Pracovné pozície
Obchodný zástupca pre regióny Košice, Košický kraj ALEBO Zvolen, Rimavská Sobota, Lučenec
KOHO HĽADÁME
Hľadáme obchodného zástupcu pre stále rastúcu spoločnosť. Spoločnosť vyrába a ponúka automaty na kávu, jedlo a dokáže navrhnúť komplexný, moderný design automatov na mieru pre firemné priestory.
Skrátka ich motto „Prinášame pohodu do života“ je to, čo aj robia a čím žijú.
Ak máš skúsenosti ako obchodný zástupca minimálne 2 roky, je to super a čítaj ďalej. Neoddeliteľnou súčasťou práce je starostlivosť o existujúcich zákazníkov. Pravidelné návštevy v regiónoch buď Košice a košický kraj, alebo Zvolen, Lučenec, Rimavská Sobota.
Súčasťou práce je aj vyhľadávanie nových zákazníkov, kde predstavíš a odkomunikuješ, čo všetko vieš ponúknuť, riešiť a zastrešiť. Portfólio produktov a služieb je široké a miera flexibility vysoká. Zabudni na striktné systémy - mnoho riešení sa dá doslova ušiť klientovi na mieru.
Máš prirodzený drive a chuť posúvať sa vpred. Vidíš príležitosti aj tam, kde by to iní už vzdali. Si „komunikačná šelma“ Vieš jasne a presvedčivo vyjadrovať svoje myšlienky, nápady.
Zároveň si aj dobrý poslucháč a dokážeš porozumieť potrebám a požiadavkám zákazníkov. Budovať vzťahy a silnú sieť obchodných partnerstiev je ti prirodzené.
Na nikoho nečakáš, aby ti dal ďalšie inštrukcie a hovoril ti, čo máš ako a kedy urobiť – schopnosť samostatne fungovať a doťahovať veci, je jedna z tvojich predností. Svoj čas si riadiš efektívne.
Hľadáme k sebe člena tímu, ktorí verí vo vzájomnú spoluprácu. Takého, ktorý u nás ostane na dlho a spolu s nami sa bude tešiť z úspechov. Pri neúspechu to nevzdá a bude hľadať cesty, riešenia a nie výhovorky.
ČO BUDEŠ ROBIŤ
Budeš súčasťou obchodného tímu, ktorý má dokopy na Slovensku 15 ľudí. Budeš pracovať buď v regióne Košice/Košický kraj alebo v regióne Zvolen/Lučenec/Rimavská Sobota.
Máme tu rozrobených veľa projektov. Tvojou úlohou bude nielen dôkladná starostlivosť o existujúcich zákazníkov, ale i vyhľadávanie nových.
Naše služby robíme na mieru každému zákazníkovi zvlášť. Každý zákazník je pre nás unikátny. Našimi zákazníkmi sú veľké korporátne spoločnosti, ale aj stredne veľké firmy a tiež aj školy a štátne inštitúcie.
V obehu máme viac ako 8 tis. automatov, ktoré dokážeme vyrobiť a pripraviť na mieru podľa potrieb. O servis automatov sa stará viac ako 100 servisných technikov v 26 servisných strediskách.
Budeš pracovať prevažne v teréne, zvyčajne celý týždeň a ak budeš potrebovať office-day, tak si vyberieš taký deň, ktorý budeš potrebovať. Chceme, aby si robil približne 5-6 návštev denne, v pomere 4 servisné, 2 akvizičné.
K práci dostaneš služobné vozidlo, mobil a notebook.
ČO PONÚKAME
Prácu v neustále sa rozrastajúcej spoločnosti, v ktorej je rodinná atmosféra
Flexibilná pracovná doba
Odborný a osobnostný rast vďaka pravidelnému firemnému vzdelávaniu
Počas práce sa môžeš osviežiť dobrou kávou a teplými nápojmi.
Firemné akcie, ktoré pravidelne organizujeme – teambuildingy, konferencie, Family Day
Tvoju vernosť odmeníme tzv. vernostnými odmenami.
Chceme, aby si vyzeral „šik“ a preto sa vieme postarať o celosezónne pracovné ošatenie.
A samozrejme, naše produkty (káva, kávovary) ti ponúkame za zvýhodnené ceny.
ŠPECIFIKÁCIA MZDY
Od 1 500 EUR/mesiac - Základná mzda sa automaticky navyšuje po skúšobnej dobe a následne v rámci kariérneho rastu vidíš vopred, kam sa vieš posúvať. Variabilná zložka mzdy, ktorá je naviazaná na tržby v regióne.
Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:
Katarina Kováč
+421 948 445 989
k.kovacova@ynak.sk
Milovník zvierat s titulom alias Veterinárny lekár
Koho hľadáme?
Hneď úplne na začiatku chceme spomenúť, že i keď nie si veterinárny lekár, alebo lekárka, ale vo svojej rodine a blízkom okolí máš známych z tohto fachu, pošli tieto info medzi nich :). Zvýšiš tak šance, že do tímu veterinárnej nemocnice sa pridá ten správny človek.
A teraz koho hľadáme. Pre nášho klienta - veterinárnu nemocnicu v Žiline, hľadáme milovníka a záchrancu zvierat. Človeka, ktorý zdieľa podobnú filozofiu a vášeň, ako ľudia, ktorí sa naplno denne venujú zvieracím stvoreniam.
Hľadáme motivovaného veterinárneho lekára s možným záujmom o následnú špecializáciu v oblasti veterinárnej onkológie a internej medicíny. Pozícia nie je úplne vhodná pre absolventa. Ale ak aj si absolvent s veľkou dávkou guráže, ozvi sa nám. Nikdy nevieš, kde nás rozhovor zavedie.
Človek na tomto mieste musí mať:
- Tímového ducha
- Príjemné vystupovanie s klientami
- Kladný vzťah ku zvieratám
- Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
- Ochotu vykonávať nočné pohotovosti
- Ochotu pracovať 1 víkend zo 4.
Čo ti ponúkame?
Záleží nám, aby si sa u nás cítil/-a čo najlepšie, usilujeme sa o príjemnú firemnú kultúru. Zdravé pracovné vzťahy, nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie, ale aj humor.
Dobré meno u našich zákazníkov.
Priestor na realizáciu a rast.
- Tvoja mzda bude od 1000€/ brutto a VIAC – záleží od tvojich skúseností a odhodlania+ pohotovostné príplatky
- Druh pracovného pomeru: mandátna zmluva
- Maximálna podpora v profesionálnom rozvoji a ďalšej špecializácie
- Možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu
- Spolupráca a konzultácie prípadov s európsky uznávanými špecialistami a certifikovanými lekármi
- Vynikajúce vybavenie (laboratórne analyzátory krvi, RTG, USG, CT, Endoskop, CO2 laserový skalpel – jediný v SR, laminárny box)
- Benefity pri starostlivosti o vlastné zvieratá
Ak si sa dočítal/-a až sem a máš záujem reagovať, je ešte potrebné poslať okrem tvojho životopisu aj odpoveď na nasledovné otázky:
- Čím budeš úspešný /á práve TY na tejto pozícii?
- Čo ťa motivuje pri práci aj v ťažkých obdobiach, keď sa ti nedarí?
- Keď si si vyberal/a svoje smerovanie – akou cestou v rámci školy pôjdeš - prečo si si vybral/a práve odvetvie veterinárstva?
Tešíme sa na teba - tvoje CV - tvoje odpovede.
Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:
Katarina Kováč
+421 948 445 989
k.kovacova@ynak.sk
Obchodník zameraný na technicky a projektovo orientovaný biznis
Kto sme ?
Sme zahraničná spoločnosť poskytujúca riešenia pre priemyselné skladovanie a regály, ktoré navrhujeme zákazníkom na mieru . Pôsobíme v 19 krajinách, máme 49 závodov a 20 distribučných centier.
Koho hľadáme?
Hľadáme šikovného obchodníka v regiónoch – Liberecko, Mladá Boleslav, severne od Prahy, Ústecko, ktorý bude mať na starosti zákazníkov najmä v B2B a vyťaží maximum z potenciálu, ktorý tento trh ponúka.
Hľadáme spoluhráča, ktorý vie uchopiť projektový obchod správnym spôsobom - vyhľadá potenciál, navrhne riešenia a vyjedná so zákazníkom obchodnú zmluvu (Custom made solutions).
Preto hľadáme „finišéra“, ktorý potiahne proces predaja od návrhu až po uzavretie zmluvy. Stratéga, ktorý vie navrhnúť a implementovať biznis plán.
Dostaneš portfólio klientov, ktorých budeš rozvíjať a zároveň si budeš všímať nové skladové priestory, ktoré sú potenciálom pre náš biznis. Mesačne navštíviš 30-40 zákazníkov.
Základom je konzultácia a následné riešenie priamo šité na mieru podľa daných potrieb klienta (Custom made solutions ), samotný predaj je až finálna čerešnička na torte . Je preto veľmi dôležité, aby si bol technicky zdatný, vedel čítať technické výkresy, či dokonca ich aj navrhnúť, pretože ide o oblasť skladových riešení (regály, konzoly, polo a plne automatizované systémy) a mal už s B2B predajom nejakú skúsenosť.
Chceme niekoho, kto má" ťah na bránku" , technické myslenie a obchodnú zručnosť – a toto vie skĺbiť za účelom hľadania spôsobov ako získať klienta - vedieť využiť potenciál produktov, ktoré ponúkame. Niekoho, kto má drive, CAN DO postoj a je férový voči sebe , aj voči ostatným.
Budeš v úzkom kontakte s vedením spoločnosti, s ktorým budeš komunikovať v anglickom jazyku. Angličtinu využiješ aj pri školeniach v zahraničí, ktoré ti budeme pravidelne poskytovať.
V tíme mať 2 spoluhráčov.
Ak ste sa dočítali až sem a spĺňate požiadavky, ktoré budú kladené na túto pozíciu a máte chuť sa uchádzať o toto miesto, okrem svojho životopisu nám pošlite v sprievodnom liste prehľad vašich úspešných projektov (vyberte niektoré z nich), popíšte o čo v nich išlo, ako ste ich získali, aká bola vaša rola v danom projekte, koľko času ste potrebovali od akvizície až po samotnú realizáciu projektu. Vzhľadom k projektovému biznisu, ktorý vyžaduje technické zručnosti, je práve tento sprievodný list podmienkou pre zaradenie do užšieho výberu.
Čo ponúkame?
Budeš mať rozsiahle pole pôsobnosti. Ponúkame Ti pozíciu, pri ktorej môžeš naplno využiť svoj potenciál, obchodného ducha, ale aj strategické a technické myslenie. Priestor na realizáciu vlastných nápadov. Odmeny z predaja nie sú „zastropované“ - je to len na Tebe.
Medzinárodné pracovné prostredie.
Samozrejmosťou sú pracovné prostriedky – mobil, laptop, automobil, ktorý poskytujeme aj na súkromné účely.
Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:
Zuzana Száraz
+421 911 281 110
z.szaraz@ynak.sk
Chief operation officer- Košice
Hľadáme skúseného a „self-driven“ lídra, ktorý bude zodpovedný za zastrešenie a koordináciu chodu menšej, no veľmi úspešnej a prosperujúcej spoločnosti.
Hľadáme kandidáta s minimálne 7-ročnou skúsenosťou v manažmente a koordinácii v oblasti HR, administratívy, FIN, IT, marketingu, komunikácie s dodávateľmi.
Hľadáme k sebe kolegu, ktorý je ľudský, ktorý má úprimný záujem o ľudí, dokáže ich vypočuť a nasmerovať. Je vynikajúci v komunikácii a v riadení tímu.
Mal by si byť analytický, kreatívny a schopný riešiť problémy. V tejto roli využiješ silný time-management a schopnosť veci plánovať a zefektívňovať.
Anglický jazyk je potrebný na úrovni C1, prípadne B2. Budeš ho často používať v komunikácii s externým prostredím.
Budeš mať k dispozícii silný tím a zodpovednosť za plánovanie a realizáciu strategických iniciatív s cieľom dosiahnuť rast a úspech spoločnosti.
Tvoje úlohy budú zahŕňať efektívne riadenie a koordináciu rôznych oddelení, zabezpečenie dodržiavania firemnej politiky a postupov, a zabezpečenie efektívneho a spoľahlivého fungovania procesov.
Ak hľadáte príležitosť pracovať v rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti, tak nás neváhajte kontaktovať a poslať svoje CV.
Čo ponúkame?
Ponúkame prácu, v ktorej sa budeš môcť realizovať.
Ponúkame stabilnú a rôznorodú prácu v príjemnom prostredí, kde majú svoje miesto hodnoty ako otvorenosť, dôvera a vzájomný rešpekt. Miesto, kde si ceníme skúsenosti.
Zaujímavé finančné ohodnotenie. Ak preferuješ živnosť, ponúkame 2000- 2500EUR/ mesačne. Ak sa rozhodneš pre trvalý pracovný pomer, potom ti ponúkame 2000EUR/ mes., prípadne dohodou.
K mesačnej mzde ponúkame motivačnú- variabilnú zložku mzdy, ktorú ti radi predstavíme na osobnom stretnutí.
Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:
Zuzana Száraz
+421 911 281 110
z.szaraz@ynak.sk
Global pricing specialist
Koho hľadáme?
Pre významnú strojársku spoločnosť v Sučanoch hľadáme seniorného kolegu, ktorý prevezme celú oblasť tvorby cenovej stratégie, veľmi dobre rozumie, aké faktory ovplyvňujú náklady výrobnej spoločnosti a aké sú trendy vo vývoji cien doma i vo svete.
Hľadáme k sebe SAMOSTATNÉHO kolegu s technickým uvažovaním, takého, ktorý miluje prácu s dátami, vie v nich čítať a je schopný dáta interpretovať jednoducho a zrozumiteľne.
SPOĽAHLIVÉHO človeka zameraného na detail. Takého, ktorý sa neuspokojí s povrchnosťou.
TÍMOVÉHO hráča, ktorý rozumie sile tímu, bude oporou pre kolegov v dobrom aj v zlom.
A tiež k sebe hľadáme PRO-AKTÍVNEHO kolegu, ktorému záleží na dobre odvedenej práci a ktorý má všeobecný rozhľad o súčasnej makro ekonomickej situácii na trhu.
Excel je tvoj najväčší kamarát a si GURU v spracovávaní veľkého počtu dát, v schopnosti tieto dáta prezentovať rôznym úrovniam v štruktúre spoločnosti a príkazové riadky v bunke sa u Teba podobajú na krátke poviedky.
Podmienkou je tiež znalosť SAP- CO, pretože dáta budeš čerpať predovšetkým z tejto platformy.
Pomôže Ti znalosť Power BI, ale nie je to podmienka. Veď kto chce, rýchlo sa naučí:-)
Ak máš predchádzajúce skúsenosti s kontrolingom výrobnej spoločnosti a rozumieš sa základným princípom účtovníctva, táto pozícia môže byť pre teba zaujímavým posunom vpred.
Keďže je táto pozícia globálna a bude zastrešovať cenotvorbu nielen slovenského závodu, je potrebné, aby si mal dobrú komunikatívnu znalosť anglického jazyka (úroveň B2 by Ti mohla stačiť).
Čo budeš robiť?
Budeš pracovať v globálnom tíme a budeš mať vplyv na celkovú trhovú pozíciu spoločnosti. Aj napriek tomu, že na danej pozícii budeš iba sám, podporou budú rozhodne kolegovia z oddelenia financií, obchodu a nákupu.
Táto pozícia sa obsadzuje na Slovensku prvý krát a ide o preobsadenie pozície- Tvoj predchodca pracoval v inej krajine.
Budeš reportovať priamo globálnemu šéfovi z Talianska a na Slovensku Ti bude nadriadeným Manažér share service centra.
Tvojou hlavnou úlohou bude určiť, aké ceny by mala spoločnosť nastaviť pre svoje výrobky, aby boli konkurencieschopné a zároveň ziskové.
To znamená, že budeš musieť sledovať trh a konkurenciu a porovnávať ceny podobných výrobkov. Taktiež budeš musieť pochopiť náklady spojené s výrobou, vrátane materiálu, práce, nákladov na výrobné zariadenia a ostatných nákladov, ako sú náklady na distribúciu a marketing.
Na základe týchto informácií budeš musieť navrhnúť optimálne ceny pre výrobky spoločnosti. Budeš musieť vyvážiť potrebu spoločnosti po zisku s potrebou udržať si konkurencieschopnosť na trhu.
To môže zahŕňať aj vývoj rôznych cenových stratégií a využitie rôznych nástrojov na riadenie cien, ako sú zľavy a promo akcie. Pri tomto Ti budú partnermi naši obchodníci.
Okrem nich budeš v pravidelnom kontakte s rôznymi oddeleniami naprieč našou spoločnosťou a to najmä s výrobou, finančným oddelením a sales-om. Keďže ide o globálnu pozíciu, s kolegami budeš komunikovať vo veľkej miere online. Kanceláriu budeš mať priamo v závode v Sučanoch.
Počas adaptácie bude potrebné byť denne na pracovisku. Po zaučení Ti vieme poskytnúť aj občasnú prácu z domu (max 2 dni v týždni).
Čo ponúkame?
V prvom rade sme firma s príjemnou atmosférou a snažíme sa investovať do toho najcennejšieho, čo máme - do ľudí. Ponúkame Ti príležitosť byť súčasťou naozaj stabilnej a kvalitnej spoločnosti, v ktorej vieme oceniť kvalitnú prácu a Tvoje schopnosti.
Ponúkame priestor na sebarealizáciu v prostredí , kde sú ľudia k sebe otvorení, priateľskí a neboja sa o veciach diskutovať.
Prácu v medzinárodnom prostredí, v ktorom sa môžeš realizovať, koľko chceš.
Okrem mzdy, ponúkame príjemný balík benefitov a bonusy, ktoré radi predstavíme na osobnom stretnutí.
Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:
Zuzana Száraz
+421 911 281 110
z.szaraz@ynak.sk
Obchodný manažér
Pre významného a stabilného distribútora zdravotníckych a laboratórnych pomôcok hľadáme pre región Juho-Východné Slovensko (od od Košíc po Lučenec) ALEBO ak si z BA kraja, tak sa nám ozvi tiež, lebo aj tu uvažujeme posilniť región:
SAMOSTATNÉHO OBCHODNÍKA, ktorý má za sebou minimálne 5 rokov skúseností a pre ktorého starostlivosť o zákazníka a jeho spokojnosť je na prvom mieste. Máš vytýčený cieľ, DRIVE, vieš hľadať príležitosti aj tam, kde by to možno iní už dávno vzdali.
Určite na nikoho nečakáš, aby ti dal ďalšie inštrukcie a hovoril ti, čo máš ako a kedy urobiť – schopnosť samostatne fungovať, je jedna z tvojich predností.
Nadväzovanie nových kontaktov a zručná komunikácia je v tvojej DNA.
Hľadáme k sebe TÍMOVÉHO hráča, ktorí verí vo vzájomnú spoluprácu. Takého, ktorý u nás ostane na dlho a spolu s nami sa bude tešiť z každého úspechu. Pri neúspechu sa nevzdá a bude hľadať cestu, ako robiť veci inak a lepšie.
Čo bude Tvojou úlohou ?
Naše poslanie je vyjadrené mottom "Vždy pomôžeme" spočívajú v poctivosti, transparentnosti, pokore a v kvalitných službách zákazníkom.
Celú distribúciu zabezpečujeme z centrálneho skladu, ktorý je umiestnený v sídle spoločnosti. Dodávky realizujeme priamo do skladov distribučných spoločností alebo do ambulancií, nemocníc, lekární, výdajní zdravotníckych pomôcok, agentúr domácej ošetrovateľskej starostlivosti, domovov dôchodcov, laboratórií, pacientskych organizácií.
Popri distribúcii významnú časť sortimentu tvoria výrobky dodávané na trh pod našou vlastnou značkou.
Od nás dostaneš portfólio zákazníkov (cca 15), s ktorými roky spolupracujeme.
Tvojou úlohou bude predovšetkým „farming“, čiže starostlivosť o zákazníkov. Budeš ich pravidelne navštevovať.
Okrem toho sa budeš starať aj o menších zákazníkov a ak náhodou nájdeš niekoho, koho ešte nemáme v portfóliu, bude to len tvoje plus.
Približne 300 produktov nám tvorí gro obratu. Avšak máme ďalších minimálne 3 tis. položiek, ktorých predaj je rovnako dôležitý a bude na tebe, ako si s tým poradíš.
Sám si budeš robiť „tour plan“- čiže plán návštev a na týždennej báze budeš vyhodnocovať svoje aktivity a zapisovať informácie do nášho ERP systému.
4 dni budeš v teréne, 1 deň máš administratívu z domu.
V tíme budeš mať 4 kolegov a reportovať budeš Obchodnému riaditeľovi. Stretnutia sú zvyčajne 2x do mesiaca, priamo na centrál. Ak prídeš k nám na meeting, či školenie, máme k dispozícii firemný byt.
Čo ponúkame?
Ponúkame ti zázemie stabilnej a prosperujúcej spoločnosti a tím, ktorý je stabilný. Sme spoločnosť, v ktorej sa staráme o spokojnosť a usilujeme sa vytvárať rodinné prostredie s podporujúcou atmosférou.
Naše benefity:
Finančné výhody:
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
- Výkonnostné a jednorazové odmeny
- Mimoriadne odmeny za zvýšenú aktivitu a zlepšovacie návrhy
- Vreckové pri zahraničných služobných cestách
- Pracovné obedy
- Finančná odmena 100 € pri výročí narodenia
- Finančná podpora 500 € pri narodení dieťaťa, svadbe
- Odmena pri odchode do dôchodku
- Vernostný bonus za každých 5 odpracovaných rokov
- Používanie firemného vozidla aj na súkromné účely
- Možnosť využívania služobného bytu
- Zamestnanecké zľavy na dodávaný tovar
- Darčekové poukážky
Firemná kultúra:
- Tímová práca a vzájomná pomoc
- Teambuildingy
- Neformálny dress code na pracovisku
- Návšteva kultúrnych podujatí aj s rodinnými príslušníkmi
- Charitatívne aktivity
- Ekologické aktivity
- Príjemné pracovné prostredie
- Možnosť zapojiť sa do budovania vlastnej bio včelnice
- Parkovisko pre súkromné vozidlá a úschovňa bicyklov
Vzdelávanie a rozvoj:
- Certifikácia a odborné školenia
- Interné vzdelávanie a mentoring
- Firemná knižnica s odbornými titulmi
- Bezplatný jazykový kurz
- Odborný rast
Zdravie a zdravý životný štýl:
- Nadštandardná zdravotná prehliadka
- Vitamínový program
- Med z vlastnej včelnice
Flexibilita a voľno:
- Pružný pracovný čas
- Možnosť Home Office v nevyhnutných prípadoch
Ponúkame Ti trvalý pracovný pomer. Fixná mzda 994EUR, osobné ohodnotenie 331EUR (siaha sa na to iba ak sa neplnia veci zo zmluvy). V základe máš teda na úvod 1325EUR , + % zo zisku podľa vopred dohodnutých KPI. Priemerná ročná mzda priemerného obchodníka : 22700€ za rok 2022.
- K tomu auto (Škoda Octavia), tablet, telefón.
Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:
Zuzana Száraz
+421 911 281 110
z.szaraz@ynak.sk
Asistentka konateľa spoločnosti
Koho hľadáme?
Pre výnimočnú spoločnosť, ktorá okrem mnohých iných aktivít prevádzkuje aj čarovný rezort plný relaxu a oddychu hľadáme:
Samostatnú, komunikatívnu a pozitívne naladenú osôbku, ktorá má reprezentatívne vystupovanie, je slušná, ochotná a ktorá bude spoľahlivou pravou rukou konateľa spoločnosti.
Príjemnú, s kultivovaným prejavom, bystrú a šikovnú, so zmyslom pre detail, ktorá má vzťah k ľuďom i k administratíve, má rada poriadok a vie si sama zorganizovať svoju prácu. A pri tom všetkom jej ostane aj čas na úsmev a prívetivé slovo pre návštevy i kolegov.
Takú, ktorá nečaká na pokyny, je pro- aktívna a vždy o krok vpred.
Aby si bol/-a úspešná/-ý na tejto pozícii, mal/-a by si:
- ovládať bežnú prácu s PC (budeš často písať emaily, pracovať s Wordom i Excelom,
- ovládať výborne slovenský jazyk a vedieť pekne formulovať obsah písaného slova
- vedieť si sama zorganizovať jednotlivé činnosti a vedieť rýchlo reagovať na požiadavky konateľa (privítať návštevu, ponúknuť drobné občerstvenie, zdvihnúť zvoniaci telefón, dokončiť zápis z pracovnej porady, potvrdiť emailom stretnutie, zbehnúť do mesta vybaviť potrebné dokumenty...)
- mať reprezentatívne vystupovanie a pro-zákaznícku orientáciu
- mať nastavenú myseľ na to, ako sa veci dajú urobiť a nie hľadať dôvody, prečo to nejde
- ovládať anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (B2)- aby si vedela privítať zahraničnú návštevu a zabezpečiť všetko okolo nej, vybaviť so zahraničným obchodným partnerom potrebnú agendu, prípadne preložiť pár jednoduchých vecí.
Čo budeš robiť?
Budeš pravou rukou konateľa spoločnosti a budeš sa starať o celú jeho agendu. Budeš neoddeliteľnou súčasťou jeho pracovného života a počas dňa i týždňa bude veľa úloh, s ktorými sa na teba obráti konateľ. Spomenieme aspoň tie najdôležitejšie, o ktoré sa budeš starať:
Budeš dohliadať na pracovný kalendár, zabezpečovať obchodné stretnutia, zabezpečovať celý servis okolo toho ako je napríklad občerstvenie, pozvánky.
Budeš pripravovať všetky potrebné podklady k obchodným stretnutiam a rokovaniam.
Vybavovať bežnú firemnú korešpondenciu.
Počas stretnutí budeš robiť zápisy, spracovávať záznamy z týchto stretnutí, dohliadať na termíny.
Čo ponúkame?
Záleží nám, aby si sa u nás cítil/-a čo najlepšie, usilujeme sa o príjemnú firemnú kultúru. Zdravé pracovné vzťahy, nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie, ale aj humor.
Stabilné zamestnanie, možnosť byť súčasťou stretnutí na vrcholovej úrovni, učiť sa od tých najlepších.
Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:
Zuzana Száraz
+421 911 281 110
z.szaraz@ynak.sk
KAM pre TN, Piešťany, Považie
Koho hľadáme?
Pre rodinnú spoločnosť, ktorá ponúka automaty na kávu, jedlo a ponúka moderné riešenia pre každú firmu hľadáme pre región Trenčín, Piešťany, niekde od Nitry, popri Trnave a smerom hore na Považie:
Seniorného a komunikatívne zdatného Key account manažéra, máš za sebou minimálne 5 rokov skúseností a starostlivosť o zákazníka a jeho spokojnosť je pre Teba na prvom mieste.
Máš vytýčený cieľ, DRIVE, vieš hľadať príležitosti aj tam, kde by to možno iní už dávno vzdali a vďaka Tvojim silným vyjednávacím zručnostiam vieš získať náročného zákazníka.
Určite na nikoho nečakáš, aby ti dal ďalšie inštrukcie a hovoril ti, čo máš ako a kedy urobiť – schopnosť samostatne fungovať a doťahovať veci do úspešného konca, je jedna z tvojich predností.
Nadväzovanie nových kontaktov a zručná komunikácia je v tvojej DNA.
Hľadáme k sebe TÍMOVÉHO hráča, ktorí verí vo vzájomnú spoluprácu. Takého, ktorý u nás ostane na dlho a spolu s nami sa bude tešiť z každého úspechu. Pri neúspechu sa nevzdá a bude hľadať cestu, ako robiť veci inak a lepšie.
Tvoje líderské zručnosti sú príkladom toho, ako pracovať s ľuďmi.
Čo budeš robiť?
Budeš súčasť obchodného tímu, ktorý má dokopy na Slovensku 15 ľudí. Budeš pracovať v regióne Trenčín, Piešťany, Považie.
Máme tu rozrobených veľa projektov. Tvojou úlohou bude nielen doťahovať tieto projekty do úspešného konca. Okrem toho chceme, aby si akvizoval nových zákazníkov a tak upevňoval naše miesto v regióne.
Naše služby robíme na mieru každému zákazníkovi zvlášť. Každý zákazník je pre nás unikátny. Našimi zákazníkmi sú veľké korporátne spoločnosti, ale aj stredne veľké firmy a tiež aj školy.
V obehu máme viac ako 8 tis. automatov, ktoré pripravujeme na mieru podľa potrieb. O servis automatov sa stará viac ako 100 servisných technikov v 26 servisných strediskách.
Budeš sa starať o kľúčových zákazníkov, veľkých hráčov. Chceme, aby Tvojimi kontaktnými osobami boli riaditelia spoločností.
V Tvojom tíme budeš mať 2 obchodných zástupcov, ktorým budeš oporou a s ktorými budeš budovať a upevňovať vzťahy so zákazníkmi. Spolu budete zodpovedať za výsledky regiónu.
Budeš pracovať prevažne v teréne, zvyčajne celý týždeň a ak budeš potrebovať office-day, tak si vyberieš taký deň, ktorý budeš potrebovať. Chceme, aby si robil približne 5 návštev denne a 5 akvizícií mesačne.
K práci dostaneš služobné vozidlo, mobil a notebook.
Čo ponúkame?
Prácu v neustále sa rozrastajúcej spoločnosti, v ktorej je rodinná atmosféra.
Flexibilná pracovná doba
Odborný a osobnostný rast vďaka pravidelnému firemnému vzdelávaniu
Počas práce sa môžeš osviežiť dobrou kávou a teplými nápojmi.
Užiť si čas na firemných akciách, ktoré pravidelne organizujeme – teambuildingy, konferencie, Family Day.
V čase nepohody vieme poskytnúť firemnú pôžičku.
A Tvoju vernosť odmeniť tzv. vernostnými odmenami.
Chceme, aby si vyzeral „šik“ a preto sa vieme postarať o celosezónne pracovné ošatenie.
A samozrejme, naše produkty (káva, kávovary) Ti ponúkame za zvýhodnené ceny.
Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:
Zuzana Száraz
+421 911 281 110
z.szaraz@ynak.sk