ich adaptácia, hodnotenie a rozvoj/ školenia, o pracovno-právnu agendu a ostatné legislatívne veci súvisiace so zamestnancami
  • „styčným dôstojníkom“ pre našich dodávateľov (prevažne zo Slovenska a Čiech) – tu bude od teba závisieť vyjednávanie cenových podmienok, uzatváranie zmlúv a vybudovanie dlhodobých partnerských vzťahov
  • Sa Starať o marketing spoločnosti - našim cieľom je vybudovať „LOVE BRAND“

Vyzerá to ako práca pre niekoľko ľudí ? Možno áno, ale tým, že nie sme veľkí, potrebujeme skôr komplexného človeka, ktorý má niečo za sebou a má odvahu a chuť s nami veci meniť a má na to potrebné skúsenosti. Nebudeš na to sám, v mnohých oblastiach budeš mať k dispozícii našich kolegov alebo externých partnerov

Čo ponúkame?

Ponúkame prácu, v ktorej sa budeš môcť realizovať. Veľký priestor na tvoje nápady a uplatnenie tvojich skúseností.

Každodenný kontakt so zahraničím, takže ak potrebuješ hovoriť v angličtine, budeš mať na to veľa možností.

Stabilnú a rôznorodú prácu v príjemnom prostredí rodinnej firmy, kde majú svoje miesto hodnoty ako otvorenosť, dôvera a vzájomný rešpekt. Miesto, kde si ceníme skúsenosti.

od 1800€

Supply Chain Manager

Who are we looking for ?

 

An EXPERT with several years of experience in logistics, purchasing (especially strategic) and warehousing of the company.

PROFFESIONAL, for whom obstacles are challenges, who is able to work in a team and clearly define objectives (CAN DO attitude)

LEADER, who can motivate and develop his employees, believe in a team motivation and who will be assertive and conflict-free.

BIG PICTURE VIEWER – can think in the context of whole organization

A DILIGENT PERSON, who through work is fulfilling his/her ambitions, carried out not only by reason but also by heart

A MATURE PERSON who has enough humility and life experience and does not need to show various manifestations of his ego

 

For whom are we looking for ?

 Our client is a foreign manufacturing company with a family environment and focus on people

 

What you will be your role ?

You will be the part of the Management team and will manage and develop the entire order cycle so as to enhance business development and ensure sustainability and customer satisfaction

 

You will be responsible for smooth operation of entire material flow, purchasing, warehouse and expedition process :

  • Supplier search, evaluation and development
  • Pricing & budgeting
  • Managing operational and tactical purchase
  • Costs optimalization
  • Recommend improvement and optimization of supply chain
  • Optimal stock inventory
  • Storage and expedition of final products

 

To achieve your goals you have to use previous work experience, argumentation and negotiation skills.

 What we offer ?

Salary from 3000€ - based on your previous experiences

In addition to managerial benefits (annual remuneration, company car), we offer a „free hand“ and independence in logistics management as well as in people management, a company with great potential and growth and resounding names among customers. We offer an international company with a family environment and focus on people.

Selection :

The selection process consists of several steps :

  • the first round must be completed with our consultant
  • the second round will take place directly at the client

IMPORANT :

During the selection process we will check the references with your approval

 

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Vladimíra Gjablová
+421 918 378 082
v.gjablova@ynak.sk

3000€

Finančný Manažér / Plant Controller - Orava

Koho hľadáme ?

Finančáka, ktorý má skúsenosť v oblasti kontrolingu vo výrobnom závode. Táto skúsenosť ti pomôže lepšie pochopiť procesy v našom výrobnom prostredí. Potrebujeme niekoho, kto sa pozerá na kontrolingovú problematiku a na fungovanie závodu z vtáčej perspektívy, kto chce robiť v zdravom finančnom prostredí, kto rozmýšľa LEAN, ktorého naplánovaný budget výsledok bude čitateľný, neprestrielný a bude inline s auditmi.
Keďže sme zahraničný výrobný korporát, znalosť anglického a znalosť IFRS je nevyhnutnosť.

Čo budeš robiť ?

Koordinovať, organizovať a zodpovedať za finančné fungovanie výrobného závodu

Zodpovedať a riadiť prípravu rozpočtu a finančných výhľadov, analyzovať a reportovať odchýlky, schvaľovať náklady v súlade s rozpočtom 

Stanovovať a rozvíjať interné pravidlá týkajúce sa financií nášho závodu a dbať o to, aby boli v súlade so zákonom 

Porovnávať výsledky s operatívnymi plánmi a reportovať výsledky v rámci závodu, aj v rámci korporátu 

Podielať sa na tvorbe ceny konkrétneho výrobku 

Samozrejme nezabúdame ani na reporty, KPI ukazovatele, analýzy. 

Komunikácia bude prebiehať naprieč celým závodom, reportovať budeš riaditeľovi závodu, ale aj svojmu metodickému šéfovi v rámci korporátu 

Budeš riadiť menší tím v rámci oddelenia 

Budeš súčasťou dynamického kolektívu, s ktorým v prípade pozitívneho "naladenia" vieš dokázať "veľké veci"

 

Čo za to dostaneš ?

od 2000€ fix / btto / mes - závisí od skúseností a znalostí

Za tvoju prácu dostaneš adekvátne finančné ohodnotenie, plus niečo navyše (13ty plat)

Nehráme sa na prácu od - do, dôležitý je pre nás výsledok

K pozícii NIE JE služobný automobil

Osobnostné predpoklady a zručnosti :

Hľadáme komunikačne zdatného odborníka, ktorý dokáže výsledky nášho závodu správne odprezentovať a v prípade nutnosti použiť aj silné argumenty
Vieš nachádzať súvislosti a navrhovať riešenia
Logické myslenie a sedliacky rozum by ti nemali robiť problém
Ovládaš SAP MM modul - budeš to mať ľahšie pri adaptácii

Pre koho pozíciu obsadzujeme ?

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta - zahraničnú výrobnú spoločnosť strednej veľkosti. Vyrábajú komponenty pre automobilový a ostatný priemysel

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Vladimíra Gjablová
+421 918 378 082
v.gjablova@ynak.sk

od 2000€

Vedúci metrológie

Koho hľadáme?

Hľadáme do tímu skúseného manažéra, ktorý má za sebou skúsenosti s testovaním a validáciou produktov v oblasti AUTOMOTIVE.

Potrebujeme HĽADAČA RIEŠENÍ, ktorý vie prevziať zodpovednosť, bude šlapať po výsledkoch, je samostatný a dôsledný.

Hľadáme človeka, ktorý sa bude podieľať na novej výzve pre výrobný závod (TIER 1 pre automotive), kde sa chystá budovanie „best-in-class“ laboratórneho centra pre testovanie a validáciu produktov.

Mal by si mať skúsenosti s testovaním produktov, s metrológiou a meraním. Tiež s laboratórnym SW a programovaním. Úplne super bude, ak máš skúsenosť so zákazníkmi zo skupiny VW alebo BMW. Pri práci ti rozhodne pomôže tvoje analytické myslenie a schopnosť vyhodnocovať dáta.

K svojej práci budeš rozhodne potrebovať angličtinu, lebo naše R&D centrum, s ktorým budeš v spojení je v zahraničí.

A aby sa ti v tejto roli darilo, rozhodne potrebuješ byť schopný pracovať s prioritami, vedieť rozvíjať zručnosti a schopnosti seba i svojho tímu.

Čo budeš robiť?

Zveríme ti nový projekt v rámci nášho laboratórneho centra – potrebujeme ho „prekopať“, zmeniť, rozvinúť, pozdvihnúť.

Dostaneš priestor prinášať a realizovať svoje nápady, vytvárať trendy a tým ovplyvniť aj chod a smerovanie firmy. Staneš sa dôležitým parťákom pre ľudí naprieč všetkými možnými oddeleniami.

Budeš zodpovedný za správnosť meraní, kalibráciu a funkčnosť meracej techniky. Popri tom budeš zodpovedať za celý tím laboratórnych technikov (momentálne je tím malý, ale plánujeme ho rozširovať). Budeš nielen plánovať a nastavovať procesy, ale aj realizovať merania fyzikálnych vlastností dielov, 2D/3D funkčné testy, skúšky tesnosti, životnosti, vibračné testy a ďalšie skúšky materiálu.

Aktívne budeš komunikovať nastavenie parametrov, výsledky testov a analýz a riešiť problémy s našim R&D centrom, projektovým manažmentom, zákazníkom aj výrobou.

Budeš cestovať (približne raz do mesiaca) – Nemecko, Poľsko, ČR

Čo ponúkame?

Ponúkame ti samostatnú, ale aj zodpovednú prácu a veľký priestor na realizáciu. Naše prostredie je dynamické, neriešime zbytočnú byrokraciu. Radšej veci hneď realizujeme.

Ponúkame ti fajn kolektív, rôzne benefity podľa vlastného výberu, 1 týždeň dovolenky navyše, príspevok na kultúru/šport, telefón a notebook aj na súkromné účely. Máme flexibilnú pracovnú dobu. Ponúkame jazykové vzdelávanie.

 

 

 

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Vladimíra Gjablová
+421 918 378 082
v.gjablova@ynak.sk

od 1500€ - v závislosti od Tvojich skúseností

KAM kávičkár

Koho hľadáme ?

Miluješ kávu a nevieš si predstaviť bez nej jediný deň? Gúgliš celé hodiny v kávovom svete, sleduješ, čo všetko ovplyvňuje chuť kávy? Rozumieš sa praženiu a si fanúšikom riešení na mieru? Predstavuješ si niekedy, aké by to bolo, keby si mohol tvoriť nový brand kávy na slovenskom trhu?

Hľadáme NADŠENCA kávy, skúseného človeka, ktorý je samostatný a má skúsenosti v tejto  oblasti a samotného Key account managementu (toto je kľúčové). Nehľadáme obchodníka na začiatku jeho kariéry, ani prevádzkara z kaviarne.

Hľadáme človeka, ktorý má za sebou skúsenosti a konkrétne výsledky, ktorý sa orientuje v oblasti HoReCa a gastro segmentu. Ak si mal vlastný kávový koncept a biznis, v ktorom si sa musel obracať a naučiť sa všetko od praženia kávy až po úspešné zrealizovanie obchodu s HoReCa zákazníkom, tak ti radi zveríme našu myšlienku, ktorú môžeš budovať s nami.

Je dôležité, aby si vedel pracovať s prioritami a mal skúsenosti s riadením projektu. Mal by si byť komunikačne zdatný.

Znalosť anglického jazyka bude tvojou výhodou – stroje, ktoré budeš zabezpečovať sú zo zahraničia, mal by si mať takú úroveň, aby si sa vedel so zahraničným dodávateľom dohovoriť (najmä mailom) a dokázať mu vysvetliť, čo potrebuješ.

Čo bude Tvojou úlohou ?

Ponúkame výnimočnú pracovnú príležitosť pre kávičkára, ktorý si prevezme novo pripravený koncept kávy a bude ho vedieť spolutvoriť v oblasti HoReCa a gastra. Celý koncept je pripravený, máme urobený brand plán aj vymyslenú stratégiu.

Tvojou úlohou bude uviesť novú značku na trh – nie je to len samotná kávová značka – nie sme začiatočníci, máme za sebou už niekoľko známych značiek iného sortimentu a je potrebné, aby si našiel ich súčinnosť.  Budeš budovať distribučnú sieť, ale nebudeš na to sám – pomôže ti aj náš obchodný tím, brand manažér a aj samotná firma, ktorá už má svoje meno na trhu.

Ty budeš garantom celého projektu, budeš ho posúvať vpred, vytvárať koncept pre obchoďákov, pripravovať pre nich školenia a robiť  prezentáciu kávy.

Budeš mať možnosť nakupovať stroje pre zákazníka šité na mieru (máme dodávateľov, budeš s nimi komunikovať). Keď prinesieš dobrý nápad, dostaneš podporu na jeho realizáciu.

Pracovať budeš prevažne v teréne (70%) a zvyšok budeš pracovať z domu, prípadne z našej centrály v Bratislave (30%).

Čo ponúkame ?

Rozhodne ti ponúkame priestor na vlastnú realizáciu, možnosť priniesť svoje know-how do sveta kávy. Ponúkame ti zázemie stabilnej spoločnosti na trhu a silný tím ľudí.

Ak si kladieš otázku, nakoľko je tento projekt stabilný a istý, chceme ťa uistiť, že sa nám aj napriek celospoločenskej situácii darí a svojimi výrobkami získavame čoraz väčšiu silu na trhu.  

Ponúkame ti mzdu od 2000€ fix brutto + prémie- v závislosti od tvojich „ kávových“ skúseností. K tomu auto, tablet, telefón.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 2000 EUR/ brutto mesačne plus prémie

HR špecialista

Koho hľadáme? 

Do nášho úzkeho tímu na  personálnom oddelení hľadáme skúseného HRistu, ktorý vie fungovať samostatne a má zodpovedný prístup k práci.

Podmienkou pre náš výber je skúsenosť s personalistikou (ideálne vo výrobnom segmente alebo FMCG) , aktívna znalosť angličtiny a práca s excelom (nie nebude to len o číslach) .

Potrebujeme komunikačne zdatného odborníka (znalosť legislatívy je nevyhnutná), ktorý dokáže prakticky a trpezlivo odkomunikovať zvedavé otázky našich zamestnancov, je ochotný pomôcť a poradiť.

Chceme k nám ľudsky príjemnú osobnosť s pozitívnym postojom k ľuďom okolo seba.

Tímového hráča

Operatívca a skvelého organizátora, ktorého nezaskočia „deadliny“ ani neustále zmeny v legislatíve alebo v našich interných procesoch

Uvítame človeka, ktorého HRina baví, napĺňa a dokáže efektívne využiť svoj čas v práci a  doťahuje veci do konca, pričom ich neurobí povrchne 

ČO budeš robiť ?

Budeš mať na starosti kompletné vedenie personálnej administratívy v rámci nášho závodu

Budeš zodpovedať za nábor zamestnancov a koordinovať aj ich adaptačný proces,

Budeš spolutvorcom pri vytváraní a úprave popisov prác

Budeš zodpovedný za reporting

Budeš zodpovedný každý mesiac za včasné a správne uzatvorenie dochádzky v súčinnosti s nadriadenými a pripravovať podklady pre mzdy

Budeš spravovať celú agendu týkajúcu sa stravných lístkov, vstupných a výstupných lekárskych prehliadok

Budeš mať zodpovednosť za dôsledné dodržiavanie GDPR v rámci legislatívy

Budeš spolupracovať s personálnymi agentúrami

Budeš styčným dôstojníkom pre našich zamestnancov

Samozrejme, že na toto nebudeš sám/a – sme tu tri a vzájomne sa podporujeme 

Ak Ťa naša inzercia zaujala, radi sa o Tebe dozvieme viac. Spolu so svojím životopisom (motivačný list nie je potrebný) napíš prosím do textu odpoveď na nasledujúcu otázku :  Čo v rámci HR je pre teba najzaujímavejšie? „

 

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Vladimíra Gjablová
+421 918 378 082
v.gjablova@ynak.sk

1300€

HR- Hľadač pokladov

Koho hľadáme?

Pre nášho zahraničného klienta na Orave, ktorého výrobný proces je zameraný na laserové i robotické zváranie a medzi ich zákazníkov sa radia popredné automobilové spoločnosti svetového trhu hľadáme:

Skúsenú / skúseného personalistku/personalistu, ktorú baví mravenčia práca náborovania nových ľudí. Táto práca bude tvoriť zo začiatku značnú časť Tvojej agendy. Okrem toho Ťa zapojíme aj do ostatnej personálnej administratívy, ako je napríklad  starostlivosť o  adaptáciu nových zamestnancov. Celá HR admin agenda bude v Tvojej zodpovednosti . Ostatné bude na Tebe, čoho sa neskôr chytíš a čo Ti bude blízke. Rozhodne  Ti ponúkame priestor , kde   využiješ svoje znalosti a skúsenosti z oblasti HR.

Chceme k nám ľudsky príjemnú osobnosť s pozitívnym postojom k životu i ľudom okolo seba. Dnes náš tím tvoria 4 ľudia na oddelení HR. Každý z nás má svoju agendu, o ktorú sa stará.

Hľadáme trpezlivú osobu, ktorá je ochotná pomôcť a poradiť. Samostatne fungujúcu so zodpovedným prístupom k práci. Tímového hráča. Operatívca , ktorý sa nezľakne veľkého množstva práce.

Anglický jazyk je potrebný na úrovni B1-B2 a využiješ ho hlavne pri nábore nových kolegov, pri ktorých bude potrebné overovať ich znalosť angličtiny, ale aj s našou materskou spoločnosťou v zahraničí.


Čo ponúkame?
Stabilitu a silné zázemie, kde sa budeš môcť realizovať a rásť.

3.pilier a ak budeš potrebovať, tak aj 2 platené dni na zotavenie sa pri chorobe, tzv. „sick dni“.

Príjemný kolektív

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1000EUR/ mes., k tomu 10% var.zložka mzdy

Projekťák s nemčinou

 

Koho hľadáme?

Pre nášho klienta, ktorý sa okrem Slovenska orientuje prevažne na nemecký trh ako je Rakúsko, Nemecko, Švajčiarsko a svojim zákazníkom ponúka zariaďovanie interiérov a výrobu nábytku pre atypické interiéry, hľadáme nového kolegu.

Ak si doteraz nenašiel svoje uplatnenie s nemčinou (znalosť nemčiny minimálne na úrovni B2 je podmienkou), máš rád komunikáciu so zákazníkom, baví ťa dizajn, máš vzťah k estetike a rád k tomu cestuješ, táto príležitosť je pre teba ako stvorená.

Vo svojej práci oceníš svoje TECHNICKÉ zručnosti, pretože vedieť čítať výkresy bude pre teba dôležité.

Rovnako využiješ svoju schopnosť ORIENTOVAŤ SA v neznámom prostredí. Túto zručnosť využiješ najmä vtedy, keď pôjdeš skontrolovať priebeh prác pri zariaďovaní interiéru u daného zákazníka. Mal by si byť preto ZBEHLÝ v cestovaní a nezľaknúť sa cudzieho sveta.

SAMOSTATNOSŤ a ZODPOVEDNOSŤ sú ďalšie vlastnosti, ktoré očakávame. Sme malý tím, ktorý tvoria dnes 3 projektoví manažéri a pár ďalších kolegov, ktorí sa starajú o administratívu, naceňovanie, dizajn stránky, či konštrukciu. Budeš mať voľnú ruku v organizovaní meetingov s ľuďmi, ktorí sa podieľajú na konkrétnom projekte.

Hľadáme kolegu, ktorý bude veci DOŤAHOVAŤ do samotného konca a keď to bude nevyhnutné, bude schopný riešiť vzniknuté problémy.

Čo budeš robiť?

Budeš sa starať o pridelený projekt, čiže daného zákaznika, ktorý si u nás objednal kompletné riešenie ako dizajnový návrh interiéru, cez samotnú výrobu nábytku až po finálnu montáž.

Projekty nebudeš vyhľadávať, dostaneš ich už hotové s presným zadaním. Niekedy je to projekt, ktorý je už v rozbehnutej fáze, častokrát však ide o komplexné riešenia. Takýchto projektov budeš mať viac, všetko bude záležať od rozsahu. Práca na jednom projekte trvá približne 4- 5 mesiacov.

Počas práce na danom projekte budeš cestovať do zahraničia, aby si skontroloval, ako tvoj projekt napreduje - napríklad montáž nábytku. Zvyčajne pôjde o 1-2 dni, počas ktorých si urobíš záznam, či všetko prebieha podľa dohodnutých podmienok, v akej kvalite sa montáž realizuje, či je zákazník s priebehom spokojný a podobne. Na tento účel dostaneš služobné vozidlo.

Je to približne 20%- 30% času, ktoré takto stráviš na cestách. Predstavuje to každý druhý týždeň služobnú cestu na 1-2 dni.

Tvojou úlohou je koordinovať všetko tak, aby sa dodali veci načas a v dohodnutej kvalite.

Pri svojej práci budeš spolupracovať s dizajnérmi, konštruktérmi, architektmi, výrobcami nábytku. U nás sa budeš stretávať každý deň s estetikou a dizajnom.

Na projektoch pracujeme zvyčajne vo dvojiciach. Skôr ako sa u nás pustíš do práce, dostaneš od nás vstupné školenie, ukážeme a vysvetlíme ti harmonogramy, záznamy z jednaní.

Mal by si rátať s tým, že náš tím má kanceláriu v Žiline, a preto chceme, aby si bol aspoň 2x do týždňa osobne v Žiline. Odkiaľ budeš dochádzať už je len na tebe.

Pondelky mávame tímové meetingy.

Čo ponúkame?

Ponúkame ti prácu s prestížnymi klientami, renomovanými dizajnérmi a architektami, množstvo skúseností, ktoré ťa vedia vystreliť do iných dimenzií.

Uvedomujeme si, že práca u nás je náročná, no my ti na oplátku ponúkame slobodu pri tvojej práci, značnú časť flexibility, príjemný kolektív, v ktorom si všetci tykáme a tiež plne hradenú týždňovú dovolenku pre teba so všetkým, čo k tomu patrí.

Po nejakom čase ti vieme ponúknuť auto aj na súkromné účely. Notebook a telefón taktiež.

Prácu ponúkame na trvalý pracovný pomer. Ak však uprednostníš iný typ spolupráce, vieme sa s tebou dohodúť.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1500- 2000EUR/ mesačne, plus podiel na marži
banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet