breadcrumb

Pracovné pozície

Samostatný účtovník / účtovníčka

Koho hľadáme ?

Pre zahraničnú výrobnú spoločnosť v širšom okolí Žiliny s príjemným pracovným prostredím a vzťahmihľadáme človeka, ktorý nám zastreší kompletné spracovanie účtovníctva a daní.

Ideálne je, ak máš skúsenosti z výrobnej spoločnosti – nebude ti totiž cudzie skladové hospodárstvo , fungovanie skladov a rozpracovanie výroby. Ak máš skúsenosti s auditom, ale nezažil si výrobu , môžeš byť aj ty vhodný kandidát. 

Aby si bol/a úspešný, mal/a by si ovládať kompletné účtovníctvo podľa slovenských účtovných štandardov. 

Hľadáme hlavne odborníka/odborníčku z oblasti účtovníctva, anglický jazyk  nie je pre nás priorita.

Aby sa ti na tejto pozícii darilo, mal/a  by si mať POZITÍVNY a ZODPOVEDNÝ prístup k práci, byť tiež DETAILISTA, lebo pri práci s číslami na detailoch záleží:-).

Sme firma, v ktorej si radi pomáhame a vychádzame si v ústrety. Preto hľadáme k sebe TÍMOVÉHO hráča, ktorý rovnako ako my oceňuje otvorenú komunikáciu.

  

Čo budeš robiť ?

Hlavnou a neodmysliteľnou súčasťou tvojej práce budú uzávierky, či už na mesačnej, štvrťročnej alebo ročnej báze.

Budeš pripravovať podklady a spracovávať daňové priznania

Budeš účtovať, evidovať a inventarizovať majetok spoločnosti vrátane odpisov, zúčtovávať mzdy a pokladňu

Budeš pripravovať reporty pre finančného manažéra a vedenie spoločnosti

Budeš zodpovedať za správne vykonanie účtovných operácií v súlade s platnou legislatívou

Budeš riadiť pohľadávky a záväzky spoločnosti, platobný styk a komunikáciu s bankami

Budeš pripravovať podklady pre audit

 

Čo ponúkame ?

  • zdravé pracovné vzťahy, nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie, ale aj humor
  • na ľudí orientovanú firmu, rodinné prostredie
  • dobré meno u našich zákazníkov
  • veľký priestor na realizáciu, na nové nápady
  • otvorenosť – diskutujeme o veciach, vieme realizovať nové veci, ktoré posúvajú našu firmu vpred

 

Čo požadujeme ?

Ak si pracoval/a min. 5rokov v oblasti účtovníctva a financií výrobnom podniku a máš skúsenosti s vyššie spomenutými úlohami, chceme o tebe vedieť !

Ochotu dochádzať aj do okolia Žiliny – chceme ťa nadlho : -)



 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Vladimíra Gjablová
+421 918 378 082
v.gjablova@ynak.sk

od 1500

Obchodný zástupca- BB kraj

Koho hľadáme? 

Hľadáme akčného spoluhráča, ktorý je zameraný na cieľ a hľadá cesty ako sa veci dajú robiť. Človeka, ktorý bude zodpovedný za predaj produktov vykurovacej techniky.

Tvojou úlohou bude prezentácia produktov u už existujúcich zákazníkov ( niektorých dostaneš na začiatku do svojho portfólia) a rovnako aj získavanie nových obchodných partnerov vo zverenom regióne – Banskobystrický kraj (Banská Bystrica, Brezno, Žiar nad Hronom, ale aj Prievidza, ďalej Detva, Zvolen, Poltár, Revúca, Žarnovica, Banská Štiavnica, Krupina, Veľký Krtíš, Lučenec, Rimavská Sobota).

Hľadáme finišéra, ktorý potiahne proces predaja od návrhu, cez výpočet ceny až po samotnú fakturáciu. Stratéga, ktorý má otvorené oči, dokáže u zákazníka vyvolať záujem a všimnúť si možnosti predaja aj tam, kde by ich iní nevideli. 

Náplňou tvojej práce bude aj technická podpora pre našich klientov, preto je výhodou, ak máš technický background. Aby si čo najlepšie spoznal náš produkt, prvý mesiac sa budeš zaškoľovať a získavať informácie o produktoch priamo a našej centrále v Žiline a v našom sklade. Samotné produkty pri obchodovaní nebudeš voziť so sebou, ich dostupnosť si však budeš môcť pozrieť cez náš e-systém. Pomôže ti v tom služobný tablet. Tvoje úspešne vytvorené objednávky a zabezpečenie dovozu produktov preberá náš back office.  

V našom slovenskom tíme obchodníkov budeš mať 4 spoluhráčov, tvojim trénerom bude obchodný riaditeľ. Dostaneš portfólio klientov, ktorých budeš rozvíjať, zároveň si budeš všímať nové možnosti, potenciálne pre náš biznis. Denne navštíviš približne 5 klientov. Zákazníkmi sú zväčša veľkoobchody, predajné centrá, investičné firmy, výroba či bytové družstvá ako aj samotní koncoví zákazníci.  

3-4x do roka pôjdeš na služobnú cestu do zahraničia, kde budeš môcť načerpať informácie o nových produktoch. Budeš sa zúčastňovať technických výstav a rôznych školení. Je výhodou, ak ovládaš anglický jazyk. Toto však nie je podmienkou. 

Čo ti ponúkame?  

Ponúkame ti fajn pracovné prostredie s rodinnou atmosférou, kopec benefitov, ktoré ťa milo prekvapia. K dispozícii budeš mať PC/tablet, mobil a služobné vozidlo, ktoré môžeš využívať aj na súkromné účely. Tiež ti ponúkame možnosť realizovať sa a naplno využiť svoj potenciál.  

Mzda: priemerný mesačný plat po tvojom zabehnutí bude 1400-1500€ vrátane variabilnej zložky mzdy. 

Kto sme?  

Túto pozíciu obsadzujeme pre rodinnú firmu, ktorá je špičkou na trhu s vykurovacou technikou. Sú najväčším distribútorom v rámci EÚ a 99% ich produktov je vyrobených priamo v materskej spoločnosti v zahraničí. 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1200- 1500EUR/ brutto vrátane variabilnej zložky

Účtovník/- čka so vzťahom k personalistike

Koho hľadáme?

Pre švajčiarsku výrobnú spoločnosť zaoberajúcu sa výrobou elektronických komponentov s rodinnou atmosférou a príjemným pracovným prostredím hľadáme človeka, ktorý nám dokáže pokryť 3 oblasti- kompletné spracovanie účtovníctva, miezd a HR. Možno to vyzerá na prvé čítanie odstrašujúco, no my veríme, že sa taký človek medzi vami predsa len nájde: -)

Na všetky tri oblasti máme v súčasnosti externých partnerov, ktorí nám danú agendu spracúvajú. Ty sa budeš istú dobu paralelne s nimi starať o všetky spomenuté oblasti. Našim cieľom je mať postupne všetko „in house“, preto budeme postupne všetko preklápať k nám. Keď budeš neskôr potrebovať ich pomoc, budeš ich mať vždy po ruke a plne k dispozícii.

Prioritou v rámci tejto kumulovanej pozície je účtovníctvo. Aby si bol/-la úspešný, mal/-la by si ovládať kompletné účtovníctvo podľa slovenských účtovných štandardov.  Ak sa orientuješ aj v mzdách, bude to pre teba jednoduchšie zvládnuť aj túto oblasť. A aj keď oblasť HR je tou najmenej rozsiahlou agendou, veríme, že keď bude potrebné, poradíš si so zadaním inzerátu na pracovný portál a s prvotnou selekciou kandidátov.

Aby sa ti na tejto pozícii darilo, mal/ - la by si mať POZITÍVNY a ZODPOVEDNÝ prístup k práci mal/-la by si byť tiež DETAILISTA, lebo pri práci s číslami na detailoch záleží:-).

KOMUNIKATÍVNA. A aj keď anglický jazyk nebudeš používať denne v našom slovenskom tíme, rozhodne by si ju mal/-la ovládať, aspoň na úrovni B2, aby si mohla byť súčasťou našich manažérskych mítingov, na ktoré chodieva aj náš konateľ zo zahraničia. Prezentácie v angličtine nebudeme po tebe chcieť robiť a na pravidelný reporting a štatistiky máme predpripravené šablóny.

Ak okrem anglického jazyka hovoríš nemecky, môže to byť tvoja výhoda, pretože mnohí naši zákazníci i dodávatelia sú z nemecky hovoriacich krajín.

Sme malá firma, v ktorej si radi pomáhame a vychádzame si v ústrety. Preto hľadáme k sebe TÍMOVÉHO hráča.

Tiež uvítame, ak máš za sebou skúsenosti z výrobného prostredia.

 

Čo budeš robiť?

Ako sme uviedli hneď v úvode, chceme Ti zveriť do rúk 3 oblasti:

Kompletné účtovníctvo a to najmä:

  • Spracovanie došlých a odoslaných faktúr, dobropisov, colných deklarácií v HELIOSE (mesačne je to približne 100 takýchto dokladov)
  • Komunikáciu s našimi dodávateľmi a zákazníkmi a dohliadnuť na včasné a správne dodanie dokumentov (faktúr, dodacích listov)
  • Realizovať platby, komunikovať s bankou
  • Starostlivosť o kompletnú účtovnú uzávierku (mesačnú, štvrťročnú, ročnú)

Mzdovú agendu:

  • Prihlášky a odhlášky zamestnancov pri nástupe a výstupe do a zo zamestnania a potrebnú dokumentáciu a komunikáciu s inštitúciami
  • Spracovanie dochádzky našich 15 kolegov (pracujeme v Heliose a dochádzku máme elektronickú (Giriton), takže pri spracovaní dochádzky sa údaje automaticky preklápajú do Heliosu. Tiež všetci kolegovia pracujeme v bežnom režime od pondelka do piatka v pružnej pracovnej dobe, 40 hodín týždenne, takže nemusíš mať obavy o náročnosť spracovania tejto agendy u nás.)
  • Úhrada miezd- výplatný termín je u nás formálne dohodnutý na koniec mesiaca, zvyčajne sa nám však darí poslať výplaty kolegom do 10.dňa v mesiaci

HR:

Máme stabilný tím ľudí a nemáme fluktuáciu. Sme radi, že kolegovia sú u nás spokojní. Preto aj ďalšie činnosti, ktoré ti chceme zveriť do rúk nebudú pravidelné a rozsiahle.

V prípade, že budeme k sebe hľadať nového kolegu, budeme potrebovať pomôcť s inzerciou a následným umiestnením inzerátu na pracovné portály a tiež uvítame, keď nám pomôžeš so selekciou životopisov.

Čo ponúkame?

Stabilné a priateľské prostredie, kde budeš rád/ rada chodiť.

Priestor na realizáciu vlastných nápadov a veľkú podporu šéfa.

Možnosť vzdelávať sa vo svojej oblasti.

A ďalšie benefity, ktorých ti radi osobne predstavíme.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1500 EUR/ brutto mesačne

Project manager/ Vedúci konštrukčnej skupiny

Project manager/ Vedúci konštrukčnej skupiny

Do výnimočnej spoločnosti, ktorá je jedným z celosvetovo vedúcich dodávateľov automatizovaných výrobných a montážnych riešení pre priemyselnú výrobu v oblasti zváracích liniek hľadáme:

TECHNICKY zdatného kandidáta, ktorý rozumie práci konštruktérov. Nemusíš však vedieť kresliť v CATIA, no ak to vieš alebo si sa s tým v minulosti stretol, môže to byť tvoja veľká výhoda.

Skúseného LÍDRA, ktorý je silný KOMUNIKÁTOR a poradí si s bežnou operatívou pri riadení projektov. Takého, ktorý hravo zvláda komunikáciu nielen naprieč rôznymi oddeleniami a tímami, ale aj so zákazníkmi. Je nevyhnutné, aby si ovládal NEMECKÝ JAZYK (C1). Ten budeš využívať takmer denne v komunikácii s kolegami na našej centrále, či so zákazníkmi. Vieme však pripustiť aj znalosť „len“ ANGLICKÉHO JAZYKA (C1) v prípade, že vieš ponúknuť zručnosti, ktoré inde nenájdeme.

PROAKTÍVNEHO človeka, ktorý má DRIVE, NADŠENIE a záujem neustále SA UČIŤ nové veci. Pretože u nás neustále vyvíjame nové riešenia a chceme byť krok pred ostatnými.

Aby si bol u nás úspešný, chceme, aby si bol schopný ROZHODOVAŤ sa a byť schopný si svoje konanie obhájiť.

LOAJÁLNEHO kolegu, ktorý sa s nami podelí o svoje „know-how“ a ocení stabilnú prácu v tíme, v ktorom bude spoločne s nami vytvárať jedinečné riešenie pre našich zákazníkov.

Schopného optimalizovať, inovovať procesy a tým nám pomôcť zefektívňovať našu prácu a tým optimalizovať náklady.

Čo budeš robiť?

Tvoje oddelenie navrhuje komponenty na základe podkladov zákazníka, ktoré budú použité na robotických linkách. Ide o zariadenia, ktoré budú slúžiť na manipuláciu s dielmi karosérie alebo na zváranie, lepenie.

Zveríme ti do rúk riadenie celého oddelenia konštruktérov (je ich 30). Tí pracujú na rôznych projektoch a tvojou úlohou bude dohliadať na celý proces ako je plánovanie, realizácia, riadenie a kontrola projektu od začiatku projektu až po konečné predstavenie projektu zákazníkovi. Budeš dohliadať na dodržiavanie termínov prác

Budeš sledovať a kontrolovať náklady projektov, aktívne komunikovať so zákazníkmi a v prípade, že to bude potrebné, vycestuješ za zákazníkom (najmä do Nemecka) na nevyhnutne potrebný čas. Niekedy to je pár dní, niekedy môže ísť o viac týždňov.

Tvojou úlohou bude tiež optimalizovať CAD procesy.

Pozícia reportuje konateľovi spoločnosti a je veľmi kľúčová. Budeš pravou rukou konateľa.

Pracovať budeš v rámci pružného pracovného času so začiatkom medzi 6-8 hod. ráno, v dňoch od pondelka do piatka, 40 hod. týždenne.

 Čo ponúkame?

Tvorivú prácu v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti s nemeckým zázemím.

Možnosť byť súčasťou zaujímavých projektov doma i v zahraničí, ktoré ťa rozhodne posunú vpred.

Okrem fajn partie ľudí, ktorá sa rada stretáva na rôznych športových a kultúrnych podujatiach, ti ponúkame odborné vzdelávanie ako aj jazykové kurzy.

Samozrejmosťou sú u nás kvartálne odmeny, trinásta mzda, flexibilný pracovný čas, príspevok na cestovné / ubytovanie, dochádzkový bonus.

K tejto pozícii ponúkame služobné vozidlo, PC a mobil.

 

Mzda: 2500 – 3000,- EUR, kvartálne odmeny v závislosti od hosp. výsledku spoločnosti a prac. výsledkov zamestnanca, nárok na 13.tu mzdu po odpracovaní kalendárneho roka

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

2500 – 3000,- EUR

Plánovač výroby

Koho hľadáme ?

Pre výrobcu sendvičových panelov, oceľových strešných krytín, tepelnej izolácie, profilov tvarovaných za studena, odkvapových systémov a konštrukčných plechov nachádzajúceho sa v okolí Žiliny hľadáme:

SAMOSTATNÉHO človeka, ktorý má dostatok skúseností v oblasti PLÁNOVANIA VÝROBY (minimálne 2 roky) a vie sa rýchlo zorientovať v novom prostredí.

Je potrebné, aby si mal už predchádzajúce skúsenosti s prácou v SAP, najmä modul „Production Planning“ alebo v inom ERP systéme. A ak si bol v predchádzajúcich zamestnaniach aj Key user pre niektorý z týchto systémov, máš bod navyše:-)

Vysoko oceníme skúsenosti s RIADENÍM ZÁSOB. V práci budeš rozhodne potrebovať silnú znalosť EXCELU. Bude tvojím denno- denným kamarátom.

Hľadáme tiež človeka, ktorý má v sebe ANALYTICKÉ myslenie a v dátach vie čítať.

Dobrého a zdatného KOMUNIKÁTORA - tak v angličtine, ako aj v slovenčine s presným vyjadrovaním a logickým myslením. Angličtinu budeš využívať najmä v komunikácii s nadriadeným a kolegami v Poľsku a Belgicku. Budeš potrebovať určite level B2.

Hľadáme VYTRVALCA, ktorý sa chce podieľať na nastavovaní procesov a motivuje ho vidieť za sebou konkrétne a hmatateľné výsledky práce.

Hľadáme k sebe TÍMOVÉHO HRÁČA, ktorý hľadá a prináša riešenia. Potrebujeme z teba cítiť PRO- AKTIVITU, zápal pre prácu, chuť na sebe pracovať a dosahovať ciele.

Hľadáme niekoho, kto vie, v čom je dobrý, niekoho, kto sa v práci chce cítiť skvele a považuje to za prioritu. Vie sa rozhodovať a niesť zodpovednosť - vie byť príkladom aj pre svojich ostatných kolegov.

Čo budeš robiť?

Budeš plne zodpovedať za plánovanie výroby, tvorbu denného a týždenného plánu zohľadňujúceho všetky výrobné aspekty.

Plány budeš prispôsobovať situácii s ohľadom na interné alebo zákaznícke požiadavky. S tým je spojená aj následná kontrola a overovanie vývoja realizácie týchto plánov.

Ak nájdeš priestor na optimalizáciu a zefektívnenie procesu, podporíme ťa a dáme ti „zelenú“ na zrealizovanie zmeny.

Budeš si potvrdzovať a nastavovať dodacie termíny objednávok a dohliadať na zmeny výrobného plánu.

Aktívne budeš spolupracovať s kolegami z logistiky (máme tu 10 skladníkov a jedného Manažéra logistiky a skladu), s kolegami z výroby (je ich 22) a tiež s kolegyňami zo zákazníckeho servisu a nákupu.

Tvojím priamym nadriadeným bude Production manager a okrem neho budeš reportovať aj na našu centrálu v Poľsku.

Pracovať budeš od Pondelka do Piatka v režime pružnej pracovnej doby. Mnohí kolegovia začínajú zvyčajne okolo 7.00 hodine ráno a končia okolo 16.00 hodiny. Je však na tebe, ako si svoj pracovný čas nastavíš.

Čo ponúkame?

Ponúkame priestor na vlastnú realizáciu pre spoločnosť s veľkým potenciálom na rast. Možnosť budovať a nastavovať procesy a byť pri rozvoji firmy.

Ponúkame príjemnú kultúru firmy, kde sa všetci poznáme. O naše zázemie sa staráme a ponúkame čisté pracovné prostredie a  priestor na oddych.

Okrem toho sa môžeš tešiť na ročné bonusy, dochádzkový bonus, vernostný bonus.

Mzda: od 1500EUR/ mesačne brutto. Konečná výška odmeny bude závisieť od skúseností daného kandidáta.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1500 EUR/ brutto mesačne

Rozpočtár/ prípravár stavieb

Koho hľadáme?

Pozíciu obsadzujeme pre úspešnú stabilnú stavebnú spoločnosť, ktorá realizuje veľké developerské projekty (bytové domy, nemocnice, športové štadióny).

Hľadáme SKÚSENÉHO rozpočtára, ktorého baví práca s číslami, EXCEL, Project a Word sú jeho kamaráti a v oblasti stavebníctva sa cíti ako „ryba vo vode“.

Rozhodne by si mal byť SAMOSTATNÝ a schopný riešiť každodennú operatívu. Chceme ZODPOVEDNÉHO kolegu, ktorý bude vo svojej práci PRECÍZNY.

Hľadáme k sebe kolegu, ktorý má v sebe AKTÍVNY PRÍSTUP k veciam okolo seba, je FLEXIBILNÝ a rád pracuje v TÍME.

Hľadáme tiež človeka, ktorý má vôľu ZLEPŠOVAŤ SA a prinášať zlepšenia aj do práce.

Aby sa ti v práci darilo, potrebuješ znalosť AutoCAD, ale aj prácu v CENKROSE. Rozhodne ti pomôže tvoje technické myslenie a schopnosť čítať technickú dokumentáciu.

Ak máš navyše prax v oblasti verejného obstarávania, je to tvoja veľká výhoda.

 

Čo budeš robiť?

Budeš chodiť na obhliadky stavieb, aby si neskôr vedel pripraviť cenovú ponuku. Na obhliadky budeš chodiť spolu s projektovým manažérom alebo riaditeľom danej spoločnosti.

Budeš robiť rozpočty jednotlivých zákaziek a všetko budeš spracovávať v CENKROSE. V ňom evidujeme všetky cenové ponuky pre klientov.

Tvojou úlohou bude tiež sledovať rozpočty na stavbách, kontrolovať ich a v prípade potreby ich obhajovať.

Máme osvedčených dodávateľov, no v prípade potreby budeš tiež hľadať nových subdodávateľov a dodávateľské firmy. Je v tvojich rukách aké ceny a podmienky s nimi vyjednáš.

Budeš analyzovať súťažné podklady a cenové ponuky budeš pripravovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.

Okrem toho budeš pripravovať podklady k harmonogramu prác.

Budeš zodpovedať za prípravu, vyhodnocovanie a výber dodávok, materiálov a prác. Naraz budeš pracovať na približne 3 projektoch. Pritom jeden z projektov je na dohliadanie a 2 v procese naceňovania.

Samozrejme s tým všetkým je spojená aj ďalšia administratíva, priebežná kontrola a aktualizácia harmonogramu stavebných prác, archivácia dokumentov.

Tvoj pracovný týždeň bude od pondelka do piatka. Začiatok a koniec pracovnej doby si vieš flexibilne prispôsobiť. Maximálne 1x v týždni pôjdeš na stavbu.

Znalosť AutoCAD ti významne pomôže pri naceňovaní stavieb. Zručnosti, ktoré tu využiješ budú nielen schopnosť čítať technickú dokumentáciu, ale aj schopnosť pomerať a zakresliť okno, dvere, schopnosť zachytiť body v priestore (šírka, výška) a zakresliť ich.

Excel by  mal byť tvoj kamarát a rozhodne ho budeš veľmi často používať.

Čo ponúkame?

Prácu v stabilnej stavebnej spoločnosti, firemný notebook a telefón.

Radi podporíme tvoj rozvoj, ponúkame rozvojovú akadémiu – odborné vzdelávanie, semináre a školenia, inšpiratívne workshopy na seba rozvoj.

A aby sme podporovali naše pracovné prostredie, pravidelne organizujeme  TEAM SPIRIT - firemné raňajky, vianočný večierok, športové aktivity, súťaže.

Ponúkame tiež moderné pracovné prostredie, možnosť pracovať na projektoch po celom Slovensku.
Ak budeš mať záujem, radi podporíme tvoju kariéru u nás, budeš si môcť vyskúšať v rámci rotácie aj prácu na inom oddelení či projekte pod taktovkou skúsenejších kolegov a tak získať ďalšie zručnosti

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1200 EUR/ brutto mesačne, plus ročné odmeny
banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet