breadcrumb

Pracovné pozície

BOZP ľudskou rečou

Koho hľadáme?

Pre nášho zahraničného klienta, v okolí Žiliny, hľadáme skúseného človeka s manažérskymi i technickými skúsenosťami v oblasti EHS, BOZP, OPP a PO.

Hľadáme technicky, logicky, a prakticky rozmýšľajúceho človeka, ktorý hľadá možnosti a riešenia. Človeka s otvorenou mysľou, ktorý vidí a vníma súvislosti.

Ak máš skúsenosti v oblasti BOZP z chemickej výroby, posudzovaním rizík a k tomu hovoríš aj po anglicky, určite ťa chceme vidieť J

Moc komplikované na mňa Kati, aj keď si sa určite snažila .

Radi by sme našli kandidáta, ktorý nečaká na príkazy, ale vie fungovať samostatne, vážne rozhodnutia komunikuje a problémy dokáže predvídať. Pri práci s ľuďmi vie byť trpezlivý a zároveň dôsledný.

A kto je vhodný kandidát ?

Kandidát, ktorý BOZP „žije“ (bavíme sa naozaj o komplexnej znalosti), dokáže  aj zložité technické veci odkomunikovať „ľudsky“ ,má skúsenosti z chemickej výroby a hovorí po anglicky.

Hľadáme človeka na TPP nie externého. Dôvod je jasný – potrebujeme ťa celého na plný pracovný i mentálny úväzok ????. Firmu potrebuješ poznať a to sa dá jedine tak, že si v nej intenzívne a nie len občas.

 

Čo budeš robiť?

 Anglický jazyk na úrovni B2 je MUST, pretože tvoj nadriadený bude zahraničný člen manažmentu. Budeš súčasťou rôznych meetingov. Záleží od tvojej seniority, no buď budeš súčasťou manažmentu hneď od začiatku, alebo časom po zapracovaní. A čo ešte budeš robiť?

  • Spolupracuješ pri budovaní, dokumentovaní, udržiavaní, neustálom zlepšovaní systému manažérstva BOZP a OŽP
  • Vykonávaš kontroly dodržiavania bezpečnostných predpisov na pracovisku
  • Navrhuješ opatrenia smerujúce k odstráneniu zistených nedostatkov
  • Vykonávaš analýzy rizík pracovných pozícií ako aj analýzy a dôkladné vyšetrovanie úrazov, skoro úrazov a príležitostí na zlepšenie
  • Podieľaš sa na vykonávaní vstupných a periodických školení BOZP a OPP
  • Zabezpečuješ zvyšovanie povedomia zamestnancov o BOZP a OŽP
  • Vykonávaš kontroly a audity BOZP, OPP, OŽP v spolupráci s vedúcimi zamestnancami
  • Podľa potreby riadiš riešiteľské tímy a projekty so zameraním na BOZP a OŽP

 

Vysokoškolské vzdelanie v oblasti BOZP alebo úplné stredoškolské vzdelanie s maturitou a aspoň 3 ročné skúsenosti v oblasti BOZP.

Čo ponúkame?

Práca na trvalý pracovný pomer v zabehnutej zahraničnej firme, so stabilnou klientelou. Platové podmienky od 2000 Eur brutto, závisí od tvojich doterajších skúseností a schopnosťou splniť nami požadované kritériá

Ak ťa ponuka zaujala, odpovedz nám na nasledujúce otázky. Odpovedaj spontánne a čo najrýchlejšie. Čo ti prvé napadne. Tešíme sa na zaujímavé odpovede.

  1. Čo pre teba znamená BOZP?
  2. V oblasti BOZP – čo je tvoja úplne top oblasť, ktorá s tebou rezonuje a vieš sa jej venovať tak dlho, že zabúdaš na čas.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Od 2000 Eur - závisí od tvojich skúseností

Servisný technik s logickým myslením

Koho hľadáme?

 

Pre strednú spoločnosť  (do 100 zamestnancov), venujúcej sa výrobe tepelnej techniky, ktorá sa nachádza cca 20 km od mesta Žilina, hľadáme človeka s technickým a logickým myslením.

Človeka, ktorý sa vyzná v oblasti elektrotechniky a má dobré komunikačné a pro zákaznícke zručnosti. Zanietenca, ktorý opraví, pomôže, usmerní a popri tom je ešte aj kamarát s PC.

Ideálne je, ak máš skúsenosti z nasledujúcich odvetví: strojárstvo, tepelné technológie, zákaznícky servis, elektrotechnika, elektroinštalácia, práca v systéme spoločnosti. Taktiež by si mal byť fanúšikom neustáleho vzdelávania a chuti učiť sa.

Hľadáme parťáka k seniornému servisnému technikovi. Tímového hráča, ktorý rozumie, aké dôležité je komunikovať, pýtať sa, nachádzať súvislosti a mať zodpovedný prístup.

Ďalším plusom bude, ak máš vyhlášku §21 (z času na čas urobíš zásah do zariadení a na to budeš potrebovať oprávnenie)

Ak nie si držiteľom vyhlášky a nie si ani senior, ale máš skúsenosti, čítaj ďalej. V spoločnosti radi uvítame aj šikovného absolventa, juniorného človeka, ktorý je hladný po informáciách a chce sa posúvať. Poznáš to, kde je vôľa, tam je cesta.

Tiež chceme, aby si bol komunikatívny resp., aby si bol schopný jasne komunikovať inštrukcie ľuďom, ktorí ti zavolajú a požiadajú ťa o radu.  O všetkom budeš viesť záznamy do systému, ktorý v spoločnosti používame (bavíme sa o SAPe).

A ak sa pozeráš na veci „ako sa dajú robiť“ a máš ambície vyrásť do pozície aj vyššie, budeš patriť medzi horúcich kandidátov.

 

Čo budeš u nás robiť?

 

Príjem servisu – prijatie poruchy, reklamácie
Komunikácia so zákazníkmi a servisnými organizáciami – telefonicky i mailom ale i osobne

Keďže sa jedná o prácu so zákazníkmi, je fajn, ak je trpezlivosť tvoja vlastnosť

Poskytovať jednoduché a jasné telefonické inštrukcie, skrátka navedieš povereného človeka tak, aby bol schopný opraviť poruchu k spokojnosti zákazníka


Technická podpora a poradenstvo servisu
Vybavovanie reklamácií a podnetov od zákazníkov

Keď dozrie čas, budeš pomáhať pri preškoľovaní personálu

Málo časté výjazdy z firmy – max jednodňové – toto je ale len z času na čas

 

Čo ponúkame?

 

Ponúkame Ti stabilitu, veselý a súdržný kolektív.

Možnosť sa časom kariérne vypracovať na vyššiu pozíciu.

13.plat.

Každoročné prehodnocovanie miezd

Pracovný pomer na TPP

Skvelo zvládnutý adaptačný proces – nebudeš hodený do vody

Sociálny program spoločnosti

Polročný dochádzkový bonus

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1100 EUR + variab. zložka mzdy a ďalšie bonusy

Technicko – výrobný manažér

Koho hľadáme?

Pre nášho klienta v širšom okolí Žiliny, s dlhoročnou tradíciou, ktorá sa zaoberá výrobou výkovkov pre aplikácie v automobilovom, železničnom, ložiskovom priemysle hľadáme:

SKÚSENÉHO MANAŽÉRA, človeka, ktorý je prirodzeným LÍDROM a silným KOMUNIKÁTOROM.

Hľadáme človeka, ktorý bude príkladne viesť svoj tím ľudí. Bude viesť cca 10 – 12 pracovníkov, bude im pozorne načúvať, usmerňovať, rozvíjať, hodnotiť a poskytovať im dôvernú atmosféru s férovou spätnou väzbou.

Ideálne je, ak máš VŠ vzdelanie (strojárstvo, manažment kvality, technológia výroby) a tiež minimálne 2-3-ročné skúsenosti. Znalosť metód Lean production a systémov manažérstva kvality.

Nemusíš byť vo všetkom úplne „profi“. Mal by si mať však schopnosť vedieť si predstaviť oblasť výroby a technológie v celej jej komplexnosti a nadväznosti na ďalší výrobný proces.

Chceme, aby si mal v sebe vnútornú silu, ktorá ťa ženie vpred, rád sa pýtaš, iniciatívne tvoríš  a si schopný PREVZIAŤ ZODPOVEDNOSŤ za svoje rozhodnutia.


Hľadáme AKTÍVNEHO človeka, ktorý má „CAN DO“ postoj a neustále prináša návrhy, ako veci posunúť vpred.

Tiež je dôležité, aby si mal ANGLICKÝ JAZYK na komunikatívnej úrovni (B2).

Čo budeš robiť

  • Riadiť organizačne aj metodicky kolektív podriadených zamestnancov
  • Riadiť a podieľať sa na príprave a zavádzaní inovovaných a  nových metód  v oblasti technológie výroby
  • Riadiť a podieľa sa na príprave zavádzania nových metód a nástrojov  v oblasti technológie výroby  a konštrukcie náradia
  • Vypracovávať dokumentácie a technické databázy podľa  interných smerníc, zodpovedať za správnosť údajov v technických databázach produktov
  • Riadiť a vykonávať činnosti spojené s predbežným hodnotením vyrobiteľnosti nových výrobkov – prototypov podľa interných smerníc,  
  • Poskytovať riešenia pri problémoch v oblasti technológie výrobného procesu, zavádzanie úsporných opatrení v oblasti technológie výroby, optimalizovať technológie už zavedených výrobkov.
  • Zodpovedá za návrh a vývoj technologického procesu.
  • Analyzovať dosahovanú kvalitu, prijímať nápravné opatrenia v rámci technológie výroby, spolupracovať pri riešení požiadaviek zákazníkov, zodpovadať za posudzovanie požiadaviek kvality nových výrobkov.
  • Spolupracovať pri príprave cenových kalkulácií
  • Podporovať a participovať na procesoch  zvyšovania kvality údržby strojov a zariadení

Podieľa sa na implementácii, udržiavaní a zlepšovaní SMK, SEM, SMBOZP.

 

Čo ponúkame?


Ponúkame prácu pre spoločnosť s dlhoročnou tradíciou v regióne. Príležitosť realizovať vlastné nápady a tak nás posúvať vpred.

K pracovnej pozícii patrí notebook a mobilný telefón, sociálny program, možnosť závodného stravovania. K mesačnej mzde ponúkame aj ďalšie bonusy, ktoré sú naviazané na plnenie cieľov- individuálnych a celofiremných. O ich štruktúre Ti radi porozprávame na osobnom stretnutí.

 

Plat od 2000 Eur - ku mzde prináležia aj bonusy, ktoré sú naviazané na plnenie individuálnych a celofiremných cieľov. O ich štruktúre Vám radi povieme na osobnom stretnutí

Od 2000 Eur - Ku mzde prináležia aj bonusy

Inžinier kvality

Koho hľadáme ?

 

Pre zahraničnú výrobnú spoločnosť neďaleko Žiliny s príjemným pracovným prostredím a vzťahmi, hľadáme človeka, ktorý nám zastreší kvalitu na zverených projektoch sériovej i predsériovej výroby.

 

Hľadáme človeka, ktorý pracoval v odvetví kvality a zastrešoval všetky súvisiace procesy a potrebnú dokumentáciu. Podieľal sa na projektoch, ktoré si vyžadovali vyhodnocovanie technologických procesov, riešenie problémov a sťažností zákazníkov. Človeka, ktorý má skúseností s vypracovávaním reklamácií, podieľaní sa na tvorbe FMEA, monitorovaní chýb, navrhovaní opatrení na zlepšenie.

 

Odpovedal/a si  si áno, veď toto som ja, toto viem? Výborne - čítaj ďalej.

 

Čo sa týka Tvojich jazykových zručností, hľadáme človeka, ktorý ovláda plynule nemecký jazyk alebo anglický jazyk na komunikatívnej úrovni.

 

ALE

 

Ideálne je, ak máš skúsenosti z výrobnej spoločnosti a ešte ideálnejšie z plastárskeho odvetvia. Vieš sa orientovať v normách, dokumentácii a ďalších relevantných právnych požiadavkách a predpisoch.  Alebo máš poňatia o tom, čo to obnáša a zahŕňa. Ak ešte stále lúskaš túto ponuku a Tvoj záujem narastá, tak pokračuj ďalej :).

 

Aby sa Ti na tejto pozícii darilo, mal/a  by si mať POZITÍVNY a ZODPOVEDNÝ prístup k práci, byť tiež fanúšik procesov a mať oko pre detail, lebo pri práci kvalitára na detailoch záleží:-).


Sme firma, v ktorej si radi pomáhame a vychádzame si v ústrety. Preto hľadáme k sebe TÍMOVÉHO hráča, ktorý rovnako ako my oceňuje otvorenú komunikáciu.

 

 

Čo budeš robiť ?

Budeš riešiť zákaznícke požiadavky v rámci interných predpisov v predvýrobnej a výrobnej fáze projektu.

V projektovom tíme budeš zodpovedať za vyhodnotenie aplikovateľnosti výkresov - úplnosť a merateľnosť hodnôt.

Tiež budeš dávať pripomienky pre DFMEA a tvorbu kontrolného plánu i dokumentov kvality.

Budeš spolupracovať na zhotovení PFMEA a tiež auditovať technologické postupy.

Pri tom všetkom sa budeš starať o zákazníka a jeho požiadavky, za ktoré budeš plne zodpovedať, časovo plánovať ich realizáciu (APQP, GDPIM).

Pri analýzach a riešení problémov budeš spolupracovať s výrobou (PpK, CpK).

 

Čo ponúkame ?

Plat od 1500 Eur // brutto v závislosti od tvojich skúseností

Zdravé pracovné vzťahy, nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie, ale  aj humor.

Dobré meno u našich zákazníkov.

Priestor na realizáciu

Otvorenosť – diskutujeme o veciach, vieme realizovať nové veci, ktoré posúvajú našu firmu vpred

 

Čo požadujeme ?

Skúsenosti z oblasti kvality min. 1-2 roky, pracovné skúsenosti s projektovým manažmentom - ideálne v automobilovom priemysle, znalosť 8D reportov. Ak máš skúsenosti FMEA a APQP - výborne je to výhoda. Znalosť IATF a ISO normy a znalosť z oblasti vstrekovania plastov taktiež uvítame.   

 

Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.

 

Výberový proces bude minimálne 2-kolový. Prvé stretnutie sa uskutoční s nami (Personálna agentúra). Druhé a prípadné ďalšie kolo je už priamo u nášho klienta.

od 1500 Eur // brutto

Manažér Inžinieringu

Koho hľadáme?

Pre nášho klienta, v širšom okolí Žiliny, hľadáme človeka s manažérskymi skúsenosťami v oblasti inžinieringu.

Hľadáme človeka, ktorý má technické vedomosti z oblasti výroby lisovacích nástrojov, ich konštrukcie a technológie lisovania v strojárstve.

Musíš sa nielen vyznať, ale mať túto pozíciu už zažitú a odskúšanú. Skrátka mať jasno v tom, o čom to celé je. 

Keďže je to práca v oblasti strojárstva, potrebujeme, aby si vedel pracovať presne a rozmýšľať technicky.

So svojim menším tímom komunikuješ jasne. Všetci ste odborníci a vzájomne sa viete doplniť s tým rozdielom, že ty máš komplexný prehľad.  

Chceš byť súčasťou rozbiehania nových projektov a nabaliť na existujúce skúsenosti a zručnosti niečo nové? Dohovoríš sa anglicky? Čítaj ďalej.

 

Čo budeš robiť?

Tvojou hlavnou úlohou bude starostlivosť o lisovacie nástroje, ktoré už sú alebo budú neskôr súčasťou našich lisov. Niektoré z nástrojov majú aj niekoľko ton.

Budeš pracovať v jednom z programov na technické kreslenie.

Budeš rozhodovať o správnosti nástrojov, o ich opravách, alebo o ich výrobe , o ich vzhľade a funkčnosti.

Budeš neoddeliteľnou súčasťou každého nášho nového projektu. Budeš riešiť aj zmeny layoutov.

Riadiš menší tím ľudí. Ako to už býva, nič nejde ľahko navždy. V takýchto prípadoch budeš komunikovať aj s inými oddeleniami.

Kto je ideálny kandidát? Ak máš skúsenosti ako nástrojár, ako manažér v strojárskom odvetví, poznáš technológiu lisovacích nástrojov.

Anglický jazyk na úrovni B2 je MUST - na omyly priestor nie je. Komunikuješ so zahraničným vedením a zahraničnými dodávateľmi.

Kolegovia ťa „neopijú rožkom“, lebo vieš  a máš dostatok skúseností. Si organizovaný.

Chceš sa stať členom tímu medzinárodnej spoločnosti? Radi budeme o tebe počuť.

 

Čo ponúkame?

Práca na trvalý pracovný pomer v zabehnutej medzinárodnej firme s dlhou tradíciou na trhu, so stabilnou klientelou a dobrým kolektívom. Neustále pracujeme na nových projektoch, máme dobré meno u zákazníkov a stále napredujeme. Taktiež sociálny program a ďalšie benefity.

Ponúkaný plat je od 3000 Eur, v závislosti od tvojich skúseností + služobný automobil

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 3000 Eur v závislosti od skúseností

Managing director

Koho hľadáme?

Do rodinnej firmy, ktorú tvoria firmy z oblasti športového tipovania a zábavy, hotelierstva a reštauračných služieb, stravovania, zamestnaneckých benefitov, online platobných služieb a z oblasti realít, hľadáme:

VŠESTRANNÉHO a VYZRETÉHO LÍDRA, ktorý nás bude stmeľovať, odborne posúvať vpred a ktorý má za sebou mix skúseností z oblasti financií, HR, , marketingu, obchodu, služieb, či IT produktov a zákazníckej podpory.

Tiež hľadáme k sebe kolegu, ktorý bude mať v sebe kus ČLOVEČINY, vie pozorne načúvať, svoje rozhodnutia robí uvážene, vie si za nimi pevne stáť, je spravodlivý a hrá fair-play.

Hľadáme kolegu, ktorý má prirodzený REŠPEKT od ostatných a vie múdro delegovať  a kontrolovať úlohy.

Hľadáme tiež TÍMOVÉHO hráča, ktorý verí v silu spolupráce a dávanie a prijímanie spätnej väzby berie ako samozrejmú súčasť svojej práce. Ktorý robí všetko pre budovanie zdravej pracovnej atmosféry.

Mal by si ovládať anglický jazyk na úrovni B2. Budeš to potrebovať pri jednaniach so zahraničnými partnermi, či zákazníkmi.

 Čo budeš robiť

Naša vízia pre túto pozíciu je, aby si bol plnohodnotným partnerom pre majiteľov spoločnosti, prevzal riadenie celej skupiny a staral sa najmä o:

  • Operatívne riadenie spoločností v plnom súlade s hodnotami a víziou majiteľov
  • Rozvoj jednotlivých firiem na trhu a tým aktívne prinášal aktuálne informácie z trhu v jednotlivých segmentoch, v ktorých podnikáme
  • Dohliadal na kondíciu jednotlivých firiem a zodpovedal za plnenie cieľov- po finančnej, obchodnej, marketingovej aj ľudskej stránke.
  • Pomenovával priestor, kde sa môžeme vnútri našej skupiny ešte posúvať, pomáhal nastavovať, zjednocovať a zefektívňovať procesy- implementoval stratégiu firmy a koncepciu rozvoja jednotlivých spoločností
  • Reprezentoval spoločnosť ( na jednaniach, spoločenských akciách a iných eventoch)
  • Svojim charakterom a odhodlaním pomohol pozdvihnúť kultúru našej spoločnosti a zaangažovanosť našich zamestnancov

Čo ponúkame:

Našim cieľom je, aby na Slovensku bolo čo najviac spokojných zamestnancov. Chceme, aby chodili do práce radi, aby nielen dávali, ale aj dostávali. Želáme si, aby cítili, že sa o nich niekto zaujíma a stará.  Naše benefity neustále rozvíjame a Ty budeš mať možnosť sa na nich aktívne podieľať.

Okrem toho ponúkame kompletné pracovné vybavenie- služobné vozidlo, telefón, notebook.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 4000EUR/ brutto mes, plus odmeny

Milovník zvierat s titulom alias Veterinárny lekár

Koho hľadáme? 

Hneď úplne na začiatku chceme spomenúť, že i keď nie si veterinárny lekár, alebo lekárka, ale vo svojej rodine a blízkom okolí máš známych z tohto fachu, pošli tieto info medzi nich :). Zvýšiš tak šance, že do tímu veterinárnej nemocnice sa pridá ten správny človek.

A teraz koho hľadáme. Pre nášho klienta - veterinárnu nemocnicu v Žiline, hľadáme milovníka a záchrancu zvierat. Človeka, ktorý zdieľa podobnú filozofiu a vášeň, ako ľudia, ktorí sa naplno denne venujú zvieracím stvoreniam.

Hľadáme motivovaného veterinárneho lekára s možným záujmom o následnú špecializáciu v oblasti veterinárnej onkológie a internej medicíny. Pozícia nie je úplne vhodná pre absolventa. Ale ak aj si absolvent s veľkou dávkou guráže, ozvi sa nám. Nikdy nevieš, kde nás rozhovor zavedie.

Človek na tomto mieste musí mať: 

  • Tímového ducha
  • Príjemné vystupovanie s klientami
  • Kladný vzťah ku zvieratám
  • Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
  • Ochotu vykonávať nočné pohotovosti
  • Ochotu pracovať 1 víkend zo 4.

 Čo ti ponúkame? 

Záleží nám, aby si sa u nás cítil/-a čo najlepšie, usilujeme sa o príjemnú firemnú kultúru. Zdravé pracovné vzťahy, nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie, ale aj humor.

Dobré meno u našich zákazníkov.

Priestor na realizáciu a rast.

  • Tvoja mzda bude od 1000€/ brutto a VIAC – záleží od tvojich skúseností a odhodlania+ pohotovostné príplatky
  • Druh pracovného pomeru: mandátna zmluva
  • Maximálna podpora v profesionálnom rozvoji a ďalšej špecializácie
  • Možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu
  • Spolupráca a konzultácie prípadov s európsky uznávanými špecialistami a certifikovanými lekármi
  • Vynikajúce vybavenie (laboratórne analyzátory krvi, RTG, USG, CT, Endoskop, CO2 laserový skalpel – jediný v SR, laminárny box)
  • Benefity pri starostlivosti o vlastné zvieratá

 

Ak si sa dočítal/-a až sem a máš záujem reagovať, je  ešte potrebné poslať okrem tvojho životopisu aj odpoveď na nasledovné otázky:  

  • Čím budeš úspešný /á práve TY na tejto pozícii?
  • Čo ťa motivuje pri práci aj v ťažkých obdobiach, keď sa ti nedarí?
  • Keď si si vyberal/a svoje smerovanie – akou cestou v rámci školy pôjdeš - prečo si si vybral/a práve odvetvie veterinárstva?

Tešíme sa na teba - tvoje CV - tvoje odpovede.

 

 

Od 1000 Eur a VIAC záleží od tvojich skúseností

Obchodník pripravený NA VIAC

Koho hľadáme

Pre nášho klienta so sídlom na Slovensku a zastúpením už aj v Česku a Poľsku, hľadáme obchodníka pre Žilinský a Trenčiansky kraj. Náš klient poskytuje kompletný servis pre gastro prevádzky.

Ak si si teraz povedal/a, že toto nie je oblasť, kde máš skúsenosti, určite to nezabaľ a čítaj ďalej ????

Nie je potrebné aby si mal/a skúsenosti v tomto obore. Hľadáme flexibilného človeka, ktorý má podnikateľské myslenie, spoluprácu na živnosť považuje skôr za skvelú príležitosť než za nejakého strašiaka.

Človeka, ktorý sa nezľakne pri prvom NIE. Obchodníka, ktorý má za sebou minimálne 2-3 roky skúseností. Ďalším tvojim aktívom je, ak máš laserovo vytýčený cieľ, drive, vieš hľadať príležitosti aj tam, kde by to možno iní už dávno vzdali.

Určite na nikoho nečakáš, aby ti dal ďalšie inštrukcie a hovoril ti, čo máš ako a kedy urobiť – schopnosť samostatne fungovať, je jedna z tvojich predností.

Hľadáme komunikatívneho a organizačne zdatného človeka, ktorý má rád cestovanie (veľa cestovania), šoférovanie (veľa šoférovania) a má skvelý time-management.

Chceme, aby si bol nevyliečiteľný optimista:). Nadväzovanie nových kontaktov a plynulá komunikácia by mala byť v tvojej DNA.

Väčšinu svojho pracovného času budeš pracovať sám/a. Denno-denne budeš na cestách a následne budeš komunikovať, šoférovať, komunikovať a opäť šoférovať. Výsledkom tvojej práce budú noví klienti, udržiavanie spokojnosti a staranie sa o existujúcich klientov a samozrejme aj predaj ďalšieho sortimentu z nášho portfólia.

Ak ti napadla otázka, či bude k dispozícii aj nejaké školenie, alebo budeš hodený/á do vody, tak ti hneď aj odpovieme. Adaptačný proces má spoločnosť zvládnutý skvelo.

Ideálna lokalita tvojho bydliska je niekde v rozmedzí od severu na juh - aby si si to vedel/a predstaviť hľadáme niekoho z oblasti od Žiliny po Bratislavu.

Ak máš CHUŤ UČIŤ SA, v predaji sa cítiš ako ryba vo vode a vzbudili sme u teba zvedavosť, určite čítaj ďalej.

 

Čo budeš robiť?

Tvoje aktivity budú zamerané hlavne na získavanie nových klientov a kompletných informácii od Gastro prevádzok, ktoré využiješ pri svojej práci (reštaurácie, hotely, bufety, a pod.).

Využiješ svoj obchodnícky talent a skúsenosti a spoluprácu nastavíš tak, aby bola funkčná a realizovateľná. Budeš úzko spolupracovať s kolegami, ktorí sa budú starať o to, aby klienti mali pravidelný zazmluvnený servis.

Budeš osobne navštevovať klientov, dohadovať si obchodné stretnutia, vyjednávať obchodné podmienku, prezentovať naše produkty a služby....

Každý deň budeš vedieť, kde pôjdeš, preto si môžeš plánovať svoje stretnutia a čas vopred. Zároveň budeš sondovať trh a vyhľadávať aj nových, nami neobjavených klientov a zapisovať ich do systému.

Udržiavať a vytvárať vzťahy, zisťovať spokojnosť klientov, či riešiť problémy a operatívne úlohy od nadriadeného.

 

Čo ponúkame?

Výška tvojej mzdy bude tvorená z viacerých zložiek. Máš možnosť ovplyvniť si výšku príjmu ty sám, preto u nás nehľadaj FIX. Veríme, že ľudský potenciál nemá limit a veríme, že tým pádom ani výška tvojho zárobku. Priemerne naši obchodníci zarobia 2 000 EUR/mesiac. ALE naši najlepší obchodníci sa dokážu dostať na 3000-4000€/mesačne. BUDEŠ JEDEN Z NICH? ????

Nemáš skúsenosti s prácou na živnosť?

Ak máš chuť a odvahu ale nikdy si nepracoval/a na živnosžť, nevadí, radi ťa celým procesom osobne prevedieme a pomôžeme ti zodpovedať tvoje otázky.

V prípade, že  ťa ponuka zaujala, odpovedz nám na nasledujúce otázky. Odpovedaj spontánne a čo najrýchlejšie. Čo ti prvé napadne. Tešíme sa na zaujímavé odpovede.

  1. Čo ti napadne ako prvé, keď sa povie slovo OLEJ.
  2. Čo ťa na predaji baví?
  3. Medzi akými povolaniami si sa v minulosti rozhodoval/a, pred tým, ako si si zvolil/a cestu obchodníka?

 

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Manažér kvality

Koho hľadáme?

Pre nášho klienta v širšom okolí Žiliny, s dlhoročnou tradíciou, ktorá sa zaoberá výrobou výkovkov pre aplikácie v automobilovom, železničnom,  ložiskovom priemysle hľadáme:

SKÚSENÉHO MANAŽÉRA, človeka, ktorý je prirodzeným LÍDROM a silným KOMUNIKÁTOROM. Hľadáme človeka, ktorý bude príkladne viesť svoj tím ľudí na oddelení kvality (7 ľudí), bude im pozorne načúvať, usmerňovať, rozvíjať, hodnotiť a poskytovať im dôvernú atmosféru s férovou spätnou väzbou.

Ideálne je, ak máš VŠ vzdelanie (strojárstvo, manažment kvality, metrológia, materiálové inžinierstvo /VŠ II. stupňa (riadenie kvality, metrológia, metalurgia) a tiež minimálne 5-ročné skúsenosti s nástrojmi kvality ako APQP, PPAP, 8D, Ishikawa diagram, 5S, Six Sigma, VDA, ISO 9001, ISO/TS 16 949, AS 9100 C, alebo so systémom environmentálneho manažérstva podľa noriem SEM ISO 14001 a ISO 50001 a systému manažérstva BOZP podľa normy STN OHSAS 18 00.

Nemusíš byť vo všetkom úplne „profi“. Mal by si mať však schopnosť vedieť si predstaviť oblasť kvality v celej jej komplexnosti a nadväznosti na ďalší výrobný proces.
                            
Chceme, aby si mal v sebe vnútornú silu, ktorá ťa ženie vpred, rád sa pýtaš a si schopný PREVZIAŤ ZODPOVEDNOSŤ za svoje rozhodnutia.

Hľadáme AKTÍVNEHO človeka, ktorý má „CAN DO“ postoj a neustále prináša návrhy, ako veci posunúť vpred.

Tiež je dôležité, aby si mal ANGLICKÝ JAZYK na komunikatívnej úrovni (B2).

Čo budeš robiť?
80% tvojej práce bude o riadení celého tímu ľudí na oddelení kvality ( v oblasti metrológie, laboratórií, merania, uplatňovania štatistických metód, kontroly kvality, reklamačného riadenia).

Budeš koordinovať ich prácu, určovať im priority, informovať ich o smerovaní, cieľoch a plánoch. Vyhodnocovať ich prácu, dávať im pravidelnú spätnú väzbu a hodnotiť. Tiež budeš pracovať s potenciálom oddelenia, starať sa o rozvoj ľudí.

Nechceme, aby si sedel v kancelárii a písal emaily. Chceme, aby si bol aktívnym členom celého tímu ľudí, prepájal informácie, vyhodnocoval ich. Bol „spojítkom“ medzi jednotlivými oddeleniami, ako i výrobou a kvalitou.

Na svojom oddelení budeš mať dokopy 7 ľudí (Systémový manažér, Vedúci laboratórií , Špecialista kvality, Metalurg – špecialista, Vedúci výstupnej kontroly).

Okrem riadenia tímu budeš zodpovedať za proces tvorby,  revíziu a evidenciu internej dokumentácie, výkon externých a interných auditov, zostavenie a kontrolu plnenia nápravných a  preventívnych opatrení.

Budeš reportovať Generálnemu riaditeľovi spoločnosti.

Čo ponúkame?

Ponúkame prácu pre spoločnosť s dlhoročnou tradíciou v regióne. Príležitosť realizovať vlastné nápady a tak nás posúvať vpred.

K pracovnej pozícii patrí notebook a mobilný telefón.

K mesačnej mzde ponúkame aj ďalšie bonusy, ktoré sú naviazané na plnenie cieľov- individuálnych a celofiremných. O ich štruktúre Ti radi porozprávame na osobnom stretnutí.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

v rozpätí od 2000EUR/ mes. do 3000EUR/ mes.

Obchodník s potenciálom prevziať riadenie firmy

Obchodník zameraný na technicky a projektovo orientovaný biznis

 Kto sme ? 

Sme zahraničná  spoločnosť  poskytujúca riešenia pre priemyselné skladovanie a regály, ktoré navrhujeme  zákazníkom na mieru . Sídlime v Bratislavskom kraji. 

 Koho hľadáme? 

Hľadáme šikovného obchodníka s potenciálom prevziať v horizonte najbližších 3 rokov starostlivosť o celý slovenský trh, ktorý bude mať na starosti zákazníkov najmä v regióne Bratislava a vyťaží maximum z potenciálu, ktorý tento trh ponúka.

Hľadáme spoluhráča, ktorý vie uchopiť projektový obchod správnym spôsobom - vyhľadá potenciál, navrhne riešenia a vyjedná so zákazníkom obchodnú zmluvu (Custom made solutions). 

Preto hľadáme „finišéra“,  ktorý potiahne proces predaja  od návrhu až po uzavretie zmluvy. Stratéga, ktorý vie navrhnúť a implementovať biznis plán.  

Dostaneš portfólio klientov, ktorých budeš rozvíjať a zároveň si budeš všímať nové skladové priestory, ktoré sú potenciálom pre náš biznis. Mesačne navštíviš 30-40 zákazníkov.

Základom je konzultácia a následné riešenie priamo šité na mieru podľa daných potrieb klienta (Custom made solutions ), samotný predaj je až finálna čerešnička na torte . Je preto veľmi dôležité, aby si bol technicky zdatný, vedel čítať technické výkresy, či dokonca ich aj navrhnúť, pretože ide o oblasť skladových riešení (regály, konzoly, polo a plne automatizované systémy) a mal už s B2B predajom nejakú skúsenosť.

Chceme niekoho, kto má" ťah na bránku" , technické myslenie a obchodnú zručnosť – a toto vie skĺbiť za účelom hľadania spôsobov ako získať klienta - vedieť využiť potenciál produktov, ktoré ponúkame. Niekoho, kto má drive, CAN DO postoj a je férový voči sebe , aj voči ostatným.

Budeš v úzkom kontakte s vedením spoločnosti, s ktorým  budeš komunikovať  v anglickom jazyku. Angličtinu využiješ aj pri školeniach v zahraničí, ktoré ti budeme pravidelne poskytovať.

V tíme za Slovensko budeš mať 2 spoluhráčov.

Ak ste sa dočítali až sem a spĺňate požiadavky, ktoré budú kladené na túto pozíciu a máte chuť sa uchádzať o toto miesto, okrem svojho životopisu nám pošlite v sprievodnom liste prehľad vašich úspešných projektov (vyberte niektoré z nich), popíšte o čo v nich išlo, ako ste ich získali, aká bola vaša rola v danom projekte, koľko času ste potrebovali od akvizície až po samotnú realizáciu projektu. Vzhľadom k projektovému biznisu, ktorý vyžaduje technické zručnosti, je práve tento sprievodný list podmienkou pre zaradenie do užšieho výberu.

Čo ponúkame? 

Budeš mať rozsiahle pole pôsobnosti. Ponúkame Ti pozíciu, pri ktorej môžeš naplno využiť svoj potenciál, obchodného ducha, ale aj strategické a technické myslenie. Priestor na realizáciu vlastných nápadov. Odmeny z predaja nie sú „zastropované“ - je to len na Tebe.

Medzinárodné pracovné prostredie.

Samozrejmosťou sú pracovné prostriedky – mobil, laptop, automobil, ktorý poskytujeme aj na súkromné účely.

Mzda: 1800 € fix/mes/btto+ variabilná zložka, ktorá nemá hornú hranicu a jej výška sa odvíja od zrealizovaných projektov.

Informácie o výberovom konaní

Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.

Výberový proces bude minimálne 2-kolový. Prvé stretnutie sa uskutoční s nami (Personálna agentúra). Druhé a prípadné ďalšie kolo je už priamo u nášho klienta.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1800 EUR/ btto/mes., plus variabilná zložka mzdy

Špecialista pre nábor, vzdelávanie a rozvoj

Koho hľadáme ?

Pre medzinárodnú výrobnú spoločnosť v Žiline s multikultúrnym pracovným prostredím  hľadáme skúseného HR - istu, ktorého v rámci HR baví vzdelávanie a nábor zamestnancov a má aj adekvátne skúsenosti v tejto oblasti (ideálne z výrobnej alebo obchodnej spoločnosti).

Je potrebné, aby si bol/ bola „doma“ v téme vzdelávania, vedela byť jednotlivým manažérom oporou pri diskusii o rozvoji jeho ľudí, mala prehľad o vzdelávacích aktivitách a možnostiach, ktoré trh ponúka.

Tvojou výhodou môže byť aj predchádzajúca lektorská skúsenosť, avšak na tejto pozícii sa neočakáva od Teba aktívne lektorovanie.

Oceníme skúsenosti pri identifikácii rozvojových potrieb, aktívne riadenie, kontrolu a vyhodnocovanie adaptačných programov podľa jednotlivých pracovných pozícií.

Hovorí sa, že dobrý náborár vie výborne pomenovať silné stránky kandidáta ako aj priestor na jeho zlepšenie. A my hľadáme práve takéhoto človeka, ktorý sa vie nielen dobre pýtať a tým preskúmať budúce potreby nového zamestnanca, ale mu je nábor ľudí blízky, pozná špecifiká pracovného trhu, vie kde a ako hľadať a baví ho celá operatíva okolo toho.

Mal/ mala by si byť preto dobre ORGANIZAČNE a KOMUNIKAČNE zdatný/-á.

Je potrebné, aby si vedel/ a komunikovať v angličtine, lebo pri svojej práci sa budeš musieť dohovoriť s kolegami z iných krajín.

Hľadáme k sebe kolegu, ktorý skôr hľadá spôsoby „AKO SA TO DÁ „ a verí v silu TÍMU.

Čo budeš robiť ?

Budeš riadiť a zodpovedať za koordináciu a rozvoj vzdelávania všetkých našich zamestnancov (cca 300 )

Budeš vytvárať plán vzdelávania spoločne s manažérmi jednotlivých oddelení a aktualizovať ho pravidelne vzhľadom na ciele a stratégiu našej spoločnosti

Budget na vzdelávanie budeš pripravovať s HR manažérom a pravidelne sledovať jeho čerpanie. 

Tvojou úlohou bude tiež zabezpečiť hodnotenie vzdelávania a prieskum spokojnosti. Budeš organizačným garantom externých školení (komunikácia s dodávateľmi externých vzdelávacích služieb, výber lektorov a všetko okolo toho ...). 

Okrem vzdelávacích aktivít budeš mať na starosti aj adaptačný proces novoprijatých zamestnancov, vrátane zabezpečenia všetkých povinných školení - spolupráca s interným

BOZP technikom bude na programe dňa :-)

Budeš mať na starosti nábor našich „white collar“ zamestnancov – od vyjasnenia si požiadaviek na pozíciu s manažérom, job description, tvorbu inzercie, selekciu a výber vhodných kandidátov, pohovory v spolupráci s príslušným manažérom až po organizáciu záverečného assesment centra. 

Budeš sa spolupodieľať na našom pripravovanom projekte „Employee branding“ kde uvítame tvoje skúsenosti aj v tejto oblasti

Spolu s HR manažérom budeš spolutvorcom ročného programu pre čerpanie Sociálneho fondu a budeš zodpovedať za jeho správne využívanie

Budeš súčasťou tímu HR oddelenia, kde sme momentálne 3.

Pracovná doba bude pružná v pracovných dňoch od pondelka do piatka.

 Čo ponúkame  ?

Mzdu adekvátnu tvojim skúsenostiam
Skúsený pracovný HR kolektív a medzinárodné prostredie

Môžeš rásť a napredovať vo svojej HR kariére

Ak máš záujem o nami ponúkanú pozíciu, uveď prosím odpovede na nasledovné otázky, aby si nám pomohol/la rozhodnúť sa :
1. Ako sa podľa Teba dá vyhodnotiť efektivita vzdelávacej aktivity ?
2. Čo ťa pri nábore najviac rozosmialo ?

Ďakujeme, ak si venoval čas tejto inzercii a dal si námahu s odpoveďami na otázky, my venujeme čas a námahu na odpoveď pre Teba.

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1400EUR

Špecialista náboru

Koho hľadáme ?

Pre menšiu výrobnú spoločnosť, ktorá je ukážkovým zamestnávateľom a nachádza sa v blízkosti Žiliny, hľadáme HR - istu, ktorého baví nábor zamestnancov, má rád rôznorodosť práce na HR oddelení a má skúsenosti ideálne z výrobnej spoločnosti.

Hovorí sa, že dobrý náborár vie výborne pomenovať silné stránky kandidáta ako aj priestor na jeho zlepšenie. A my hľadáme práve takéhoto človeka, ktorý sa vie nielen dobre pýtať a tým preskúmať budúce potreby nového zamestnanca, ale mu je nábor ľudí blízky, pozná špecifiká pracovného trhu, vie kde a ako hľadať a baví ho celá operatíva okolo toho.

Okrem náboru je dobré, ak si v minulosti zabezpečoval/ -la aj ďalšie činnosti v rámci oddelenia HR ako napríklad povinné školenia, vstupné lekárske prehliadky, alebo pracovno-právnu dokumentáciu, či podklady na mzdy zamestnancov.

Mal/ mala by si byť preto dobre ORGANIZAČNE a KOMUNIKAČNE zdatný/-á.

Je potrebné, aby si vedel/ a komunikovať v angličtine (B2), pretože to bude potrebné najmä pri komunikácii s našimi kolegami mimo SK a tiež Ti to dá príležitosť podieľať sa aj na projektoch, ktoré presahujú región Slovenska.

Hľadáme k sebe kolegu, ktorý skôr hľadá spôsoby „AKO SA TO DÁ „ a verí v silu TÍMU.

Výhodou môže byť predchádzajúca skúsenosť s prácou v HUMANET.

Čo budeš robiť ?

Budeš mať na starosti nábor našich zamestnancov – od vyjasnenia si požiadaviek na pozíciu s manažérom, job description, tvorbu inzercie, selekciu a výber vhodných kandidátov, pohovory v spolupráci s príslušným manažérom.

Budeš komunikovať s externými personálnymi agentúrami, s ADZ- budeš sa spolupodieľať na ich výbere, budeš s nimi spolupracovať na vybraných pozíciách, zabezpečovať celý náborový proces.

Určite si už bola neraz v koži nového zamestnanca. Chceme, aby si sa spolupodieľala na adaptácii novoprijatých zamestnancov. Aby si sa o nich starala nielen počas adaptácie, ale neustále a trpezlivo im odpovedala na ich zvedavé otázky, s ktorými sa na nás obrátia.

Budeš tiež spolutvorcom mnohých aktivít pre našich zamestnancov a budeš sa môcť zapojiť do čohokoľvek na našom oddelení HR. Náplň práce Ti vieme čiastočne dotvoriť podľa Tvojich skúseností a preferencií.

Budeš súčasťou tímu HR oddelenia, kde sme momentálne 2.

Pracovná doba bude pružná v pracovných dňoch od pondelka do piatka.

Čo ponúkame  ?

Ponúkame veľa práce, nových skúseností, možnosť sa odborne posúvať a rozvíjať. A tiež veľa smiechu, zábavy, fajn kolektív, férové prostredie, možnosť veci ovplyvňovať, realizovať sa, skúšať a vymýšľať.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1200 EUR/ mes, plus odmeny

Junior účtovník/ kontrolór

Koho hľadáme?

Pre stabilnú výrobnú spoločnosť, ktorá je ukážkovým zamestnávateľom, hľadáme novú kolegyňu/ kolegu, ktorý doplní naše finančné oddelenie.

Aby sa Ti v práci darilo, potrebuješ rozumieť účtovníctvu. Je ideálne, ak si sa už v minulosti stretol/ stretla s účtovaním podľa slovenskej legislatívy, vieš, kde máš hľadať informácie a orientuješ sa v zákonoch (znalosť účtovných štandardov SR, znalosť slovenskej daňovej legislatívy).

Mal/-la by si byť DETAILISTA, lebo pri práci s číslami na detailoch záleží:-)

Uvítame tvoju CHUŤ UČIŤ SA. Máme pekne nastavený adaptačný program a všetko, čo budeš u nás potrebovať, Ťa naučíme.

Hľadáme osôbku, ktorá má POZITÍVNY a ZODPOVEDNÝ prístup k práci a práca s číslami ju naozaj baví.

Mal/-la by si byť KOMUNIKATÍVNA a PROZÁKAZNÍCKY  orientovaná. Sme “supportné” oddelenie nielen pre našich zamestnancov, ale aj pre zákazníkov. A preto potrebujeme k sebe kolegu/ kolegyňu, ktorá bude vedieť trpezlivo riešiť všetky otázky a úlohy, ktoré jej počas dňa pribudnú.

Všetko čo robíme, robíme v tíme. Preto hľadáme TÍMOVÉHO HRÁČA k sebe.

Tiež hľadáme k sebe človeka, ktorý hľadá STABILITU- chceme Ťa veľa naučiť a chceme Ťa na dlho.

Čo budeš robiť?

Sme malý tím, kde okrem Teba nájdeš 2 kolegov, ktorý Ti budú oporou.

Zveríme Ti najmä:

  • zber, spracovanie, analýzu, vyhodnocovanie dokladov pre finančné riadenie spoločnosti
  • komplexné vedenie účtovníctva v zmysle platných predpisov
  • daňovú evidenciu a nákladové účtovníctvo (dodávateľské faktúry a záväzky, interné nákupy spoločnosti.)
  • cash manažment
  • poštový styk a registratúru
  • intrastat
  • cestovné príkazy, stravné lístky, pokladňu
  • pravidelný reporting

Okrem toho sa budeš starať aj o činnosti, ktorými poskytujeme zamestnancom službu- napríklad im budeš pomáhať s organizáciou služobných ciest, alebo keď bude potrebné, postaráš sa o návštevu.

Čo Ti ponúkame?

Ponúkame veľkú podporu v tíme, flexibilitu v rámci náplne práce aj v rámci tvojho pracovného času.

Sme spoločnosť, kde vládne rodinná atmosféra a kde sa nehráme na manažérov a podriadených.

O svojich ľudí sa staráme  a ponúkame mnoho ďalších benefitov, o ktorých Ti radi povieme na osobnom stretnutí

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1000- 1100EUR/ mes., plus odmeny

Servisný technik/ Elektrikár

Koho hľadáme?

Hľadáme TECHNIKA/ELEKTRIKÁRA. Gro Tvojej práce bude MONTÁŽ a SERVIS drevoobrábacích strojov, čiže servisných zásahov zariadenia, zisťovanie a odstraňovanie porúch. Takisto budeš montovať nové stroje a zaškoľovať obsluhu.

Práca v teréne predstavuje v priemere 3 dni v týždni (prevažne v rámci SK ), preto by Ti časté CESTOVANIE nemalo vadiť teraz a ani v budúcnosti (hľadáme niekoho na DLHO). Naši technici jazdia aj do zahraničia , prevažne na školenia,  a to do Rakúska a Nemecka.

Hľadáme parťáka do nášho servisného tímu, ktorý je stabilný , a preto chceme niekoho na dlho. Pracovitého a slušného človeka s dávkou zodpovednosti, ktorý „nehundre“ , keď sa má naučiť niečo nové, ale berie to ako výzvu.  


Si vhodný kandidát ak :

  • máš všeobecnú technickú zdatnosť a zručnosť
  • ovládaš anglický, či nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni (občas budeš komunikovať s kolegami v Rakúsku a Nemecku )
  • MUSÍŠ mať odbornú spôsobilosť o elektrotechnike MIN. § 21 
  • si aktívny vodič (vodičský preukaz skupiny B ). Auto budeš môcť využívať aj súkromne.

 

Čo Ti ponúkame?

 Sme spoločnosť , ktorá predáva MERCEDESY v segmente , v ktorom pôsobíme. Našich zamestnancov školíme v špičkových technologických centrách v zahraničí. Práca u nás je stabilná , dlhodobá a zároveň rozmanitá (časté cestovanie).
Služobný automobil poskytujeme aj na súkromné účely.

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

 Andrea 

+421 902 168 314
 ynak@ynak.sk

1350 fix btto/ mes + mesačné odmeny podľa výkonu

Vedúci údržby

Koho hľadáme?

Človeka s proaktívnym prístupom , flexibilným myslením, ktorý sa nebojí výziev a zmeny ho nevyvedú z miery. Kandidáta, ktorý bude organizovaný, praktický do výroby - žiadna fajnovka.

Budeš analyzovať, rozvíjať, podporovať.  Procesy, stroje, ale aj ľudí vo svojom tíme na oddelení údržby. Budeš mať na starosti koordináciu oddelenia údržby a zabezpečenia servisu strojných zariadení spoločnosti pomocou vlastných pracovníkov – ide o mechanickú údržbu na dvoch linkách (pneumatika, hydraulika).  Údržba sa rieši buď na internej báze alebo za pomoci externých firiem. Hlavnou úlohou bude plánovanie a riadenie preventívnej údržby – príprava plánov a zodpovednosť za diagnostiku strojov. V rámci operatívnej údržby funguje technická pohotovosť.  Pracujeme v systéme SAP a CMMS.  Tvoj tím bude tvoriť cca 8 údržbárov. Okrem toho budeš v priamom a častom kontakte  s oddelením kvality, controllingu či výroby.

Ďalšou veľkou oblasťou budú projekty -  investície a Risk manažment . V rámci svojich kompetencií budeš robiť analýzy a podporu pre rozhodnutia o investíciách na oddelení údržby.

Čo by si mal mať?

  • Technické vzdelanie je MUST –ideálne ak si strojár (VŠ nie je podmienka) , ktorý má prax v oblasti ťažšieho priemyslu.
  • Určite budeš potrebovať angličtinu , aj keď nie na dennej báze, ale komunikatívna úroveň by ti nemala byť cudzia B2( emaily , občas telefonát -základná znalosť je málo).
  • Nemusíš mať priamu skúsenosť s riadením ľudí, mal by si však mať predpoklad úspešne viesť svoj tím správnou a vyváženou komunikáciou ( vekovo zmiešaná skupina).
  • Viac ako silný individualizmus oceníme tímového hráča , ktorý bude schopný „prepájať“ ľudí a jednotlivé oddelenia. 

 Čo ponúkame?

Firma poskytuje dlhodobú perspektívu, možnosť rozvoja, vyššie technologické vybavenie. Určite tu nájdeš priestor na učenie, ktorého súčasťou sú vzdelávacie plány. Firma, ktorá vie oceniť  vedomostí a znalostí. Možnosť vycestovať do iných závodov v rámci Európy. Sme spoločnosť s výborným zázemím , orientáciou na ľudí a s veľkým potenciálom na rast do budúcnosti.

Mesačná mzda min. 2000 fix btto , závisí od skúseností . Ďalšie benefity a bonusy.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

 Andrea 

+421 902 168 314
 ynak@ynak.sk

min . 2000 fix btto - závisí od skúseností

Rozpočtár/ prípravár stavieb

Koho hľadáme?

Pozíciu obsadzujeme pre úspešnú stabilnú stavebnú spoločnosť, ktorá realizuje veľké developerské projekty (bytové domy, nemocnice, športové štadióny).

Hľadáme SKÚSENÉHO rozpočtára, ktorého baví práca s číslami, EXCEL, Project a Word sú jeho kamaráti a v oblasti stavebníctva sa cíti ako „ryba vo vode“.

Rozhodne by si mal byť SAMOSTATNÝ a schopný riešiť každodennú operatívu. Chceme ZODPOVEDNÉHO kolegu, ktorý bude vo svojej práci PRECÍZNY.

Hľadáme k sebe kolegu, ktorý má v sebe AKTÍVNY PRÍSTUP k veciam okolo seba, je FLEXIBILNÝ a rád pracuje v TÍME.

Hľadáme tiež človeka, ktorý má vôľu ZLEPŠOVAŤ SA a prinášať zlepšenia aj do práce.

Aby sa ti v práci darilo, potrebuješ znalosť AutoCAD, ale aj prácu v CENKROSE. Rozhodne ti pomôže tvoje technické myslenie a schopnosť čítať technickú dokumentáciu.

Ak máš navyše prax v oblasti verejného obstarávania, je to tvoja veľká výhoda.

 

Čo budeš robiť?

Budeš chodiť na obhliadky stavieb, aby si neskôr vedel pripraviť cenovú ponuku. Na obhliadky budeš chodiť spolu s projektovým manažérom alebo riaditeľom danej spoločnosti.

Budeš robiť rozpočty jednotlivých zákaziek a všetko budeš spracovávať v CENKROSE. V ňom evidujeme všetky cenové ponuky pre klientov.

Tvojou úlohou bude tiež sledovať rozpočty na stavbách, kontrolovať ich a v prípade potreby ich obhajovať.

Máme osvedčených dodávateľov, no v prípade potreby budeš tiež hľadať nových subdodávateľov a dodávateľské firmy. Je v tvojich rukách aké ceny a podmienky s nimi vyjednáš.

Budeš analyzovať súťažné podklady a cenové ponuky budeš pripravovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.

Okrem toho budeš pripravovať podklady k harmonogramu prác.

Budeš zodpovedať za prípravu, vyhodnocovanie a výber dodávok, materiálov a prác. Naraz budeš pracovať na približne 3 projektoch. Pritom jeden z projektov je na dohliadanie a 2 v procese naceňovania.

Samozrejme s tým všetkým je spojená aj ďalšia administratíva, priebežná kontrola a aktualizácia harmonogramu stavebných prác, archivácia dokumentov.

Tvoj pracovný týždeň bude od pondelka do piatka. Začiatok a koniec pracovnej doby si vieš flexibilne prispôsobiť. Maximálne 1x v týždni pôjdeš na stavbu.

Znalosť AutoCAD ti významne pomôže pri naceňovaní stavieb. Zručnosti, ktoré tu využiješ budú nielen schopnosť čítať technickú dokumentáciu, ale aj schopnosť pomerať a zakresliť okno, dvere, schopnosť zachytiť body v priestore (šírka, výška) a zakresliť ich.

Excel by  mal byť tvoj kamarát a rozhodne ho budeš veľmi často používať.

Čo ponúkame?

Prácu v stabilnej stavebnej spoločnosti, firemný notebook a telefón.

Radi podporíme tvoj rozvoj, ponúkame rozvojovú akadémiu – odborné vzdelávanie, semináre a školenia, inšpiratívne workshopy na seba rozvoj.

A aby sme podporovali naše pracovné prostredie, pravidelne organizujeme  TEAM SPIRIT - firemné raňajky, vianočný večierok, športové aktivity, súťaže.

Ponúkame tiež moderné pracovné prostredie, možnosť pracovať na projektoch po celom Slovensku.
Ak budeš mať záujem, radi podporíme tvoju kariéru u nás, budeš si môcť vyskúšať v rámci rotácie aj prácu na inom oddelení či projekte pod taktovkou skúsenejších kolegov a tak získať ďalšie zručnosti

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1200 EUR/ brutto mesačne, plus ročné odmeny

Projektový (launch) inžinier

Koho hľadáme?

Pre spoločnosť v Bytči, ktorá je výrobcom interiérových plastových komponentov pre automobilový priemysel a je súčasťou medzinárodnej korporácie, ktorá bola založená v USA hľadáme nového kolegu, ktorý doplní tím oddelenia priemyselného inžinieringu a bude zodpovedať za riadenie celého procesu vývoja a implementácie nového produktu do sériovej výroby.

Hľadáme k sebe ZODPOVEDNÉHO a SAMOSTATNÉHO kolegu, ktorý má silné TECHNICKÉ myslenie, je zdatný KOMUNIKÁTOR a dokáže si ustriehnuť priebeh celého projektu.

Ako každý projekt, aj tu sa niekedy veci dejú inak, ako treba, a preto by mal byť náš nový kolega dostatočne FLEXIBILNÝ a byť schopný sa rýchlo zorientovať a prispôsobiť novej situácii.

Je veľkou výhodou, ak máš skúsenosti z oblasti plastárskej výroby, z automotive a tiež sa orientuješ v MS project a Visio.

Práca s MS office (Oultook, Excel, Word) a plynulá znalosť anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou.

Uvítame, ak máš na podobnej pozícii aspoň 5 rokov skúseností.

Čo budeš robiť?

Naše oddelenie priemyselného inžinieringu má 12 kolegov, pričom 2 sú launch inžinieri a práve k nim hľadáme kolegu. Je to novo- vytvorená pozícia, pretože sa ideme pustiť do niekoľkých nových projektov, ktoré už naši kolegovia nie sú schopní pokryť.

Okrem launch inžinierov  nájdeš na našom oddelení aj 2 tooling inžinierov, 4 procesných inžinierov a 3 technológov. Nadriadeným Ti bude Manažér priemyselného inžinieringu.

Ak Ťa zaujíma, na koľkých projektoch budeš pracovať, tak orientačne to bude na 2- 4 súčasne, čo samozrejme záleží aj od komplexity daného projektu. Tvojimi zákazníkmi sa môžu stať VW group, Daimler, RSA, Stellantis.

Zveríme Ti do rúk zodpovednosť za riadenie fázy technickej kalkulácie RFQ, pričom:

  • Preberieš si vstupné dáta zo strany predaja
  • Overíš si vyrobiteľnosť produktu, s čím Ti pomôžu kolegovia- dizajnéri dielu
  • Spolu s technickým tímom navrhneš koncept a investíciu a priebežne budeš verifikovať tento koncept cez finančné ukazovatele projektu

Vo fáze implementácie nového procesu/produktu do sériovej výroby budeš:

  • koordinovať projektový tím počas celého nábehu nového projektu od nominácie až po odovzdanie do sériovej výroby
  • trackovať náklady a investície v súlade s finančným plnom projektu
  • priebežne vyhodnocovať profitabilitu projektu v súlade s finančným plánom
  • zodpovedať za vypracovanie detailného časového plánu a pravidelne ho vyhodnocovať
  • vypracovávať štúdie uskutočniteľnosti
  • pripravovať a testovať procesy v rámci skúšobnej prevádzky (PPAP) a pripravovať pre spustenie sériovej výroby (R&R)
  • a tiež zodpovedať za vypracovanie kompletnej technickej dokumentácie (flow chart, FMEA, inštrukcie, poka yoke verifikácia)

Pri tom všetkom budeš koordinovať a spolupracovať s oddelením kvality pri definovaní plánov kontroly, inštrukcii, podkladov k PPAPu, verifikácii opakovateľnosti a stability výroby, ale aj s tímom produktového inžinieringu – návrh produktu („design to process“) a s oddelením výroby.

Každý projekt, o ktorý sa budeš starať prinesie so sebou aj optimalizáciu výrobných procesov, či nových dodávateľov a my uvítame, keď sa budeš na tomto spolupodieľať.

Pracovná doba je od pondelka do piatka  v rámci pružnej pracovnej doby. Pozícia si vyžaduje byť na pracovisku, avšak vieme Ti ponúknuť občasný home-office (pár krát do mesiaca), ktorý bude závislý aj od fázy projektu, v ktorej sa budú Tvoji zákazníci nachádzať.

Čo ponúkame?

Ponúkame Ti fajn kolegov, dobrého a férového šéfa a tiež možnosť sa realizovať a hlavne, odborne rásť. Čo nebudeš vedieť, radi Ťa naučíme.

Okrem širokého balíka benefitov, kde si každý nájde "to svoje", Ti ponúkame priestor na rozvoj a sebarealizáciu. U nás zažiješ fajn atmosféru, dynamiku a chuť zlepšovať sa.

Z benefitov, ktoré ponúkame spomenieme aspoň tie základné: dochádzkový bonus (40EUR), príspevok do 3.piliera DDS, alebo darčeky pri rôznych príležitostiach, príspevky na masáže, stravu, teambuildingy a firemné akcie, kurzy a školenia.

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1800- 2000EUR/ mesačne btto

Strategický nákupca

Kto sme?

Dcérska spoločnosť nemeckého výrobcu vstrekovacích lisov, zaoberajúca sa projektovaním, montážou a skúšaním elektrorozvodných elektroskríň pre vstrekovacie lisy a montážou kompletných vstrekovacích lisov.

Koho hľadáme?

Hľadáme ŠIKOVNÉHO kolegu, ktorý má skúsenosti z oblasti vyhľadávania dodávateľov a nákupu rôznych komodít (strojárstvo, elektrotechnika).

TECHNICKY zdatného človeka, ktorý sa nestratí v technickej dokumentácii a dokáže si z nej vybrať pre svoje účely všetky dáta a informácie, ktoré táto dokumentácia ponúka.

OCHOTNÉHO človeka, ktorý  má v sebe dynamiku, DRIVE a do práce dáva srdce. Takého, na ktorého sa radi naši kolegovia obrátia, lebo budú vedieť, že ich nenecháš v štichu a vďačne im poradíš alebo pomôžeš.

Dobrého a ZDATNÉHO KOMUNIKÁTORA, ktorý rád komunikuje v anglickom jazyku (toto je MUST) a pre ktorého organizovať si stretnutia cez Teams a pracovať v globálnom medzinárodnom tíme je niečím, v čom sa budeš cítiť dobre. Lebo táto práca vyžaduje naozaj veľa komunikácie s rôznymi ľuďmi naprieč svetom.

Človeka, ktorý je SAMOSTATNÝ a ORGANIZAČNE zdatný. Takého, ktorý si vie rozplánovať prichádzajúce úlohy a vie ich dotiahnuť do konca v požadovanej kvalite a čase.

VYTRVALCA, ktorý sa nezľakne agendy, v ktorej je veľa veci “bežiacich” a “otvorených”. 

Hľadáme k sebe človeka s "CAN DO" postojom. Chceme cítiť neutíchajúcu chuť zlepšovať sa a dosahovať ciele. Chceme ťa nadlho.

Čo budeš robiť?

Máme samostatné oddelenie na sourcing dodávateľov, máme tu aj globálne pozície a niektoré komodity sa u nás nakupujú aj pre Nemecko. Dokopy tu nájdeš 9 kolegov, pričom agendu máme rozdelenú tak, aby sme pokryli všetky dopyty interného zákazníka.

Máme medzi nami operatívnych nákupcov, aj strategických nákupcov.

Po dlhej dobe nám odišiel kolega a my hľadáme za neho náhradu.

Chceme Ti zveriť nielen komunikáciu s komoditnými lídrami v Nemecku, ale aj ostatnými kolegami u nás na Slovensku.

Budeš mať na starosti kontrakty, ktoré máme v závodoch po celom svete.

Budeš sa podieľať na zlepšovaní procesov a znižovaní nákladov. Budeš vyhľadávať nové materiály pre výrobu, alebo budeš hľadať nové spôsoby ako sa doteraz niečo vyrábalo, či prevážalo z miesta na miesto.

Pri hľadaní vhodných dodávateľov budeš samozrejme zodpovedať aj za kvalitu ich dodávaných materiálov, tovarov či služieb. Budeš si ich preverovať a dohliadať na ich výkon.

V rámci svojej agendy budeš tiež zabezpečovať:

Vypracovanie, zabezpečenie, koordináciu a implementáciu komoditnej stratégie pre nákupy zverených komodít.

Vyhľadávať a analyzovať informácie v dodávateľskom prostredí.

Vyhľadávať potencionálnych dodávateľov podľa potrieb, vyjednávať podmienky a zabezpečovať všetku zmluvnú dokumentáciu.

Spolupracovať s tímom na Slovensku ako aj v zahraničí na rôznorodých projektoch.

Prácu je možné vykonávať v režime 2x týždenne v office a 3x formou home-office.

Máme flexibilný prac. čas, 40 h/týždeň; príchod do práce v čase 6:00-8:30, fixný čas 8:30-14:00; odchod po 14:00 podľa možností.

 

Čo  ponúkame?

13. a 14. plat vo výške 30% zložky mzdy, podmienka: odpracovanie 6 mesiacov + bez porušenia pracovnej disciplíny v sledovanom období

Ročná odmena vo výške 300€, podmienka: odpracovaný celý kalendárny rok, vyplávané na základe výsledkov spoločnosti

Jazykové kurzy a iné školenia potrebné ku výkonu práce, hradené spoločnosťou

Lojality bonus – v prípade, že máme zamestnanca, kt. u nás pracuje min. 2 roky, vyplácame mu mesačný bonus, ktorý je počet rokov * 10 (napr. 2 roky = 20€ /mesiac, 5 rokov = 50 €/mesiac...., max 15 rokov=150€/mes)

Stravná jednotka v hodnote 3.83€ / odprac. Deň – zam.ec si hradí 1.34€, zvyšok hradí zam.teľ

Zľavy u rôznych poskytovateľov služieb (Datart.sk, Hej.sk, Satur, rôzne prevádzky/obchody v MT...)

Možnosť využitia MultiSport karty po skúšobnej dobe (zamestnanecká karta je 34€/mes)

Rôzne fin. príspevky (pri narodení dieťaťa, na školské pomôcky v 1.ročníku, pri darovaní krvi...)

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 2000EUR/ brutto mesačne

Milovník merania a validácie pre laboratórne centrum

Koho hľadáme?

Hľadáme do tímu milovníka merania a validácie pre naše moderné laboratórne centrum v Bytči, ktorý má za sebou skúsenosti z oblasti kvality v automotive, je mu známy 8D report, FMEA, APQP, VDA či IATF a ISO normy.

Hľadáme technicky zdatného človeka, ktorý vie prevziať zodpovednosť do vlastných rúk, je samostatný a dôsledný.

Mal by si mať skúsenosti s testovaním produktov, s metrológiou a meraním. Tiež s laboratórnym SW a programovaním. Pri práci ti rozhodne pomôže tvoje analytické myslenie a schopnosť vyhodnocovať dáta.

A ak máš aj skúsenosti s technológiou vstrekovania plastov, orientuješ sa vo výkresovej dokumentácii, máš veľkú výhodu.

K svojej práci budeš rozhodne potrebovať komunikatívnu znalosť anglického jazyka.

Hľadáme k sebe kolegu, ktorý je dobrým človekom so zmyslom pre humor a rád pracuje v tíme.

Čo budeš robiť?

Zveríme ti testy ako sú 2D/3D funkčné testy, skúšky tesnosti, životnosti, vibračné testy a ďalšie skúšky materiálu v našom novo vybudovanom laboratórnom centre pre testovanie a validáciu produktov pre airflow management.

Výsledky budeš analyzovať a následne interpretovať. Aktívne budeš komunikovať s R&D, projektovým managementom, zákazníkmi a so samotnou výrobou.

Budeš zodpovedať za nastavenie testovacích zariadení, programovanie, ich údržbu a kalibráciu. Pri svojej práci sa aktívne zapojíš do NPD, DVP/R a produktových auditov.

Čo ponúkame?

Ponúkame ti priestor na realizáciu, miesto, kde budeš môcť prinášať trendy a tým ovplyvňovať chod celej spoločnosti. Naše prostredie je dynamické, neriešime zbytočnú byrokraciu. Radšej veci hneď realizujeme.

Ponúkame ti fajn kolektív, rôzne benefity podľa vlastného výberu, 1 týždeň dovolenky navyše, telefón a notebook aj na súkromné účely. Deň ti spríjemní káva zdarma. Máme flexibilnú pracovnú dobu. Ponúkame jazykové vzdelávanie. Účasť na zahraničných konferenciách, či vlastný rozpočet na tvoj osobnostný rozvoj a rôzne firemné spoločenské akcie sú u nás samozrejmosťou.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1400EUR/ brutto mesačne
banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet