breadcrumb

Pracovné pozície

HR manažér

Kto sme ?


Sme stabilná zahraničná strojárska spoločnosť, s kvalitnými medziľudskými vzťahmi, rodinnou firemnou kultúrou a s potenciálom neustáleho rastu. Máme svoju úroveň a k ľuďom sa správame s rešpektom a úctou.

V súčasnosti zamestnávame 100 ľudí.

  

Koho hľadáme ?

Hľadáme ODVÁŽLIVCA, ktorý sa nebojí zmien a prijme plnú zodpovednosť za svoje rozhodnutia.

KREATÍVCA, ktorý rád rozmýšľa nad novými vecami, prináša riešenia a vie „ako na to“.

PRO - AKTÍVCA, ktorý sám pomenúva priestor na zlepšenia, sám sa chopí aktivít a nadchne pre to aj svoje okolie.

Zdatného KOMUNIKÁTORA, ktorý vie spájať ľudí, vytvárať zdravé  vzťahy a tým aj pozitívnu podnikovú kultúru.

Musíš však byť aj ODBORNÍK v rámci HR – HR admin, výbery, vzdelávanie, BOZP, HR marketing, hodnotenia, adaptácie, HR projekty rôzneho druhu  – toto všetko si už aktívne „zakúsil“ v rôznych podnikových kultúrach, najlepšie výrobných podnikoch. Budeme sa ťa na to pýtať.

Hľadáme k sebe charizmatického PARTNERA s dostatkom odborných, ako aj životných skúseností a s pozitívnym postojom.

No a keďže sme zahraničná spoločnosť, budeš potrebovať PLYNULÚ ANGLIČTINU (min. Level B2).

Potrebujeme nabrať nový vietor do plachiet. Chceme cítiť vášeň, srdce a neutíchajúcu chuť pracovať na sebe, zlepšovať seba i okolie a dosahovať tak spolu ciele, ktoré si spolu stanovíme. Chceme ťa nadlho.

Čo budeš robiť ?

  • budeš zodpovedať za oddelenie HR – procesne, operatívne, manažérsky
  • budeš v dennej interakcii s ľuďmi (manažérmi, aj ostatnými pracovníkmi) – styčný dôstojník a kľúčový člen nášho tímu
  • náborový proces – budeš vedieť, ako a kde hľadať zdroje pre našu výrobu, ale aj pre manažment
  • adaptačný proces – vnímaš ho ako jednu z kľúčových vecí pre udržanie kvalitných zamestnancov aj vzťahov
  • HR marketing – poradiíš si s externým brandingom aj s interným prostredím. Budeš mať príležitosť navrhnúť a implementovať všetko, čo bude pre naše prostredie užitočné a zomkne celú našu komunitu.
  • Reporting – budeš zodpovedať za svoje čísla voči našej materskej spoločnosti
  • prejdeš smernice, ktoré máme a dáš vedieť, či všetko ladí/neladí s platnou legislatívou a ak nie, navrhneš zmeny a opatrenia
  • budeš aktívnym členom pri tvorbe a čerpaní SF
  • svojou prácou, konaním, výsledkami a entuziazmom budeš pomáhať budovať našu značku

Čo ponúkame ?

  • zdravé pracovné vzťahy, nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie, ale aj humor
  • na ľudí orientovanú firmu, rodinné prostredie
  • dobré meno u našich zákazníkov
  • veľký priestor na realizáciu a na nové nápady
  • otvorenosť – diskutujeme o veciach, vieme realizovať nové veci, ktoré posúvajú našu firmu vpred

Čo požadujeme ?

Ak si pracoval/a min. 5rokov v oblasti HR vo výrobnom podniku a máš skúsenosti s vyššie spomenutými úlohami, chceme o tebe vedieť !

Nezabudni, že angličtina je jednou z nevyhnutných požiadaviek na obsadenie tejto pozície.

Pošli nám životopis a do textu alebo priamo do mailu uveď prosím odpoveď na túto otázku :

Aký tvoj nápad sa ti podaril zrealizovať v práci, ktorý priniesol pozitívny dopad pre zamestnancov spoločnosti?

 

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Vladimíra Gjablová
+421 918 378 082
v.gjablova@ynak.sk

od 2500€

Prevádzkový riaditeľ / COO

Koho hľadáme ?

Do rodinnej firmy, ktorá prináša do svojho segmentu vysokú  odbornosť so srdcom, hľadáme VŠESTRANNÉHO a ORGANIZAČNE ZDATNÉHO OPERATÍVCA, ktorý náš rast posunie správnym smerom. Chceme mať vo veciach a postupoch jasno, potrebujeme veci doladiť, niektoré nastaviť a iné úplne zmeniť.

Očakávame od teba, že s Tvojim príchodom sa firma rozvinie obratovo, ziskovo aj zákaznícky.

Hľadáme ODBORNÍKA, ktorý je zameraný na výsledok a vie, aký dopad na ekonomiku a kultúru firmy urobí aj jedno jeho „malé“ rozhodnutie. ODVÁŽLIVCA, ktorý sa nezľakne množstva agendy, vyjednávacích rozhovorov s dodávateľmi a ktorý bude schopný v krátkej dobe prevziať riadenie celej firmy. Je fajn, ak máš skúsenosti z väčšej zahraničnej spoločnosti, v ktorej si mal priestor zefektívňovať rôzne procesy.

Hľadáme MANAŽÉRA, ktorý vie zobchodovať príležitosť a je zameraný na vzťahy

Tiež hľadáme k sebe kolegu, ktorý bude mať v sebe kus ČLOVEČINY a prinesie so sebou skúsenosti v riadení firmy, bude ich zdieľať a posúvať nás tak v našom biznise vpred.

Bude mať DRIVE, bude CIEĽAVEDOMÝ a ÚPRIMNÝ. Bude schopný spraviť manažérske rozhodnutia, za ktorými si bude pevne stáť. 

Hľadáme kolegu, ktorý si vie získať REŠPEKT a vie múdro delegovať  a aj kontrolovať úlohy.

Hľadáme tiež TÍMOVÉHO hráča, ktorý verí v silu spolupráce, dávanie a prijímanie spätnej väzby berie ako samozrejmú súčasť svojej práce. Ktorý robí úprimne všetko pre budovanie zdravej pracovnej atmosféry.

Mal by si ovládať anglický jazyk na úrovni C1, minimálne však B2. Budeš to potrebovať pri jednaniach s našimi zahraničnými partnermi.

Čo budeš robiť ?

Budeš reprezentovať našu spoločnosť, zastupovať ju v rôznych veciach, budeš viesť chod celej našej firmy a budeš :

  • mať zodpovednosť za každodenné riadenie našej prevádzky z hľadiska financií, ľudí, dodávateľov aj našich klientov
  • mať na starosti ekonomiku našej spoločnosti, takže pojmy ako PM, EBITDA, P&L, CF, profitability, KPI’s ti nebudú robiť žiadny problém – ani v nastavení, ani v interpretovaní
  • sa starať o celý „people management“ ako sú nábory nových kolegov, ich adaptácia, hodnotenie a rozvoj/ školenia, o pracovno-právnu agendu a ostatné legislatívne veci súvisiace so zamestnancami
  • „styčným dôstojníkom“ pre našich dodávateľov (prevažne zo Slovenska a Čiech) – tu bude od teba závisieť vyjednávanie cenových podmienok, uzatváranie zmlúv a vybudovanie dlhodobých partnerských vzťahov
  • Sa Starať o marketing spoločnosti - našim cieľom je vybudovať „LOVE BRAND“

Vyzerá to ako práca pre niekoľko ľudí ? Možno áno, ale tým, že nie sme veľkí, potrebujeme skôr komplexného človeka, ktorý má niečo za sebou a má odvahu a chuť s nami veci meniť a má na to potrebné skúsenosti. Nebudeš na to sám, v mnohých oblastiach budeš mať k dispozícii našich kolegov alebo externých partnerov

Čo ponúkame?

Ponúkame prácu, v ktorej sa budeš môcť realizovať. Veľký priestor na tvoje nápady a uplatnenie tvojich skúseností.

Každodenný kontakt so zahraničím, takže ak potrebuješ hovoriť v angličtine, budeš mať na to veľa možností.

Stabilnú a rôznorodú prácu v príjemnom prostredí rodinnej firmy, kde majú svoje miesto hodnoty ako otvorenosť, dôvera a vzájomný rešpekt. Miesto, kde si ceníme skúsenosti.

od 1800€

Skúsená mzdová účtovníčka

Koho hľadáme?

Do výrobnej spoločnosti v Žiline, ktorá sa orientuje na výrobu plastových komponentov najmä v oblasti svetelnej technológie, zdravotníckeho a elektrotechnického priemyslu, hľadáme:

SKÚSENÉHO človeka, ktorý má za sebou niekoľkoročné skúsenosti so spracovaním miezd v rôznych režimoch zmennosti ( máme približne 200 zamestnancov, ktorí pracujú v zmennej prevádzke). Tvojou veľkou výhodou (nie však podmienkou) je, ak si už v minulosti pracoval so mzdovým systémom MAGMA (spracovanie miezd prebieha práve v tomto softvéri).

ŽIVOTASCHOPNÉHO človeka, ktorý má skutočný záujem o prácu v danej oblasti a prácu s ľuďmi.

Vie prebrať plnú  ZODPOVEDNOSŤ za svoju prácu, má zmysel pre DETAIL a je kamarát s neustálymi termínmi, ktoré treba striktne dodržiavať a stíha pri tom sledovať stále sa meniacu legislatívu.

SAMOSTATNÉHO človeka, ktorý sa nezľakne prvých prekážok, má v sebe CHUŤ a odhodlanie a ktorý hľadá zaujímavé stabilné prostredie.

Čo budeš robiť?

Do rúk ti zveríme zodpovednosť za:

  • komplexné spracovanie mzdovej agendy pre približne 200 zamestnancov, ktorí pracujú v zmennej prevádzke. (Dochádzku preklápame automaticky, čo ti zefektívni značne tvoju prácu).
  • spracovanie mesačných výkazov poistného, prehľadov a ročných hlásení o dani zo mzdy, štatistických a iných výkazov.
  • činnosti súvisiace s povinnosťami voči poisťovniam, úradu práce a daňového úradu, vrátane vedenia príslušnej evidencie.
  • poskytovanie poradenstva zamestnancom a manažérom v oblasti personalistiky a miezd
  • Archiváciu dokumentov
  • podklady pre manažment (reporting, rekapitulácie a pod.).
  • sledovanie legislatívnych zmien týkajúcich sa mzdovej agendy a dodržiavanie termínov vyplývajúcich z príslušnej legislatívy.

Na personálnom oddelení budeš mať 2 kolegov, ktorí sa venujú celému životnému cyklu zamestnancov v našej spoločnosti, dohliadajú na personálnu oblasť vrátane pracovno-právnej legislatívy, rozvoj a vzdelávanie, či na benefity a čerpanie sociálneho fondu.

Hľadáme k nim kolegu/ kolegyňu, ktorá bude schopná sa rýchlo dostať do operatívy a vytvoriť s nimi súdržný tím ľudí, na ktorých sa budú môcť kedykoľvek obrátiť kolegovia z výroby.

Ak si sa dočítal až sem a máš seriózny záujem o ponuku, odpovedz nám na nasledovné otázky:

  1. dôvod, prečo práve mzdy ? čo je na nich zaujímavé ?
  2. možný dátum nástupu ?

Čo ponúkame?

Mzda: 1200EUR/ brutto, plus variabilná zložka mzdy vyplácaná mesačne.

Stabilné pracovné miesto a fajn kolektív

Pružnú pracovnú dobu

Možnosť sa vzdelávať

Tímové aktivity, účasť na rôznych akciách.

13.plat

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1200 EUR/ brutto plus variabilná zložka mzdy
banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet