breadcrumb

Pracovné pozície

Office asistant v Bratislave

Koho hľadáme?

Hľadáme k sebe najdôležitejšiu osobu na svete! Príjemnú, s kultivovaným prejavom, bystrú a šikovnú, so zmyslom pre detail, ktorá má vzťah k ľuďom i k administratíve, má rada poriadok a vie si sama zorganizovať svoju prácu. Hľadáme osôbku „do voza i do koča“, ktorá si vie poradiť v každej situácii, je spoľahlivá a hravo zvládne niekoľko činností naraz. A pri tom všetkom jej ostane aj čas na úsmev a prívetivé slovo pre návštevy i kolegov.

Aby si bol/-a úspešná/-ý na tejto pozícii, mal/-a by si:

-   ovládať bežnú prácu s PC (budeš často písať emaily, pracovať s Wordom i Excelom- napríklad pri evidencii dochádzky),

-   ovládať výborne slovenský jazyk a vedieť pekne formulovať obsah písaného slova

-   vedieť si sama zorganizovať jednotlivé činnosti na recepcii a vedieť rýchlo reagovať na požiadavky kolegov (chýbajúci papier v tlačiarni, rozliata káva v kuchynke, prichádzajúci zákazník a zvoniaci telefón na recepcii, k tomu kolega, ktorý mal škodovú udalosť na aute)

-   mať reprezentatívne vystupovanie a prozákaznícku orientáciu

-   mať nastavenú myseľ na to, ako sa veci dajú urobiť a nie hľadať dôvody, prečo to nejde

-   ovládať anglický jazyk na takej úrovni, aby si vedel/-la preposlať email konkrétnemu kolegovi podľa jeho obsahu, alebo privítať zahraničnú návštevu a zabezpečiť všetko okolo nej – odborne je to B1 :-)

Čo budeš robiť?

Na recepcii budete dve kolegyne a spolu budete zodpovedať za celý chod recepcie, čo zahŕňa najmä: vítanie a usádzanie návštev (denne nám chodia 2-3 návštevy), sledovanie stavu zásob a objednávanie kancelárskych a hygienických potrieb a zabezpečovať pitný režim pre všetkých kolegov.

Budeš sa tiež starať o občerstvenie a o kuchynky (máme 2). Budeš mať na starosti naše služobné vozidlá, najmä viesť ich evidenciu, objednávať ich na servis a sezónne prezúvanie a tiež budeš riesiť škodové udalosti.  Tiež ťa neminú vybavovačky na rôznych úradoch (notár, prekladateľská agentúra, pošta, sociálna poisťovňa a mnohé ďalšie), ale aj denno-denná administratíva okolo evidencie došlej a odoslanej pošty.

A tu to zďaleka nekončí. Keďže budeš mať najlepší prehľad o všetkom, čo sa u nás v office deje, budú sa na teba obracať tvoji kolegovia s rôznymi požiadavkami a prosbami???? .

Tvojou nadriadenou bude Office manažérka Mirka. V celom office je dokopy 18 kolegov, o komfort ktorých sa budeš starať. Tvoja pracovná doba bude od 8.00 hod. do 16.30 hod. v bežný pracovný týždeň od pondelka do piatka.

Čo ti ponúkame?

Záleží nám, aby si sa u nás cítil/-a čo najlepšie, usilujeme sa o príjemnú firemnú kultúru, ktorú tvoria prevažne mladí ľudia. Radi chodíme na rôzne teambuildingové aktivity a tiež dostávame priestor na relax a oddych. Okrem toho ťa milo prekvapí náš ďalší sociálny program. Ak sa dostaneš do nepohody a skočí na teba chrípka, ponúkame 5 dní voľna počas choroby. A ako sa už patrí, ponúkame ti služobný telefón a notebook, aby sa ti lepšie pracovalo. Tvoja mzda bude 850€/ brutto.

Ak si sa dočítal/-a až sem, na to, aby sme sa zaoberali tvojou žiadosťou, je nevyhnutné poslať okrem tvojho životopisu aj odpoveď na nasledovné otázky:

Uveď dôvody, čím ťa táto pracovná ponuka zaujala?

Napíš, aké zručnosti podľa teba má mať  „Recepčná, ktorá je pýchou firmy “.

 

Pre koho obsadzujeme?

Sme vedúcou spoločnosťou na Slovensku v oblasti komplexnosti služieb potrebných pri uvádzaní nových liekov do klinickej praxe a ich sprístupňovaní pacientom. Spoločnosť vznikla v roku 2008 a v priebehu niekoľkých rokov sa stala garanciou odbornosti a profesionality. Ponúkame služby v oblasti registrácie, cenotvorby, farmakoekonomiky a kategorizácie liekov. Pomáhame našim klientom pri uvádzaní nových liekov na slovenský farmaceutický trh a následne pri udržaní ich kompetitívnej ceny a úhrady.  Zabezpečujeme všetky súvisiace činnosti, ktoré si vyžaduje platná legislatíva v oblasti liekovej politiky.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Zuzana Száraz 
+421 911 281 110
z.szaraz@ynak.sk

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

850 EUR brutto mesačne

Supply Chain Manager

Who are we looking for ?

 

An EXPERT with several years of experience in logistics, purchasing (especially strategic) and warehousing of the company.

PROFFESIONAL, for whom obstacles are challenges, who is able to work in a team and clearly define objectives (CAN DO attitude)

LEADER, who can motivate and develop his employees, believe in a team motivation and who will be assertive and conflict-free.

BIG PICTURE VIEWER – can think in the context of whole organization

A DILIGENT PERSON, who through work is fulfilling his/her ambitions, carried out not only by reason but also by heart

A MATURE PERSON who has enough humility and life experience and does not need to show various manifestations of his ego

 

For whom are we looking for ?

 Our client is a foreign manufacturing company with a family environment and focus on people

 

What you will be your role ?

You will be the part of the Management team and will manage and develop the entire order cycle so as to enhance business development and ensure sustainability and customer satisfaction

 

You will be responsible for smooth operation of entire material flow, purchasing, warehouse and expedition process :

  • Supplier search, evaluation and development
  • Pricing & budgeting
  • Managing operational and tactical purchase
  • Costs optimalization
  • Recommend improvement and optimization of supply chain
  • Optimal stock inventory
  • Storage and expedition of final products

 

To achieve your goals you have to use previous work experience, argumentation and negotiation skills.

 What we offer ?

Salary from 3000€ - based on your previous experiences

In addition to managerial benefits (annual remuneration, company car), we offer a „free hand“ and independence in logistics management as well as in people management, a company with great potential and growth and resounding names among customers. We offer an international company with a family environment and focus on people.

Selection :

The selection process consists of several steps :

  • the first round must be completed with our consultant
  • the second round will take place directly at the client

IMPORANT :

During the selection process we will check the references with your approval

 

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Vladimíra Gjablová
+421 918 378 082
v.gjablova@ynak.sk

3000€

Finančný Manažér / Plant Controller - Orava

Koho hľadáme ?

Finančáka, ktorý má skúsenosť v oblasti kontrolingu vo výrobnom závode. Táto skúsenosť ti pomôže lepšie pochopiť procesy v našom výrobnom prostredí. Potrebujeme niekoho, kto sa pozerá na kontrolingovú problematiku a na fungovanie závodu z vtáčej perspektívy, kto chce robiť v zdravom finančnom prostredí, kto rozmýšľa LEAN, ktorého naplánovaný budget výsledok bude čitateľný, neprestrielný a bude inline s auditmi.
Keďže sme zahraničný výrobný korporát, znalosť anglického a znalosť IFRS je nevyhnutnosť.

Čo budeš robiť ?

Koordinovať, organizovať a zodpovedať za finančné fungovanie výrobného závodu

Zodpovedať a riadiť prípravu rozpočtu a finančných výhľadov, analyzovať a reportovať odchýlky, schvaľovať náklady v súlade s rozpočtom 

Stanovovať a rozvíjať interné pravidlá týkajúce sa financií nášho závodu a dbať o to, aby boli v súlade so zákonom 

Porovnávať výsledky s operatívnymi plánmi a reportovať výsledky v rámci závodu, aj v rámci korporátu 

Podielať sa na tvorbe ceny konkrétneho výrobku 

Samozrejme nezabúdame ani na reporty, KPI ukazovatele, analýzy. 

Komunikácia bude prebiehať naprieč celým závodom, reportovať budeš riaditeľovi závodu, ale aj svojmu metodickému šéfovi v rámci korporátu 

Budeš riadiť menší tím v rámci oddelenia 

Budeš súčasťou dynamického kolektívu, s ktorým v prípade pozitívneho "naladenia" vieš dokázať "veľké veci"

 

Čo za to dostaneš ?

od 2000€ fix / btto / mes - závisí od skúseností a znalostí

Za tvoju prácu dostaneš adekvátne finančné ohodnotenie, plus niečo navyše (13ty plat)

Nehráme sa na prácu od - do, dôležitý je pre nás výsledok

K pozícii NIE JE služobný automobil

Osobnostné predpoklady a zručnosti :

Hľadáme komunikačne zdatného odborníka, ktorý dokáže výsledky nášho závodu správne odprezentovať a v prípade nutnosti použiť aj silné argumenty
Vieš nachádzať súvislosti a navrhovať riešenia
Logické myslenie a sedliacky rozum by ti nemali robiť problém
Ovládaš SAP MM modul - budeš to mať ľahšie pri adaptácii

Pre koho pozíciu obsadzujeme ?

Pozíciu obsadzujeme pre nášho klienta - zahraničnú výrobnú spoločnosť strednej veľkosti. Vyrábajú komponenty pre automobilový a ostatný priemysel

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Vladimíra Gjablová
+421 918 378 082
v.gjablova@ynak.sk

od 2000€
banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet