breadcrumb

Pracovné pozície

Veterinárna sestra - junior

Koho hľadáme? 

 Pre nášho klienta - veterinárnu kliniku v Košiciach, hľadáme osobu, ktorá bude podporou nielen tímu na klinike, ale hlavne podporou pre zvieracích pacientov. Príjemnú, bystrú a šikovnú, so zmyslom pre detail, ktorá má vzťah ku zvieratám.  

 Hľadáme človeka, ktorý má chuť učiť sa a vie si poradiť, je spoľahlivá a hravo zvládne niekoľko činností naraz. Človek, ktorý má v srdci dostatok miesta pre zvieratá, ale aj pre ľudí J

 Hľadáme empatickú, praktickú osobu, veselého kamaráta do partie, ktorý si dokáže správne zoradiť priority. Taktiež vie pracovať aj pod občasným tlakom, stále zostane nad vecou a bude pre neho/ňu na prvom mieste pohoda na pracovisku. No a hlavne pohoda ošetrovaných alebo hospitalizovaných zvierat a samozrejme spokojnosť našich klientov.

 Aby si bol/-a úspešná/-ý na tejto pozícii, mal/-a by si: mať vzdelanie vo veterinárnej oblasti (ale nie je to podmienka), alebo v odbore humánnej zdravotnej sestry, v odbore kynológie, alebo byť zanieteným človekom pre veterinárnu oblasť s chuťou posunúť to na vyšší level.

Budeš asistovať pri operačných zákrokoch, pripravovať všetko potrebné pred operáciou a starať sa podľa potreby aj po operácii. Pamätáme si, aké boli naše začiatky, keď sme sa učili, a preto dávame priestor aj tým, ktorí možno nemajú potrebnú prax, ale sú milovníci zvierat a chcú pracovať v tejto oblasti. V našom tíme je hlavná sestra, ktorá bude na teba dávať pozor a bude ťa učiť všetko potrebné.


Čo budeš robiť a čo by si mal/a mať?

 

  • ovládať bežnú prácu s PC (budeš často pracovať s interným systémom)
  • vedieť si časom sama organizovať pracovné aktivity a pracovisko, vzhľadom na to, o aké

zákroky pôjde

  • mať znalosti o zvieratách a o tom, čo potrebujú - dôležité je zaujímať sa
  • ak tvoje znalosti o zvieratách nie sú až také hlboké, ale máš chuť sa dozvedieť a učiť viac,

radi ťa postupne budeme učiť J

  • mať reprezentatívne vystupovanie - vedieť pomôcť a podporiť nie len chorého pacienta, ale aj

jeho majiteľa, teda nášho klienta

  • mať nastavenú myseľ na to, ako sa veci dajú urobiť a nie hľadať dôvody, prečo to nejde 
    • ak ovládaš anglický jazyk je to výhoda
  • organizačné schopnosti, časový manažment, zvládnutie náporu pracovných povinností,
  • príchod na pracovisko s časovou rezervou na prípravu všetkého potrebného pred začatím práce
  • okrem toho, čo by si mal/a mať, je dôležité poznamenať aj to, čo by si rozhodne nemal/a

mať. A to je alergia na zvieratá (napríklad na srsť alebo mačky) - s tým by sa ti u nás pracovalo ťažko

 

Čo ti ponúkame? 

 

Záleží nám, aby si sa u nás cítil/-a čo najlepšie, usilujeme sa o príjemnú firemnú kultúru. Zdravé pracovné vzťahy, nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie, ale aj humor.

Dobré meno u našich zákazníkov.

Priestor na realizáciu a rast.


Tvoja mzda bude od 900€/ brutto, záleží aj na tom, aké skúsenosti už máš.
 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 900 Eur

Samostatná účtovníčka

Koho hľadáme ?

 

Pre zahraničnú výrobnú spoločnosť v Dolnom Kubíne s príjemným pracovným prostredím a vzťahmi hľadáme človeka, ktorý nám zastreší kompletné spracovanie účtovníctva.

Hľadáme hlavne odborníka/odborníčku z v oblasti účtovníctva.  Aby si bol/a úspešný, mal/a by si ovládať kompletné účtovníctvo podľa slovenských účtovných štandardov. 

Mať anglický jazyk na komunikatívnej úrovni je dôležité. Je fakt, že prevažne budeš komunikovať písomne, ale z času na čas bude treba reagovať aj verbálne.  

Ideálne je, ak máš skúsenosti z výrobnej spoločnosti vyznáš sa v skladovom hospodárstve a rozpracovanej výrobe. Ak si pracoval/a v audítorskej spoločnosti a nemáš skúsenosti z výrobného podniku, tiež chceme o tebe vedieť !

MS Office - ideálne, ak ovládaš Excel na profi úrovni, reporting ti pôjde ľahko.

Znalosť SAPu je vítaná

Aby sa ti na tejto pozícii darilo, mal/a  by si mať POZITÍVNY a ZODPOVEDNÝ prístup k práci, byť tiež DETAILISTA, lebo pri práci s číslami na detailoch záleží:-).

 Sme firma, v ktorej si radi pomáhame a vychádzame si v ústrety. Preto hľadáme k sebe TÍMOVÉHO hráča, ktorý rovnako ako my oceňuje otvorenú komunikáciu.

 Ak si pracoval/a min. 2-3 roky v oblasti účtovníctva a financií a ideálne vo výrobnom podniku a máš skúsenosti s vyššie spomenutými úlohami, chceme o tebe vedieť !

 

Čo budeš robiť ?

 

Hlavnou a neodmysliteľnou súčasťou tvojej práce budú uzávierky, či už na mesačnej, štvrťročnej alebo ročnej báze

Budeš účtovať bankové výpisy, pokladničné doklady a doklady platené kartou

Budeš párovať platby podľa údajov z externých databáz dodávateľov a riešiť pohľadávky Ďalšia tvoja agenda - účtovanie a schvaľovanie faktúr v internom systéme

Pripravovať reporty pre účely materskej spoločnosti

Budeš účtovať a evidovať DHM a DNM

A agenda pokračuje - realizácia uzávierkových operácií

Inventarizácia účtov

Aj štatistika sa bude spracovávať

Spolupráca pri DPH

 

Čo ponúkame ?

 

Zdravé pracovné vzťahy v nadnárodnom prostredí, nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie, ale  aj humor

Dobré meno u našich zákazníkov

Veľký priestor na realizáciu, na nové nápady

Otvorenosť – diskutujeme o veciach, vieme realizovať nové veci, ktoré posúvajú našu firmu vpred

13 a 14. Plat v závislosti od plnenia hospodárskeho výsledku firmy

Príspevok na stravné 5,50 Eur

Odmeny pri životných a pracovných jubileách

Príspevok na dopravu

 

 

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1400 Eur//brutto

Obchodno-technický riaditeľ

Koho hľadáme ?

 

Pre slovenskú spoločnosť v Žiline, ktorá zabezpečuje služby v oblasti, výstavby energetických celkov, merania, odbornej údržby a servisu, hľadáme človeka, ktorý zastreší riadenie chodu prevádzky.

 Hľadáme človeka, ktorý vie zastúpiť majiteľov na 100%. Výhodou kandidáta bude, ak má skúsenosti z priemyselného alebo strojárskeho prostredia. Človeka, ktorý má skúsenosti z väčšej firmy, má „odžité“ procesy a štruktúru riadenia spoločnosti.

 Systém, plánovanie a reporting mu nebudú cudzie. Ak vieš čo je kogeneračná jednotka, transformátor a podobné základné veci, si na správnej adrese - je to skvelé a preto čítaj ďalej.

Túto problematiku nepotrebuješ vedieť do hĺbky, budeš mať na to odborníkov a projektantov.

 Ty máš byť hlavne manažér. Tieto technické znalosti sú ale tvoja silná zbraň, lebo keď budeš preverovať situáciu, tvoji kolegovia ťa nebudú môcť „ťahať za nos“ - dôveruj, ale preveruj. A preverovať môžeš vtedy, keď máš skúsenosti a informácie z danej problematiky.

 Tvojou hlavnou kompetenciou bude zvládať celý rozsah práce tak, aby firma i naďalej rástla. To znamená, že vo svojej predchádzajúcej praxi máš skúsenosti s dodržiavaním ekonomických ukazovateľov, dodržiavaním rozpočtu a riadením ľudí.

Okrem sledovania hospodárenia vo firme, si tiež dobrý v komunikácii a vychádzaní s ľuďmi. Suma sumárum - budeš mať na starosti chod všetkého v našej firme v Žiline.

Sme slovenská firma, ktorá nespí na vavrínoch. Máme chuť rásť a rozvíjať sa.

Preto hľadáme k sebe TÍMOVÉHO hráča, ktorý rovnako ako my oceňuje fair-play a dokáže samostatne „ukočírovať“ chod firmy.

 

Čo budeš robiť ?

  • vypracovávať cenové ponuky
  • koordinovať externé firmy
  • reportovať vedeniu
  • zastrešovať projekty od A po Z
  • komunikovať so zákazníkmi
  • aktívne kontrolovať prevádzku a obchodné činnosti
  • manažovať tím ľudí
  • spolupracovať s obchodno-technickými zástupcami
  • pravidelne sa stretávať s majiteľmi

 

Čo ponúkame ?

 

Plat: 2000 Eur // brutto v závislosti od tvojich skúseností + kvartálne odmeny podľa plnenia plánu - budeš mať svoje vlastné KPI - tie závisia od EBIDTA + iné ciele - ak plány budú zvládnuté a splnené - ročne sa vieme dostať na 38 000 Eur.

Auto + pracovné prostriedky

Nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie

Dobré meno u našich zákazníkov

Priestor a podporu na realizáciu

 

Čo požadujeme ?

 

Skúsenosti z oblasti strojárstva alebo priemyslu min. 5 rokov. Pracovné skúsenosti s projektovým a operatívnym manažmentom, riadením ľudí a dodržiavaním ekonomických ukazovateľov, znalosť z oblasti energetiky - nemusí byť úplne do hĺbky. Taktiež by si mal byť organizovaný, disciplinovaný.

 Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia.

 Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.

 Výberový proces bude minimálne 2-kolový. Prvé stretnutie sa uskutoční s nami (Personálna agentúra). Druhé a prípadné ďalšie kolo je už priamo u nášho klienta.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

2000 Eur brutto + Q odmeny + variabilná zložka

Innovation Product Engineer

Koho hľadáme?

Pre spoločnosť v Bytči, ktorá je výrobcom interiérových plastových komponentov pre automobilový priemysel a je súčasťou medzinárodnej korporácie, ktorá bola založená v USA hľadáme:

Skúseného a TECHNICKY zdatného človeka, ktorý rozumie vývoji produktu a má silnú ZÁKAZNÍCKU orientáciu. Je KREATÍVNY a predstavu zákazníka dokáže pretaviť do Catia V5 alebo do NX.

ANALYTICKY mysliaceho kolegu, ktorý je silný KOMUNIKÁTOR a poradí si s bežnou operatívou pri vúvoji nových produktov. Takého, ktorý hravo zvláda komunikáciu nielen naprieč rôznymi oddeleniami a tímami, ale aj so zákazníkmi.

Je nevyhnutné, aby si ovládal NEMECKÝ JAZYK (B2- C1). Ten budeš využívať takmer denne v komunikácii  so zákazníkmi, ktorými budú prevažne BMW a Tesla a počas vývoja nových produktov budeš s nimi denno- denne v kontakte. Ak ovládaš aj anglický jazyk, je to iba veľké plus, ale nie je to podmienka.

PROAKTÍVNEHO človeka, ktorý má DRIVE, NADŠENIE a záujem neustále SA UČIŤ nové veci. Pretože u nás neustále vyvíjame nové riešenia a chceme byť krok pred ostatnými.

Aby si bol u nás úspešný, chceme, aby si bol schopný ROZHODOVAŤ sa a byť schopný si svoje konanie obhájiť.

LOAJÁLNEHO kolegu, ktorý sa s nami podelí o svoje „know-how“ a ocení stabilnú prácu v tíme, v ktorom bude spoločne s nami vytvárať jedinečné riešenie pre našich zákazníkov.

Schopného OPTIMALIZOVA5, INOVOVAŤ procesy a tým nám pomôcť zefektívňovať našu prácu a tým optimalizovať náklady.

Skúsenosti v oblasti plastov a plastárskej výroby alebo skúsenosti s dizajnom produktu, inováciami a prototypmi či jeho montážou budú Tvojou veľkou výhodou.

 

Čo budeš robiť?

V súčasnosti budujeme a posilňujeme tím Inžinieringu a mierne upravujeme aj organizačnú štruktúru. V súčasnosti máme 22 zákazníkov a aby sme sa vedeli každému zákazníkovi venovať čo najlepšie, hľadáme ku kolegom posilu, ktorej budeme môcť zveriť do rúk najmä 2 našich významných zákazníkov a to BMW a Teslu.

Budeš pravidelne komunikovať so zákazníkmi a budeš sa snažiť pretaviť ich predstavy do reálneho sveta. K tomu patrí aj analýza špecifikácií a požiadaviek zákazníka.

Budeš preto kresliť v Catii alebo NX a navrhovať dizajn a funkčnosť nového produktu.

Budeš sa podieľať nielen na vývoji nových produktov a navrhovať prototypy, ale budeš koordinovať aj celú predvýrobnú fázu projektov. To znamená, že budeš technicky koordinovať projekty, zodpovedať za správny timing, vývoj koncepcie, konštrukciu prototypov a testovanie.

Pri vývoji konceptov budeš vyberať materiál a budeš navrhovať osvedčené postupy.

V práci budeš kooperovať s ostatnými kolegami z inžinieringu a tiež s ďalšími oddeleniami, ktoré do celého procesu vývoja nového produktu vstupujú.

Nie vždy všetko ide ako po masle a preto, keď sa niečo nepodarí, budeš analyzovať výsledky testov a budeš navrhovať nápravné opatrenia.

Pracovná doba je od pondelka do piatka. Svoj začiatok a koniec si môžeš flexibilne upraviť v rámci pružnej pracovnej doby. Snažíme sa ísť s dobou a preto v prípade, že to bude potrebné, môžeš pracovať aj z domu. Všetko bude na základe dohody.

 

Čo ponúkame?

Okrem širokého balíka benefitov, kde si každý nájde "to svoje", Vám ponúkame priestor na rozvoj a sebarealizáciu. U nás zažijete fajn atmosféru, dynamiku a chuť zlepšovať sa.

Z benefitov, ktoré ponúkame spomenieme aspoň tie základné: dochádzkový bonus (40EUR), príspevok do 3.piliera DDS, alebo darčeky pri rôznych príležitostiach, príspevky na masáže, stravu, teambuildingy a firemné akcie, kurzy a školenia.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

2500- 3000 EUR/ brutto v závislosti od skúseností

Manažér nákupu

Koho hľadáme ?

Pre korporátnu zahraničnú výrobnú spoločnosť v Bytči hľadáme:

Lídra so skúsenosťami v riadení ľudí. Ktorý má charakter a vysoko postavené morálne zásady. Človeka, ktorý sa nenechá ovplyvniť a dokáže vniesť do riadenia aj objektívny poriadok.

Trpezlivca, ktorý chápe, že si musí získať najskôr dôveru a potom presadzovať vlastné návrhy.
Hľadáme k sebe človeka, ktorý nehľadá výhovorky, ale riešenia. Chceme cítiť dynamiku, chuť na sebe pracovať a dosahovať ciele a tým aj obojstrannú spokojnosť.

Človeka, ktorý má dostatok odborných vedomostí a skúseností z oblasti nákupu, ktorý chce posúvať a vylepšovať procesy, je otvorený výzvam a má skúsenosti aj z automotive prostredia. Človeka, ktorý mal príležitosť osobne zažiť prácu nákupcu so všetkými drobnými činnosťami, ktorými sa nákup vo výrobnej spoločnosti zaoberá a ktorý vie posunúť úroveň tohto nášho oddelenia vpred.

Dobrého a zdatného komunikátora s presným vyjadrovaním a logickým myslením (anglický jazyk na úrovni B2- C1 je MUST).


Človeka, ktorý sa nenechá ovplyvniť a dokáže vniesť do pracovného procesu aj objektívny poriadok.

Hľadáme niekoho, kto sa vie rozhodovať a niesť za svoje rozhodnutia aj zodpovednosť.

Čo budeš robiť ?

Zodpovedať za celý proces nákupu: priamy operatívny nákup materiálu, nepriamy/MRO nákup materiálu, SQA, NP, SDE plant reporting. V tom všetkom Ti budú pomáhať 3 kolegovia, ktorých budeš mať na oddelení.

Budeš svojmu tímu oporou, koučom, trénerom a pozorovateľom.

Ty a Tvoj tím bude súčasťou nielen plant managementu na SK, ale aj medzinárodnej štruktúry v rámci nášho korporátu. Budeš úzko spolupracovať so všetkými oddeleniami závodu a tiež s medzinárodným tímom nákupu. Budeš súčasťou aj mnohých globálnych projektov.

Starostlivosť o dodávateľov a budovanie strategických vzťahov, analýza svetových trhov so získavaním zdrojov, identifikácia alternatívnych výrobných technológií, vyhľadávanie a vývoj dodávateľov, hodnotenie ponuky a uzatváranie zmlúv, odhad určitých rizík, šancí a trhových situácií počas projektového cyklu, sú samozrejmou súčasťou tejto práce.

Hľadanie priestoru na zefektívňovanie práce svojho oddelenia, či súvisiacich oddelení je viac ako vítané.

Čo ponúkame?

Okrem širokého balíka benefitov, kde si každý nájde "to svoje", Ti ponúkame priestor na rozvoj a sebarealizáciu. U nás zažiješ fajn atmosféru, dynamiku a chuť zlepšovať sa. Dáme Ti kompetencie, ale aj veľkú zodpovednosť.

Z benefitov, ktoré ponúkame spomenieme aspoň tie základné: dochádzkový bonus (40EUR), príspevok do 3. piliera DDS, alebo darčeky pri rôznych príležitostiach, príspevky na masáže, stravu, teambuildingy a firemné akcie, kurzy a školenia.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 3000EUR/ mesačne

Rozpočtár/ prípravár stavieb

Koho hľadáme?

Pozíciu obsadzujeme pre úspešnú stabilnú stavebnú spoločnosť, ktorá realizuje veľké developerské projekty (bytové domy, nemocnice, športové štadióny).

Hľadáme SKÚSENÉHO rozpočtára, ktorého baví práca s číslami, EXCEL, Project a Word sú jeho kamaráti a v oblasti stavebníctva sa cíti ako „ryba vo vode“.

Rozhodne by si mal byť SAMOSTATNÝ a schopný riešiť každodennú operatívu. Chceme ZODPOVEDNÉHO kolegu, ktorý bude vo svojej práci PRECÍZNY.

Hľadáme k sebe kolegu, ktorý má v sebe AKTÍVNY PRÍSTUP k veciam okolo seba, je FLEXIBILNÝ a rád pracuje v TÍME.

Hľadáme tiež človeka, ktorý má vôľu ZLEPŠOVAŤ SA a prinášať zlepšenia aj do práce.

Aby sa ti v práci darilo, potrebuješ znalosť AutoCAD, ale aj prácu v CENKROSE. Rozhodne ti pomôže tvoje technické myslenie a schopnosť čítať technickú dokumentáciu.

Ak máš navyše prax v oblasti verejného obstarávania, je to tvoja veľká výhoda.

 

Čo budeš robiť?

Budeš chodiť na obhliadky stavieb, aby si neskôr vedel pripraviť cenovú ponuku. Na obhliadky budeš chodiť spolu s projektovým manažérom alebo riaditeľom danej spoločnosti.

Budeš robiť rozpočty jednotlivých zákaziek a všetko budeš spracovávať v CENKROSE. V ňom evidujeme všetky cenové ponuky pre klientov.

Tvojou úlohou bude tiež sledovať rozpočty na stavbách, kontrolovať ich a v prípade potreby ich obhajovať.

Máme osvedčených dodávateľov, no v prípade potreby budeš tiež hľadať nových subdodávateľov a dodávateľské firmy. Je v tvojich rukách aké ceny a podmienky s nimi vyjednáš.

Budeš analyzovať súťažné podklady a cenové ponuky budeš pripravovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.

Okrem toho budeš pripravovať podklady k harmonogramu prác.

Budeš zodpovedať za prípravu, vyhodnocovanie a výber dodávok, materiálov a prác. Naraz budeš pracovať na približne 3 projektoch. Pritom jeden z projektov je na dohliadanie a 2 v procese naceňovania.

Samozrejme s tým všetkým je spojená aj ďalšia administratíva, priebežná kontrola a aktualizácia harmonogramu stavebných prác, archivácia dokumentov.

Tvoj pracovný týždeň bude od pondelka do piatka. Začiatok a koniec pracovnej doby si vieš flexibilne prispôsobiť. Maximálne 1x v týždni pôjdeš na stavbu.

Znalosť AutoCAD ti významne pomôže pri naceňovaní stavieb. Zručnosti, ktoré tu využiješ budú nielen schopnosť čítať technickú dokumentáciu, ale aj schopnosť pomerať a zakresliť okno, dvere, schopnosť zachytiť body v priestore (šírka, výška) a zakresliť ich.

Excel by  mal byť tvoj kamarát a rozhodne ho budeš veľmi často používať.

Čo ponúkame?

Prácu v stabilnej stavebnej spoločnosti, firemný notebook a telefón.

Radi podporíme tvoj rozvoj, ponúkame rozvojovú akadémiu – odborné vzdelávanie, semináre a školenia, inšpiratívne workshopy na seba rozvoj.

A aby sme podporovali naše pracovné prostredie, pravidelne organizujeme  TEAM SPIRIT - firemné raňajky, vianočný večierok, športové aktivity, súťaže.

Ponúkame tiež moderné pracovné prostredie, možnosť pracovať na projektoch po celom Slovensku.
Ak budeš mať záujem, radi podporíme tvoju kariéru u nás, budeš si môcť vyskúšať v rámci rotácie aj prácu na inom oddelení či projekte pod taktovkou skúsenejších kolegov a tak získať ďalšie zručnosti

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1200 EUR/ brutto mesačne, plus ročné odmeny

Projektový (launch) inžinier

Koho hľadáme?

Pre spoločnosť v Bytči, ktorá je výrobcom interiérových plastových komponentov pre automobilový priemysel a je súčasťou medzinárodnej korporácie, ktorá bola založená v USA hľadáme nového kolegu, ktorý doplní tím oddelenia priemyselného inžinieringu a bude zodpovedať za riadenie celého procesu vývoja a implementácie nového produktu do sériovej výroby.

Hľadáme k sebe ZODPOVEDNÉHO a SAMOSTATNÉHO kolegu, ktorý má silné TECHNICKÉ myslenie, je zdatný KOMUNIKÁTOR a dokáže si ustriehnuť priebeh celého projektu.

Ako každý projekt, aj tu sa niekedy veci dejú inak, ako treba, a preto by mal byť náš nový kolega dostatočne FLEXIBILNÝ a byť schopný sa rýchlo zorientovať a prispôsobiť novej situácii.

Je veľkou výhodou, ak máš skúsenosti z oblasti plastárskej výroby, z automotive a tiež sa orientuješ v MS project a Visio.

Práca s MS office (Oultook, Excel, Word) a plynulá znalosť anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou.

Uvítame, ak máš na podobnej pozícii aspoň 5 rokov skúseností.

Čo budeš robiť?

Naše oddelenie priemyselného inžinieringu má 12 kolegov, pričom 2 sú launch inžinieri a práve k nim hľadáme kolegu. Je to novo- vytvorená pozícia, pretože sa ideme pustiť do niekoľkých nových projektov, ktoré už naši kolegovia nie sú schopní pokryť.

Okrem launch inžinierov  nájdeš na našom oddelení aj 2 tooling inžinierov, 4 procesných inžinierov a 3 technológov. Nadriadeným Ti bude Manažér priemyselného inžinieringu.

Ak Ťa zaujíma, na koľkých projektoch budeš pracovať, tak orientačne to bude na 2- 4 súčasne, čo samozrejme záleží aj od komplexity daného projektu. Tvojimi zákazníkmi sa môžu stať VW group, Daimler, RSA, Stellantis.

Zveríme Ti do rúk zodpovednosť za riadenie fázy technickej kalkulácie RFQ, pričom:

  • Preberieš si vstupné dáta zo strany predaja
  • Overíš si vyrobiteľnosť produktu, s čím Ti pomôžu kolegovia- dizajnéri dielu
  • Spolu s technickým tímom navrhneš koncept a investíciu a priebežne budeš verifikovať tento koncept cez finančné ukazovatele projektu

Vo fáze implementácie nového procesu/produktu do sériovej výroby budeš:

  • koordinovať projektový tím počas celého nábehu nového projektu od nominácie až po odovzdanie do sériovej výroby
  • trackovať náklady a investície v súlade s finančným plnom projektu
  • priebežne vyhodnocovať profitabilitu projektu v súlade s finančným plánom
  • zodpovedať za vypracovanie detailného časového plánu a pravidelne ho vyhodnocovať
  • vypracovávať štúdie uskutočniteľnosti
  • pripravovať a testovať procesy v rámci skúšobnej prevádzky (PPAP) a pripravovať pre spustenie sériovej výroby (R&R)
  • a tiež zodpovedať za vypracovanie kompletnej technickej dokumentácie (flow chart, FMEA, inštrukcie, poka yoke verifikácia)

Pri tom všetkom budeš koordinovať a spolupracovať s oddelením kvality pri definovaní plánov kontroly, inštrukcii, podkladov k PPAPu, verifikácii opakovateľnosti a stability výroby, ale aj s tímom produktového inžinieringu – návrh produktu („design to process“) a s oddelením výroby.

Každý projekt, o ktorý sa budeš starať prinesie so sebou aj optimalizáciu výrobných procesov, či nových dodávateľov a my uvítame, keď sa budeš na tomto spolupodieľať.

Pracovná doba je od pondelka do piatka  v rámci pružnej pracovnej doby. Pozícia si vyžaduje byť na pracovisku, avšak vieme Ti ponúknuť občasný home-office (pár krát do mesiaca), ktorý bude závislý aj od fázy projektu, v ktorej sa budú Tvoji zákazníci nachádzať.

Čo ponúkame?

Ponúkame Ti fajn kolegov, dobrého a férového šéfa a tiež možnosť sa realizovať a hlavne, odborne rásť. Čo nebudeš vedieť, radi Ťa naučíme.

Okrem širokého balíka benefitov, kde si každý nájde "to svoje", Ti ponúkame priestor na rozvoj a sebarealizáciu. U nás zažiješ fajn atmosféru, dynamiku a chuť zlepšovať sa.

Z benefitov, ktoré ponúkame spomenieme aspoň tie základné: dochádzkový bonus (40EUR), príspevok do 3.piliera DDS, alebo darčeky pri rôznych príležitostiach, príspevky na masáže, stravu, teambuildingy a firemné akcie, kurzy a školenia.

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1800- 2000EUR/ mesačne btto

HR generalist

Koho hľadáme?

Do nášho úzkeho tímu na personálnom oddelení hľadáme skúseného HRistu, ktorý vie fungovať samostatne a má zodpovedný prístup k práci. Ide o klienta v blízkosti Žiliny- bežná dostupnosť.

Podmienkou pre náš výber je skúsenosť s personalistikou ( vo výrobnom segmente alebo aj v službách, alebo v oboch naraz), aktívna práca s MS office (nie nebude to len o číslach, ale vieš si zo systému vytiahnuť report, upraviť ho podľa potrieb a príprava pracovno-právnej dokumentácie vo Worde Ti zaberie pár minút) .

Je fajn, že ovládaš anglický jazyk, vieš sa dorozumieť, keď príde nejaká návšteva, zvládneš základnú konverzáciu a čokoľvek bude potrebné zarezervovať, potvrdiť, poslať pozvánku emailom ti nebude robiť problém.

Potrebujeme komunikačne zdatného človeka, ktorý dokáže prakticky a trpezlivo odkomunikovať zvedavé otázky našich zamestnancov, je ochotný pomôcť a poradiť. Je výborné a pre túto prácu dôležité, že sa orientuješ v Zákonníku práce. Bežné veci máš zvládnuté a s tými zložitejšími si poradíš, lebo vieš, kde a ako si pozisťovať informácie. rozdelila som vety, aby boli dve kratšie.

Chceme k nám ľudsky príjemnú osobnosť s pozitívnym postojom k ľuďom okolo seba. Trpezlivú a ochotnú pomôcť a poradiť. Samostatne fungujúcu osobu so zodpovedným prístupom k práci. Tímového hráča. Operatívca a skvelého organizátora, ktorého nezaskočia „deadliny“. Doťahovača/Finishera, ktorý dotiahne veci do konca a nie je povrchný. Uvítame človeka, ktorého HRina baví, napĺňa a dokáže efektívne využiť svoj čas v práci.

Čo budeš robiť ?

Budeš mať na starosti kompletné vedenie personálnej administratívy - od vstupných dokumentov pri nástupe nového zamestnanca (vstupné lekárske prehliadky, výstupné), cez ostatné dokumenty, s ktorými je dôležité oboznámiť kolegu v rámci pracovno-právnej agendy, BOZP, PZS, GDPR a podobne.

Budeš pomáhať pri nábore zamestnancov a koordinovať aj ich adaptačný proces a ak zistíme, že si v tom dobrá, dáme ti na to plnú kompetenciu.

Každý mesiac budeš zodpovedať za včasné a správne uzatvorenie dochádzky v súčinnosti s nadriadenými a pripravovať podklady pre mzdy.

Budeš spravovať celú agendu týkajúcu sa stravných lístkov a stravovania zamestnancov.

Tvoja pomoc pri rozvojových aktivitách bude viac ako vítaná.

 Reporting je dnes už bežnou súčasťou práce personalistu. Aj ty budeš pripravovať reporting- väčšinou pôjde o výstupné zostavy z nášho systému, ktoré potom budeš upravovať podľa potrieb.

Je toho viac, čo personalista zabezpečuje popri všetkej tej agende. Ak ti nerobí problém občas objednať kancelárske potreby, zabukovať kde tu nejakú letenku, zabezpečiť zasadačku na meeting, alebo byť poruke nadriadenému či riaditeľovi, tak potom Ťa rozhodne chceme spoznať.

Samozrejme, že na toto nebudeš sám/a – v tíme sa vzájomne podporujeme a držíme spolu.

Ak Ťa naša inzercia zaujala, radi sa o Tebe dozvieme viac. Spolu so svojím životopisom (motivačný list nie je potrebný) napíš prosím do textu odpoveď na nasledujúcu otázku : V ktorej časti celého obšírneho HR procesu sa cítiš ako ryba vo vode a zabúdaš na čas? Napíš nám aj prečo to tak máš.

Čo ponúkame?

Ponúkame ti priestor na ďalší rozvoj v HR – bude len na tebe, v čom sa budeš chcieť zdokonaľovať a do akých projektov sa neskôr pustíš. U nás to budeš mať naozaj vo svojich rukách. Ponúkame veľkú podporu, fajn ľudí v tíme a čo je dôležité, aj výborného nadriadeného:-)

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1200EUR/ brutto/mes
banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet