breadcrumb

Pracovné pozície

Samostatný účtovník / účtovníčka

Koho hľadáme ?

Pre zahraničnú výrobnú spoločnosť v širšom okolí Žiliny s príjemným pracovným prostredím a vzťahmihľadáme človeka, ktorý nám zastreší kompletné spracovanie účtovníctva a daní.

Ideálne je, ak máš skúsenosti z výrobnej spoločnosti – nebude ti totiž cudzie skladové hospodárstvo , fungovanie skladov a rozpracovanie výroby. Ak máš skúsenosti s auditom, ale nezažil si výrobu , môžeš byť aj ty vhodný kandidát. 

Aby si bol/a úspešný, mal/a by si ovládať kompletné účtovníctvo podľa slovenských účtovných štandardov. 

Hľadáme hlavne odborníka/odborníčku z oblasti účtovníctva, anglický jazyk  nie je pre nás priorita.

Aby sa ti na tejto pozícii darilo, mal/a  by si mať POZITÍVNY a ZODPOVEDNÝ prístup k práci, byť tiež DETAILISTA, lebo pri práci s číslami na detailoch záleží:-).

Sme firma, v ktorej si radi pomáhame a vychádzame si v ústrety. Preto hľadáme k sebe TÍMOVÉHO hráča, ktorý rovnako ako my oceňuje otvorenú komunikáciu.

  

Čo budeš robiť ?

Hlavnou a neodmysliteľnou súčasťou tvojej práce budú uzávierky, či už na mesačnej, štvrťročnej alebo ročnej báze.

Budeš pripravovať podklady a spracovávať daňové priznania

Budeš účtovať, evidovať a inventarizovať majetok spoločnosti vrátane odpisov, zúčtovávať mzdy a pokladňu

Budeš pripravovať reporty pre finančného manažéra a vedenie spoločnosti

Budeš zodpovedať za správne vykonanie účtovných operácií v súlade s platnou legislatívou

Budeš riadiť pohľadávky a záväzky spoločnosti, platobný styk a komunikáciu s bankami

Budeš pripravovať podklady pre audit

 

Čo ponúkame ?

  • zdravé pracovné vzťahy, nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie, ale aj humor
  • na ľudí orientovanú firmu, rodinné prostredie
  • dobré meno u našich zákazníkov
  • veľký priestor na realizáciu, na nové nápady
  • otvorenosť – diskutujeme o veciach, vieme realizovať nové veci, ktoré posúvajú našu firmu vpred

 

Čo požadujeme ?

Ak si pracoval/a min. 5rokov v oblasti účtovníctva a financií výrobnom podniku a máš skúsenosti s vyššie spomenutými úlohami, chceme o tebe vedieť !

Ochotu dochádzať aj do okolia Žiliny – chceme ťa nadlho : -)



 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Vladimíra Gjablová
+421 918 378 082
v.gjablova@ynak.sk

od 1500

Plánovač výroby

Koho hľadáme ?

Pre výrobcu sendvičových panelov, oceľových strešných krytín, tepelnej izolácie, profilov tvarovaných za studena, odkvapových systémov a konštrukčných plechov nachádzajúceho sa v okolí Žiliny hľadáme:

SAMOSTATNÉHO človeka, ktorý má dostatok skúseností v oblasti PLÁNOVANIA VÝROBY (minimálne 2 roky) a vie sa rýchlo zorientovať v novom prostredí.

Je potrebné, aby si mal už predchádzajúce skúsenosti s prácou v SAP, najmä modul „Production Planning“ alebo v inom ERP systéme. A ak si bol v predchádzajúcich zamestnaniach aj Key user pre niektorý z týchto systémov, máš bod navyše:-)

Vysoko oceníme skúsenosti s RIADENÍM ZÁSOB. V práci budeš rozhodne potrebovať silnú znalosť EXCELU. Bude tvojím denno- denným kamarátom.

Hľadáme tiež človeka, ktorý má v sebe ANALYTICKÉ myslenie a v dátach vie čítať.

Dobrého a zdatného KOMUNIKÁTORA - tak v angličtine, ako aj v slovenčine s presným vyjadrovaním a logickým myslením. Angličtinu budeš využívať najmä v komunikácii s nadriadeným a kolegami v Poľsku a Belgicku. Budeš potrebovať určite level B2.

Hľadáme VYTRVALCA, ktorý sa chce podieľať na nastavovaní procesov a motivuje ho vidieť za sebou konkrétne a hmatateľné výsledky práce.

Hľadáme k sebe TÍMOVÉHO HRÁČA, ktorý hľadá a prináša riešenia. Potrebujeme z teba cítiť PRO- AKTIVITU, zápal pre prácu, chuť na sebe pracovať a dosahovať ciele.

Hľadáme niekoho, kto vie, v čom je dobrý, niekoho, kto sa v práci chce cítiť skvele a považuje to za prioritu. Vie sa rozhodovať a niesť zodpovednosť - vie byť príkladom aj pre svojich ostatných kolegov.

Čo budeš robiť?

Budeš plne zodpovedať za plánovanie výroby, tvorbu denného a týždenného plánu zohľadňujúceho všetky výrobné aspekty.

Plány budeš prispôsobovať situácii s ohľadom na interné alebo zákaznícke požiadavky. S tým je spojená aj následná kontrola a overovanie vývoja realizácie týchto plánov.

Ak nájdeš priestor na optimalizáciu a zefektívnenie procesu, podporíme ťa a dáme ti „zelenú“ na zrealizovanie zmeny.

Budeš si potvrdzovať a nastavovať dodacie termíny objednávok a dohliadať na zmeny výrobného plánu.

Aktívne budeš spolupracovať s kolegami z logistiky (máme tu 10 skladníkov a jedného Manažéra logistiky a skladu), s kolegami z výroby (je ich 22) a tiež s kolegyňami zo zákazníckeho servisu a nákupu.

Tvojím priamym nadriadeným bude Production manager a okrem neho budeš reportovať aj na našu centrálu v Poľsku.

Pracovať budeš od Pondelka do Piatka v režime pružnej pracovnej doby. Mnohí kolegovia začínajú zvyčajne okolo 7.00 hodine ráno a končia okolo 16.00 hodiny. Je však na tebe, ako si svoj pracovný čas nastavíš.

Čo ponúkame?

Ponúkame priestor na vlastnú realizáciu pre spoločnosť s veľkým potenciálom na rast. Možnosť budovať a nastavovať procesy a byť pri rozvoji firmy.

Ponúkame príjemnú kultúru firmy, kde sa všetci poznáme. O naše zázemie sa staráme a ponúkame čisté pracovné prostredie a  priestor na oddych.

Okrem toho sa môžeš tešiť na ročné bonusy, dochádzkový bonus, vernostný bonus.

Mzda: od 1500EUR/ mesačne brutto. Konečná výška odmeny bude závisieť od skúseností daného kandidáta.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1500 EUR/ brutto mesačne

Rozpočtár/ prípravár stavieb

Koho hľadáme?

Pozíciu obsadzujeme pre úspešnú stabilnú stavebnú spoločnosť, ktorá realizuje veľké developerské projekty (bytové domy, nemocnice, športové štadióny).

Hľadáme SKÚSENÉHO rozpočtára, ktorého baví práca s číslami, EXCEL, Project a Word sú jeho kamaráti a v oblasti stavebníctva sa cíti ako „ryba vo vode“.

Rozhodne by si mal byť SAMOSTATNÝ a schopný riešiť každodennú operatívu. Chceme ZODPOVEDNÉHO kolegu, ktorý bude vo svojej práci PRECÍZNY.

Hľadáme k sebe kolegu, ktorý má v sebe AKTÍVNY PRÍSTUP k veciam okolo seba, je FLEXIBILNÝ a rád pracuje v TÍME.

Hľadáme tiež človeka, ktorý má vôľu ZLEPŠOVAŤ SA a prinášať zlepšenia aj do práce.

Aby sa ti v práci darilo, potrebuješ znalosť AutoCAD, ale aj prácu v CENKROSE. Rozhodne ti pomôže tvoje technické myslenie a schopnosť čítať technickú dokumentáciu.

Ak máš navyše prax v oblasti verejného obstarávania, je to tvoja veľká výhoda.

 

Čo budeš robiť?

Budeš chodiť na obhliadky stavieb, aby si neskôr vedel pripraviť cenovú ponuku. Na obhliadky budeš chodiť spolu s projektovým manažérom alebo riaditeľom danej spoločnosti.

Budeš robiť rozpočty jednotlivých zákaziek a všetko budeš spracovávať v CENKROSE. V ňom evidujeme všetky cenové ponuky pre klientov.

Tvojou úlohou bude tiež sledovať rozpočty na stavbách, kontrolovať ich a v prípade potreby ich obhajovať.

Máme osvedčených dodávateľov, no v prípade potreby budeš tiež hľadať nových subdodávateľov a dodávateľské firmy. Je v tvojich rukách aké ceny a podmienky s nimi vyjednáš.

Budeš analyzovať súťažné podklady a cenové ponuky budeš pripravovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.

Okrem toho budeš pripravovať podklady k harmonogramu prác.

Budeš zodpovedať za prípravu, vyhodnocovanie a výber dodávok, materiálov a prác. Naraz budeš pracovať na približne 3 projektoch. Pritom jeden z projektov je na dohliadanie a 2 v procese naceňovania.

Samozrejme s tým všetkým je spojená aj ďalšia administratíva, priebežná kontrola a aktualizácia harmonogramu stavebných prác, archivácia dokumentov.

Tvoj pracovný týždeň bude od pondelka do piatka. Začiatok a koniec pracovnej doby si vieš flexibilne prispôsobiť. Maximálne 1x v týždni pôjdeš na stavbu.

Znalosť AutoCAD ti významne pomôže pri naceňovaní stavieb. Zručnosti, ktoré tu využiješ budú nielen schopnosť čítať technickú dokumentáciu, ale aj schopnosť pomerať a zakresliť okno, dvere, schopnosť zachytiť body v priestore (šírka, výška) a zakresliť ich.

Excel by  mal byť tvoj kamarát a rozhodne ho budeš veľmi často používať.

Čo ponúkame?

Prácu v stabilnej stavebnej spoločnosti, firemný notebook a telefón.

Radi podporíme tvoj rozvoj, ponúkame rozvojovú akadémiu – odborné vzdelávanie, semináre a školenia, inšpiratívne workshopy na seba rozvoj.

A aby sme podporovali naše pracovné prostredie, pravidelne organizujeme  TEAM SPIRIT - firemné raňajky, vianočný večierok, športové aktivity, súťaže.

Ponúkame tiež moderné pracovné prostredie, možnosť pracovať na projektoch po celom Slovensku.
Ak budeš mať záujem, radi podporíme tvoju kariéru u nás, budeš si môcť vyskúšať v rámci rotácie aj prácu na inom oddelení či projekte pod taktovkou skúsenejších kolegov a tak získať ďalšie zručnosti

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1200 EUR/ brutto mesačne, plus ročné odmeny

Špecialista pre nábor, vzdelávanie a rozvoj

Koho hľadáme ?

Pre medzinárodnú výrobnú spoločnosť v Žiline s multikultúrnym pracovným prostredím  hľadáme skúseného HR - istu, ktorého v rámci HR baví vzdelávanie a nábor zamestnancov a má aj adekvátne skúsenosti v tejto oblasti (ideálne z výrobnej alebo obchodnej spoločnosti).

Je potrebné, aby si bol/ bola „doma“ v téme vzdelávania, vedela byť jednotlivým manažérom oporou pri diskusii o rozvoji jeho ľudí, mala prehľad o vzdelávacích aktivitách a možnostiach, ktoré trh ponúka.

Tvojou výhodou môže byť aj predchádzajúca lektorská skúsenosť, avšak na tejto pozícii sa neočakáva od Teba aktívne lektorovanie.

Oceníme skúsenosti pri identifikácii rozvojových potrieb, aktívne riadenie, kontrolu a vyhodnocovanie adaptačných programov podľa jednotlivých pracovných pozícií.

Hovorí sa, že dobrý náborár vie výborne pomenovať silné stránky kandidáta ako aj priestor na jeho zlepšenie. A my hľadáme práve takéhoto človeka, ktorý sa vie nielen dobre pýtať a tým preskúmať budúce potreby nového zamestnanca, ale mu je nábor ľudí blízky, pozná špecifiká pracovného trhu, vie kde a ako hľadať a baví ho celá operatíva okolo toho.

Mal/ mala by si byť preto dobre ORGANIZAČNE a KOMUNIKAČNE zdatný/-á.

Je potrebné, aby si vedel/ a komunikovať v angličtine, lebo pri svojej práci sa budeš musieť dohovoriť s kolegami z iných krajín.

Hľadáme k sebe kolegu, ktorý skôr hľadá spôsoby „AKO SA TO DÁ „ a verí v silu TÍMU.

Čo budeš robiť ?

Budeš riadiť a zodpovedať za koordináciu a rozvoj vzdelávania všetkých našich zamestnancov (cca 300 )

Budeš vytvárať plán vzdelávania spoločne s manažérmi jednotlivých oddelení a aktualizovať ho pravidelne vzhľadom na ciele a stratégiu našej spoločnosti

Budget na vzdelávanie budeš pripravovať s HR manažérom a pravidelne sledovať jeho čerpanie. 

Tvojou úlohou bude tiež zabezpečiť hodnotenie vzdelávania a prieskum spokojnosti. Budeš organizačným garantom externých školení (komunikácia s dodávateľmi externých vzdelávacích služieb, výber lektorov a všetko okolo toho ...). 

Okrem vzdelávacích aktivít budeš mať na starosti aj adaptačný proces novoprijatých zamestnancov, vrátane zabezpečenia všetkých povinných školení - spolupráca s interným

BOZP technikom bude na programe dňa :-)

Budeš mať na starosti nábor našich „white collar“ zamestnancov – od vyjasnenia si požiadaviek na pozíciu s manažérom, job description, tvorbu inzercie, selekciu a výber vhodných kandidátov, pohovory v spolupráci s príslušným manažérom až po organizáciu záverečného assesment centra. 

Budeš sa spolupodieľať na našom pripravovanom projekte „Employee branding“ kde uvítame tvoje skúsenosti aj v tejto oblasti

Spolu s HR manažérom budeš spolutvorcom ročného programu pre čerpanie Sociálneho fondu a budeš zodpovedať za jeho správne využívanie

Budeš súčasťou tímu HR oddelenia, kde sme momentálne 3.

Pracovná doba bude pružná v pracovných dňoch od pondelka do piatka.

 Čo ponúkame  ?

Mzdu adekvátnu tvojim skúsenostiam
Skúsený pracovný HR kolektív a medzinárodné prostredie

Môžeš rásť a napredovať vo svojej HR kariére

Ak máš záujem o nami ponúkanú pozíciu, uveď prosím odpovede na nasledovné otázky, aby si nám pomohol/la rozhodnúť sa :
1. Ako sa podľa Teba dá vyhodnotiť efektivita vzdelávacej aktivity ?
2. Čo ťa pri nábore najviac rozosmialo ?

Ďakujeme, ak si venoval čas tejto inzercii a dal si námahu s odpoveďami na otázky, my venujeme čas a námahu na odpoveď pre Teba.

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1400EUR
banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet