breadcrumb

Pracovné pozície

Managing director

Koho hľadáme?

Do rodinnej firmy, ktorú tvoria firmy z oblasti športového tipovania a zábavy, hotelierstva a reštauračných služieb, stravovania, zamestnaneckých benefitov, online platobných služieb a z oblasti realít, hľadáme:

VŠESTRANNÉHO a VYZRETÉHO LÍDRA, ktorý nás bude stmeľovať, odborne posúvať vpred a ktorý má za sebou mix skúseností z oblasti financií, HR, , marketingu, obchodu, služieb, či IT produktov a zákazníckej podpory.

Tiež hľadáme k sebe kolegu, ktorý bude mať v sebe kus ČLOVEČINY, vie pozorne načúvať, svoje rozhodnutia robí uvážene, vie si za nimi pevne stáť, je spravodlivý a hrá fair-play.

Hľadáme kolegu, ktorý má prirodzený REŠPEKT od ostatných a vie múdro delegovať  a kontrolovať úlohy.

Hľadáme tiež TÍMOVÉHO hráča, ktorý verí v silu spolupráce a dávanie a prijímanie spätnej väzby berie ako samozrejmú súčasť svojej práce. Ktorý robí všetko pre budovanie zdravej pracovnej atmosféry.

Mal by si ovládať anglický jazyk na úrovni B2. Budeš to potrebovať pri jednaniach so zahraničnými partnermi, či zákazníkmi.

 Čo budeš robiť

Naša vízia pre túto pozíciu je, aby si bol plnohodnotným partnerom pre majiteľov spoločnosti, prevzal riadenie celej skupiny a staral sa najmä o:

  • Operatívne riadenie spoločností v plnom súlade s hodnotami a víziou majiteľov
  • Rozvoj jednotlivých firiem na trhu a tým aktívne prinášal aktuálne informácie z trhu v jednotlivých segmentoch, v ktorých podnikáme
  • Dohliadal na kondíciu jednotlivých firiem a zodpovedal za plnenie cieľov- po finančnej, obchodnej, marketingovej aj ľudskej stránke.
  • Pomenovával priestor, kde sa môžeme vnútri našej skupiny ešte posúvať, pomáhal nastavovať, zjednocovať a zefektívňovať procesy- implementoval stratégiu firmy a koncepciu rozvoja jednotlivých spoločností
  • Reprezentoval spoločnosť ( na jednaniach, spoločenských akciách a iných eventoch)
  • Svojim charakterom a odhodlaním pomohol pozdvihnúť kultúru našej spoločnosti a zaangažovanosť našich zamestnancov

Čo ponúkame:

Našim cieľom je, aby na Slovensku bolo čo najviac spokojných zamestnancov. Chceme, aby chodili do práce radi, aby nielen dávali, ale aj dostávali. Želáme si, aby cítili, že sa o nich niekto zaujíma a stará.  Naše benefity neustále rozvíjame a Ty budeš mať možnosť sa na nich aktívne podieľať.

Okrem toho ponúkame kompletné pracovné vybavenie- služobné vozidlo, telefón, notebook.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 4000EUR/ brutto mes, plus odmeny

Koordinátor údržby

Koho hľadáme?

Pre menšiu výrobnú strojársku spoločnosť (do 150 zamestnancov), ktorá sa nachádza v blízkosti Žiliny hľadáme:

Odborníka, pre ktorého údržba strojov a zariadení je zároveň aj jeho koníčkom. Takého, ktorého nezaskočí zastavenie stroja vo výrobe alebo vypadnutá elektrika v celom objekte,  vie sa rýchlo zmobilizovať a konať- hoc aj vyhrnutím rukávov a osobným zapojením sa.

Človeka samostatného, s logickým uvažovaním, ktorý je organizovaný, vie delegovať a zadeliť jednotlivé úlohy, praktický človek do údržby, žiadna fajnovka.

Človeka, ktorý má rád poriadok a čistotu a dokáže si to ustrážiť vo výrobe.

Hľadáme tiež parťáka, pravú ruku k Výrobnému manažérovi, tímového hráča, ktorý rozumie dôležitosti prepojenia medzi výrobou, údržbou a ďalšími súčasťami firmy. Takého, čo sa nezľakne pri prvej prekážke.

Potrebujeme, aby si bol technicky zdatný, mal vzdelanie v strojarine alebo podobnom obore a mal Vyhlášku § 23 (budeš riadiť elektrikárov, tak mať vyhlášku je veľká výhoda. Ak nie si držiteľom vyhlášky, ale máš skúsenosti, čítaj ďalej).

Tiež chceme, aby si bol komunikatívny a ovládal anglický jazyk minimálne na úrovni B2. Anglický jazyk budeš využívať najmä pri globálnych meetingoch, pri výmene skúseností s kolegami zo zahraničia alebo pri auditoch. Na dennej báze angličtinu využívať nebudeš. Je však dôležité, aby si sa vedel dohodnúť na odborných veciach a vedel vyjadriť svoj názor.

A ak sa pozeráš na veci „ako sa dajú robiť“ a máš ambície vyrásť do pozície aj vyššie, budeš patriť medzi horúcich kandidátov.

 

Čo budeš u nás robiť?

Budeš zodpovedný za údržbu strojov vo výrobe a tiež údržbu budovy. V tíme budeš mať 10 údržbárov (elektrotechnici, mechanici).

Budeš riadiť chod oddelenia údržby, navrhovať riešenia a opatrenia v oblasti údržby strojov a zariadení  a správu budovy.

Okrem toho sa budeš podieľať na rozvoji a inovácii nových strojov/ zariadení od návrhu až po inštaláciu.

Budeš zabezpečovať revízie, odborné skúšky, prehliadky a inšpekcie.

Tiež budeš zodpovedať za správu náhradných dielov a ich sklad.

Okrem iného, budeš plánovať náklady na údržbu, revízie a budeš neustále optimalizovať procesy údržby, koordinovať ich a organizovať. Ako sme spomenuli vyššie, budeš mať v tíme údržbárov (cca 10), takže sa budeš o nich starať, motivovať ich a rozvíjať.

Pracovná doba bude Po-Pi, 8 hodín denne v rámci pohyblivej pracovnej doby (začiatok a koniec si môžeš flexibilne nastaviť).

Čo ponúkame?

Ponúkame Ti stabilitu, veselý a súdržný kolektív.

Možnosť sa kariérne vypracovať na vyššiu pozíciu v rámci výroby.

Pružný pracovný čas, kde si sám volíš začiatok a koniec pracovnej doby.

Chutná strava vo vlastnej jedálni.

A kopec ďalších benefitov ako:  13.plat a ročný bonus, dochádzkový bonus, vzdelávanie plne hradené zamestnávateľom, výuku angličtiny a rôzne akcie a darčeky počas celého roka.  

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 2000EUR/btto mes.

Milovník zvierat s titulom alias Veterinárny lekár

Koho hľadáme? 

Hneď úplne na začiatku chceme spomenúť, že i keď nie si veterinárny lekár, alebo lekárka, ale vo svojej rodine a blízkom okolí máš známych z tohto fachu, pošli tieto info medzi nich :). Zvýšiš tak šance, že do tímu veterinárnej nemocnice sa pridá ten správny človek.

A teraz koho hľadáme. Pre nášho klienta - veterinárnu nemocnicu v Žiline, hľadáme milovníka a záchrancu zvierat. Človeka, ktorý zdieľa podobnú filozofiu a vášeň, ako ľudia, ktorí sa naplno denne venujú zvieracím stvoreniam.

Hľadáme motivovaného veterinárneho lekára s možným záujmom o následnú špecializáciu v oblasti veterinárnej onkológie a internej medicíny. Pozícia nie je úplne vhodná pre absolventa. Ale ak aj si absolvent s veľkou dávkou guráže, ozvi sa nám. Nikdy nevieš, kde nás rozhovor zavedie.

Človek na tomto mieste musí mať: 

  • Tímového ducha
  • Príjemné vystupovanie s klientami
  • Kladný vzťah ku zvieratám
  • Znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni
  • Ochotu vykonávať nočné pohotovosti
  • Ochotu pracovať 1 víkend zo 4.

 Čo ti ponúkame? 

Záleží nám, aby si sa u nás cítil/-a čo najlepšie, usilujeme sa o príjemnú firemnú kultúru. Zdravé pracovné vzťahy, nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie, ale aj humor.

Dobré meno u našich zákazníkov.

Priestor na realizáciu a rast.

  • Tvoja mzda bude od 1000€/ brutto a VIAC – záleží od tvojich skúseností a odhodlania+ pohotovostné príplatky
  • Druh pracovného pomeru: mandátna zmluva
  • Maximálna podpora v profesionálnom rozvoji a ďalšej špecializácie
  • Možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu
  • Spolupráca a konzultácie prípadov s európsky uznávanými špecialistami a certifikovanými lekármi
  • Vynikajúce vybavenie (laboratórne analyzátory krvi, RTG, USG, CT, Endoskop, CO2 laserový skalpel – jediný v SR, laminárny box)
  • Benefity pri starostlivosti o vlastné zvieratá

 

Ak si sa dočítal/-a až sem a máš záujem reagovať, je  ešte potrebné poslať okrem tvojho životopisu aj odpoveď na nasledovné otázky:  

  • Čím budeš úspešný /á práve TY na tejto pozícii?
  • Čo ťa motivuje pri práci aj v ťažkých obdobiach, keď sa ti nedarí?
  • Keď si si vyberal/a svoje smerovanie – akou cestou v rámci školy pôjdeš - prečo si si vybral/a práve odvetvie veterinárstva?

Tešíme sa na teba - tvoje CV - tvoje odpovede.

 

 

Od 1000 Eur a VIAC záleží od tvojich skúseností

Obchodník, ktorý sa nezľakne ťažkej techniky

Koho hľadáme?

Pre nášho klienta, so sídlom v Bratislave a centrálou v Rakúsku,  ktorý má klientov aj na českom i rakúskom trhu, hľadáme obchodného zástupcu pre Žilinský kraj. Spoločnosť  sa venuje prenájmu autožeriavov, prenájmu plošín, VZV skrátka prenájmu rôznorodej ťažkej techniky.

Hľadáme flexibilného a tým myslíme naozaj flexibilného človeka (do koča i do voza), ktorý má skúsenosti s predajom alebo pôsobil priamo na pozícii obchodného zástupcu minimálne 2-3 roky.

Ďalším tvojim aktívom je, ak je oblasť stavebníctva a techniky tvoja šálka kávy ???? Ak si pracoval na obchodníckej pozícii v inom odvetví, si stále v hre a pokračuj v čítaní. Máš zaostrené na zákaznícky servis, si technicky zdatný a vieš si zorganizovať prácu, stroje i ľudí.

Ideálne je, ak máš rád šoférovanie a presúvanie sa po danom regióne ???? I keď je to práca s ťažkými technológiami, potrebujeme, aby si poňal celú agendu s ľahkosťou a nadhľadom. Poznáš to, niekedy sú dni, kedy sa nie úplne darí vtedy je potrebné, aby si našiel v sebe motor pokračovať.

Skrátka, si samo-motivačný typ človeka. Dynamika, pro aktivita a zákaznícky prístup sú v tvojej DNA. O tom, že na nikoho nečakáš, aby ti dal ďalšie inštrukcie, ale konáš sám,  asi ani netreba rozprávať.

Ideálna lokalita tvojho bydliska Žilina a okolie.

Ak máš CHUŤ spoznávať, organizovať a zúčastňovať sa nových stavebných projektov alebo CHCEŠ uplatniť svoje doterajšie skúsenosti z predaja v oblasti stavebníctva – kde sa mimochodom cítiš ako ryba vo vode – pokračuj v čítaní.  

 

Čo budeš robiť?

Tvojou hlavnou úlohou bude starostlivosť o existujúcich zákazníkov. Tvoj pracovný deň je dynamický. Začínaš cca od 07:00 a fičíš na mailoch i telefónoch a popri tom cestuješ. V akom pomere?

Dopyty, inštrukcie, dodatočné info, cenové ponuky ... Spracovávaš a odpovedáš na ne písomne cca 20% - 30%

Odpovede, ktoré nemôžeš odložiť a musia sa riešiť za horúca, riešiš telefonicky – cca 70%

Cestovanie verzus práca v Office – 50% - 50%

Home office len vo výnimočných situáciách, je dôležité, aby si bol súčasťou diania. Pre lepšiu predstavu, prečo je prítomnosť na v práci potrebná - máš pod palcom aj kľúče od veľkých strojov a od papierov k nim. Ak príde žeriavnik po stroj, treba mu vydať tieto papiere ...

Robíš cenové ponuky a hasíč všetko, čo potrebujú zákazníci. Administratívu a podklady k fakturácii si budeš zastrešovať sám. Reporty sa robia na mesačnej báze. Pracuješ v prehľadnom, internom systéme, kde vidíš všetky potrebné informácie na jednom mieste.

 

 

Ako vidíš, nie je to čisto obchodná pozícia, ale žiada si to aj veľa organizácie. Dopyty často chodia samé – databáza je nastavená tak, že vidíš, kto a kde ide stavať. Podľa toho sa firma zúčastňuje či už verejných obstarávaní, ale občas je súčasťou i súkromného sektora.

Ideálne je, ak máš nemecký alebo anglický jazyk na úrovni B1-B2, komunikuje sa s rakúskou centrálou, kde vieš použiť či už jeden, alebo druhý jazyk (gro písomne).

Tvojou prácou bude prevažne starostlivosť o existujúcich zákazníkov, no budeš hľadať i nových. Ak by sme mali vyčísliť tento pomer, tak by to bolo asi 75:25.

Ak ti napadla otázka, či bude k dispozícii aj nejaké školenie, alebo budeš hodený/á do vody, tak ti hneď aj odpovieme. Adaptácia je zvládnutá veľmi fajn. Pod krídla si ťa zoberie skúsený obchodník, ktorý ti ukáže a naučí všetko potrebné.

 

Čo ponúkame?

Práca na trvalý pracovný pomer v zabehnutej firme, so stabilnou klientelou. Poskytneme ti nástroje, aby sa ti ľahšie darilo dosiahnuť ciele -  auto, telefón, notebook.

Ponúkaný fix je od 1200 Eur brutto + provízie z obratu. Ak si odhodlaný a pracuješ efektívne máš možnosť si priemerne zarobiť cca 2500 Eur. 

Ak ťa ponuka zaujala, odpovedz nám na nasledujúce otázky. Odpovedaj spontánne a čo najrýchlejšie. Čo ti prvé napadne. Tešíme sa na zaujímavé odpovede.

  1. Čo ťa na predaji a starostlivosti o zákazníkov baví?
  2. Prečo je ťažká technika a oblasť stavebníctva tvoja „šálka kávy“?

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1200 Eur btt+provízie

Obchodník pripravený NA VIAC

Koho hľadáme

Pre nášho klienta so sídlom na Slovensku a zastúpením už aj v Česku a Poľsku, hľadáme obchodníka pre Žilinský a Trenčiansky kraj. Náš klient poskytuje kompletný servis pre gastro prevádzky.

Ak si si teraz povedal/a, že toto nie je oblasť, kde máš skúsenosti, určite to nezabaľ a čítaj ďalej ????

Nie je potrebné aby si mal/a skúsenosti v tomto obore. Hľadáme flexibilného človeka, ktorý má podnikateľské myslenie, spoluprácu na živnosť považuje skôr za skvelú príležitosť než za nejakého strašiaka.

Človeka, ktorý sa nezľakne pri prvom NIE. Obchodníka, ktorý má za sebou minimálne 2-3 roky skúseností. Ďalším tvojim aktívom je, ak máš laserovo vytýčený cieľ, drive, vieš hľadať príležitosti aj tam, kde by to možno iní už dávno vzdali.

Určite na nikoho nečakáš, aby ti dal ďalšie inštrukcie a hovoril ti, čo máš ako a kedy urobiť – schopnosť samostatne fungovať, je jedna z tvojich predností.

Hľadáme komunikatívneho a organizačne zdatného človeka, ktorý má rád cestovanie (veľa cestovania), šoférovanie (veľa šoférovania) a má skvelý time-management.

Chceme, aby si bol nevyliečiteľný optimista:). Nadväzovanie nových kontaktov a plynulá komunikácia by mala byť v tvojej DNA.

Väčšinu svojho pracovného času budeš pracovať sám/a. Denno-denne budeš na cestách a následne budeš komunikovať, šoférovať, komunikovať a opäť šoférovať. Výsledkom tvojej práce budú noví klienti, udržiavanie spokojnosti a staranie sa o existujúcich klientov a samozrejme aj predaj ďalšieho sortimentu z nášho portfólia.

Ak ti napadla otázka, či bude k dispozícii aj nejaké školenie, alebo budeš hodený/á do vody, tak ti hneď aj odpovieme. Adaptačný proces má spoločnosť zvládnutý skvelo.

Ideálna lokalita tvojho bydliska je niekde v rozmedzí od severu na juh - aby si si to vedel/a predstaviť hľadáme niekoho z oblasti od Žiliny po Bratislavu.

Ak máš CHUŤ UČIŤ SA, v predaji sa cítiš ako ryba vo vode a vzbudili sme u teba zvedavosť, určite čítaj ďalej.

 

Čo budeš robiť?

Tvoje aktivity budú zamerané hlavne na získavanie nových klientov a kompletných informácii od Gastro prevádzok, ktoré využiješ pri svojej práci (reštaurácie, hotely, bufety, a pod.).

Využiješ svoj obchodnícky talent a skúsenosti a spoluprácu nastavíš tak, aby bola funkčná a realizovateľná. Budeš úzko spolupracovať s kolegami, ktorí sa budú starať o to, aby klienti mali pravidelný zazmluvnený servis.

Budeš osobne navštevovať klientov, dohadovať si obchodné stretnutia, vyjednávať obchodné podmienku, prezentovať naše produkty a služby....

Každý deň budeš vedieť, kde pôjdeš, preto si môžeš plánovať svoje stretnutia a čas vopred. Zároveň budeš sondovať trh a vyhľadávať aj nových, nami neobjavených klientov a zapisovať ich do systému.

Udržiavať a vytvárať vzťahy, zisťovať spokojnosť klientov, či riešiť problémy a operatívne úlohy od nadriadeného.

 

Čo ponúkame?

Výška tvojej mzdy bude tvorená z viacerých zložiek. Máš možnosť ovplyvniť si výšku príjmu ty sám, preto u nás nehľadaj FIX. Veríme, že ľudský potenciál nemá limit a veríme, že tým pádom ani výška tvojho zárobku. Priemerne naši obchodníci zarobia 2 000 EUR/mesiac. ALE naši najlepší obchodníci sa dokážu dostať na 3000-4000€/mesačne. BUDEŠ JEDEN Z NICH? ????

Nemáš skúsenosti s prácou na živnosť?

Ak máš chuť a odvahu ale nikdy si nepracoval/a na živnosžť, nevadí, radi ťa celým procesom osobne prevedieme a pomôžeme ti zodpovedať tvoje otázky.

V prípade, že  ťa ponuka zaujala, odpovedz nám na nasledujúce otázky. Odpovedaj spontánne a čo najrýchlejšie. Čo ti prvé napadne. Tešíme sa na zaujímavé odpovede.

  1. Čo ti napadne ako prvé, keď sa povie slovo OLEJ.
  2. Čo ťa na predaji baví?
  3. Medzi akými povolaniami si sa v minulosti rozhodoval/a, pred tým, ako si si zvolil/a cestu obchodníka?

 

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Office asistant v Bratislave

Koho hľadáme?

Hľadáme k sebe najdôležitejšiu osobu na svete! Príjemnú, s kultivovaným prejavom, bystrú a šikovnú, so zmyslom pre detail, ktorá má vzťah k ľuďom i k administratíve, má rada poriadok a vie si sama zorganizovať svoju prácu. Hľadáme osôbku „do voza i do koča“, ktorá si vie poradiť v každej situácii, je spoľahlivá a hravo zvládne niekoľko činností naraz. A pri tom všetkom jej ostane aj čas na úsmev a prívetivé slovo pre návštevy i kolegov.

Aby si bol/-a úspešná/-ý na tejto pozícii, mal/-a by si:

-   ovládať bežnú prácu s PC (budeš často písať emaily, pracovať s Wordom i Excelom- napríklad pri evidencii dochádzky),

-   ovládať výborne slovenský jazyk a vedieť pekne formulovať obsah písaného slova

-   vedieť si sama zorganizovať jednotlivé činnosti na recepcii a vedieť rýchlo reagovať na požiadavky kolegov (chýbajúci papier v tlačiarni, rozliata káva v kuchynke, prichádzajúci zákazník a zvoniaci telefón na recepcii, k tomu kolega, ktorý mal škodovú udalosť na aute)

-   mať reprezentatívne vystupovanie a prozákaznícku orientáciu

-   mať nastavenú myseľ na to, ako sa veci dajú urobiť a nie hľadať dôvody, prečo to nejde

-   ovládať anglický jazyk na takej úrovni, aby si vedel/-la preposlať email konkrétnemu kolegovi podľa jeho obsahu, alebo privítať zahraničnú návštevu a zabezpečiť všetko okolo nej – odborne je to B1 :-)

Čo budeš robiť?

Budeš zodpovedať za celý chod recepcie, čo zahŕňa najmä: vítanie a usádzanie návštev (denne nám chodia 2-3 návštevy), sledovanie stavu zásob a objednávanie kancelárskych a hygienických potrieb a zabezpečovať pitný režim pre všetkých kolegov.

Budeš sa tiež starať o občerstvenie a o kuchynky (máme 2). Budeš mať na starosti naše služobné vozidlá, najmä viesť ich evidenciu, objednávať ich na servis a sezónne prezúvanie a tiež budeš riesiť škodové udalosti.  Tiež ťa neminú vybavovačky na rôznych úradoch (notár, prekladateľská agentúra, pošta, sociálna poisťovňa a mnohé ďalšie), ale aj denno-denná administratíva okolo evidencie došlej a odoslanej pošty.

A tu to zďaleka nekončí. Keďže budeš mať najlepší prehľad o všetkom, čo sa u nás v office deje, budú sa na teba obracať tvoji kolegovia s rôznymi požiadavkami a prosbami???? .

Tvojou nadriadenou bude Office manažérka Mirka. V celom office je dokopy 18 kolegov, o komfort ktorých sa budeš starať. Tvoja pracovná doba bude od 8.00 hod. do 16.30 hod. v bežný pracovný týždeň od pondelka do piatka.

Čo ti ponúkame?

Záleží nám, aby si sa u nás cítil/-a čo najlepšie, usilujeme sa o príjemnú firemnú kultúru, ktorú tvoria prevažne mladí ľudia. Radi chodíme na rôzne teambuildingové aktivity a tiež dostávame priestor na relax a oddych. Okrem toho ťa milo prekvapí náš ďalší sociálny program. Ak sa dostaneš do nepohody a skočí na teba chrípka, ponúkame 5 dní voľna počas choroby. A ako sa už patrí, ponúkame ti služobný telefón a notebook, aby sa ti lepšie pracovalo. Tvoja mzda bude 1100€/ brutto.

Ak si sa dočítal/-a až sem, na to, aby sme sa zaoberali tvojou žiadosťou, je nevyhnutné poslať okrem tvojho životopisu aj odpoveď na nasledovné otázky:

Uveď dôvody, čím ťa táto pracovná ponuka zaujala?

Napíš, aké zručnosti podľa teba má mať  „Recepčná, ktorá je pýchou firmy “.

 

Pre koho obsadzujeme?

Sme vedúcou spoločnosťou na Slovensku v oblasti komplexnosti služieb potrebných pri uvádzaní nových liekov do klinickej praxe a ich sprístupňovaní pacientom. Spoločnosť vznikla v roku 2008 a v priebehu niekoľkých rokov sa stala garanciou odbornosti a profesionality. Ponúkame služby v oblasti registrácie, cenotvorby, farmakoekonomiky a kategorizácie liekov. Pomáhame našim klientom pri uvádzaní nových liekov na slovenský farmaceutický trh a následne pri udržaní ich kompetitívnej ceny a úhrady.  Zabezpečujeme všetky súvisiace činnosti, ktoré si vyžaduje platná legislatíva v oblasti liekovej politiky.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1100 EUR brutto mesačne

Obchodno-technický riaditeľ

Koho hľadáme ?

 

Pre slovenskú spoločnosť v Žiline, ktorá zabezpečuje služby v oblasti, výstavby energetických celkov, merania, odbornej údržby a servisu, hľadáme človeka, ktorý zastreší riadenie chodu prevádzky.

 Hľadáme človeka, ktorý vie zastúpiť majiteľov na 100%. Výhodou kandidáta bude, ak má skúsenosti z priemyselného alebo strojárskeho prostredia. Človeka, ktorý má skúsenosti z väčšej firmy, má „odžité“ procesy a štruktúru riadenia spoločnosti.

 Systém, plánovanie a reporting mu nebudú cudzie. Ak vieš čo je kogeneračná jednotka, transformátor a podobné základné veci, si na správnej adrese - je to skvelé a preto čítaj ďalej.

Túto problematiku nepotrebuješ vedieť do hĺbky, budeš mať na to odborníkov a projektantov.

 Ty máš byť hlavne manažér. Tieto technické znalosti sú ale tvoja silná zbraň, lebo keď budeš preverovať situáciu, tvoji kolegovia ťa nebudú môcť „ťahať za nos“ - dôveruj, ale preveruj. A preverovať môžeš vtedy, keď máš skúsenosti a informácie z danej problematiky.

 Tvojou hlavnou kompetenciou bude zvládať celý rozsah práce tak, aby firma i naďalej rástla. To znamená, že vo svojej predchádzajúcej praxi máš skúsenosti s dodržiavaním ekonomických ukazovateľov, dodržiavaním rozpočtu a riadením ľudí.

Okrem sledovania hospodárenia vo firme, si tiež dobrý v komunikácii a vychádzaní s ľuďmi. Suma sumárum - budeš mať na starosti chod všetkého v našej firme v Žiline.

Sme slovenská firma, ktorá nespí na vavrínoch. Máme chuť rásť a rozvíjať sa.

Preto hľadáme k sebe TÍMOVÉHO hráča, ktorý rovnako ako my oceňuje fair-play a dokáže samostatne „ukočírovať“ chod firmy.

 

Čo budeš robiť ?

  • vypracovávať cenové ponuky
  • koordinovať externé firmy
  • reportovať vedeniu
  • zastrešovať projekty od A po Z
  • komunikovať so zákazníkmi
  • aktívne kontrolovať prevádzku a obchodné činnosti
  • manažovať tím ľudí
  • spolupracovať s obchodno-technickými zástupcami
  • pravidelne sa stretávať s majiteľmi

 

Čo ponúkame ?

 

Plat: 2000 Eur // brutto v závislosti od tvojich skúseností + kvartálne odmeny podľa plnenia plánu - budeš mať svoje vlastné KPI - tie závisia od EBIDTA + iné ciele - ak plány budú zvládnuté a splnené - ročne sa vieme dostať na 38 000 Eur.

Auto + pracovné prostriedky

Nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie

Dobré meno u našich zákazníkov

Priestor a podporu na realizáciu

 

Čo požadujeme ?

 

Skúsenosti z oblasti strojárstva alebo priemyslu min. 5 rokov. Pracovné skúsenosti s projektovým a operatívnym manažmentom, riadením ľudí a dodržiavaním ekonomických ukazovateľov, znalosť z oblasti energetiky - nemusí byť úplne do hĺbky. Taktiež by si mal byť organizovaný, disciplinovaný.

 Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia.

 Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.

 Výberový proces bude minimálne 2-kolový. Prvé stretnutie sa uskutoční s nami (Personálna agentúra). Druhé a prípadné ďalšie kolo je už priamo u nášho klienta.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

2000 Eur brutto + Q odmeny + variabilná zložka

Samostatná účtovníčka

Koho hľadáme ?

 

Pre zahraničnú výrobnú spoločnosť v Dolnom Kubíne s príjemným pracovným prostredím a vzťahmi hľadáme človeka, ktorý nám zastreší kompletné spracovanie účtovníctva.

Hľadáme hlavne odborníka/odborníčku z v oblasti účtovníctva.  Aby si bol/a úspešný, mal/a by si ovládať kompletné účtovníctvo podľa slovenských účtovných štandardov. 

Mať anglický jazyk na komunikatívnej úrovni je dôležité. Je fakt, že prevažne budeš komunikovať písomne, ale z času na čas bude treba reagovať aj verbálne.  

Ideálne je, ak máš skúsenosti z výrobnej spoločnosti vyznáš sa v skladovom hospodárstve a rozpracovanej výrobe. Ak si pracoval/a v audítorskej spoločnosti a nemáš skúsenosti z výrobného podniku, tiež chceme o tebe vedieť !

MS Office - ideálne, ak ovládaš Excel na profi úrovni, reporting ti pôjde ľahko.

Znalosť SAPu je vítaná

Aby sa ti na tejto pozícii darilo, mal/a  by si mať POZITÍVNY a ZODPOVEDNÝ prístup k práci, byť tiež DETAILISTA, lebo pri práci s číslami na detailoch záleží:-).

 Sme firma, v ktorej si radi pomáhame a vychádzame si v ústrety. Preto hľadáme k sebe TÍMOVÉHO hráča, ktorý rovnako ako my oceňuje otvorenú komunikáciu.

 Ak si pracoval/a min. 2-3 roky v oblasti účtovníctva a financií a ideálne vo výrobnom podniku a máš skúsenosti s vyššie spomenutými úlohami, chceme o tebe vedieť !

 

Čo budeš robiť ?

 

Hlavnou a neodmysliteľnou súčasťou tvojej práce budú uzávierky, či už na mesačnej, štvrťročnej alebo ročnej báze

Budeš účtovať bankové výpisy, pokladničné doklady a doklady platené kartou

Budeš párovať platby podľa údajov z externých databáz dodávateľov a riešiť pohľadávky Ďalšia tvoja agenda - účtovanie a schvaľovanie faktúr v internom systéme

Pripravovať reporty pre účely materskej spoločnosti

Budeš účtovať a evidovať DHM a DNM

A agenda pokračuje - realizácia uzávierkových operácií

Inventarizácia účtov

Aj štatistika sa bude spracovávať

Spolupráca pri DPH

 

Čo ponúkame ?

 

Zdravé pracovné vzťahy v nadnárodnom prostredí, nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie, ale  aj humor

Dobré meno u našich zákazníkov

Veľký priestor na realizáciu, na nové nápady

Otvorenosť – diskutujeme o veciach, vieme realizovať nové veci, ktoré posúvajú našu firmu vpred

13 a 14. Plat v závislosti od plnenia hospodárskeho výsledku firmy

Príspevok na stravné 5,50 Eur

Odmeny pri životných a pracovných jubileách

Príspevok na dopravu

 

 

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1400 Eur//brutto

Innovation Product Engineer

Koho hľadáme?

Pre spoločnosť v Bytči, ktorá je výrobcom interiérových plastových komponentov pre automobilový priemysel a je súčasťou medzinárodnej korporácie, ktorá bola založená v USA hľadáme:

Skúseného a TECHNICKY zdatného človeka, ktorý rozumie vývoji produktu a má silnú ZÁKAZNÍCKU orientáciu. Je KREATÍVNY a predstavu zákazníka dokáže pretaviť do Catia V5 alebo do NX.

ANALYTICKY mysliaceho kolegu, ktorý je silný KOMUNIKÁTOR a poradí si s bežnou operatívou pri vúvoji nových produktov. Takého, ktorý hravo zvláda komunikáciu nielen naprieč rôznymi oddeleniami a tímami, ale aj so zákazníkmi.

Je nevyhnutné, aby si ovládal NEMECKÝ JAZYK (B2- C1). Ten budeš využívať takmer denne v komunikácii  so zákazníkmi, ktorými budú prevažne BMW a Tesla a počas vývoja nových produktov budeš s nimi denno- denne v kontakte. Ak ovládaš aj anglický jazyk, je to iba veľké plus, ale nie je to podmienka.

PROAKTÍVNEHO človeka, ktorý má DRIVE, NADŠENIE a záujem neustále SA UČIŤ nové veci. Pretože u nás neustále vyvíjame nové riešenia a chceme byť krok pred ostatnými.

Aby si bol u nás úspešný, chceme, aby si bol schopný ROZHODOVAŤ sa a byť schopný si svoje konanie obhájiť.

LOAJÁLNEHO kolegu, ktorý sa s nami podelí o svoje „know-how“ a ocení stabilnú prácu v tíme, v ktorom bude spoločne s nami vytvárať jedinečné riešenie pre našich zákazníkov.

Schopného OPTIMALIZOVA5, INOVOVAŤ procesy a tým nám pomôcť zefektívňovať našu prácu a tým optimalizovať náklady.

Skúsenosti v oblasti plastov a plastárskej výroby alebo skúsenosti s dizajnom produktu, inováciami a prototypmi či jeho montážou budú Tvojou veľkou výhodou.

 

Čo budeš robiť?

V súčasnosti budujeme a posilňujeme tím Inžinieringu a mierne upravujeme aj organizačnú štruktúru. V súčasnosti máme 22 zákazníkov a aby sme sa vedeli každému zákazníkovi venovať čo najlepšie, hľadáme ku kolegom posilu, ktorej budeme môcť zveriť do rúk najmä 2 našich významných zákazníkov a to BMW a Teslu.

Budeš pravidelne komunikovať so zákazníkmi a budeš sa snažiť pretaviť ich predstavy do reálneho sveta. K tomu patrí aj analýza špecifikácií a požiadaviek zákazníka.

Budeš preto kresliť v Catii alebo NX a navrhovať dizajn a funkčnosť nového produktu.

Budeš sa podieľať nielen na vývoji nových produktov a navrhovať prototypy, ale budeš koordinovať aj celú predvýrobnú fázu projektov. To znamená, že budeš technicky koordinovať projekty, zodpovedať za správny timing, vývoj koncepcie, konštrukciu prototypov a testovanie.

Pri vývoji konceptov budeš vyberať materiál a budeš navrhovať osvedčené postupy.

V práci budeš kooperovať s ostatnými kolegami z inžinieringu a tiež s ďalšími oddeleniami, ktoré do celého procesu vývoja nového produktu vstupujú.

Nie vždy všetko ide ako po masle a preto, keď sa niečo nepodarí, budeš analyzovať výsledky testov a budeš navrhovať nápravné opatrenia.

Pracovná doba je od pondelka do piatka. Svoj začiatok a koniec si môžeš flexibilne upraviť v rámci pružnej pracovnej doby. Snažíme sa ísť s dobou a preto v prípade, že to bude potrebné, môžeš pracovať aj z domu. Všetko bude na základe dohody.

 

Čo ponúkame?

Okrem širokého balíka benefitov, kde si každý nájde "to svoje", Vám ponúkame priestor na rozvoj a sebarealizáciu. U nás zažijete fajn atmosféru, dynamiku a chuť zlepšovať sa.

Z benefitov, ktoré ponúkame spomenieme aspoň tie základné: dochádzkový bonus (40EUR), príspevok do 3.piliera DDS, alebo darčeky pri rôznych príležitostiach, príspevky na masáže, stravu, teambuildingy a firemné akcie, kurzy a školenia.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

2500- 3000 EUR/ brutto v závislosti od skúseností

Špecialista pre nábor, vzdelávanie a rozvoj

Koho hľadáme ?

Pre medzinárodnú výrobnú spoločnosť v Žiline s multikultúrnym pracovným prostredím  hľadáme skúseného HR - istu, ktorého v rámci HR baví vzdelávanie a nábor zamestnancov a má aj adekvátne skúsenosti v tejto oblasti (ideálne z výrobnej alebo obchodnej spoločnosti).

Je potrebné, aby si bol/ bola „doma“ v téme vzdelávania, vedela byť jednotlivým manažérom oporou pri diskusii o rozvoji jeho ľudí, mala prehľad o vzdelávacích aktivitách a možnostiach, ktoré trh ponúka.

Tvojou výhodou môže byť aj predchádzajúca lektorská skúsenosť, avšak na tejto pozícii sa neočakáva od Teba aktívne lektorovanie.

Oceníme skúsenosti pri identifikácii rozvojových potrieb, aktívne riadenie, kontrolu a vyhodnocovanie adaptačných programov podľa jednotlivých pracovných pozícií.

Hovorí sa, že dobrý náborár vie výborne pomenovať silné stránky kandidáta ako aj priestor na jeho zlepšenie. A my hľadáme práve takéhoto človeka, ktorý sa vie nielen dobre pýtať a tým preskúmať budúce potreby nového zamestnanca, ale mu je nábor ľudí blízky, pozná špecifiká pracovného trhu, vie kde a ako hľadať a baví ho celá operatíva okolo toho.

Mal/ mala by si byť preto dobre ORGANIZAČNE a KOMUNIKAČNE zdatný/-á.

Je potrebné, aby si vedel/ a komunikovať v angličtine, lebo pri svojej práci sa budeš musieť dohovoriť s kolegami z iných krajín.

Hľadáme k sebe kolegu, ktorý skôr hľadá spôsoby „AKO SA TO DÁ „ a verí v silu TÍMU.

Čo budeš robiť ?

Budeš riadiť a zodpovedať za koordináciu a rozvoj vzdelávania všetkých našich zamestnancov (cca 300 )

Budeš vytvárať plán vzdelávania spoločne s manažérmi jednotlivých oddelení a aktualizovať ho pravidelne vzhľadom na ciele a stratégiu našej spoločnosti

Budget na vzdelávanie budeš pripravovať s HR manažérom a pravidelne sledovať jeho čerpanie. 

Tvojou úlohou bude tiež zabezpečiť hodnotenie vzdelávania a prieskum spokojnosti. Budeš organizačným garantom externých školení (komunikácia s dodávateľmi externých vzdelávacích služieb, výber lektorov a všetko okolo toho ...). 

Okrem vzdelávacích aktivít budeš mať na starosti aj adaptačný proces novoprijatých zamestnancov, vrátane zabezpečenia všetkých povinných školení - spolupráca s interným

BOZP technikom bude na programe dňa :-)

Budeš mať na starosti nábor našich „white collar“ zamestnancov – od vyjasnenia si požiadaviek na pozíciu s manažérom, job description, tvorbu inzercie, selekciu a výber vhodných kandidátov, pohovory v spolupráci s príslušným manažérom až po organizáciu záverečného assesment centra. 

Budeš sa spolupodieľať na našom pripravovanom projekte „Employee branding“ kde uvítame tvoje skúsenosti aj v tejto oblasti

Spolu s HR manažérom budeš spolutvorcom ročného programu pre čerpanie Sociálneho fondu a budeš zodpovedať za jeho správne využívanie

Budeš súčasťou tímu HR oddelenia, kde sme momentálne 3.

Pracovná doba bude pružná v pracovných dňoch od pondelka do piatka.

 Čo ponúkame  ?

Mzdu adekvátnu tvojim skúsenostiam
Skúsený pracovný HR kolektív a medzinárodné prostredie

Môžeš rásť a napredovať vo svojej HR kariére

Ak máš záujem o nami ponúkanú pozíciu, uveď prosím odpovede na nasledovné otázky, aby si nám pomohol/la rozhodnúť sa :
1. Ako sa podľa Teba dá vyhodnotiť efektivita vzdelávacej aktivity ?
2. Čo ťa pri nábore najviac rozosmialo ?

Ďakujeme, ak si venoval čas tejto inzercii a dal si námahu s odpoveďami na otázky, my venujeme čas a námahu na odpoveď pre Teba.

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1400EUR

Manažér nákupu

Koho hľadáme ?

Pre korporátnu zahraničnú výrobnú spoločnosť v Bytči hľadáme:

Lídra so skúsenosťami v riadení ľudí. Ktorý má charakter a vysoko postavené morálne zásady. Človeka, ktorý sa nenechá ovplyvniť a dokáže vniesť do riadenia aj objektívny poriadok.

Trpezlivca, ktorý chápe, že si musí získať najskôr dôveru a potom presadzovať vlastné návrhy.
Hľadáme k sebe človeka, ktorý nehľadá výhovorky, ale riešenia. Chceme cítiť dynamiku, chuť na sebe pracovať a dosahovať ciele a tým aj obojstrannú spokojnosť.

Človeka, ktorý má dostatok odborných vedomostí a skúseností z oblasti nákupu, ktorý chce posúvať a vylepšovať procesy, je otvorený výzvam a má skúsenosti aj z automotive prostredia. Človeka, ktorý mal príležitosť osobne zažiť prácu nákupcu so všetkými drobnými činnosťami, ktorými sa nákup vo výrobnej spoločnosti zaoberá a ktorý vie posunúť úroveň tohto nášho oddelenia vpred.

Dobrého a zdatného komunikátora s presným vyjadrovaním a logickým myslením (anglický jazyk na úrovni B2- C1 je MUST).


Človeka, ktorý sa nenechá ovplyvniť a dokáže vniesť do pracovného procesu aj objektívny poriadok.

Hľadáme niekoho, kto sa vie rozhodovať a niesť za svoje rozhodnutia aj zodpovednosť.

Čo budeš robiť ?

Zodpovedať za celý proces nákupu: priamy operatívny nákup materiálu, nepriamy/MRO nákup materiálu, SQA, NP, SDE plant reporting. V tom všetkom Ti budú pomáhať 3 kolegovia, ktorých budeš mať na oddelení.

Budeš svojmu tímu oporou, koučom, trénerom a pozorovateľom.

Ty a Tvoj tím bude súčasťou nielen plant managementu na SK, ale aj medzinárodnej štruktúry v rámci nášho korporátu. Budeš úzko spolupracovať so všetkými oddeleniami závodu a tiež s medzinárodným tímom nákupu. Budeš súčasťou aj mnohých globálnych projektov.

Starostlivosť o dodávateľov a budovanie strategických vzťahov, analýza svetových trhov so získavaním zdrojov, identifikácia alternatívnych výrobných technológií, vyhľadávanie a vývoj dodávateľov, hodnotenie ponuky a uzatváranie zmlúv, odhad určitých rizík, šancí a trhových situácií počas projektového cyklu, sú samozrejmou súčasťou tejto práce.

Hľadanie priestoru na zefektívňovanie práce svojho oddelenia, či súvisiacich oddelení je viac ako vítané.

Čo ponúkame?

Okrem širokého balíka benefitov, kde si každý nájde "to svoje", Ti ponúkame priestor na rozvoj a sebarealizáciu. U nás zažiješ fajn atmosféru, dynamiku a chuť zlepšovať sa. Dáme Ti kompetencie, ale aj veľkú zodpovednosť.

Z benefitov, ktoré ponúkame spomenieme aspoň tie základné: dochádzkový bonus (40EUR), príspevok do 3. piliera DDS, alebo darčeky pri rôznych príležitostiach, príspevky na masáže, stravu, teambuildingy a firemné akcie, kurzy a školenia.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 3000EUR/ mesačne

Servisný technik/ Elektrikár

Koho hľadáme?

Hľadáme TECHNIKA/ELEKTRIKÁRA. Gro Tvojej práce bude MONTÁŽ a SERVIS drevoobrábacích strojov, čiže servisných zásahov zariadenia, zisťovanie a odstraňovanie porúch. Takisto budeš montovať nové stroje a zaškoľovať obsluhu.

Práca v teréne predstavuje v priemere 3 dni v týždni (prevažne v rámci SK ), preto by Ti časté CESTOVANIE nemalo vadiť teraz a ani v budúcnosti (hľadáme niekoho na DLHO). Naši technici jazdia aj do zahraničia , prevažne na školenia,  a to do Rakúska a Nemecka.

Hľadáme parťáka do nášho servisného tímu, ktorý je stabilný , a preto chceme niekoho na dlho. Pracovitého a slušného človeka s dávkou zodpovednosti, ktorý „nehundre“ , keď sa má naučiť niečo nové, ale berie to ako výzvu.  


Si vhodný kandidát ak :

  • máš všeobecnú technickú zdatnosť a zručnosť
  • ovládaš anglický, či nemecký jazyk na komunikatívnej úrovni (občas budeš komunikovať s kolegami v Rakúsku a Nemecku )
  • MUSÍŠ mať odbornú spôsobilosť o elektrotechnike MIN. § 21 
  • si aktívny vodič (vodičský preukaz skupiny B ). Auto budeš môcť využívať aj súkromne.

 

Čo Ti ponúkame?

 Sme spoločnosť , ktorá predáva MERCEDESY v segmente , v ktorom pôsobíme. Našich zamestnancov školíme v špičkových technologických centrách v zahraničí. Práca u nás je stabilná , dlhodobá a zároveň rozmanitá (časté cestovanie).
Služobný automobil poskytujeme aj na súkromné účely.

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

 Andrea 

+421 902 168 314
 ynak@ynak.sk

1350 fix btto/ mes + mesačné odmeny podľa výkonu

Vedúci údržby

Koho hľadáme?

Človeka s proaktívnym prístupom , flexibilným myslením, ktorý sa nebojí výziev a zmeny ho nevyvedú z miery. Kandidáta, ktorý bude organizovaný, praktický do výroby - žiadna fajnovka.

Budeš analyzovať, rozvíjať, podporovať.  Procesy, stroje, ale aj ľudí vo svojom tíme na oddelení údržby. Budeš mať na starosti koordináciu oddelenia údržby a zabezpečenia servisu strojných zariadení spoločnosti pomocou vlastných pracovníkov – ide o mechanickú údržbu na dvoch linkách (pneumatika, hydraulika).  Údržba sa rieši buď na internej báze alebo za pomoci externých firiem. Hlavnou úlohou bude plánovanie a riadenie preventívnej údržby – príprava plánov a zodpovednosť za diagnostiku strojov. V rámci operatívnej údržby funguje technická pohotovosť.  Pracujeme v systéme SAP a CMMS.  Tvoj tím bude tvoriť cca 8 údržbárov. Okrem toho budeš v priamom a častom kontakte  s oddelením kvality, controllingu či výroby.

Ďalšou veľkou oblasťou budú projekty -  investície a Risk manažment . V rámci svojich kompetencií budeš robiť analýzy a podporu pre rozhodnutia o investíciách na oddelení údržby.

Čo by si mal mať?

  • Technické vzdelanie je MUST –ideálne ak si strojár (VŠ nie je podmienka) , ktorý má prax v oblasti ťažšieho priemyslu.
  • Určite budeš potrebovať angličtinu , aj keď nie na dennej báze, ale komunikatívna úroveň by ti nemala byť cudzia B2( emaily , občas telefonát -základná znalosť je málo).
  • Nemusíš mať priamu skúsenosť s riadením ľudí, mal by si však mať predpoklad úspešne viesť svoj tím správnou a vyváženou komunikáciou ( vekovo zmiešaná skupina).
  • Viac ako silný individualizmus oceníme tímového hráča , ktorý bude schopný „prepájať“ ľudí a jednotlivé oddelenia. 

 Čo ponúkame?

Firma poskytuje dlhodobú perspektívu, možnosť rozvoja, vyššie technologické vybavenie. Určite tu nájdeš priestor na učenie, ktorého súčasťou sú vzdelávacie plány. Firma, ktorá vie oceniť  vedomostí a znalostí. Možnosť vycestovať do iných závodov v rámci Európy. Sme spoločnosť s výborným zázemím , orientáciou na ľudí a s veľkým potenciálom na rast do budúcnosti.

Mesačná mzda min. 1600 ( aj viac ) + extra ročný bonus

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

 Andrea 

+421 902 168 314
 ynak@ynak.sk

min . 1600 fix btto (dohoda možná)

Rozpočtár/ prípravár stavieb

Koho hľadáme?

Pozíciu obsadzujeme pre úspešnú stabilnú stavebnú spoločnosť, ktorá realizuje veľké developerské projekty (bytové domy, nemocnice, športové štadióny).

Hľadáme SKÚSENÉHO rozpočtára, ktorého baví práca s číslami, EXCEL, Project a Word sú jeho kamaráti a v oblasti stavebníctva sa cíti ako „ryba vo vode“.

Rozhodne by si mal byť SAMOSTATNÝ a schopný riešiť každodennú operatívu. Chceme ZODPOVEDNÉHO kolegu, ktorý bude vo svojej práci PRECÍZNY.

Hľadáme k sebe kolegu, ktorý má v sebe AKTÍVNY PRÍSTUP k veciam okolo seba, je FLEXIBILNÝ a rád pracuje v TÍME.

Hľadáme tiež človeka, ktorý má vôľu ZLEPŠOVAŤ SA a prinášať zlepšenia aj do práce.

Aby sa ti v práci darilo, potrebuješ znalosť AutoCAD, ale aj prácu v CENKROSE. Rozhodne ti pomôže tvoje technické myslenie a schopnosť čítať technickú dokumentáciu.

Ak máš navyše prax v oblasti verejného obstarávania, je to tvoja veľká výhoda.

 

Čo budeš robiť?

Budeš chodiť na obhliadky stavieb, aby si neskôr vedel pripraviť cenovú ponuku. Na obhliadky budeš chodiť spolu s projektovým manažérom alebo riaditeľom danej spoločnosti.

Budeš robiť rozpočty jednotlivých zákaziek a všetko budeš spracovávať v CENKROSE. V ňom evidujeme všetky cenové ponuky pre klientov.

Tvojou úlohou bude tiež sledovať rozpočty na stavbách, kontrolovať ich a v prípade potreby ich obhajovať.

Máme osvedčených dodávateľov, no v prípade potreby budeš tiež hľadať nových subdodávateľov a dodávateľské firmy. Je v tvojich rukách aké ceny a podmienky s nimi vyjednáš.

Budeš analyzovať súťažné podklady a cenové ponuky budeš pripravovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.

Okrem toho budeš pripravovať podklady k harmonogramu prác.

Budeš zodpovedať za prípravu, vyhodnocovanie a výber dodávok, materiálov a prác. Naraz budeš pracovať na približne 3 projektoch. Pritom jeden z projektov je na dohliadanie a 2 v procese naceňovania.

Samozrejme s tým všetkým je spojená aj ďalšia administratíva, priebežná kontrola a aktualizácia harmonogramu stavebných prác, archivácia dokumentov.

Tvoj pracovný týždeň bude od pondelka do piatka. Začiatok a koniec pracovnej doby si vieš flexibilne prispôsobiť. Maximálne 1x v týždni pôjdeš na stavbu.

Znalosť AutoCAD ti významne pomôže pri naceňovaní stavieb. Zručnosti, ktoré tu využiješ budú nielen schopnosť čítať technickú dokumentáciu, ale aj schopnosť pomerať a zakresliť okno, dvere, schopnosť zachytiť body v priestore (šírka, výška) a zakresliť ich.

Excel by  mal byť tvoj kamarát a rozhodne ho budeš veľmi často používať.

Čo ponúkame?

Prácu v stabilnej stavebnej spoločnosti, firemný notebook a telefón.

Radi podporíme tvoj rozvoj, ponúkame rozvojovú akadémiu – odborné vzdelávanie, semináre a školenia, inšpiratívne workshopy na seba rozvoj.

A aby sme podporovali naše pracovné prostredie, pravidelne organizujeme  TEAM SPIRIT - firemné raňajky, vianočný večierok, športové aktivity, súťaže.

Ponúkame tiež moderné pracovné prostredie, možnosť pracovať na projektoch po celom Slovensku.
Ak budeš mať záujem, radi podporíme tvoju kariéru u nás, budeš si môcť vyskúšať v rámci rotácie aj prácu na inom oddelení či projekte pod taktovkou skúsenejších kolegov a tak získať ďalšie zručnosti

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1200 EUR/ brutto mesačne, plus ročné odmeny

Projektový (launch) inžinier

Koho hľadáme?

Pre spoločnosť v Bytči, ktorá je výrobcom interiérových plastových komponentov pre automobilový priemysel a je súčasťou medzinárodnej korporácie, ktorá bola založená v USA hľadáme nového kolegu, ktorý doplní tím oddelenia priemyselného inžinieringu a bude zodpovedať za riadenie celého procesu vývoja a implementácie nového produktu do sériovej výroby.

Hľadáme k sebe ZODPOVEDNÉHO a SAMOSTATNÉHO kolegu, ktorý má silné TECHNICKÉ myslenie, je zdatný KOMUNIKÁTOR a dokáže si ustriehnuť priebeh celého projektu.

Ako každý projekt, aj tu sa niekedy veci dejú inak, ako treba, a preto by mal byť náš nový kolega dostatočne FLEXIBILNÝ a byť schopný sa rýchlo zorientovať a prispôsobiť novej situácii.

Je veľkou výhodou, ak máš skúsenosti z oblasti plastárskej výroby, z automotive a tiež sa orientuješ v MS project a Visio.

Práca s MS office (Oultook, Excel, Word) a plynulá znalosť anglického jazyka je nevyhnutnou podmienkou.

Uvítame, ak máš na podobnej pozícii aspoň 5 rokov skúseností.

Čo budeš robiť?

Naše oddelenie priemyselného inžinieringu má 12 kolegov, pričom 2 sú launch inžinieri a práve k nim hľadáme kolegu. Je to novo- vytvorená pozícia, pretože sa ideme pustiť do niekoľkých nových projektov, ktoré už naši kolegovia nie sú schopní pokryť.

Okrem launch inžinierov  nájdeš na našom oddelení aj 2 tooling inžinierov, 4 procesných inžinierov a 3 technológov. Nadriadeným Ti bude Manažér priemyselného inžinieringu.

Ak Ťa zaujíma, na koľkých projektoch budeš pracovať, tak orientačne to bude na 2- 4 súčasne, čo samozrejme záleží aj od komplexity daného projektu. Tvojimi zákazníkmi sa môžu stať VW group, Daimler, RSA, Stellantis.

Zveríme Ti do rúk zodpovednosť za riadenie fázy technickej kalkulácie RFQ, pričom:

  • Preberieš si vstupné dáta zo strany predaja
  • Overíš si vyrobiteľnosť produktu, s čím Ti pomôžu kolegovia- dizajnéri dielu
  • Spolu s technickým tímom navrhneš koncept a investíciu a priebežne budeš verifikovať tento koncept cez finančné ukazovatele projektu

Vo fáze implementácie nového procesu/produktu do sériovej výroby budeš:

  • koordinovať projektový tím počas celého nábehu nového projektu od nominácie až po odovzdanie do sériovej výroby
  • trackovať náklady a investície v súlade s finančným plnom projektu
  • priebežne vyhodnocovať profitabilitu projektu v súlade s finančným plánom
  • zodpovedať za vypracovanie detailného časového plánu a pravidelne ho vyhodnocovať
  • vypracovávať štúdie uskutočniteľnosti
  • pripravovať a testovať procesy v rámci skúšobnej prevádzky (PPAP) a pripravovať pre spustenie sériovej výroby (R&R)
  • a tiež zodpovedať za vypracovanie kompletnej technickej dokumentácie (flow chart, FMEA, inštrukcie, poka yoke verifikácia)

Pri tom všetkom budeš koordinovať a spolupracovať s oddelením kvality pri definovaní plánov kontroly, inštrukcii, podkladov k PPAPu, verifikácii opakovateľnosti a stability výroby, ale aj s tímom produktového inžinieringu – návrh produktu („design to process“) a s oddelením výroby.

Každý projekt, o ktorý sa budeš starať prinesie so sebou aj optimalizáciu výrobných procesov, či nových dodávateľov a my uvítame, keď sa budeš na tomto spolupodieľať.

Pracovná doba je od pondelka do piatka  v rámci pružnej pracovnej doby. Pozícia si vyžaduje byť na pracovisku, avšak vieme Ti ponúknuť občasný home-office (pár krát do mesiaca), ktorý bude závislý aj od fázy projektu, v ktorej sa budú Tvoji zákazníci nachádzať.

Čo ponúkame?

Ponúkame Ti fajn kolegov, dobrého a férového šéfa a tiež možnosť sa realizovať a hlavne, odborne rásť. Čo nebudeš vedieť, radi Ťa naučíme.

Okrem širokého balíka benefitov, kde si každý nájde "to svoje", Ti ponúkame priestor na rozvoj a sebarealizáciu. U nás zažiješ fajn atmosféru, dynamiku a chuť zlepšovať sa.

Z benefitov, ktoré ponúkame spomenieme aspoň tie základné: dochádzkový bonus (40EUR), príspevok do 3.piliera DDS, alebo darčeky pri rôznych príležitostiach, príspevky na masáže, stravu, teambuildingy a firemné akcie, kurzy a školenia.

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1800- 2000EUR/ mesačne btto

Strategický nákupca

Kto sme?

Dcérska spoločnosť nemeckého výrobcu vstrekovacích lisov, zaoberajúca sa projektovaním, montážou a skúšaním elektrorozvodných elektroskríň pre vstrekovacie lisy a montážou kompletných vstrekovacích lisov.

Koho hľadáme?

Hľadáme ŠIKOVNÉHO kolegu, ktorý má skúsenosti z oblasti vyhľadávania dodávateľov a nákupu rôznych komodít (strojárstvo, elektrotechnika).

TECHNICKY zdatného človeka, ktorý sa nestratí v technickej dokumentácii a dokáže si z nej vybrať pre svoje účely všetky dáta a informácie, ktoré táto dokumentácia ponúka.

OCHOTNÉHO človeka, ktorý  má v sebe dynamiku, DRIVE a do práce dáva srdce. Takého, na ktorého sa radi naši kolegovia obrátia, lebo budú vedieť, že ich nenecháš v štichu a vďačne im poradíš alebo pomôžeš.

Dobrého a ZDATNÉHO KOMUNIKÁTORA, ktorý rád komunikuje v anglickom jazyku (toto je MUST) a pre ktorého organizovať si stretnutia cez Teams a pracovať v globálnom medzinárodnom tíme je niečím, v čom sa budeš cítiť dobre. Lebo táto práca vyžaduje naozaj veľa komunikácie s rôznymi ľuďmi naprieč svetom.

Človeka, ktorý je SAMOSTATNÝ a ORGANIZAČNE zdatný. Takého, ktorý si vie rozplánovať prichádzajúce úlohy a vie ich dotiahnuť do konca v požadovanej kvalite a čase.

VYTRVALCA, ktorý sa nezľakne agendy, v ktorej je veľa veci “bežiacich” a “otvorených”. 

Hľadáme k sebe človeka s "CAN DO" postojom. Chceme cítiť neutíchajúcu chuť zlepšovať sa a dosahovať ciele. Chceme ťa nadlho.

Čo budeš robiť?

Máme samostatné oddelenie na sourcing dodávateľov, máme tu aj globálne pozície a niektoré komodity sa u nás nakupujú aj pre Nemecko. Dokopy tu nájdeš 9 kolegov, pričom agendu máme rozdelenú tak, aby sme pokryli všetky dopyty interného zákazníka.

Máme medzi nami operatívnych nákupcov, aj strategických nákupcov.

Po dlhej dobe nám odišiel kolega a my hľadáme za neho náhradu.

Chceme Ti zveriť nielen komunikáciu s komoditnými lídrami v Nemecku, ale aj ostatnými kolegami u nás na Slovensku.

Budeš mať na starosti kontrakty, ktoré máme v závodoch po celom svete.

Budeš sa podieľať na zlepšovaní procesov a znižovaní nákladov. Budeš vyhľadávať nové materiály pre výrobu, alebo budeš hľadať nové spôsoby ako sa doteraz niečo vyrábalo, či prevážalo z miesta na miesto.

Pri hľadaní vhodných dodávateľov budeš samozrejme zodpovedať aj za kvalitu ich dodávaných materiálov, tovarov či služieb. Budeš si ich preverovať a dohliadať na ich výkon.

V rámci svojej agendy budeš tiež zabezpečovať:

Vypracovanie, zabezpečenie, koordináciu a implementáciu komoditnej stratégie pre nákupy zverených komodít.

Vyhľadávať a analyzovať informácie v dodávateľskom prostredí.

Vyhľadávať potencionálnych dodávateľov podľa potrieb, vyjednávať podmienky a zabezpečovať všetku zmluvnú dokumentáciu.

Spolupracovať s tímom na Slovensku ako aj v zahraničí na rôznorodých projektoch.

Prácu je možné vykonávať v režime 2x týždenne v office a 3x formou home-office.

Máme flexibilný prac. čas, 40 h/týždeň; príchod do práce v čase 6:00-8:30, fixný čas 8:30-14:00; odchod po 14:00 podľa možností.

 

Čo  ponúkame?

13. a 14. plat vo výške 30% zložky mzdy, podmienka: odpracovanie 6 mesiacov + bez porušenia pracovnej disciplíny v sledovanom období

Ročná odmena vo výške 300€, podmienka: odpracovaný celý kalendárny rok, vyplávané na základe výsledkov spoločnosti

Jazykové kurzy a iné školenia potrebné ku výkonu práce, hradené spoločnosťou

Lojality bonus – v prípade, že máme zamestnanca, kt. u nás pracuje min. 2 roky, vyplácame mu mesačný bonus, ktorý je počet rokov * 10 (napr. 2 roky = 20€ /mesiac, 5 rokov = 50 €/mesiac...., max 15 rokov=150€/mes)

Stravná jednotka v hodnote 3.83€ / odprac. Deň – zam.ec si hradí 1.34€, zvyšok hradí zam.teľ

Zľavy u rôznych poskytovateľov služieb (Datart.sk, Hej.sk, Satur, rôzne prevádzky/obchody v MT...)

Možnosť využitia MultiSport karty po skúšobnej dobe (zamestnanecká karta je 34€/mes)

Rôzne fin. príspevky (pri narodení dieťaťa, na školské pomôcky v 1.ročníku, pri darovaní krvi...)

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 2000EUR/ brutto mesačne
banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet