breadcrumb

Pracovné pozície

Manipulačný pracovník vo výrobe

Koho hľadáme a čo budeš robiť?
Si dynamický človek, zdatný v obsluhovaní vysokozdvižného vozíka? Máš skúsenosti s prácou v SAP-e? V tom prípade hľadáme práve teba. Do nášho tímu potrebujeme šikovného človeka, ktorý je známy svojim zodpovedným prístupom k práci. Tvojou úlohou bude dopravovanie správneho materiálu na správne miesto.

Hľadáme technicky zdatného človeka, ktorý sa postará o to, aby pri žiadnom stroji nechýbal materiál určený na ďalšie spracovanie. Mal by si vedieť počítať percentá, od teba a tvojho výpočtu závisí, aký namiešaný materiál sa dostane do výroby. Takisto budeš mať na starosti správne nastavenie strojov, ktoré sušia granulát ešte predtým, ako s ním budú pracovať ďalšie stroje. Budeš dohliadať na celý proces miešania materiálov a podľa potreby budeš dopĺňať chýbajúci materál. Potrebuješ dobrú kondičku, denne budeš dvíhať viac ako 25 kg. Pracujeme v trojsmennej prevádzke.

V tejto práci sa nájdeš hlavne ak máš zmysel pre poriadok a systém. Veľmi dôležitá je taktiež spolupráca v rámci tímu, preto by si mal byť tímový hráč.
Ak si si po prečítaní týchto riadkov povedal, že toto si TY- chceme o Tebe vedieť!

Čo ponúkame?
Ponúkame Ti prácu v zahraničnej spoločnosti s perspektívou a stabilitou. Dynamické prostredie. Ostatné benefity budú komunikované na osobnom stretnutí.

Pre koho pozíciu obsadzujeme?
Pozíciu obsadzujeme pre plastársku výrobnú spoločnosť, ktorá je súčasťou zahraničnej skupiny. Firma dodáva výrobky do rôznych druhov priemyslu. Vhodný uchádzač bude zamestnacom firmy a nie personálnej agentúry.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

750 Eur brutto

Nastavovač vstrekolisov

Koho hľadáme?

Hľadáme k nám človeka so skúsenosťami z plastárskej výroby, ktorý dokáže zastrešiť nastavovanie vstrekolisov vo výrobe. Mal by si byť technicky zdatný a skúsený, byť familiárny s technickou dokumentáciou a ovládať anglický jazyk.

Tvojou hlavnou náplňou práce bude nastavovanie foriem, vyšpecifikovanie technických záležitostí (typ materiálu, či nástroja), komunikovanie s našimi majstrami, posudzovanie technickej dokumentácie a dohliadanie na časový plán. 

Máme technickú podporu v zahraničí, s ktorou budeš určite komunikovať a dolaďovať niektoré technické záležitosti, všetko v anglickom jazyku.

 

Čo ponúkame?

Zaujímavú pozíciu v zahraničnej výrobnej spoločnosti. Budeš mať priestor na rozvíjanie svojich technologických zručností v oblasti výroby plastov. Ponúkame ti zdravé pracovné vzťahy, nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie aj humor.
Ročné prémie a ďalšie benefity, o ktorých sa môžeme porozprávať na osobnom pohovore.

Mzdové ohodnotenie: od 1200Eur fix/btt/mes.  v závislosti od skúseností kandidáta

 

Kto sme?

Sme plastárska výrobná spoločnosť, ktorá je súčasťou zahraničnej skupiny . Naše výrobky dodávame do rôznych druhov priemyslu.


Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.
Výberový proces bude minimálne 2-kolový. Prvé stretnutie sa uskutoční s nami (Personálna agentúra). Druhé a prípadné ďalšie kolo je už priamo u nášho klienta.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1200 Eur btt/mes

Vedúci financovania (Treasury Leader)

Koho hľadáme?
Do našej výrobno-obchodnej spoločnosti hľadáme spoľahlivého človeka, ktorý myslí dopredu a má skúsenosť v oblasti financovania/treasury, v platobnom styku, prípadne kontrolingu, alebo bankovníctve. Hľadáme tímového hráča s víziou, ktorý má za sebou skúsenosti z výrobnej spoločnosti (must have).
Zvládaš cesty do neznáma? Chceme človeka, ktorý má odvahu meniť veci, má rád zmenu a budovanie „nového“.
Tvojou hlavnou úlohou bude sledovanie stavov na účtoch v bankách, sledovanie úverov, zabezpečenie likvidity nových investícií. Hľadáme samostatného človeka so silnými analytickými schopnosťami a zdatného komunikatóra. Svoje komunikačné schopnosti využiješ v komunikácii v internom prostredí s rôznymi oddeleniami, ďalej v komunikácii s bankami, vládou a inými externými organizáciami.
Budeš taktiež komunikovať s materskou spoločnosť, takže je dôležité, aby si sa vedel dohovoriť po anglicky (úroveň B2 je must have).
Do nášho tímu hľadáme proaktívneho a angažovaného odborníka, ktorý sa stane súčasťou novej etapy spoločnosti. Osobu, ktorá sa vie chopiť príležitosti a využiť svoje skúsenosti, dokáže nájsť slabé miesta a nahradť ich efektívnymi riešeniami.

Čo budeš robiť ?
• Operatívne riadiť, organizovať a koordinovať činnosti na oddelení financovania (treasury), správu pohľadávok a záväzkov
• Zodpovedať za riadenie likvidity podniku vrátane krátkodobých CF plánov s cieľom nevystaviť organizáciu nedostatku finančných prostriedkov
• Riadiť a vykonávať platby, prevody a konverzie
• Riadiť a organizovať prácu jedného špecialistu
• Spolupráca so štátnymi inštitúciami v oblasti financovania (Eurofondy)
• Spolupracovať s bankami na zabezpečenie cudzieho kapitálu a lízingov
• Sledovať stav finančných prostriedkov, úver a medziúvery, splátky, manažovanie odkupov
• Identifikovať riziká z pohľadu financovania pri rozhodovaní o investičných projektoch
• Aktívne spolupracovať s oddelením účtovníctva a kontrolingu pri príprave strednodobých a dlhodobých finančných plánov
• Pripravovať a koordinovať činnosti spojené s oddelením financovania pre potreby interných a externých auditov
Čo ponúkame?
Ponúkame ti príležitosť naučiť sa veľa nového, možnosť byť súčasťou novej etapy našej spoločnosti. Pracovnú pozíciu s pružným pracovným časom, výkonovú odmenu na základe plnenia firemných a individuálnych cieľov, sociálny program a možnosť závodného stravovania.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Kto sme?
Sme strojárska spoločnosť pôsobiaca v žilinskom regióne.
2000 Eur fix btt

Finančný manažér

Koho hľadáme ?

Človeka, ktorý má skúsenosť v oblasti kontrolingu vo výrobnom závode. Táto skúsenosť ti pomôže lepšie pochopiť procesy v našom výrobnom prostredí. Chceme niekoho, kto sa pozerá na kontrolingovú problematiku a na fungovanie závodu z vtáčej perspektívy, kto chce robiť v zdravom finančnom prostredí, kto rozmýšľa LEAN, ktorého naplánovaný budget výsledok bude čitateľný, neprestrielný a bude inline s auditmi. Keďže sme zahraničný výrobný korporát, znalosť anglického a znalosť IFRS je nevyhnutnosť.

Čo budeš robiť ?

  • Koordinovať, organizovať a zodpovedať za účtovnícke a finančné fungovanie výrobného závodu
  • Zodpovedať a riadiť prípravu rozpočtu a finančných výhľadov, analyzovať a reportovať odchýlky, schvaľovať náklady v súlade s rozpočtom
  • Stanovovať a rozvíjať interné pravidlá týkajúce sa účtovníctva a financií nášho závodu a dbať o to, aby boli v súlade so zákonom
  • Porovnávať výsledky s operatívnymi plánmi a reportovať výsledky v rámci závodu, aj v rámci korporátu
  • Podielať sa na tvorbe ceny konkrétneho výrobku
  • Zodpovedať a zabezpečovať kontakt s externými stranami - audítori, daňový úrad, banky a iné, ktoré požadujú finančné dáta
  • Samozrejme nezabúdame ani na reporty, KPI ukazovatele, analýzy.
  • Komunikácia bude prebiehať naprieč celým závodom, reportovať budeš riaditeľovi závodu, ale aj svojmu metodickému šéfovi v rámci korporátu
  • Budeš riadiť menší tím v rámci oddelenia

Čo za to dostaneš ?

Mzda: od 2500 Eur fix btt. - v závislosti od skúseností

Budeš súčasťou dynamického kolektívu, s ktorým v prípade pozitívneho "naladenia" vieš dokázať "veľké veci"

Za tvoju prácu dostaneš adekvátne finančné ohodnotenie, plus niečo navyše (13ty plat)

Nehráme sa na prácu od - do, dôležitý je pre nás výsledok

K pozícii NIE JE služobný automobil

Informácie o výberovom konaní :

Každej reakcii venujeme dostatočnú pozornosť a veľmi si preto vážime, keď objektívne zhodnotíš svoje doterajšie skúsenosti a predpoklady na danú pozíciu. Týmto nám pomôžeš venovať sa relevantným uchádzačom a šetríš náš čas. Ceníme si to.

Výber prebieha prostredníctvom našej personálnej agentúry, preto je nevyhnutné prísť na prvé osobné stretnutie k nám do Žiliny. Druhé kolo výberu bude priamo u klienta vo výrobnom závode.

Našim klientom je zahraničná výrobná spoločnosť strednej veľkosti. Vyrábajú komponenty pre automobilový a ostatný priemysel.

Osobnostné predpoklady a zručnosti :

Hľadáme komunikačne zdatného odborníka, ktorý dokáže výsledky nášho závodu správne odprezentovať a v prípade nutnosti použiť aj silné argumenty

Vieš nachádzať súvislosti a navrhovať riešenia

Logické myslenie a sedliacky rozum by ti nemali robiť problém

Kontakt: 

v.gjablova@ynak.sk

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Vladimíra Gjablová
+421 918 378 082
v.gjablova@ynak.sk

2500 Eur fix btt v závislosti od skúseností

Inžinier kvality pre zákazníkov

Kto sme?
Sme zahraničná výrobná strojárska spoločnosť strednej veľkosti (do 200 zamestnancov). Sme súčasťou skupiny, ktorá je celosvetovým lídrom vo výrobe ložiskových komponentov. Máme niekoľko výrobných závodov vo svete. Veľký dôraz kladieme na životné prostredie a bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci našich zamestnancov.

Koho hľadáme?
Do nášho tímu hľadáme inžiniera kvality, ktorý bude mať na starosti komunikáciu s našimi zákazníkmi. Musíš sa vyznať v danej problematike (na začiatok bude stačiť, ak si kvalitu vyštudoval a chystáš sa uplatniť na trhu práce, my ti dáme potrebné zaškolenie ), časom budeš poznať naše procesy a zvládneš sa popasovať s prípadnými internými defektami. Ak máš schopnosť analytického myslenia, dokážeš vyhodnocovať údaje v exceli (Sú ti známe kontingenčné tabuľky? Super!) a máš chuť učiť sa, potom si „perfect match“ do nášho kolektívu.

Ďalšou tvojou úlohou bude aj zabezpečovať všetko z oblasti kvality, čo súvisí s predvýrobnou fázou a systémom udržania, preto by ti nemali byť cudzie nástroje ako MSA, SPC, FMEA, PPAP, APQP, Control plan a iné.

Budeš pracovať samostatne, ale zároveň v rámci jedného tímu. Tvojou úlohou bude komunikovať s domácimi aj zahraničnými zákazníkmi, riešiť ich a naše požiadavky, preto by si mal ovládať nástroje ako 8D report, 5x why, a iné. Komunikácia s nimi prebieha hlavne mailom, prípadne cez videohovory. Mal by si preto rozumieť obsahu anglického rozhovoru, napísať mail a niekedy aj viesť telefonický rozhovor v angličtine.

Hľadáme poctivca, ktorý je konštruktívny a má zmysel pre systematickosť.
Táto pozícia je vhodná pre absolventa, ktorý hľadá príležitosť veľa sa naučiť a má ukončené vzdelanie v oblasti kvality.

Čo by si mal mať?
Na tejto pozícii využiješ svoje analytické myslenie, samostatnosť a zodpovednosť, takisto schopnosť vedieť reagovať a vynájsť sa v rôznych situáciách.
Ak vieš zachovať chladnú hlavu a nestresuješ, je to Tvoje plus.
Plynulá úroveň anglického jazyka je podmienka.

Čo ti ponúkame?
Ponúkame ti stabilitu, veselý a súdržný kolektív, dobré platové ohodnotenie, možnosť sa učiť, prekonávať výzvy, niekedy sklamania a byť súčasťou našej veľkej rodiny 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1100

Inžinier kvality pre dodávateľov

Koho hľadáme ?
Radi prijmeme do nášho tímu človeka, ktorý sa v oblasti kvality a automotive PRAKTICKY pohybuje aspoň 2 ROKY, plynule hovorí anglickým jazykom a má CHUŤ pracovať i spolupracovať.

Čo budeš robiť ?
- Aktívne komunikovať s našimi dodávateľmi v rámci Európy – je dôležité preto poznať, ako fungujú základné nástroje kvality a ovládať celý „assesment“ dodávateľa
- Zabezpečovať technickú podporu dodávateľa pri nábehu nového projektu,
- Zodpovedať za prípravu PPAP, monitorovanie kvality prvých vzoriek a pilotných dodávok
- Zabezpečovať všetko z oblasti dodávateľskej kvality, čo súvisí s predvýrobnou fázou, ale aj sériovou výrobou, preto by ti nemali byť cudzie nástroje ako 8D, PPAP, APQP, SPC, MSA, Control plan a iné.
- Zodpovedať za prípravu a realizáciu dodávateľských auditov – posudzovať ich technické, kvalitatívne a kapacitné možnosti
- Budeš pracovať samostatne, ale zároveň v rámci jedného tímu

Táto pozícia nie je vhodná pre absolventa bez predchádzajúcich skúseností s uvedenými procesmi.

Čo by si mal mať?

- Prehľad o spomínaných nástrojoch kvality
- Skúsenosť s normou IATF 16949
- Skúsenosť s VDA 6.3 – je to skôr výhoda, ako naša podmienka
- Angličtinu – primárne budeš komunikovať mailom a telefonicky
- Na tejto pozícii využiješ svoje analytické myslenie, samostatnosť a zodpovednosť, takisto schopnosť vedieť reagovať a vynájsť sa v rôznych situáciách.
- Ak vieš zachovať chladnú hlavu a nestresuješ, je to Tvoje plus.

Sme menšia spoločnosť a práce je tu celkom dosť, preto by si jej nemal/a báť. 

Čo ti ponúkame?
V prvom rade sme firma s príjemnou atmosférou a snažíme sa investovať do toho najcennejšieho, čo máme - do ľudí. Ponúkame ti príležitosť byť súčasťou naozaj stabilnej a kvalitnej spoločnosti, v ktorej vieme oceniť kvalitnú prácu a Tvoje schopnosti.
Open office – open mind , priestor na sebarealizáciu v prostredí , kde sú ľudia k sebe otvorení, priateľskí a neboja sa o veciach diskutovať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel

Kto sme ?
Sme zahraničná výrobná spoločnosť strednej veľkosti. Vyrábame komponenty pre automobilový a ostatný priemysel.

1500 Eur fix/btt

Nákupca pre výrobnú spoločnosť

Koho hľadáme ?
Hľadáme odborníka, ktorý má skúsenosti z oblasti nákupu výrobného materálu, plánovania a objednávania. Človeka, ktorý mal príležitosť osobne zažiť prácu nákupcu so všetkými drobnými činnosťami, ktorými sa nákup vo výrobnej spoločnosti zaoberá (výhodou je skúsenosť z automotive priemyslu), a ktorý sa chce posúvať, vylepšovať procesy a je otvorený výzvam, ktoré naňho čakajú.

Dobrého a zdatného komunikátora - tak v angličtine (must have), ako aj v slovenčine s presným vyjadrovaním a logickým myslením.
Hľadáme charakter s vysoko postavenými morálnymi zásadami. Človeka, ktorý sa nenechá ovplyvniť a dokáže vniesť do pracovného procesu aj objektívny poriadok. Hľadáme k sebe človeka s "CAN DO" postojom. Chceme cítiť dynamiku, drive, srdce, neutíchajúcu chuť zlepšovať sa a dosahovať ciele. Chceme ťa nadlho.

Hľadáme niekoho, kto vie, v čom je dobrý, niekoho, kto sa v práci chce cítiť skvele a považuje to za prioritu. Vie sa rozhodovať a niesť zodpovednosť.

Čo budeš robiť ?
- zodpovedať za celý proces nákupu výrobného materiálu, komponentov a služieb
- vystavovať nákupné objednávky a komunikovať s dodávateľmi
- zodpovedať za administráciu spojenú s procesom nákupu
- pracovať s importom/exportom do tretích krajín
- riešiť plánovanie a objednávanie prepravy
- riešiť príjem a evidenciu materiálu, párovanie faktúr v IS
- realizovať dopytové konanie na materiál
- budeš sledovať výšky zásob materiálu podľa interných limitov
- budeš navrhovať a realizovať úspory v oblasti nákupu
- budeš zastupovať kolegu v činnostiach spojených s plánovaním a tvorbou objednávok na výrobu a kooperácie
- budeš zastupovať kolegu v činnostiach spojených so zákazníckymi objednávkami, EDI.

Pozíciu obsadzujeme pre výrobný závod v širšom okolí Žiliny, takže je nutné rátať s dennodenným dochádzaním do zamestnania (cca 25 – 30km od ZA).

Čo ti ponúkame?

Priestor na realizáciu, na nové nápady, otvorenú kultúru. Ale to, čo je dôležité - diskutujeme o veciach, vieme realizovať nové veci, ktoré posúvajú našu firmu vpred.
Pozíciu v strednej línii manažmentu.
Kompetencie, ale aj veľkú zodpovednosť.
Dlhodobé zamestnanie.
Pracovné prostriedky.
Prosím, reaguj na ponuku až po dôslednom prečítaní celej pozície.
Ak dočítaš inzerát do konca a povieš si, že "tieto skúsenosti predsa mám a práca by ma bavila", vtedy neváhaj a napíš, pošli CV, zavolaj....

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná: 

Strojársky priemysel

Kto sme? Strojárska spoločnosť vyrábajúca komponenty pre automobilový priemysel. Momentálne zamestnáva približne 300 zamestnancov. Sídli v žilinskom kraji.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1500 Eur fix btt

Marketingový manažér

Máš chuť tvoriť a riadiť marketingové stratégie spoločnosti zamerané na podporu známej značky? Máš nápady? Budeme ich potrebovať pretaviť do rozvoja a riadenia značky na trhu. Si organizačný typ? Budeš mať na starosti mnohé marketingové podujatia a aktivity. Si SKÚSENÝ marketér, ktorý si sám ustriehne realizáciu kampaní, skoordinuje vstupy pre jednotlivé kampane v spolupráci s inými podpornými oddeleniami, plánuješ a kontroluješ budget.

Hľadáme:

Si silná, dynamická osobnosť, ktorá má rada výzvy a je schopná pracovať a rozhodovať samostatne. Si je vedomý/-á svojich kvalít a pridanej hodnoty pre spoločnosť. Máš tvorivú myseľ, zmysel pre detail a inovatívnosť. Máš odvahu ísť s kožou na trh a keď je to potrebné, prichádzaš aj s bláznivými nápadmi.

Budeš súčasťou Top manažmentu spoločnosti, pričom v tíme budete 4 manažéri, každý zodpovedný za konkrétny brand. Reportovať budeš Marketingovému riaditeľovi CZ/SK, aj Generálnemu riaditeľovi. Budeš úzko spolupracovať s Obchodným riaditeľom a celým obchodným tímom.

Buď pripravený na veľa cestovania, pár tvojich kolegov sedí v Bratislave, iní sedia v Ostrave, ale aj v Prahe. Stoličku budeš mať všade.

V úvode ti pomôžeme spoznať našu firmu a firemnú kultúru a nejaký čas sa ti budú venovať kolegovia.

Ponúkame ti služobné auto, ktoré môžeš používať aj na súkromné účely, notebook a mobilný telefón, 5 týždňov dovolenky, bonusy, ktoré môžeš zásadne ovplyvniť a tiež veľa spoločných tímových akcií do roka.

Ak si sa dočítal až sem, na to, aby sme sa zaoberali tvojou žiadosťou, je nevyhnutné zodpovedať nasledovné otázky:

Aká je tvoja osobná skúsenosť s ATL a BTL?

Aký brand ťa v poslednej dobe zaujal, vysvetli prečo?

Napíš nám jednu otázku, ktorá ťa zaujíma v súvislosti s touto pozíciou najviac. 

Na spracovanie Vášho životopisu potrebujeme nejaký čas. Každý životopis pozorne čítame a vyhodnocujeme.

Hneď ako posúdime ten Váš, spojíme sa s Vami (telefonicky, emailom), aby sme si dohodli ďalšie kroky.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

3000 - 3500Eur btt + bonusy

Mzdár/Personalista

Koho hľadáme?
Hľadáme šikovného mzdára/personalistu alebo šikovnú mzdárku/personalistku do našej spoločnosti :-)
Tvojou úlohou bude spracovanie miezd a komplexné vedenie personálnej agendy. Ponúkame ti priestor, kde môžeš využiť svoje znalosti a skúsenosti z oblasti miezd a HR.

Tvojou úlohou bude:
- zodpovednosť za komplet proces spracovania miezd v systéme HUMAN (je výhodou ak ho ovládaš)
- úzka spolupráca s finančným oddelením
- tvorba sociálneho fondu, organizácia firemných podujatí
- vzdelávanie, rozvoj potenciálu zamestnancov
- vytváranie kvalitnej a príjemnej firemnej atmosféry

Chceme k nám ľudsky príjemnú osobnosť s pozitívnym postojom k ľudom okolo seba. Trpezlivú a ochotnú pomôcť a poradiť. Samostatne fungujúcu so zodpovedným prístupom k práci. Tímového hráča. Operatívca, ktorý sa nebojí práce a ktorého to baví.
Čo ti ponúkame?
Ponúkame ti stabilnú prácu v menšej slovenskej spoločnosti:
- vedenie, ktorému záleží na zamestnancoch a ich potrebách
- zaučenie na SW pre spracovanie miezd, ak nemáte prax v systéme HUMAN
- stabilný a príjemný kolektív
- viaceré finančné bonusy

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme pre nášho klienta v Žiline vhodného zamestnanca na pozíciu mzdového účtovníka /personalistu s praxou, životaschopného človeka, ktorý má skutočný záujem o prácu v danej oblasti a prácu s ľuďmi, CHCE, je zodpovedný, samostatný, dokáže prebrať plnú zodpovednosť a hľadá zaujímavé stabilné prostredie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poľnohospodárstvo - spoločnosť rodinného charakteru. 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

900 Eur fix btt

Obchodný zástupca

Koho hľadáme? 

Hľadáme akčného spoluhráča, ktorý je zameraný na cieľ a hľadá cesty ako sa veci dajú robiť. Človeka, ktorý bude zodpovedný za predaj produktov vykurovacej techniky.

Tvojou úlohou bude prezentácia produktov u už existujúcich zákazníkov (tých dostaneš na začiatku vo svojom portfóliu) a rovnako aj získavanie nových obchodných partnerov vo zverenom regióne – severozápadná časť Slovenska (ide najmä o tieto regióny: Ilava, Púchov, Trenčín, Bánovce nad Bebravou, Nové Mesto Nad Váhom, Myjava, Piešťany, Skalica, Senica, Trnava, Malacky, Pezinok, Bratislava). 

Hľadáme finišéra, ktorý potiahne proces predaja od návrhu, cez výpočet ceny až po samotnú fakturáciu. Stratéga, ktorý má otvorené oči, dokáže u zákazníka vyvolať záujem a všimnúť si možnosti predaja aj tam, kde by ich iní nevideli. 

Náplňou tvojej práce bude aj technická podpora pre našich klientov, preto je výhodou, ak máš technický background. Aby si čo najlepšie spoznal náš produkt, prvý mesiac sa budeš zaškoľovať a získavať informácie o produktoch priamo v našom sklade. Samotné produkty pri obchodovaní nebudeš voziť so sebou, ich dostupnosť si však budeš môcť pozrieť cez náš e-systém. Pomôže ti v tom služobný tablet. Tvoje úspešne vytvorené objednávky a zabezpečenie dovozu produktov preberá náš back office 

V našom slovenskom tíme obchodníkov budeš mať 4 spoluhráčov, tvojim trénerom bude obchodný riaditeľ. Dostaneš portfólio klientov, ktorých budeš rozvíjať, zároveň si budeš všímať nové možnosti, potenciálne pre náš biznis. Denne navštíviš približne 5 klientov. Zákazníkmi sú zväčša veľkoobchody, predajné centrá, investičné firmy, výroba či bytové družstvá ako aj samotní koncoví zákazníci.  

3-4x do roka pôjdeš na služobnú cestu do zahraničia, kde budeš môcť načerpať informácie o nových produktoch. Budeš sa zúčastňovať technických výstav a rôznych školení. Je výhodou, ak ovládaš anglický jazyk. Toto však nie je podmienkou. 

Čo ti ponúkame?  

Ponúkame ti fajn pracovné prostredie s rodinnou atmosférou, kopec benefitov, ktoré ťa milo prekvapia. K dispozícii budeš mať PC/tablet, mobil a služobné vozidlo, ktoré môžeš využívať aj na súkromné účely. Tiež ti ponúkame možnosť realizovať sa a naplno využiť svoj potenciál.  

Mzda: priemerný mesačný plat po tvojom zabehnutí bude 1400-1500€ vrátane variabilnej zložky mzdy. 

Kto sme?  

Túto pozíciu obsadzujeme pre rodinnú firmu, ktorá je špičkou na trhu s vykurovacou technikou. Sú najväčším distribútorom v rámci EÚ a 99% ich produktov je vyrobených priamo v materskej spoločnosti v zahraničí. 

Office asistant v Bratislave

Koho hľadáme?

Hľadáme k sebe najdôležitejšiu osobu na svete! Príjemnú, s kultivovaným prejavom, bystrú a šikovnú, so zmyslom pre detail, ktorá má vzťah k ľuďom i k administratíve, má rada poriadok a vie si sama zorganizovať svoju prácu. Hľadáme osôbku „do voza i do koča“, ktorá si vie poradiť v každej situácii, je spoľahlivá a hravo zvládne niekoľko činností naraz. A pri tom všetkom jej ostane aj čas na úsmev a prívetivé slovo pre návštevy i kolegov.

Aby si bol/-a úspešná/-ý na tejto pozícii, mal/-a by si:

-   ovládať bežnú prácu s PC (budeš často písať emaily, pracovať s Wordom i Excelom- napríklad pri evidencii dochádzky),

-   ovládať výborne slovenský jazyk a vedieť pekne formulovať obsah písaného slova

-   vedieť si sama zorganizovať jednotlivé činnosti na recepcii a vedieť rýchlo reagovať na požiadavky kolegov (chýbajúci papier v tlačiarni, rozliata káva v kuchynke, prichádzajúci zákazník a zvoniaci telefón na recepcii, k tomu kolega, ktorý mal škodovú udalosť na aute)

-   mať reprezentatívne vystupovanie a prozákaznícku orientáciu

-   mať nastavenú myseľ na to, ako sa veci dajú urobiť a nie hľadať dôvody, prečo to nejde

-   ovládať anglický jazyk na takej úrovni, aby si vedel/-la preposlať email konkrétnemu kolegovi podľa jeho obsahu, alebo privítať zahraničnú návštevu a zabezpečiť všetko okolo nej – odborne je to B1 :-)

Čo budeš robiť?

Na recepcii budete dve kolegyne a spolu budete zodpovedať za celý chod recepcie, čo zahŕňa najmä: vítanie a usádzanie návštev (denne nám chodia 2-3 návštevy), sledovanie stavu zásob a objednávanie kancelárskych a hygienických potrieb a zabezpečovať pitný režim pre všetkých kolegov.

Budeš sa tiež starať o občerstvenie a o kuchynky (máme 2). Budeš mať na starosti naše služobné vozidlá, najmä viesť ich evidenciu, objednávať ich na servis a sezónne prezúvanie a tiež budeš riesiť škodové udalosti.  Tiež ťa neminú vybavovačky na rôznych úradoch (notár, prekladateľská agentúra, pošta, sociálna poisťovňa a mnohé ďalšie), ale aj denno-denná administratíva okolo evidencie došlej a odoslanej pošty.

A tu to zďaleka nekončí. Keďže budeš mať najlepší prehľad o všetkom, čo sa u nás v office deje, budú sa na teba obracať tvoji kolegovia s rôznymi požiadavkami a prosbami???? .

Tvojou nadriadenou bude Office manažérka Mirka. V celom office je dokopy 18 kolegov, o komfort ktorých sa budeš starať. Tvoja pracovná doba bude od 8.00 hod. do 16.30 hod. v bežný pracovný týždeň od pondelka do piatka.

Čo ti ponúkame?

Záleží nám, aby si sa u nás cítil/-a čo najlepšie, usilujeme sa o príjemnú firemnú kultúru, ktorú tvoria prevažne mladí ľudia. Radi chodíme na rôzne teambuildingové aktivity a tiež dostávame priestor na relax a oddych. Okrem toho ťa milo prekvapí náš ďalší sociálny program. Ak sa dostaneš do nepohody a skočí na teba chrípka, ponúkame 5 dní voľna počas choroby. A ako sa už patrí, ponúkame ti služobný telefón a notebook, aby sa ti lepšie pracovalo. Tvoja mzda bude 850€/ brutto.

Ak si sa dočítal/-a až sem, na to, aby sme sa zaoberali tvojou žiadosťou, je nevyhnutné poslať okrem tvojho životopisu aj odpoveď na nasledovné otázky:

Uveď dôvody, čím ťa táto pracovná ponuka zaujala?

Napíš, aké zručnosti podľa teba má mať  „Recepčná, ktorá je pýchou firmy “.

 

Pre koho obsadzujeme?

Sme vedúcou spoločnosťou na Slovensku v oblasti komplexnosti služieb potrebných pri uvádzaní nových liekov do klinickej praxe a ich sprístupňovaní pacientom. Spoločnosť vznikla v roku 2008 a v priebehu niekoľkých rokov sa stala garanciou odbornosti a profesionality. Ponúkame služby v oblasti registrácie, cenotvorby, farmakoekonomiky a kategorizácie liekov. Pomáhame našim klientom pri uvádzaní nových liekov na slovenský farmaceutický trh a následne pri udržaní ich kompetitívnej ceny a úhrady.  Zabezpečujeme všetky súvisiace činnosti, ktoré si vyžaduje platná legislatíva v oblasti liekovej politiky.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Zuzana Száraz 
+421 911 281 110
z.szaraz@ynak.sk

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

850 EUR brutto mesačne

Obchodník v Prahe

Chceš byť prvý pri tom a máš guráž pustiť sa do vybudovania českej pobočky v Prahe? Lebo ak áno, tak nasledovná ponuka je pre teba ako stvorená (čítaj ďalej):

 

Hľadáme makača, ktorý začne v Prahe a jej okolí budovať firmu od jej úplného začiatku. Niekoho, kto sa nezľakne dennej operatívy, komu ide obchod (či už ako nákupca alebo obchodník), niekto, kto hravo zvláda akvizície a dobre sa orientuje v oblasti prenájmu či servisovania tlačiarní (väčších či menších) alebo i v oblasti hardvéru IT.

 

Ešte sme ťa neodradili? Tak čítaj ďalej:

Táto ponuka nie je pre každého. Ako to býva pri každom začiatku, všetko si budeš musieť vyšľapať sám: zistiť, vybaviť i zabezpečiť. Od nových kontakov, cez logistiku, spôsob, akým to začneš všetko dávať dokopy. Na začiatku sa ti budú venovať samozrejme kolegovia zo Slovenska, s ktorými stráviš potrebný čas na to, aby si spoznal celú firmu i tím (mimochodom, tím je veľmi príjemný, všetko je postavené na otvorenosti a férovosti- žiadna kontrola GPS tu nehrozí, keď si treba vyrozprávať veci, tak sa tak deje. Sami kolegovia si vyberajú miesto na teambuildingy mimo SK. Vozia sa na Kodiakoch a mobily majú vyššej triedy).

 

Koho hľadáme? 

 

Vieme, že ideálneho kandidáta nájsť je náročné. My však veríme, že sa k jednému z vás táto ponuka dostane. A že budeš plynule rozprávať česky, že si férový, čestný a otvorený človek, ktorý sa chce vo svojej kariére posunúť. Pretože toto je práve tá príležitosť stať sa riaditeľom českej pobočky, vybudovať menší tím ľudí v CZ a možno sa stať i spoločníkom firmy v Čechách. Nebudeme ťa kontrolovať, nebudeme po tebe chcieť desiatky reportov.

Budeme však chcieť, aby si mal skúsenosti, obchodníckeho ducha, ideálne kontakty na trhu, aby si veril značke, ktorú ponúkaš, a kvalita a s ňou spojené aj fantastické služby zákazníkom sú to, čo ťa ženie vpred.

 

 

 

Ponúkaná mzda:

 

100 000 CZK- základná zložka mzdy bude závisieť od skúseností kandidáta+ variabilná zložka sa bude pohybovať okolo 30 000 CZK a bude závisieť od podielu na marži.

 

Čo ponúkame?

 

Ponúkame prácu v dynamickom prostredí, ktoré je založené na partnerských a priateľských vzťahoch.

Slobodu v práci.

Kompetencie a zodpovednosť.

Možnosť profesijného rastu až do pozície riaditeľa pobočky v CZ.

Tiež služobné vozidlo určené aj na súkromné účely (všetku naftu za teba uhradíme).

Mobilný telefón vyššej triedy.

Stravné vo výške 150EUR ( približne 3800CZK).

 

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj: 

 

Zuzana Száraz

+421 911 281 110

z.szaraz@ynak.sk

Realitný koncipient

Koho hľadáme?

Teba! Je nám jedno, koľko máš rokov a či si muž alebo žena. 

Hľadáme človeka, ktorý zaujme svojou charizmou a komunikáciou. Takého, ktorý je empatický a preto vie dobre porozumieť potrebám klienta.

Férového, ktorý si váži ľudí bez rozdielu a obchod chápe ako príležitosť na „win-win“ situáciu pre všetkých zúčastnených.

Vytrvalého a ľudského, ktorý vie, že pre rozvoj úspechu v obchodnej sfére je treba budovať pevné vzťahy s klientmi aj s kolegami.

Do nášho tímu radi privítame tých, ktorí CHCÚ, hľadajú riešenia a majú „ťah na bránku“.

Potrebujeme cítiť z teba život, nadšenie, drive , neutíchajúcu chuť dosahovať úspechy a zlepšovať sa.

A... Chceme ťa nadlho.

 Čo Ťa čaká?

Sloboda vo firemnej kultúre aj časovej flexibilite.  Práca na živnosť alebo mandátnu zmluvu.

Gro tvojej práce bude v teréne pri prehliadkach a predaj či prenájme bytov. Budeš mať však svoj pracovný priestor aj v kancelárii priamo v Žiline.

Na začiatku ti zveríme do rúk zákazky, na ktorých sa naučíš všetko podstatné. Popri nich budeš postupne budovať portfólio klientov a hľadať svoje vlastné príležitosti na obchod.

Komunikácia, samostatnosť a zodpovednosť za svoje výsledky.

Len tvoje vlastné nadšenie a snaha ohraničujú to, na akých veľkých projektoch budeš pracovať a koľko budeš zarábať.

Čo ponúkame?

  • Dynamickú prácu, v ktorej budeš sám sebe pánom.
  • Len tvoje vlastné nadšenie a snaha ohraničujú to, na akých veľkých projektoch budeš pracovať a koľko budeš zarábať.
  • Kompletné zaučenie. K tvojmu drive a nadšeniu odovzdáme vedomosti získané rokmi praxe.
  • Možnosť rásť ako človek aj ako profesionál. Rozvinutie komunikačných a obchodníckych zručností v kombinácii s prehľadom na finančnom trhu je cenné a otvára mnohé dvere.
  • Systém odmeňovania bude podrobnejšie vysvetlený na osobnom pohovore.
  • Plat: priame odmeny z predaja.

Kto sme?

Sme slovenská spoločnosť, ktorá pôsobí na realitnom trhu na Slovensku aj v zahraničí. Ako firma stále rastieme a napredujeme, realizujeme nové projekty. A to nielen tie, ktoré sú zamerané na biznis. Budujeme presah medzi obchodom a službou ľuďom a celej spoločnosti, preto vzdelávame, motivujeme a šírime osvetu.

Férovosť, čestnosť a etika u nás nie sú len frázou, ale základom našej každodennej práce.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet