breadcrumb

Pracovné pozície

Vedúci financovania (Treasury Leader)

Koho hľadáme?
Do našej výrobno-obchodnej spoločnosti hľadáme spoľahlivého človeka, ktorý myslí dopredu a má skúsenosť v oblasti financovania/treasury, v platobnom styku, prípadne kontrolingu, alebo bankovníctve. Hľadáme tímového hráča s víziou, ktorý má za sebou skúsenosti z výrobnej spoločnosti (must have).
Zvládaš cesty do neznáma? Chceme človeka, ktorý má odvahu meniť veci, má rád zmenu a budovanie „nového“.
Tvojou hlavnou úlohou bude sledovanie stavov na účtoch v bankách, sledovanie úverov, zabezpečenie likvidity nových investícií. Hľadáme samostatného človeka so silnými analytickými schopnosťami a zdatného komunikatóra. Svoje komunikačné schopnosti využiješ v komunikácii v internom prostredí s rôznymi oddeleniami, ďalej v komunikácii s bankami, vládou a inými externými organizáciami.
Budeš taktiež komunikovať s materskou spoločnosť, takže je dôležité, aby si sa vedel dohovoriť po anglicky (úroveň B2 je must have).
Do nášho tímu hľadáme proaktívneho a angažovaného odborníka, ktorý sa stane súčasťou novej etapy spoločnosti. Osobu, ktorá sa vie chopiť príležitosti a využiť svoje skúsenosti, dokáže nájsť slabé miesta a nahradť ich efektívnymi riešeniami.

Čo budeš robiť ?
• Operatívne riadiť, organizovať a koordinovať činnosti na oddelení financovania (treasury), správu pohľadávok a záväzkov
• Zodpovedať za riadenie likvidity podniku vrátane krátkodobých CF plánov s cieľom nevystaviť organizáciu nedostatku finančných prostriedkov
• Riadiť a vykonávať platby, prevody a konverzie
• Riadiť a organizovať prácu jedného špecialistu
• Spolupráca so štátnymi inštitúciami v oblasti financovania (Eurofondy)
• Spolupracovať s bankami na zabezpečenie cudzieho kapitálu a lízingov
• Sledovať stav finančných prostriedkov, úver a medziúvery, splátky, manažovanie odkupov
• Identifikovať riziká z pohľadu financovania pri rozhodovaní o investičných projektoch
• Aktívne spolupracovať s oddelením účtovníctva a kontrolingu pri príprave strednodobých a dlhodobých finančných plánov
• Pripravovať a koordinovať činnosti spojené s oddelením financovania pre potreby interných a externých auditov
Čo ponúkame?
Ponúkame ti príležitosť naučiť sa veľa nového, možnosť byť súčasťou novej etapy našej spoločnosti. Pracovnú pozíciu s pružným pracovným časom, výkonovú odmenu na základe plnenia firemných a individuálnych cieľov, sociálny program a možnosť závodného stravovania.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Kto sme?
Sme strojárska spoločnosť pôsobiaca v žilinskom regióne.
2000 Eur fix btt

Nákupca pre výrobnú spoločnosť

Koho hľadáme ?
Hľadáme odborníka, ktorý má skúsenosti z oblasti nákupu výrobného materálu, plánovania a objednávania. Človeka, ktorý mal príležitosť osobne zažiť prácu nákupcu so všetkými drobnými činnosťami, ktorými sa nákup vo výrobnej spoločnosti zaoberá (výhodou je skúsenosť z automotive priemyslu), a ktorý sa chce posúvať, vylepšovať procesy a je otvorený výzvam, ktoré naňho čakajú.

Dobrého a zdatného komunikátora - tak v angličtine (must have), ako aj v slovenčine s presným vyjadrovaním a logickým myslením.
Hľadáme charakter s vysoko postavenými morálnymi zásadami. Človeka, ktorý sa nenechá ovplyvniť a dokáže vniesť do pracovného procesu aj objektívny poriadok. Hľadáme k sebe človeka s "CAN DO" postojom. Chceme cítiť dynamiku, drive, srdce, neutíchajúcu chuť zlepšovať sa a dosahovať ciele. Chceme ťa nadlho.

Hľadáme niekoho, kto vie, v čom je dobrý, niekoho, kto sa v práci chce cítiť skvele a považuje to za prioritu. Vie sa rozhodovať a niesť zodpovednosť.

Čo budeš robiť ?
- zodpovedať za celý proces nákupu výrobného materiálu, komponentov a služieb
- vystavovať nákupné objednávky a komunikovať s dodávateľmi
- zodpovedať za administráciu spojenú s procesom nákupu
- pracovať s importom/exportom do tretích krajín
- riešiť plánovanie a objednávanie prepravy
- riešiť príjem a evidenciu materiálu, párovanie faktúr v IS
- realizovať dopytové konanie na materiál
- budeš sledovať výšky zásob materiálu podľa interných limitov
- budeš navrhovať a realizovať úspory v oblasti nákupu
- budeš zastupovať kolegu v činnostiach spojených s plánovaním a tvorbou objednávok na výrobu a kooperácie
- budeš zastupovať kolegu v činnostiach spojených so zákazníckymi objednávkami, EDI.

Pozíciu obsadzujeme pre výrobný závod v širšom okolí Žiliny, takže je nutné rátať s dennodenným dochádzaním do zamestnania (cca 25 – 30km od ZA).

Čo ti ponúkame?

Priestor na realizáciu, na nové nápady, otvorenú kultúru. Ale to, čo je dôležité - diskutujeme o veciach, vieme realizovať nové veci, ktoré posúvajú našu firmu vpred.
Pozíciu v strednej línii manažmentu.
Kompetencie, ale aj veľkú zodpovednosť.
Dlhodobé zamestnanie.
Pracovné prostriedky.
Prosím, reaguj na ponuku až po dôslednom prečítaní celej pozície.
Ak dočítaš inzerát do konca a povieš si, že "tieto skúsenosti predsa mám a práca by ma bavila", vtedy neváhaj a napíš, pošli CV, zavolaj....

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná: 

Strojársky priemysel

Kto sme? Strojárska spoločnosť vyrábajúca komponenty pre automobilový priemysel. Momentálne zamestnáva približne 300 zamestnancov. Sídli v žilinskom kraji.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1500 Eur fix btt

Junior účtovník servisného centra

Koho hľadáme?
Hľadáme šikovného človeka , ktorý bude súčasťou nášho tímu SSC a bude spracovávať účtovníctvo pre krajiny patriace do našej skupiny.
Pracujeme v systéme SAP (je len výhodou ak ho poznáš :-) ) a Tvojou úlohou bude v ňom registrovať a účtovať došlé, vystavené faktúry a ďalšie interné doklady.
Určite budeš komunikovať s internými zákazníkmi a občas s dodávateľmi z európskych štátov patriacich do našej skupiny, ak bude potrebné hocičo vyjasniť a dohliadnuť, aby si pripravil a zúčtoval(a) všetky platby v termínoch splatnosti. Je preto dôležité, aby si ovládal Anglický jazyk. Veľkou výhodou je ak máš nejaké znalosti Talianskeho, Nemeckého alebo Francúzskeho jazyka :-).
K uvedeným aktivitám budeš pripravovať reporty a podklady k závierkam – mesačne, či ročne.
Čo ti ponúkame?
Máme výnimočnú kultúrou. U nás môžeš rásť a posúvať sa , pretože kladieme vysoký dôraz na rozvoj potenciálu. Sme dobrý kolektív založený na dobrých medziľudských vzťahoch. Záleží nám na tom, aby naši zamestnanci spokojní do práce prichádzali, i odchádzali. Okrem mesačnej mzdy ponúkame pre zamestnancov zaujímavé a netradičné aktivity.

Informácie o výberovom konaní

Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.
Výberový proces bude minimálne 2-kolový. Prvé stretnutie sa uskutoční s nami (Personálna agentúra), druhé kolo je už priamo klienta.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Kto sme?
Sme zahraničná spoločnosť, ktorá je lídrom vo vysoko výkonných ložiskových riešeniach. Sídlime v regióne Martin.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1000 Eur fix btt

Mzdár/Personalista

Koho hľadáme?
Hľadáme šikovného mzdára/personalistu alebo šikovnú mzdárku/personalistku do našej spoločnosti :-)
Tvojou úlohou bude spracovanie miezd a komplexné vedenie personálnej agendy. Ponúkame ti priestor, kde môžeš využiť svoje znalosti a skúsenosti z oblasti miezd a HR.

Tvojou úlohou bude:
- zodpovednosť za komplet proces spracovania miezd v systéme HUMAN (je výhodou ak ho ovládaš)
- úzka spolupráca s finančným oddelením
- tvorba sociálneho fondu, organizácia firemných podujatí
- vzdelávanie, rozvoj potenciálu zamestnancov
- vytváranie kvalitnej a príjemnej firemnej atmosféry

Chceme k nám ľudsky príjemnú osobnosť s pozitívnym postojom k ľudom okolo seba. Trpezlivú a ochotnú pomôcť a poradiť. Samostatne fungujúcu so zodpovedným prístupom k práci. Tímového hráča. Operatívca, ktorý sa nebojí práce a ktorého to baví.
Čo ti ponúkame?
Ponúkame ti stabilnú prácu v menšej slovenskej spoločnosti:
- vedenie, ktorému záleží na zamestnancoch a ich potrebách
- zaučenie na SW pre spracovanie miezd, ak nemáte prax v systéme HUMAN
- stabilný a príjemný kolektív
- viaceré finančné bonusy

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme pre nášho klienta v Žiline vhodného zamestnanca na pozíciu mzdového účtovníka /personalistu s praxou, životaschopného človeka, ktorý má skutočný záujem o prácu v danej oblasti a prácu s ľuďmi, CHCE, je zodpovedný, samostatný, dokáže prebrať plnú zodpovednosť a hľadá zaujímavé stabilné prostredie.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poľnohospodárstvo - spoločnosť rodinného charakteru. 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

900 Eur fix btt

Metodik pre mzdový systém

Náš produkt v tvojich rukách ...

Hľadáme človeka, ktorý už má v rámci miezd niečo za sebou, má ich zvládnuté od A po Z, vie si hravo poradiť s vypočítaním aj tej najnáročnejšej výplaty a svoje skúsenosti by rád posunul na inú úroveň.

Máme vlastný softvér na spracovanie miezd, ktorý poskytujeme zákazníkom. Tvojou úlohou bude sledovať legislatívne zmeny a následne navrhnúť ich zapracovanie do softvéru. Samozrejme pri tom budeš komunikovať s programátormi, ktorým vysvetlíš o čo ide a ako by to malo vyzerať. Tiež budeš plne zodpovedný za rozvoj produktu, a bude aj na tebe, aké funkcionality bude softvér obsahovať. Preto by si mal myslieť aj nad rámec platnej legislatívy.

Ide o kľúčovú pozíciu, ktorá si vyžaduje veľkú mieru zodpovednosti. Nesmie ti ujsť ani jedna zmena v legislatíve, po zapracovaní aktualizácie musíš strážiť jej funkcionalitu, aby našim klientom slúžila čo najlepšie. Aby zákazníci zmene správne porozumeli, budeš pre nich vytvárať aj sprievodné/ informačné listy. Preto by pre teba slovenčina, štylizácia v nej a gramatika nemala byť žiadny problém.

Takisto budeš školiť kolegov, ktorí pracujú na našom oddelení zákazníckej podpory – budeš im vysvetľovať všetky zmeny, ktoré boli implementované do softvéru tak, aby to aj oni vedeli vysvetliť našim zákazníkom. Je veľmi dôležité, aby si bol komunikačne zručný a aby si vedel podať informácie čo najzrozumiteľnejšie.

Osobnostne hľadáme samostatného človeka, analyticky mysliaceho a tímového hráča, ktorý rád komunikuje a poradí si aj so zložitejšou situáciou. Niekoho, kto má v hlave projektový manažment, je orientovaný na detail a vie počúvať.

Čo ponúkame?
Samostatnú a zodpovednú prácu, pri ktorej je dôležitý výsledok. Prácu, ktorú je možné vykonávať čiastočne aj z domu. Pozíciu v spoločnosti, kde prevláda ľudský prístup a dlhoročne dobré vzťahy.
ALE aj:
teambuildingy,
možnosť odborného a jazykového vzdelávania,
príspevok na DDS,
pitný režim,
oddychovú zónu,
firemnú knižnicu,
príspevok na stravu nad rámec Zákonníka práce,
príspevky pri životných a pracovných jubileách, pri narodení dieťaťa, pre darcov krvi

Mzda: 2000Eur fix btt vrátane odmien

Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.
Výberový proces bude minimálne 2-kolový. Prvé stretnutie sa uskutoční s nami (Personálna agentúra). Druhé a prípadné ďalšie kolo je už priamo u nášho klienta.

Pre koho pozíciu obsadzujeme?
Sme mladší aj starší. Skúsení, ale stále sa dokážeme a chceme učiť. Máme dlhoročnú prax, ale radi sa necháme prekvapiť. Chceme byť lídrom, ale konkurenciu vítame. Dynamika a riešenie výziev je našim motorom, ale keď dosiahneme cieľ, s radosťou sa zastavíme a oceníme naše spoločné úsilie a hodnotu práce jednotlivca. Lebo len vďaka nej môžeme stále napredovať. Pridaj sa k nám.
Už viac ako štvrťstoročie pôsobíme na slovenskom trhu v oblasti vývoja, implementácie a podpory efektívnych IT a HR riešení a s ňou súvisiacej agendy: personalistika, mzdy a dochádzka, a oblasť účtovníctva.
Našim základným poslaním je prinášať hodnoty a softvérové riešenia pre zdravé a efektívne podnikanie na Slovensku.
Náš tím tvoria ľudia, ktorí majú za sebou roky praxe, skúsenosti, odborné vzdelanie a ochotu pomôcť a poradiť vždy, keď je to potrebné. Spokojnosť našich zákazníkov je a bude pre nás vždy na prvom mieste.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

2000Eur fix btt + odmeny

Hlavný účtovník

Koho hľadáme?

Je nám jedno, či si muž, alebo žena . Hľadáme účtovníka, ktorého táto oblasť baví a vie nadchnúť.
Človeka, ktorý má účtovníctvo vryté pod kožou a trúfne si zastrešiť finančné oddelenie o troch ľuďoch.
Ideálne je, ak máš skúsenosti z výrobnej spoločnosti – nebude ti totiž cudzie skladové hospodárstvo , fungovanie skladov a rozpracovanie výroby. Ak máš skúsenosti s auditom, ale nezažil si výrobu , môžeš byť aj ty vhodný kandidát.
Budeš mať vo svojej kompetencii faktúry, bankové účty, audítorstvo, komunikáciu s inštitúciami a celkovo zabezpečovanie toho, aby účtovníctvo bolo v poriadku a odzrkadľovalo realitu. Nemala by ti byť cudzia ani daňová problematika.

Hľadáme detailistu, ktorý sa vie „hrabať „ v číslach a rád prichádza na koreň veci. ( neunikne ti ani 20 centov, ktoré nesedia v účte :))
Tímového hráča, ktorý rovnako ako my oceňuje otvorenú komunikáciu, to je pre nás alfa a omega.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

min. 1400 eur btto( môže byť aj vyššia) + variabilná zložka - závisí od skúseností kandidáta

Zamestnanecké výhody, benefity

Kompetencie, ale aj zodpovednosť; podporu a dôveru a s ňou aj očakávania.
Rýchly schvaľovací proces, môžeš zmysluplne pristupovať k pracovným požiadavkám. Nie sme korporát :)
Možnosť meniť veci. Sme pomerne mladý a progresívny kolektív. Rastieme a nechávame ľudí rásť.

K základnej mzde ponúkame motivujúcu variabilnú zložku.

Informácie o výberovom konaní

Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.
Výberový proces bude minimálne 2-kolový. Prvé stretnutie sa uskutoční s nami (Personálna agentúra). Druhé a prípadné ďalšie kolo je už priamo u nášho klienta.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Sme spoločnosť so slovenským kapitálom a tradíciou vyše 60 rokov. Vyrábame. Nie sme automotive. Sídlime na Orave.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomika, financie, účtovníctvo

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúsenosti, znalosti a prax z oblasti účtovníctva – aspoň 3 roky
Analytické myslenie a cit pre detail
Zodpovednosť, dôslednosť a spoľahlivosť

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1400 Eur btto + variabilná zložka

Office asistant v Bratislave

Koho hľadáme?

Hľadáme k sebe najdôležitejšiu osobu na svete! Príjemnú, s kultivovaným prejavom, bystrú a šikovnú, so zmyslom pre detail, ktorá má vzťah k ľuďom i k administratíve, má rada poriadok a vie si sama zorganizovať svoju prácu. Hľadáme osôbku „do voza i do koča“, ktorá si vie poradiť v každej situácii, je spoľahlivá a hravo zvládne niekoľko činností naraz. A pri tom všetkom jej ostane aj čas na úsmev a prívetivé slovo pre návštevy i kolegov.

Aby si bol/-a úspešná/-ý na tejto pozícii, mal/-a by si:

-   ovládať bežnú prácu s PC (budeš často písať emaily, pracovať s Wordom i Excelom- napríklad pri evidencii dochádzky),

-   ovládať výborne slovenský jazyk a vedieť pekne formulovať obsah písaného slova

-   vedieť si sama zorganizovať jednotlivé činnosti na recepcii a vedieť rýchlo reagovať na požiadavky kolegov (chýbajúci papier v tlačiarni, rozliata káva v kuchynke, prichádzajúci zákazník a zvoniaci telefón na recepcii, k tomu kolega, ktorý mal škodovú udalosť na aute)

-   mať reprezentatívne vystupovanie a prozákaznícku orientáciu

-   mať nastavenú myseľ na to, ako sa veci dajú urobiť a nie hľadať dôvody, prečo to nejde

-   ovládať anglický jazyk na takej úrovni, aby si vedel/-la preposlať email konkrétnemu kolegovi podľa jeho obsahu, alebo privítať zahraničnú návštevu a zabezpečiť všetko okolo nej – odborne je to B1 :-)

Čo budeš robiť?

Na recepcii budete dve kolegyne a spolu budete zodpovedať za celý chod recepcie, čo zahŕňa najmä: vítanie a usádzanie návštev (denne nám chodia 2-3 návštevy), sledovanie stavu zásob a objednávanie kancelárskych a hygienických potrieb a zabezpečovať pitný režim pre všetkých kolegov.

Budeš sa tiež starať o občerstvenie a o kuchynky (máme 2). Budeš mať na starosti naše služobné vozidlá, najmä viesť ich evidenciu, objednávať ich na servis a sezónne prezúvanie a tiež budeš riesiť škodové udalosti.  Tiež ťa neminú vybavovačky na rôznych úradoch (notár, prekladateľská agentúra, pošta, sociálna poisťovňa a mnohé ďalšie), ale aj denno-denná administratíva okolo evidencie došlej a odoslanej pošty.

A tu to zďaleka nekončí. Keďže budeš mať najlepší prehľad o všetkom, čo sa u nás v office deje, budú sa na teba obracať tvoji kolegovia s rôznymi požiadavkami a prosbami???? .

Tvojou nadriadenou bude Office manažérka Mirka. V celom office je dokopy 18 kolegov, o komfort ktorých sa budeš starať. Tvoja pracovná doba bude od 8.00 hod. do 16.30 hod. v bežný pracovný týždeň od pondelka do piatka.

Čo ti ponúkame?

Záleží nám, aby si sa u nás cítil/-a čo najlepšie, usilujeme sa o príjemnú firemnú kultúru, ktorú tvoria prevažne mladí ľudia. Radi chodíme na rôzne teambuildingové aktivity a tiež dostávame priestor na relax a oddych. Okrem toho ťa milo prekvapí náš ďalší sociálny program. Ak sa dostaneš do nepohody a skočí na teba chrípka, ponúkame 5 dní voľna počas choroby. A ako sa už patrí, ponúkame ti služobný telefón a notebook, aby sa ti lepšie pracovalo. Tvoja mzda bude 850€/ brutto.

Ak si sa dočítal/-a až sem, na to, aby sme sa zaoberali tvojou žiadosťou, je nevyhnutné poslať okrem tvojho životopisu aj odpoveď na nasledovné otázky:

Uveď dôvody, čím ťa táto pracovná ponuka zaujala?

Napíš, aké zručnosti podľa teba má mať  „Recepčná, ktorá je pýchou firmy “.

 

Pre koho obsadzujeme?

Sme vedúcou spoločnosťou na Slovensku v oblasti komplexnosti služieb potrebných pri uvádzaní nových liekov do klinickej praxe a ich sprístupňovaní pacientom. Spoločnosť vznikla v roku 2008 a v priebehu niekoľkých rokov sa stala garanciou odbornosti a profesionality. Ponúkame služby v oblasti registrácie, cenotvorby, farmakoekonomiky a kategorizácie liekov. Pomáhame našim klientom pri uvádzaní nových liekov na slovenský farmaceutický trh a následne pri udržaní ich kompetitívnej ceny a úhrady.  Zabezpečujeme všetky súvisiace činnosti, ktoré si vyžaduje platná legislatíva v oblasti liekovej politiky.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Zuzana Száraz 
+421 911 281 110
z.szaraz@ynak.sk

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

850 EUR brutto mesačne

Obchodný zástupca

Koho hľadáme? 

Hľadáme akčného spoluhráča, ktorý je zameraný na cieľ a hľadá cesty ako sa veci dajú robiť. Človeka, ktorý bude zodpovedný za predaj produktov vykurovacej techniky.

Tvojou úlohou bude prezentácia produktov u už existujúcich zákazníkov (tých dostaneš na začiatku vo svojom portfóliu) a rovnako aj získavanie nových obchodných partnerov vo zverenom regióne – severozápadná časť Slovenska (ide najmä o tieto regióny: Ilava, Púchov, Trenčín, Bánovce nad Bebravou, Nové Mesto Nad Váhom, Myjava, Piešťany, Skalica, Senica, Trnava, Malacky, Pezinok, Bratislava). 

Hľadáme finišéra, ktorý potiahne proces predaja od návrhu, cez výpočet ceny až po samotnú fakturáciu. Stratéga, ktorý má otvorené oči, dokáže u zákazníka vyvolať záujem a všimnúť si možnosti predaja aj tam, kde by ich iní nevideli. 

Náplňou tvojej práce bude aj technická podpora pre našich klientov, preto je výhodou, ak máš technický background. Aby si čo najlepšie spoznal náš produkt, prvý mesiac sa budeš zaškoľovať a získavať informácie o produktoch priamo v našom sklade. Samotné produkty pri obchodovaní nebudeš voziť so sebou, ich dostupnosť si však budeš môcť pozrieť cez náš e-systém. Pomôže ti v tom služobný tablet. Tvoje úspešne vytvorené objednávky a zabezpečenie dovozu produktov preberá náš back office 

V našom slovenskom tíme obchodníkov budeš mať 4 spoluhráčov, tvojim trénerom bude obchodný riaditeľ. Dostaneš portfólio klientov, ktorých budeš rozvíjať, zároveň si budeš všímať nové možnosti, potenciálne pre náš biznis. Denne navštíviš približne 5 klientov. Zákazníkmi sú zväčša veľkoobchody, predajné centrá, investičné firmy, výroba či bytové družstvá ako aj samotní koncoví zákazníci.  

3-4x do roka pôjdeš na služobnú cestu do zahraničia, kde budeš môcť načerpať informácie o nových produktoch. Budeš sa zúčastňovať technických výstav a rôznych školení. Je výhodou, ak ovládaš anglický jazyk. Toto však nie je podmienkou. 

Čo ti ponúkame?  

Ponúkame ti fajn pracovné prostredie s rodinnou atmosférou, kopec benefitov, ktoré ťa milo prekvapia. K dispozícii budeš mať PC/tablet, mobil a služobné vozidlo, ktoré môžeš využívať aj na súkromné účely. Tiež ti ponúkame možnosť realizovať sa a naplno využiť svoj potenciál.  

Mzda: priemerný mesačný plat po tvojom zabehnutí bude 1400-1500€ vrátane variabilnej zložky mzdy. 

Kto sme?  

Túto pozíciu obsadzujeme pre rodinnú firmu, ktorá je špičkou na trhu s vykurovacou technikou. Sú najväčším distribútorom v rámci EÚ a 99% ich produktov je vyrobených priamo v materskej spoločnosti v zahraničí. 

Marketingový manažér

Máš chuť tvoriť a riadiť marketingové stratégie spoločnosti zamerané na podporu známej značky? Máš nápady? Budeme ich potrebovať pretaviť do rozvoja a riadenia značky na trhu. Si organizačný typ? Budeš mať na starosti mnohé marketingové podujatia a aktivity. Si SKÚSENÝ marketér, ktorý si sám ustriehne realizáciu kampaní, skoordinuje vstupy pre jednotlivé kampane v spolupráci s inými podpornými oddeleniami, plánuješ a kontroluješ budget.

Hľadáme:

Si silná, dynamická osobnosť, ktorá má rada výzvy a je schopná pracovať a rozhodovať samostatne. Si je vedomý/-á svojich kvalít a pridanej hodnoty pre spoločnosť. Máš tvorivú myseľ, zmysel pre detail a inovatívnosť. Máš odvahu ísť s kožou na trh a keď je to potrebné, prichádzaš aj s bláznivými nápadmi.

Budeš súčasťou Top manažmentu spoločnosti, pričom v tíme budete 4 manažéri, každý zodpovedný za konkrétny brand. Reportovať budeš Marketingovému riaditeľovi CZ/SK, aj Generálnemu riaditeľovi. Budeš úzko spolupracovať s Obchodným riaditeľom a celým obchodným tímom.

Buď pripravený na veľa cestovania, pár tvojich kolegov sedí v Bratislave, iní sedia v Ostrave, ale aj v Prahe. Stoličku budeš mať všade.

V úvode ti pomôžeme spoznať našu firmu a firemnú kultúru a nejaký čas sa ti budú venovať kolegovia.

Ponúkame ti služobné auto, ktoré môžeš používať aj na súkromné účely, notebook a mobilný telefón, 5 týždňov dovolenky, bonusy, ktoré môžeš zásadne ovplyvniť a tiež veľa spoločných tímových akcií do roka.

Ak si sa dočítal až sem, na to, aby sme sa zaoberali tvojou žiadosťou, je nevyhnutné zodpovedať nasledovné otázky:

Aká je tvoja osobná skúsenosť s ATL a BTL?

Aký brand ťa v poslednej dobe zaujal, vysvetli prečo?

Napíš nám jednu otázku, ktorá ťa zaujíma v súvislosti s touto pozíciou najviac. 

Na spracovanie Vášho životopisu potrebujeme nejaký čas. Každý životopis pozorne čítame a vyhodnocujeme.

Hneď ako posúdime ten Váš, spojíme sa s Vami (telefonicky, emailom), aby sme si dohodli ďalšie kroky.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

3000 - 3500Eur btt + bonusy

Obchodník v Prahe

Chceš byť prvý pri tom a máš guráž pustiť sa do vybudovania českej pobočky v Prahe? Lebo ak áno, tak nasledovná ponuka je pre teba ako stvorená (čítaj ďalej):

 

Hľadáme makača, ktorý začne v Prahe a jej okolí budovať firmu od jej úplného začiatku. Niekoho, kto sa nezľakne dennej operatívy, komu ide obchod (či už ako nákupca alebo obchodník), niekto, kto hravo zvláda akvizície a dobre sa orientuje v oblasti prenájmu či servisovania tlačiarní (väčších či menších) alebo i v oblasti hardvéru IT.

 

Ešte sme ťa neodradili? Tak čítaj ďalej:

Táto ponuka nie je pre každého. Ako to býva pri každom začiatku, všetko si budeš musieť vyšľapať sám: zistiť, vybaviť i zabezpečiť. Od nových kontakov, cez logistiku, spôsob, akým to začneš všetko dávať dokopy. Na začiatku sa ti budú venovať samozrejme kolegovia zo Slovenska, s ktorými stráviš potrebný čas na to, aby si spoznal celú firmu i tím (mimochodom, tím je veľmi príjemný, všetko je postavené na otvorenosti a férovosti- žiadna kontrola GPS tu nehrozí, keď si treba vyrozprávať veci, tak sa tak deje. Sami kolegovia si vyberajú miesto na teambuildingy mimo SK. Vozia sa na Kodiakoch a mobily majú vyššej triedy).

 

Koho hľadáme? 

 

Vieme, že ideálneho kandidáta nájsť je náročné. My však veríme, že sa k jednému z vás táto ponuka dostane. A že budeš plynule rozprávať česky, že si férový, čestný a otvorený človek, ktorý sa chce vo svojej kariére posunúť. Pretože toto je práve tá príležitosť stať sa riaditeľom českej pobočky, vybudovať menší tím ľudí v CZ a možno sa stať i spoločníkom firmy v Čechách. Nebudeme ťa kontrolovať, nebudeme po tebe chcieť desiatky reportov.

Budeme však chcieť, aby si mal skúsenosti, obchodníckeho ducha, ideálne kontakty na trhu, aby si veril značke, ktorú ponúkaš, a kvalita a s ňou spojené aj fantastické služby zákazníkom sú to, čo ťa ženie vpred.

 

 

 

Ponúkaná mzda:

 

100 000 CZK- základná zložka mzdy bude závisieť od skúseností kandidáta+ variabilná zložka sa bude pohybovať okolo 30 000 CZK a bude závisieť od podielu na marži.

 

Čo ponúkame?

 

Ponúkame prácu v dynamickom prostredí, ktoré je založené na partnerských a priateľských vzťahoch.

Slobodu v práci.

Kompetencie a zodpovednosť.

Možnosť profesijného rastu až do pozície riaditeľa pobočky v CZ.

Tiež služobné vozidlo určené aj na súkromné účely (všetku naftu za teba uhradíme).

Mobilný telefón vyššej triedy.

Stravné vo výške 150EUR ( približne 3800CZK).

 

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj: 

 

Zuzana Száraz

+421 911 281 110

z.szaraz@ynak.sk

Realitný koncipient

Koho hľadáme?

Teba! Je nám jedno, koľko máš rokov a či si muž alebo žena. 

Hľadáme človeka, ktorý zaujme svojou charizmou a komunikáciou. Takého, ktorý je empatický a preto vie dobre porozumieť potrebám klienta.

Férového, ktorý si váži ľudí bez rozdielu a obchod chápe ako príležitosť na „win-win“ situáciu pre všetkých zúčastnených.

Vytrvalého a ľudského, ktorý vie, že pre rozvoj úspechu v obchodnej sfére je treba budovať pevné vzťahy s klientmi aj s kolegami.

Do nášho tímu radi privítame tých, ktorí CHCÚ, hľadajú riešenia a majú „ťah na bránku“.

Potrebujeme cítiť z teba život, nadšenie, drive , neutíchajúcu chuť dosahovať úspechy a zlepšovať sa.

A... Chceme ťa nadlho.

 Čo Ťa čaká?

Sloboda vo firemnej kultúre aj časovej flexibilite.  Práca na živnosť alebo mandátnu zmluvu.

Gro tvojej práce bude v teréne pri prehliadkach a predaj či prenájme bytov. Budeš mať však svoj pracovný priestor aj v kancelárii priamo v Žiline.

Na začiatku ti zveríme do rúk zákazky, na ktorých sa naučíš všetko podstatné. Popri nich budeš postupne budovať portfólio klientov a hľadať svoje vlastné príležitosti na obchod.

Komunikácia, samostatnosť a zodpovednosť za svoje výsledky.

Len tvoje vlastné nadšenie a snaha ohraničujú to, na akých veľkých projektoch budeš pracovať a koľko budeš zarábať.

Čo ponúkame?

  • Dynamickú prácu, v ktorej budeš sám sebe pánom.
  • Len tvoje vlastné nadšenie a snaha ohraničujú to, na akých veľkých projektoch budeš pracovať a koľko budeš zarábať.
  • Kompletné zaučenie. K tvojmu drive a nadšeniu odovzdáme vedomosti získané rokmi praxe.
  • Možnosť rásť ako človek aj ako profesionál. Rozvinutie komunikačných a obchodníckych zručností v kombinácii s prehľadom na finančnom trhu je cenné a otvára mnohé dvere.
  • Systém odmeňovania bude podrobnejšie vysvetlený na osobnom pohovore.
  • Plat: priame odmeny z predaja.

Kto sme?

Sme slovenská spoločnosť, ktorá pôsobí na realitnom trhu na Slovensku aj v zahraničí. Ako firma stále rastieme a napredujeme, realizujeme nové projekty. A to nielen tie, ktoré sú zamerané na biznis. Budujeme presah medzi obchodom a službou ľuďom a celej spoločnosti, preto vzdelávame, motivujeme a šírime osvetu.

Férovosť, čestnosť a etika u nás nie sú len frázou, ale základom našej každodennej práce.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet