breadcrumb

Pracovné pozície

Sales Manager pre VIP zákazníkov v segmente strojárstvo

KOHO HĽADÁME

Hľadáme skúseného Sales managera v oblasti výroby a výrobných procesov a to pre medzinárodnú, stále rastúcu, výrobnú spoločnosť. Tvojou výhodou nie však podmienkou je znalosť plastov a plastárskeho odvetvia. Ak máš skúsenosť v obchode aspoň 3 roky, je to super a čítaj ďalej.

Neoddeliteľnou súčasťou práce je starostlivosť o existujúcich zákazníkov, návštevy a cestovanie po Európe ale nie na dennej ani týždennej báze. Anglický jazyk je must – používaš ho 90% pracovného času v písanej i hovorenej forme.

Budeš vyhľadávať i nových zákazníkov, kde predstavíš a odkomunikuješ, čo všetko vieš ponúknuť, riešiť a zastrešiť. V malíčku máš aj vyjednávanie obchodných podmienok.  Portfólio produktov a služieb je široké a miera flexibility vysoká.

Čo ešte budeme od teba chcieť? Máš prirodzený drive a chuť posúvať sa vpred. Vieš jasne a presvedčivo vyjadrovať svoje myšlienky, nápady, ale zároveň si aj dobrý poslucháč a dokážeš porozumieť potrebám a požiadavkám zákazníkov. Budovať vzťahy a silnú sieť obchodných partnerstiev je ti prirodzené.

Na nikoho nečakáš, aby ti dal ďalšie inštrukcie a hovoril ti, čo máš ako a kedy urobiť – schopnosť samostatne fungovať a doťahovať veci, je jedna z tvojich predností. Svoj čas si riadiš efektívne.

Hľadáme k sebe člena tímu, ktorý verí vo vzájomnú spoluprácu. Takého, ktorý u nás ostane na dlho a spolu s nami sa bude tešiť z úspechov. Pri neúspechu to nevzdá a bude hľadať cesty, riešenia a nie výhovorky.


Začiatok formuláraČO BUDEŠ ROBIŤ

  • Tvojou úlohou bude zlepšovať profitabilitu spoločnosti z dlhodobého hľadiska
  • Budeš zväčšovať zákaznícke portfólio
  • Budeš aj cestovať po Európe, ale nie pravidelne
  • Starať sa o súčasných zákazníkov o ich potreby a zároveň dohliadať na to, aby boli zastrešené aj potreby spoločnosti podľa dohodnutých obchodných podmienok
  • Nachádzať nových zákazníkov a budovať s nimi korektné, obchodné vzťahy
  • Analýza trhu a konkurencie

 

ČO PONÚKAME

  • Prácu v neustále sa rozrastajúcej zahraničnej spoločnosti
  • Flexibilná pracovná doba
  • Rôzne bonusy ku mzde po uplynutí skúšobnej doby
  • Pravidelné prehodnotenie platu
  • Finančné odmeny pri pracovných výročiach
  • Užívanie firemných akcií – teambuildingy
  • Stravné lístky v hodnote 5.50 Eur
  • Príspevok do 3. piliera (DDS)

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 3000 Eur

Obchodný manažér pre stavebný priemysel

Koho hľadáme?

Pre významnú americkú spoločnosť so zameraním na stavebníctvo v obore striech a zateplenia budov  hľadáme kolegu s dobrými obchodnými  a vyjednávacími zručnosťami, ktorý má guráž a chuť prevziať si riadenie obchodných aktivít na Slovensku.

Hľadáme: SAMOSTATNÉHO a SPOĽAHLIVÉHO obchodníka s výbornými komunikačnými a argumentačnými schopnosťami, ideálne so skúsenosťami v predaji stavebných materiálov ako je fasádny materiál, izolačné materiály (napr. systém ETICS) alebo predaj náradia v oblasti striech.

Takého, ktorý sa nebojí robiť prezentácie priamo na stavbe koncovým zákazníkom a následne všetko predávať cez distribútorov.

Ak si schopný pracovať samostatne a prevziať si zodpovednosť za dosiahnutý predaj, máš pracovné nasadenie a orientáciu na výsledok, si ten, koho hľadáme.

Zároveň si pripravený cestovať po celom Slovensku. Najviac sa toho deje pozdĺž diaľnice D1- od BA po ZA, preto je ideálne, ak bývaš niekde v tomto regióne.

Prečo spolupracovať práve s nami?

Naše stroje sú mercedesy, všetko ostatné sú Dácie????.

Máme silné zázemie a ponúkame širokú škálu špičkových produktov a technológií- od zatepľovacích materiálov až po špecializované stroje.

Budeš mať možnosť pracovať s veľkými klientmi ako Baumit, Caparol, Weber a ďalšími.

Aj keď sme menší tím (je nás 10 v CZ- zákaznícky servis, KAM, management), ponúkame maximálnu podporu nielen pri prvých dňoch adaptácie a fajn priateľskú atmosféru.

Plánovanie a organizácia práce bude maximálne v Tvojich rukách a nik Ti do toho nebude „kecať.“

Za Tvoju prácu Ti dáme motivačnú odmenu, ktorej celkovú výšku máš plne vo svojich rukách.

Čo budeš robiť?

Tvojou hlavnou úlohou bude manažovať obchodné aktivity na Slovensku a to vo dvoch divíziách. Jednou z nich je divízia Bravoll zameraná na zateplenie budov, druhou je predaj nastreľovacej techniky od značiek Paslode a Spit.

To zahŕňa starostlivosť o existujúcich zákazníkov (70% práce) a získavanie nových klientov (30% práce).

Tvojou úlohou bude pravidelná návšteva pobočiek distribútorov, udržiavanie kontaktu s predajcami a komunikácia s realizačnými firmami.

Okrem toho budeš poskytovať technické poradenstvo priamo na stavbách a odporúčať vhodné produkty.

Taktiež budeš vykonávať výťažné skúšky tanierových hmoždiniek (kotiev) a zostavovať pravidelné reporty pre investorov.

Súčasťou bude aj Tvoja účasť na výstavách a prezentačných akciách.

Čo ponúkame a na čo sa môžeš tešiť:

Zaujímavú a stabilnú prácu v perspektívnej zahraničnej firme.

Motivujúce finančné ohodnotenie, ktoré zahŕňa fixnú mzdu a kvartálny bonus za dosiahnuté výsledky.

Každoročné inflačné navýšenie mzdy.

Štandardné vybavenie, vrátane počítača, telefónu a služobného vozidla vrátane využitia služobného auta aj na súkromné účely.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 2000EUR/ mesačne plus bonusy za výkon

Manažér údržby

Koho hľadáme?
Pre výrobnú plastársku spoločnosť, ktorá sa nachádza v Bytči hľadáme:

Odborníka, pre ktorého údržba strojov a zariadení je zároveň aj jeho koníčkom. Takého, ktorého nezaskočí zastavenie stroja vo výrobe alebo vypadnutá elektrika v celom objekte, vie sa rýchlo zmobilizovať a konať- hoc aj vyhrnutím rukávov a osobným zapojením sa.

Človeka samostatného, s logickým uvažovaním, ktorý je organizovaný, vie delegovať a zadeliť jednotlivé úlohy, praktický človek do údržby, žiadna fajnovka.

Človeka, ktorý má rád poriadok a čistotu a dokáže si to ustrážiť vo výrobe.

Hľadáme tiež parťáka, tímového hráča, ktorý rozumie dôležitosti prepojenia medzi výrobou, údržbou a ďalšími súčasťami firmy. Takého, čo sa nezľakne pri prvej prekážke.

Potrebujeme, aby si bol technicky zdatný, Tvojou výhodou sú skúsenosti z automotive a z plastárskeho prostredia (nie je to však nevyhnutnou podmienkou).

Tiež chceme, aby si bol komunikatívny a ovládal anglický jazyk minimálne na úrovni B1- B2. Anglický jazyk budeš využívať najmä pri kontakte s našimi reportami, či manuálmi (tie máme v anglickom jazyku). Na dennej báze angličtinu využívať nebudeš. Je však dôležité, aby si sa vedel dohodnúť na odborných veciach a vedel vyjadriť svoj názor.

A ak sa pozeráš na veci „ako sa dajú robiť“ a máš ambície vyrásť do pozície aj vyššie, budeš patriť medzi horúcich kandidátov.

Čo budeš u nás robiť?
Budeš zodpovedný za údržbu strojov vo výrobe a tiež nástrojáreň. V tíme budeš mať 12 údržbárov (z nich je jeden teamlíder) a orientačne do 10 ľudí na nástrojárni.

Budeš riadiť chod oddelenia údržby, navrhovať riešenia a opatrenia v oblasti údržby strojov a zariadení.

Budeš zabezpečovať revízie, odborné skúšky, prehliadky a inšpekcie.

Tiež budeš zodpovedať za správu náhradných dielov a ich sklad.

Okrem iného, budeš plánovať náklady na údržbu, revízie a budeš neustále optimalizovať procesy údržby, koordinovať ich a organizovať. Ako sme spomenuli vyššie, budeš mať v tíme údržbárov a ľudí na nástrojárni, takže sa budeš o nich starať, motivovať ich a rozvíjať.

Pracovná doba bude Po-Pi, 8 hodín denne v rámci pohyblivej pracovnej doby (začiatok a koniec si môžeš flexibilne nastaviť).
Čo ponúkame?
Ponúkame Ti stabilitu a prácu s modernými strojmi.
Pružný pracovný čas, kde si sám volíš začiatok a koniec pracovnej doby.
A kopec ďalších benefitov ako: vzdelávanie plne hradené zamestnávateľom, výuku angličtiny a rôzne akcie a darčeky počas celého roka. Viac Ti radi predstavíme na osobnom stretnutí.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 3500EUR/btto mes.

Supply Chain Manager

Koho hľadáme?

Vieš, kedy všetko ide ako po masle? Keď Supply Chain funguje ako dobre naolejovaný stroj! A preto hľadáme novú tvár pre tím v Žiline - niekoho, kto vie viesť a motivovať, a pritom udržiavať všetko v pohode.

Ak si skvelý líder, ktorý ovláda dodávateľský reťazec, máš v sebe silný zákaznícky prístup a baví ťa obchod, čítaš správne riadky.

Čo budeš robiť?

No predsa, riadiť celý cyklus SCM, od plánovania , cez manažment produktu až po  skladovanie a expedíciu, vrátane zabezpečovania spokojnosti našich zákazníkov.

Zveríme ti do rúk tím 16 skvelých jednotlivcov v oblasti Supply Chain Managementu.

Tím je rozdelený takto:

Zákaznícky Servis (7 statočných), Product Management (4 fantastickí majstri), Plánovanie (2 stratégovia), Logistika (3 makači).

Budeš mať flexibilný pracovný čas.

Cestovanie, keď to treba: Nie sme fanúšikovia zbytočného cestovania, ale ak to bude potrebné, sme pripravení.

Veľa meetingov (cca 3-5 denne) máme cez TEAMS. So svojim tímom si organizuješ stretnutia podľa potrieb a tie sú zvyčajne osobne.

 

Čo od teba očakávame:

  • Láska k obchodu a silný zákaznícky prístup: Nie len SCM, ale aj celkový obchod ťa musí baviť! Heslo: „Zákazník, náš pán.“ máš ako prvé na mysli, keď robíš rozhodnutia.
  • Skúsenosti z medzinárodnej spoločnosti: Ak už máš kombináciu skúseností z výroby a obchodu, si naša hviezda.
  • Nekonvenčný vodca: Silný líder s pevnými morálnymi hodnotami. Ale taktiež niekto, kto vie byť ľudský a pokorný.
  • Dobre argumentačne zdatný hovorca: Musíš vedieť, prečo a ako, a tvoje argumenty musia mať základ vo faktoch. V korporátnom prostredí sa ti to bude hodiť.
  • Znalosť SAP – toto je „MUST HAVE“ A bod navyše získavaš skúsenosťami z implementácie SAP-u vyšších modulov
  • Aby si bol projektovo zameraný nadšenec.
  • Osoba, ktorá vie vytrhnúť ľudí zo zabehnutých koľají.
  • Moderný šéf s modernými metódami.

 

Čo ponúkame?

  • Skúsený management tím a silná značka s tradíciou:
  • Sme jedničkou na trhu, inovujeme, medzi sebou spolupracujeme a podporujeme sa. Robíme veci s ohľadom na životné prostredie, vzdelávame sa.
  • Ponúkame nadštandardné odmeňovanie, firemné vozidlo vyššej triedy aj na súkromné účely.
  • Flexibilný pracovný čas

 

Ak sme Ťa zaujali:

Ak sa chceš zapojiť do tejto jazdy, zúčastni sa nášho výberového procesu. Budeš naň potrebovať veľa trpezlivosti, pretože bude mať viacero kôl- od samotného rozhovoru s nami, v agentúre, po 1. online kolo s potencionálnym nadriadeným, 2.osobné stretnutie v Žiline, absolvovanie Assesment centra (online), až po finálny rozhovor s CEO.

Čaká ťa teda náročný výberový proces, ktorý má však úroveň.

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 4500EUR/ btto mes., plus bonusy
banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet