breadcrumb

Pracovné pozície

Sales Manager s naozaj Obchodným duchom a Leadershipom v krvi

KOHO HĽADÁME

Hľadáme skúseného Sales managera v oblasti výroby a výrobných procesov a to pre medzinárodnú, stále rastúcu, výrobnú spoločnosť. Tvojou výhodou nie však podmienkou je znalosť plastov a plastárskeho odvetvia. Ak máš skúsenosť v obchode aspoň 3 roky, je to super a čítaj ďalej.

Neoddeliteľnou súčasťou práce je starostlivosť o existujúcich zákazníkov, návštevy a cestovanie po Európe ale nie na dennej ani týždennej báze. Anglický jazyk je must – používaš ho 90% pracovného času v písanej i hovorenej forme.

Budeš vyhľadávať i nových zákazníkov, kde predstavíš a odkomunikuješ, čo všetko vieš ponúknuť, riešiť a zastrešiť. V malíčku máš aj vyjednávanie obchodných podmienok.  Portfólio produktov a služieb je široké a miera flexibility vysoká.

Čo ešte budeme od teba chcieť? Máš prirodzený drive a chuť posúvať sa vpred. Vieš jasne a presvedčivo vyjadrovať svoje myšlienky, nápady, ale zároveň si aj dobrý poslucháč a dokážeš porozumieť potrebám a požiadavkám zákazníkov. Budovať vzťahy a silnú sieť obchodných partnerstiev je ti prirodzené.

Na nikoho nečakáš, aby ti dal ďalšie inštrukcie a hovoril ti, čo máš ako a kedy urobiť – schopnosť samostatne fungovať a doťahovať veci, je jedna z tvojich predností. Svoj čas si riadiš efektívne.

Hľadáme k sebe člena tímu, ktorý verí vo vzájomnú spoluprácu. Takého, ktorý u nás ostane na dlho a spolu s nami sa bude tešiť z úspechov. Pri neúspechu to nevzdá a bude hľadať cesty, riešenia a nie výhovorky.


Začiatok formuláraČO BUDEŠ ROBIŤ

  • Tvojou úlohou bude zlepšovať profitabilitu spoločnosti z dlhodobého hľadiska
  • Budeš zväčšovať zákaznícke portfólio
  • Budeš aj cestovať po Európe, ale nie pravidelne
  • Starať sa o súčasných zákazníkov o ich potreby a zároveň dohliadať na to, aby boli zastrešené aj potreby spoločnosti podľa dohodnutých obchodných podmienok
  • Nachádzať nových zákazníkov a budovať s nimi korektné, obchodné vzťahy
  • Analýza trhu a konkurencie

 

ČO PONÚKAME

  • Prácu v neustále sa rozrastajúcej zahraničnej spoločnosti
  • Flexibilná pracovná doba
  • Rôzne bonusy ku mzde po uplynutí skúšobnej doby
  • Pravidelné prehodnotenie platu
  • Finančné odmeny pri pracovných výročiach
  • Užívanie firemných akcií – teambuildingy
  • Stravné lístky v hodnote 5.50 Eur
  • Príspevok do 3. piliera (DDS)

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 3000 Eur

Poď z Kláštornej spraviť hit ako náš nový Brand manažér

Koho hľadáme?

Hľadáme energického a kreatívneho Brand Managera pre značku Kláštorná s originálnym pohľadom na vec, odvážneho prichádzať s novými a nevšednými nápadmi a riešeniami.

Ak máš skúsenosti v oblasti marketingu, vyhodnocovania kampaní a vieš, čo je retail a gastro, si náš človek.

Ideálny kandidát by mal mať minimálne 2 roky skúseností ako Junior Brand Manager alebo Account Manager s lokálnou alebo zahraničnou značkou v oblasti FMCG potraviny/nápoje.

Analytické schopnosti, dôslednosť a samostatnosť a tiež schopnosť priznať si chybu, nebáť sa prísť a povedať: „toto sa mi nepodarilo, no idem ďalej a makám“ sú „must-have“ vlastnosti.

Tvojou výhodou budú aj skúsenosti s ATL/BTL kampaňami a spoluprácou s externými agentúrami.

Preferujeme človeka, ktorý je z BA, prípadne z blízkeho okolia, aby sme mohli pracovať čo najviac osobne a spolu.

Ak chceš byť súčasťou nášho tímu a máš všetko, čo potrebujeme, neváhaj a pošli svoje CV ešte dnes!

Budeš potrebovať trpezlivosť, lebo výberové konanie bude pozostávať zo 4 kôl: 1.kolo s našou partnerskou agentúrou, 2.kolo online s nadriadenou a HR, v 3.kole ti zadáme „case study“, aby sme videli, ako premýšľaš a kde hľadáš informácie a 4.kolo bude už neformálne stretnutie s našim šéfom Marketingu.

Čo budeš robiť?

Vtlačíš značke osobitú tvár, ktorá bude vidieť na každom materiáli, s ktorým sa zákazník stretne:-) A okrem toho budeš:

  • Spolupracovať s tímom: Budeš tvoriť plnohodnotný tím so svojím nadriadeným (o brand sa budete starať dvaja), riešiť strategické a kreatívne úlohy spoločne. Pripravovať ročné marketingové plány značky, navrhovať rozpočet a jeho optimálne využitie vzhľadom na danú stratégiu a ciele. Vyhodnocovanie kampaní, tvorba analýz a reportov.
  • Komunikovať s agentúrami: spoločne s agentúrami budeš vyvíjať originálne kampane, ktoré vystúpia z radu a bude sa o nich hovoriť – všetky kampane vyvíjame lokálne, takže sa nemusíš báť nudných adaptácií. Budeš riešiť tendre a nastavovať stratégiu s kreatívnymi a mediálnymi agentúrami.
  • Interne spolupracovať: Práca s obchodným oddelením, grafikmi, trade marketingom.  
  • Cestovať: Očakávame cca 5x do mesiaca cestovanie na rôzne meetingy a akcie (do našej centrály v Ostrave, kde sa stretávame s celým marketingovým tímom), občas do závodu do Kláštora pod Znievom, keď budeme robiť napríklad novú etiketu alebo zmeny na produkte. 1x mesačne pôjdeš na „store check“. Zvyšné dni pracuješ v office v BA, pričom máme hybridný model práce s možnosťou 5x home office do mesiaca.

Čo ponúkame?

  • Plat a benefity: mzda od 2100 EUR, kvartálne prémie vo výške 20% a ročné prémie až 10% podľa skupinovej EBITDy. Je to cca 2700EUR.
  • Pracovné prostredie: Práca v lovebrand firme s dynamickým tímom plným energie a kreativity. Moderné kancelárie v Bratislave.
  • Rast a rozvoj: Možnosť osobného a profesionálneho rastu, účasť na tvorbe významných kampaní a projektov.
  • Flexibilita: Hybridný model práce s možnosťou home office a občasné cestovanie.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 2100EUR/ mes/brutto

Senior Promo Campaign Manager

Koho hľadáme:

Hľadáme skúseného manažéra z oblasti retailu, ktorý má prax priamo z obchodných reťazcov (toto je MUST). Počítajú sa skúsenosti z nákupu, tvorby letákov, z vyhodnocovaním kampaní, tiež znalosť trhu a správanie sa zákazníkov.

Ideálne niekoho, kto je zvyknutý viesť tím ľudí s rôznymi očakávaniami a nenechá sa odradiť kritikou. Potrebujeme niekoho, kto má analytické myslenie a je nastavený na čísla, pretože práca bude cyklická a dynamická – od intenzívnych období pred vypustením letáku po krátke prestávky.

Hľadáme človeka, ktorý má nielen relevantné skúsenosti, ale aj chuť nastaviť celý proces tvorby letákov a promo akcií od nuly. Keďže sme doteraz túto pozíciu v štruktúre nemali, kolega, ktorý sa k nám pridá, bude mať v rukách pomerne veľkú slobodu- ako si to nastaví, tak to bude mať.

Hľadáme človeka, ktorý si vie získať na svoju stranu kolegov, vie ako meniť mindset ľudí a nadchnúť ich pre novo vznikajúce veci.

Ak máte skúsenosti v oblasti promo kampaní, viete strategicky myslieť, analyzovať dáta a dokážete komunikovať s rôznymi oddeleniami, ste náš človek.

Zmysel pre humor a schopnosť nebrať veci tak vážne ti tiež poslúžia.

Do budúcna je veľký potenciál z tejto pozície vyrásť a posunúť sa vyššie, napríklad aj na Head of nákupu.

Čo budeš robiť:

  • Tvorba promo letákov: Budeš zodpovedný za vytvorenie a zavedenie úplne nového procesu tvorby a realizácie promo kampaní od základov. Úzko budeš spolupracovať s nákupným tímom, marketingom a analytikmi.
  • Analýza a reportovanie: Denne budeš analyzovať obraty a výsledky letákov, sledovať ich vplyv na naše tržby a marže a pravidelne reportovať výsledky vedeniu.
  • Komunikácia a spolupráca: Budeš spolupracovať s rôznymi oddeleniami a externými partnermi na vytvorení efektívnych a atraktívnych promo akcií.
  • Sledovanie trhu a konkurencie: Neustále budeš sledovať, čo robí konkurencia, a hľadať nové trendy a príležitosti na zlepšenie našich kampaní.
  • Stretnutia a prezentácie: Pravidelne budeš mať mítingy s vedením, kde budeš prezentovať výsledky a nové nápady. Budeš tiež spolupracovať s agentúrami na tvorbe vizuálov letákov.

Počas adaptácie budete spoznávať prácu oddelenia nákupu, logistiky tovaru, marketingu a externej agentúry. Mentorovať vás bude priama nadriadená (inak šéfka, ktorú chce každý????) Tiež sa pôjdete pozrieť na naše prevádzky a zoznámiť sa s kolegami, ktorí tu pracujú.

Výberové konanie bude mať 3 kolá: 1. kolo: Stretnutie s manažérom úseku (vašim potencionálnym nadriadeným) a HR. 2. kolo: Zadáme vám prípadovú štúdiu, aby sme videli, ako premýšľate, kde hľadáte informácie a ako ich spracúvate. 3. kolo: Stretnutie s riaditeľom spoločnosti (chemistry check).

Čo ponúkame:

  • Finančné benefity:
    • 13. a 14. plat každý vo výške 50% priemerného mesačného zárobku.
    • Pravidelná valorizácia mzdy 1x ročne.
    • Stravné vo výške 7,20 EUR bez príspevku zo strany zamestnanca.
    • Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
    • Vernostné prémie pri dosiahnutí životného výročia.
    • Príspevok pri vstupe do manželstva.
    • Rekreačné poukazy v súlade s platnou legislatívou.
    • Darčeková poukážka (Vianoce).
    • Odstupné a odchodné nad rámec zákona.
  • Nefinančné benefity:
    • Flexibilný pracovný čas (pružný mesačný).
    • Bezplatné zabezpečenie nápojov na pracovisku (voda, káva, čaj).
    • Zdravotné voľno 2x do roka s úhradou mzdy.
    • Bezplatná výučba anglického jazyka v rámci pracovnej doby.
    • Možnosť zabezpečenia karty Multisport bez finančného príspevku zamestnávateľa.
    • Firemné akcie - tímové aktivity, vianočné posedenie, Mikuláš pre deti zamestnancov.
    • Vstup do lojalitného programu COOP Klub s možnosťou využívania zliav od partnerov programu.
    • Bezplatné parkovacie miesto.
    • Zľavy u vybraných dodávateľov (Datart, Union...).
    • Služobný mobilný telefón (aj na súkromné účely).
    • Jóga na pracovisku.
    • Bedminton v NTC.
    • Tímové aktivity športového (bowling, volejbal...) a kultúrneho charakteru (kino, divadlo...).

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

4000- 5000EUR/ mes.
banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet