breadcrumb

Pracovné pozície

Nákupca pre výrobnú spoločnosť

Koho hľadáme ?
Hľadáme odborníka, ktorý má skúsenosti z oblasti nákupu nevýrobného a režijného materiálu, jeho plánovania a objednávania. Človeka, ktorý mal príležitosť osobne zažiť prácu nákupcu so všetkými drobnými činnosťami, ktorými sa nákup vo výrobnej spoločnosti zaoberá (výhodou je skúsenosť z automotive priemyslu), a ktorý vie nastaviť celý proces od začiatku.

Dobrého a zdatného komunikátora s presným vyjadrovaním a logickým myslením (angličtina výhoda).
Človeka, ktorý sa nenechá ovplyvniť a dokáže vniesť do pracovného procesu aj objektívny poriadok. Hľadáme k sebe človeka s "CAN DO" postojom. Chceme cítiť dynamiku, drive, srdce, neutíchajúcu chuť zlepšovať sa a dosahovať ciele. Chceme ťa nadlho.

Hľadáme niekoho, kto vie nastaviť nákupné procesy od nuly, kto sa v práci chce cítiť skvele a považuje to za prioritu. Vie sa rozhodovať a niesť zodpovednosť.

Čo budeš robiť ?
- zodpovedať za celý proces nákupu nevýrobného a režijného materiálu a služieb
- vystavovať nákupné objednávky a komunikovať s dodávateľmi - dojednávanie rámcových zmluv, podmienok a zliav
- zodpovedať za administráciu spojenú s procesom nákupu
- riešiť príjem a evidenciu materiálu, párovanie faktúr v IS
- realizovať dopytové konanie na nevýrobný materiál
- budeš sledovať výšky zásob materiálu podľa interných limitov
- budeš navrhovať a realizovať úspory v oblasti nákupu

Čo ponúkame?
Priestor na realizáciu, na nové nápady, otvorenú kultúru. Ale to, čo je dôležité - diskutujeme o veciach, vieme realizovať nové veci, ktoré posúvajú našu firmu vpred.
Kompetencie, ale aj veľkú zodpovednosť.
Dlhodobé zamestnanie.

Kto sme? Strojárska spoločnosť vyrábajúca komponenty pre automobilový priemysel. Momentálne zamestnáva približne 300 zamestnancov. Sídli v Čadci.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1300- 1500 Eur fix btt

Supply Chain Manager

Who are we looking for ?

 

An EXPERT with several years of experience in logistics, purchasing (especially strategic) and warehousing of the company.

PROFFESIONAL, for whom obstacles are challenges, who is able to work in a team and clearly define objectives (CAN DO attitude)

LEADER, who can motivate and develop his employees, believe in a team motivation and who will be assertive and conflict-free.

BIG PICTURE VIEWER – can think in the context of whole organization

A DILIGENT PERSON, who through work is fulfilling his/her ambitions, carried out not only by reason but also by heart

A MATURE PERSON who has enough humility and life experience and does not need to show various manifestations of his ego

 

For whom are we looking for ?

 Our client is a foreign manufacturing company with a family environment and focus on people

 

What you will be your role ?

You will be the part of the Management team and will manage and develop the entire order cycle so as to enhance business development and ensure sustainability and customer satisfaction

 

You will be responsible for smooth operation of entire material flow, purchasing, warehouse and expedition process :

  • Supplier search, evaluation and development
  • Pricing & budgeting
  • Managing operational and tactical purchase
  • Costs optimalization
  • Recommend improvement and optimization of supply chain
  • Optimal stock inventory
  • Storage and expedition of final products

 

To achieve your goals you have to use previous work experience, argumentation and negotiation skills.

 What we offer ?

Salary from 3000€ - based on your previous experiences

In addition to managerial benefits (annual remuneration, company car), we offer a „free hand“ and independence in logistics management as well as in people management, a company with great potential and growth and resounding names among customers. We offer an international company with a family environment and focus on people.

Selection :

The selection process consists of several steps :

  • the first round must be completed with our consultant
  • the second round will take place directly at the client

IMPORANT :

During the selection process we will check the references with your approval

 

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Vladimíra Gjablová
+421 918 378 082
v.gjablova@ynak.sk

3000€

Project sales manager

Obchodník zameraný na technicky a projektovo orientovaný biznis

 Kto sme ? 

Sme zahraničná  spoločnosť  poskytujúca riešenia pre priemyselné skladovanie a regály, ktoré navrhujeme  zákazníkom na mieru . Sídlime v Bratislavskom kraji. 

 Koho hľadáme? 

Hľadáme šikovného obchodníka s potenciálom prevziať v horizonte najbližších 3 rokov starostlivosť o celý slovenský trh, ktorý bude mať na starosti zákazníkov najmä v regióne Bratislava a vyťaží maximum z potenciálu, ktorý tento trh ponúka.

Hľadáme spoluhráča, ktorý vie uchopiť projektový obchod správnym spôsobom - vyhľadá potenciál, navrhne riešenia a vyjedná so zákazníkom obchodnú zmluvu (Custom made solutions). 

Preto hľadáme „finišéra“,  ktorý potiahne proces predaja  od návrhu až po uzavretie zmluvy. Stratéga, ktorý vie navrhnúť a implementovať biznis plán.  

Dostaneš portfólio klientov, ktorých budeš rozvíjať a zároveň si budeš všímať nové skladové priestory, ktoré sú potenciálom pre náš biznis. Mesačne navštíviš 30-40 zákazníkov.

Základom je konzultácia a následné riešenie priamo šité na mieru podľa daných potrieb klienta (Custom made solutions ), samotný predaj je až finálna čerešnička na torte . Je preto veľmi dôležité, aby si bol technicky zdatný, vedel čítať technické výkresy, či dokonca ich aj navrhnúť, pretože ide o oblasť skladových riešení (regály, konzoly, polo a plne automatizované systémy) a mal už s B2B predajom nejakú skúsenosť.

Chceme niekoho, kto má" ťah na bránku" , technické myslenie a obchodnú zručnosť – a toto vie skĺbiť za účelom hľadania spôsobov ako získať klienta - vedieť využiť potenciál produktov, ktoré ponúkame. Niekoho, kto má drive, CAN DO postoj a je férový voči sebe , aj voči ostatným.

Budeš v úzkom kontakte s vedením spoločnosti, s ktorým  budeš komunikovať  v anglickom jazyku. Angličtinu využiješ aj pri školeniach v zahraničí, ktoré ti budeme pravidelne poskytovať.

V tíme za Slovensko budeš mať 2 spoluhráčov.

Ak ste sa dočítali až sem a spĺňate požiadavky, ktoré budú kladené na túto pozíciu a máte chuť sa uchádzať o toto miesto, okrem svojho životopisu nám pošlite v sprievodnom liste prehľad vašich úspešných projektov (vyberte niektoré z nich), popíšte o čo v nich išlo, ako ste ich získali, aká bola vaša rola v danom projekte, koľko času ste potrebovali od akvizície až po samotnú realizáciu projektu. Vzhľadom k projektovému biznisu, ktorý vyžaduje technické zručnosti, je práve tento sprievodný list podmienkou pre zaradenie do užšieho výberu.

Čo ponúkame? 

Budeš mať rozsiahle pole pôsobnosti. Ponúkame Ti pozíciu, pri ktorej môžeš naplno využiť svoj potenciál, obchodného ducha, ale aj strategické a technické myslenie. Priestor na realizáciu vlastných nápadov. Odmeny z predaja nie sú „zastropované“ - je to len na Tebe.

Medzinárodné pracovné prostredie.

Samozrejmosťou sú pracovné prostriedky – mobil, laptop, automobil, ktorý poskytujeme aj na súkromné účely.

Mzda: 1200 € fix/mes/btto+ variabilná zložka mzdy pohybujúca sa v rozpätí 200€ - 650€/mes. Výška variabilnej zložky mzdy nemá hornú hranicu a jej výška sa odvíja od zrealizovaných projektov.

Informácie o výberovom konaní

Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.

Výberový proces bude minimálne 2-kolový. Prvé stretnutie sa uskutoční s nami (Personálna agentúra). Druhé a prípadné ďalšie kolo je už priamo u nášho klienta.

 

V prípade, že Vás pozícia zaujala, kontaktujte našu Zuzku Száraz na:

z.szaraz@ynak.sk

0911 281 110

KAM kávičkár

Koho hľadáme ?

Miluješ kávu a nevieš si predstaviť bez nej jediný deň? Gúgliš celé hodiny v kávovom svete, sleduješ, čo všetko ovplyvňuje chuť kávy? Rozumieš sa praženiu a si fanúšikom riešení na mieru? Predstavuješ si niekedy, aké by to bolo, keby si mohol tvoriť nový brand kávy na slovenskom trhu?

Hľadáme NADŠENCA kávy, skúseného človeka, ktorý je samostatný a má skúsenosti v tejto  oblasti a samotného Key account managementu (toto je kľúčové). Nehľadáme obchodníka na začiatku jeho kariéry, ani prevádzkara z kaviarne.

Hľadáme človeka, ktorý má za sebou skúsenosti a konkrétne výsledky, ktorý sa orientuje v oblasti HoReCa a gastro segmentu. Ak si mal vlastný kávový koncept a biznis, v ktorom si sa musel obracať a naučiť sa všetko od praženia kávy až po úspešné zrealizovanie obchodu s HoReCa zákazníkom, tak ti radi zveríme našu myšlienku, ktorú môžeš budovať s nami.

Je dôležité, aby si vedel pracovať s prioritami a mal skúsenosti s riadením projektu. Mal by si byť komunikačne zdatný.

Znalosť anglického jazyka bude tvojou výhodou – stroje, ktoré budeš zabezpečovať sú zo zahraničia, mal by si mať takú úroveň, aby si sa vedel so zahraničným dodávateľom dohovoriť (najmä mailom) a dokázať mu vysvetliť, čo potrebuješ.

Čo bude Tvojou úlohou ?

Ponúkame výnimočnú pracovnú príležitosť pre kávičkára, ktorý si prevezme novo pripravený koncept kávy a bude ho vedieť spolutvoriť v oblasti HoReCa a gastra. Celý koncept je pripravený, máme urobený brand plán aj vymyslenú stratégiu.

Tvojou úlohou bude uviesť novú značku na trh – nie je to len samotná kávová značka – nie sme začiatočníci, máme za sebou už niekoľko známych značiek iného sortimentu a je potrebné, aby si našiel ich súčinnosť.  Budeš budovať distribučnú sieť, ale nebudeš na to sám – pomôže ti aj náš obchodný tím, brand manažér a aj samotná firma, ktorá už má svoje meno na trhu.

Ty budeš garantom celého projektu, budeš ho posúvať vpred, vytvárať koncept pre obchoďákov, pripravovať pre nich školenia a robiť  prezentáciu kávy.

Budeš mať možnosť nakupovať stroje pre zákazníka šité na mieru (máme dodávateľov, budeš s nimi komunikovať). Keď prinesieš dobrý nápad, dostaneš podporu na jeho realizáciu.

Pracovať budeš prevažne v teréne (70%) a zvyšok budeš pracovať z domu, prípadne z našej centrály v Bratislave (30%).

Čo ponúkame ?

Rozhodne ti ponúkame priestor na vlastnú realizáciu, možnosť priniesť svoje know-how do sveta kávy. Ponúkame ti zázemie stabilnej spoločnosti na trhu a silný tím ľudí.

Ak si kladieš otázku, nakoľko je tento projekt stabilný a istý, chceme ťa uistiť, že sa nám aj napriek celospoločenskej situácii darí a svojimi výrobkami získavame čoraz väčšiu silu na trhu.  

Ponúkame ti mzdu od 2000€ fix brutto + prémie- v závislosti od tvojich „ kávových“ skúseností. K tomu auto, tablet, telefón.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 2000 EUR/ brutto mesačne plus prémie

HR špecialista

Koho hľadáme? 

Do nášho úzkeho tímu na  personálnom oddelení hľadáme skúseného HRistu, ktorý vie fungovať samostatne a má zodpovedný prístup k práci.

Podmienkou pre náš výber je skúsenosť s personalistikou (ideálne vo výrobnom segmente alebo FMCG) , aktívna znalosť angličtiny a práca s excelom (nie nebude to len o číslach) .

Potrebujeme komunikačne zdatného odborníka (znalosť legislatívy je nevyhnutná), ktorý dokáže prakticky a trpezlivo odkomunikovať zvedavé otázky našich zamestnancov, je ochotný pomôcť a poradiť.

Chceme k nám ľudsky príjemnú osobnosť s pozitívnym postojom k ľuďom okolo seba.

Tímového hráča

Operatívca a skvelého organizátora, ktorého nezaskočia „deadliny“ ani neustále zmeny v legislatíve alebo v našich interných procesoch

Uvítame človeka, ktorého HRina baví, napĺňa a dokáže efektívne využiť svoj čas v práci a  doťahuje veci do konca, pričom ich neurobí povrchne 

ČO budeš robiť ?

Budeš mať na starosti kompletné vedenie personálnej administratívy v rámci nášho závodu

Budeš zodpovedať za nábor zamestnancov a koordinovať aj ich adaptačný proces,

Budeš spolutvorcom pri vytváraní a úprave popisov prác

Budeš zodpovedný za reporting

Budeš zodpovedný každý mesiac za včasné a správne uzatvorenie dochádzky v súčinnosti s nadriadenými a pripravovať podklady pre mzdy

Budeš spravovať celú agendu týkajúcu sa stravných lístkov, vstupných a výstupných lekárskych prehliadok

Budeš mať zodpovednosť za dôsledné dodržiavanie GDPR v rámci legislatívy

Budeš spolupracovať s personálnymi agentúrami

Budeš styčným dôstojníkom pre našich zamestnancov

Samozrejme, že na toto nebudeš sám/a – sme tu tri a vzájomne sa podporujeme 

Ak Ťa naša inzercia zaujala, radi sa o Tebe dozvieme viac. Spolu so svojím životopisom (motivačný list nie je potrebný) napíš prosím do textu odpoveď na nasledujúcu otázku :  Čo v rámci HR je pre teba najzaujímavejšie? „

 

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Vladimíra Gjablová
+421 918 378 082
v.gjablova@ynak.sk

1300€

HR- Hľadač pokladov

Koho hľadáme?

Pre nášho zahraničného klienta na Orave, ktorého výrobný proces je zameraný na laserové i robotické zváranie a medzi ich zákazníkov sa radia popredné automobilové spoločnosti svetového trhu hľadáme:

Skúsenú / skúseného personalistku/personalistu, ktorú baví mravenčia práca náborovania nových ľudí. Táto práca bude tvoriť zo začiatku značnú časť Tvojej agendy. Okrem toho Ťa zapojíme aj do ostatnej personálnej administratívy, ako je napríklad  starostlivosť o  adaptáciu nových zamestnancov. Celá HR admin agenda bude v Tvojej zodpovednosti . Ostatné bude na Tebe, čoho sa neskôr chytíš a čo Ti bude blízke. Rozhodne  Ti ponúkame priestor , kde   využiješ svoje znalosti a skúsenosti z oblasti HR.

Chceme k nám ľudsky príjemnú osobnosť s pozitívnym postojom k životu i ľudom okolo seba. Dnes náš tím tvoria 4 ľudia na oddelení HR. Každý z nás má svoju agendu, o ktorú sa stará.

Hľadáme trpezlivú osobu, ktorá je ochotná pomôcť a poradiť. Samostatne fungujúcu so zodpovedným prístupom k práci. Tímového hráča. Operatívca , ktorý sa nezľakne veľkého množstva práce.

Anglický jazyk je potrebný na úrovni B1-B2 a využiješ ho hlavne pri nábore nových kolegov, pri ktorých bude potrebné overovať ich znalosť angličtiny, ale aj s našou materskou spoločnosťou v zahraničí.


Čo ponúkame?
Stabilitu a silné zázemie, kde sa budeš môcť realizovať a rásť.

3.pilier a ak budeš potrebovať, tak aj 2 platené dni na zotavenie sa pri chorobe, tzv. „sick dni“.

Príjemný kolektív

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1000EUR/ mes., k tomu 10% var.zložka mzdy
banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet