breadcrumb

Pracovné pozície

Obchodný zástupca pre Slovensko

Koho hľadáme?

Pre nášho klienta, so sídlom v Poľsku, ktorý má zastúpenie na poľskom, ukrajinskom i českom trhu, hľadáme obchodného zástupcu pre Slovensko. Spoločnosť  sa venuje predaju ortodontických produktov.

Nie je potrebné, aby si mal/a skúsenosti v obore ortodoncie. Čo však rozhodne podporí efektívnosť predaja je, ak si v minulosti pôsobil/a v stomatologickom alebo farmaceutickom priemysle.

Hľadáme flexibilného človeka, ktorý má skúsenosti s predajom alebo pôsobil priamo na pozícii obchodného zástupcu minimálne 2-3 roky.

Ďalším tvojim aktívom je, ak máš laserovo zaostrené na cieľ. Určite na nikoho nečakáš, aby ti dal ďalšie inštrukcie a hovoril ti, čo máš ako a kedy robiť - schopnosť samostatne sa rozhodovať je jedna z tvojich predností.

Je dôležité aby si ovládal/a buď poľský alebo anglický jazyk, pretože komunikácia s vedením bude IBA v jednom z týchto jazykov. Hľadáme komunikatívneho a organizačne zdatného človeka, ktorý má rád cestovanie (veľa cestovania), šoférovanie (veľa šoférovania) a má skvelý time-management.

Chceme, aby si bol nevyliečiteľný optimista:). Nadväzovanie nových kontaktov a plynulá komunikácia by mala byť v tvojej DNA. Väčšinu svojho pracovného času budeš pracovať sám/a. Denno-denne budeš na cestách a následne budeš komunikovať s potencionálnymi klientami (ambulancie  zubných ortodoncií).

Ak ti napadla otázka, či bude k dispozícii aj nejaké školenie, alebo budeš hodený/á do vody, tak ti hneď aj odpovieme. Adaptačný proces má spoločnosť zvládnutý skvelo.

Hneď od prvého dňa budeš cestovať. Prvé dva dni tvojej adaptácie sa konajú vo Waršave, kde celé školenie bude prebiehať buď v poľskom alebo anglickom jazyku. Zaúčať ťa bude najlepší z najlepších, samotný prezident spoločnosti.

Následne pocestuješ do českej republiky, kde ti tvoj skúsený český kolega ukáže, ako pracuje, poprípade ťa určite rád doučí všetkému potrebnému.

Ideálna lokalita tvojho bydliska je niekde v rozmedzí od severu na juh - aby si si to vedel/a predstaviť hľadáme niekoho z oblasti od Žiliny po Bratislavu.

Ak máš CHUŤ UČIŤ SA, v predaji sa cítiš ako ryba vo vode a vzbudili sme u teba zvedavosť, určite čítaj ďalej.

 

Čo budeš robiť?

Jednou z tvojich prvých úloh bude získať dostatok lekárov, odborníkov na sympózium, ktoré sa bude konať v apríli 2022 na Štrbskom plese.

Tvojou hlavnou úlohou bude propagovať a predávať ortodontické produkty. Ako budeš nadobúdať viac skúseností a mať lepší prehľad, začneš si sám/a riadiť svoje obchodné a marketingové ciele.

Ďalšou etapou na tvojej kariérnej ceste bude organizovanie kurzov a školení pre lekárov na dané produkty. Prezentovať nadchádzajúce firemné akcie-stretnutia a získavať nových návštevníkov.

Tým, že zákazníka získaš a dostaneš od neho prvú objednávku sa to nekončí. Práve naopak. Je to začiatok novej spolupráce a tvojou úlohou bude budovanie si vzťahov s nimi.

Akonáhle sa už budeš cítiť ako ryba vo vode, budeš mať veľmi dobrú predstavu, čo zákazníci chcú a potrebujú. Aby si sa vedel/a napasovať na ich požiadavky budeš sa podieľať na procese spoluvytvárania marketingových a predajných materiálov.

 

Čo ponúkame?

Máš možnosť si vybrať medzi dvomi formami spolupráce. Buď budeš ako zamestnanec našej (poľskej) firmy , alebo budeš ako živnostník.

Poskytneme ti nástroje, aby sa ti ľahšie darilo dosiahnuť ciele -  auto, telefón, notebook. Či už budeš zamestnanec, alebo SZČO, všetky náklady súvisiace s prácou hradíme my.

Ponúkaný fix je od 1300 Eur brutto v závislosti od tvojich skúseností. Štvrťročné bonusy do výšky až 5% z obratu v závislosti od tvojej šikovnosti. Ak si odhodlaný, pracuješ efektívne a máš CHUŤ sa zlepšovať, po cca roku máš možnosť dostať sa cez hranicu 2000 Eur brutto a viac - opäť záleží to len na tebe a na tvojom odhodlaní.

Neoddeliteľnou súčasťou je aj možnosť tvojho osobného a profesionálneho rozvoja.

Ak ťa ponuka zaujala, odpovedz nám na nasledujúce otázky. Odpovedaj spontánne a čo najrýchlejšie. Čo ti prvé napadne. Tešíme sa na zaujímavé odpovede.

  1. Čo ti napadne ako prvé, keď sa na teba usmeje človek so zubným strojčekom?
  2. Čo ťa na predaji baví?
  3. Čo si myslíš o záhradných trpaslíkoch?

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Katarína Kováčová
+421 948 445 989
k.kovacova@ynak.sk

Od 1300 Eur brutto v závislosti od skúseností

Junior IT support pre kolegov

Koho hľadáme?

Pre nášho klienta, výrobný závod kórejskej automobilovej spoločnosti, ktorý sa nachádza pri Žiline v obci Teplička nad Váhom, hľadáme:

VŠESTRANNÉHO kolegu, ktorý má relevantné skúsenosti v oblasti IT, najmä s monitoringom a kontrolou ERP systémov a bežiacich SW.

Postačí, ak máš aspoň 2-3 roky skúseností. Čo Ti však rozhodne pomôže, je VŠ vzdelanie v smere informačných technológií.

Keďže budeš denne komunikovať v anglickom jazyku, potrebuješ ho ovládať aspoň na úrovni B2.

Hľadáme KOMUNIKATÍVNEHO a ORGANIZAČNE zdatného človeka, ktorý si hravo zorganizuje svoje pracovné povinnosti. Je potrebné, aby si mal dobrý TIME- MANAGEMENT. Ten Ti bude pomáhať každý deň pri „žonglovaní“ s prioritami.

Uvítame, ak máš v sebe kus ČLOVEČINY a ZÁKAZNÍCKU ORIENTÁCIU. Tvojimi internými zákazníkmi budú naši kolegovia, o nástroje ktorých sa budeš denno-denne starať (je nás približne 450), ale aj externá spoločnosť, s ktorou budeš zabezpečovať všetky prichádzajúce požiadavky na IT oddelenie.

Hľadáme k sebe kolegu, ktorý má CHUŤ UČIŤ SA. Všetko, čo budeš v práci potrebovať, Ti ukážeme a zaučíme Ťa do všetkých systémov, ktoré budeš mať pod palcom.

Čo budeš robiť?

Budeš kontaktnou osobou pre všetkých našich kolegov, ktorí pracujú s internými systémami. Budeš mať na starosti celý manažment a koordináciu aktivít v ERP-SCM v technickej oblasti a tiež budeš zodpovedať za VAATZ- Hyundai Motor Group portal, ATS -  Smart Digital Transformation, IMIS -International Material Data System.

Okrem toho budeš zodpovedať za MES monitoring systém, budeš ho udržiavať pre našu výrobu, monitorovať počet vyrobených produktov, aktuálnu polohu produktu vo výrobe (neboj, do tohto Ťa plne zaučíme).

K tomu Ti bude pomáhať naša externá spoločnosť- externý Helpdesk, kde sú kolegovia k dispozícii takmer 24/7.

Operatívne veci, ako nefungovanie programu a pod. riešia naši zamestnanci priamo s Helpdeskom. Rovnako tak kolegovia na Helpdesku majú na starosti HW (napríklad pri nástupe nového zamestnanca a jeho HW vybavenie). V prípade väčších problémov kontaktujú práve IT špecialistu, ktorý danú vec rieši a komunikuje s Helpdeskom.

Aby si si vedel predstaviť, ako bude vyzerať Tvoj pracovný harmonogram a čomu sa budeš venovať, ponúkame Ti orientačné rozloženie jednotlivých aktivít: 50% Tvojich aktivít bude manažment medzi našou a partnerskou spoločnosťou, 30% bude tvoriť manažment a plánovanie tímových aktivít, 10% kontrola IT systémov a  10%  zavádzanie a realizácia nových systémov.

Nakoľko Tvojimi zákazníkmi budú naši interní zamestnanci a kolegovia na Helpdesku, budeš sa starať o denný manažment požiadaviek a potrieb oboch strán.

Okrem toho budeš reportovať vedúcemu sekcie a administratívnemu viceprezidentovi nielen dáta, ktoré budeš spravovať, ale aj iné aktivity, na ktorých budeš spolupracovať. Obaja títo ľudia sú anglicky hovoriace osoby, preto je dôležitá Tvoja znalosť angličtiny na hovorovej úrovni.

Aj keď home-office na tejto pozícii neponúkame, veríme, že flexibilná pracovná doba a možnosť nastaviť si začiatok a koniec pracovnej doby Ťa poteší. Budeš pracovať v pracovné dni od pondelka do piatka.

Čo ponúkame?

Každého, kto u nás pristupuje k svojej práci zodpovedne, sa môže tešiť na veľmi zaujímavý motivačný balík odmien a bonusov.

Ponúkame nielen osobné hodnotenie, ktoré sa pohybuje v rozpätí 0 až 15% zo základnej mzdy, ale každý štvrťrok vyplácame aj výrobný bonus  vo výške 320€.

Ak sa nám v spoločnosti darilo celý rok, každý z nás dostáva tzv. bonus za úspešný rok a to vo výške 400€.

Môžeš počítať s 13. a 14. mzdou, čo je 55% a 175% zo základnej mzdy.

Flexi pracovný čas určite poteší každého. A aby toho nebolo málo, máme nastavený systém Cafetéria, čo ti umožňuje vyberať si z rôznych ďalších benefitov podľa vlastného uváženia.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

1400- 2000 EUR/ mes.

Samostatný účtovník / účtovníčka

Koho hľadáme ?

Pre zahraničnú výrobnú spoločnosť v širšom okolí Žiliny s príjemným pracovným prostredím a vzťahmihľadáme človeka, ktorý nám zastreší kompletné spracovanie účtovníctva a daní.

Ideálne je, ak máš skúsenosti z výrobnej spoločnosti – nebude ti totiž cudzie skladové hospodárstvo , fungovanie skladov a rozpracovanie výroby. Ak máš skúsenosti s auditom, ale nezažil si výrobu , môžeš byť aj ty vhodný kandidát. 

Aby si bol/a úspešný, mal/a by si ovládať kompletné účtovníctvo podľa slovenských účtovných štandardov. 

Hľadáme hlavne odborníka/odborníčku z oblasti účtovníctva, anglický jazyk  nie je pre nás priorita.

Aby sa ti na tejto pozícii darilo, mal/a  by si mať POZITÍVNY a ZODPOVEDNÝ prístup k práci, byť tiež DETAILISTA, lebo pri práci s číslami na detailoch záleží:-).

Sme firma, v ktorej si radi pomáhame a vychádzame si v ústrety. Preto hľadáme k sebe TÍMOVÉHO hráča, ktorý rovnako ako my oceňuje otvorenú komunikáciu.

  

Čo budeš robiť ?

Hlavnou a neodmysliteľnou súčasťou tvojej práce budú uzávierky, či už na mesačnej, štvrťročnej alebo ročnej báze.

Budeš pripravovať podklady a spracovávať daňové priznania

Budeš účtovať, evidovať a inventarizovať majetok spoločnosti vrátane odpisov, zúčtovávať mzdy a pokladňu

Budeš pripravovať reporty pre finančného manažéra a vedenie spoločnosti

Budeš zodpovedať za správne vykonanie účtovných operácií v súlade s platnou legislatívou

Budeš riadiť pohľadávky a záväzky spoločnosti, platobný styk a komunikáciu s bankami

Budeš pripravovať podklady pre audit

 

Čo ponúkame ?

  • zdravé pracovné vzťahy, nájdeš u nás vysoké pracovné nasadenie, ale aj humor
  • na ľudí orientovanú firmu, rodinné prostredie
  • dobré meno u našich zákazníkov
  • veľký priestor na realizáciu, na nové nápady
  • otvorenosť – diskutujeme o veciach, vieme realizovať nové veci, ktoré posúvajú našu firmu vpred

 

Čo požadujeme ?

Ak si pracoval/a min. 5rokov v oblasti účtovníctva a financií výrobnom podniku a máš skúsenosti s vyššie spomenutými úlohami, chceme o tebe vedieť !

Ochotu dochádzať aj do okolia Žiliny – chceme ťa nadlho : -)



 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

Vladimíra Gjablová
+421 918 378 082
v.gjablova@ynak.sk

od 1500

Plánovač výroby

Koho hľadáme ?

Pre výrobcu sendvičových panelov, oceľových strešných krytín, tepelnej izolácie, profilov tvarovaných za studena, odkvapových systémov a konštrukčných plechov nachádzajúceho sa v okolí Žiliny hľadáme:

SAMOSTATNÉHO človeka, ktorý má dostatok skúseností v oblasti PLÁNOVANIA VÝROBY (minimálne 2 roky) a vie sa rýchlo zorientovať v novom prostredí.

Je potrebné, aby si mal už predchádzajúce skúsenosti s prácou v SAP, najmä modul „Production Planning“ alebo v inom ERP systéme. A ak si bol v predchádzajúcich zamestnaniach aj Key user pre niektorý z týchto systémov, máš bod navyše:-)

Vysoko oceníme skúsenosti s RIADENÍM ZÁSOB. V práci budeš rozhodne potrebovať silnú znalosť EXCELU. Bude tvojím denno- denným kamarátom.

Hľadáme tiež človeka, ktorý má v sebe ANALYTICKÉ myslenie a v dátach vie čítať.

Dobrého a zdatného KOMUNIKÁTORA - tak v angličtine, ako aj v slovenčine s presným vyjadrovaním a logickým myslením. Angličtinu budeš využívať najmä v komunikácii s nadriadeným a kolegami v Poľsku a Belgicku. Budeš potrebovať určite level B2.

Hľadáme VYTRVALCA, ktorý sa chce podieľať na nastavovaní procesov a motivuje ho vidieť za sebou konkrétne a hmatateľné výsledky práce.

Hľadáme k sebe TÍMOVÉHO HRÁČA, ktorý hľadá a prináša riešenia. Potrebujeme z teba cítiť PRO- AKTIVITU, zápal pre prácu, chuť na sebe pracovať a dosahovať ciele.

Hľadáme niekoho, kto vie, v čom je dobrý, niekoho, kto sa v práci chce cítiť skvele a považuje to za prioritu. Vie sa rozhodovať a niesť zodpovednosť - vie byť príkladom aj pre svojich ostatných kolegov.

Čo budeš robiť?

Budeš plne zodpovedať za plánovanie výroby, tvorbu denného a týždenného plánu zohľadňujúceho všetky výrobné aspekty.

Plány budeš prispôsobovať situácii s ohľadom na interné alebo zákaznícke požiadavky. S tým je spojená aj následná kontrola a overovanie vývoja realizácie týchto plánov.

Ak nájdeš priestor na optimalizáciu a zefektívnenie procesu, podporíme ťa a dáme ti „zelenú“ na zrealizovanie zmeny.

Budeš si potvrdzovať a nastavovať dodacie termíny objednávok a dohliadať na zmeny výrobného plánu.

Aktívne budeš spolupracovať s kolegami z logistiky (máme tu 10 skladníkov a jedného Manažéra logistiky a skladu), s kolegami z výroby (je ich 22) a tiež s kolegyňami zo zákazníckeho servisu a nákupu.

Tvojím priamym nadriadeným bude Production manager a okrem neho budeš reportovať aj na našu centrálu v Poľsku.

Pracovať budeš od Pondelka do Piatka v režime pružnej pracovnej doby. Mnohí kolegovia začínajú zvyčajne okolo 7.00 hodine ráno a končia okolo 16.00 hodiny. Je však na tebe, ako si svoj pracovný čas nastavíš.

Čo ponúkame?

Ponúkame priestor na vlastnú realizáciu pre spoločnosť s veľkým potenciálom na rast. Možnosť budovať a nastavovať procesy a byť pri rozvoji firmy.

Ponúkame príjemnú kultúru firmy, kde sa všetci poznáme. O naše zázemie sa staráme a ponúkame čisté pracovné prostredie a  priestor na oddych.

Okrem toho sa môžeš tešiť na ročné bonusy, dochádzkový bonus, vernostný bonus.

Mzda: od 1500EUR/ mesačne brutto. Konečná výška odmeny bude závisieť od skúseností daného kandidáta.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1500 EUR/ brutto mesačne

Špecialista pre nábor, vzdelávanie a rozvoj

Koho hľadáme ?

Pre medzinárodnú výrobnú spoločnosť v Žiline s multikultúrnym pracovným prostredím  hľadáme skúseného HR - istu, ktorého v rámci HR baví vzdelávanie a nábor zamestnancov a má aj adekvátne skúsenosti v tejto oblasti (ideálne z výrobnej alebo obchodnej spoločnosti).

Je potrebné, aby si bol/ bola „doma“ v téme vzdelávania, vedela byť jednotlivým manažérom oporou pri diskusii o rozvoji jeho ľudí, mala prehľad o vzdelávacích aktivitách a možnostiach, ktoré trh ponúka.

Tvojou výhodou môže byť aj predchádzajúca lektorská skúsenosť, avšak na tejto pozícii sa neočakáva od Teba aktívne lektorovanie.

Oceníme skúsenosti pri identifikácii rozvojových potrieb, aktívne riadenie, kontrolu a vyhodnocovanie adaptačných programov podľa jednotlivých pracovných pozícií.

Hovorí sa, že dobrý náborár vie výborne pomenovať silné stránky kandidáta ako aj priestor na jeho zlepšenie. A my hľadáme práve takéhoto človeka, ktorý sa vie nielen dobre pýtať a tým preskúmať budúce potreby nového zamestnanca, ale mu je nábor ľudí blízky, pozná špecifiká pracovného trhu, vie kde a ako hľadať a baví ho celá operatíva okolo toho.

Mal/ mala by si byť preto dobre ORGANIZAČNE a KOMUNIKAČNE zdatný/-á.

Je potrebné, aby si vedel/ a komunikovať v angličtine, lebo pri svojej práci sa budeš musieť dohovoriť s kolegami z iných krajín.

Hľadáme k sebe kolegu, ktorý skôr hľadá spôsoby „AKO SA TO DÁ „ a verí v silu TÍMU.

Čo budeš robiť ?

Budeš riadiť a zodpovedať za koordináciu a rozvoj vzdelávania všetkých našich zamestnancov (cca 300 )

Budeš vytvárať plán vzdelávania spoločne s manažérmi jednotlivých oddelení a aktualizovať ho pravidelne vzhľadom na ciele a stratégiu našej spoločnosti

Budget na vzdelávanie budeš pripravovať s HR manažérom a pravidelne sledovať jeho čerpanie. 

Tvojou úlohou bude tiež zabezpečiť hodnotenie vzdelávania a prieskum spokojnosti. Budeš organizačným garantom externých školení (komunikácia s dodávateľmi externých vzdelávacích služieb, výber lektorov a všetko okolo toho ...). 

Okrem vzdelávacích aktivít budeš mať na starosti aj adaptačný proces novoprijatých zamestnancov, vrátane zabezpečenia všetkých povinných školení - spolupráca s interným

BOZP technikom bude na programe dňa :-)

Budeš mať na starosti nábor našich „white collar“ zamestnancov – od vyjasnenia si požiadaviek na pozíciu s manažérom, job description, tvorbu inzercie, selekciu a výber vhodných kandidátov, pohovory v spolupráci s príslušným manažérom až po organizáciu záverečného assesment centra. 

Budeš sa spolupodieľať na našom pripravovanom projekte „Employee branding“ kde uvítame tvoje skúsenosti aj v tejto oblasti

Spolu s HR manažérom budeš spolutvorcom ročného programu pre čerpanie Sociálneho fondu a budeš zodpovedať za jeho správne využívanie

Budeš súčasťou tímu HR oddelenia, kde sme momentálne 3.

Pracovná doba bude pružná v pracovných dňoch od pondelka do piatka.

 Čo ponúkame  ?

Mzdu adekvátnu tvojim skúsenostiam
Skúsený pracovný HR kolektív a medzinárodné prostredie

Môžeš rásť a napredovať vo svojej HR kariére

Ak máš záujem o nami ponúkanú pozíciu, uveď prosím odpovede na nasledovné otázky, aby si nám pomohol/la rozhodnúť sa :
1. Ako sa podľa Teba dá vyhodnotiť efektivita vzdelávacej aktivity ?
2. Čo ťa pri nábore najviac rozosmialo ?

Ďakujeme, ak si venoval čas tejto inzercii a dal si námahu s odpoveďami na otázky, my venujeme čas a námahu na odpoveď pre Teba.

 

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 1400EUR

Manažér logistiky, nákupu a plánovania

Kto sme ?
Stabilná zahraničná strojárska výrobná spoločnosť - svojou výrobou v regióne Žilina pomerne raritná, projektovo riadená, s kvalitnými medziľudskými vzťahmi a s potenciálom neustáleho rastu. V súčasnosti zamestnávame okolo 140 zamestnancov.

Koho hľadáme ?
Hľadáme leadra, ktorý má charakter a vysoko postavené morálne zásady. Človeka, ktorý sa nenechá ovplyvniť a dokáže vniesť do riadenia aj objektívny poriadok. Trpezlivca, ktorý chápe, že si musí získať najskôr dôveru a potom presadzovať vlastné návrhy :-)
Hľadáme k sebe človeka s "CAN DO" postojom. Chceme cítiť dynamiku, drive, srdce, neutíchajúcu chuť zlepšovať sa a dosahovať ciele. Chceme ťa nadlho.

Človeka, ktorý má dostatok odborných vedomostí a skúseností z oblasti logistiky, nákupu a plánovania, ktorý chce posúvať a vylepšovať procesy, je otvorený výzvam a má skúsenosti aj z "moderného" riadenia logistiky.
Dobrého a zdatného komunikátora - tak v angličtine, ako aj v slovenčine s presným vyjadrovaním a logickým myslením.

Hľadáme niekoho, kto vie, v čom je dobrý, niekoho, kto sa v práci chce cítiť skvele a považuje to za prioritu. Vie sa rozhodovať a niesť zodpovednosť - vie to dokonca naučiť aj svojich ľudí v tíme.
Čo požadujeme ?
Ak máš VŠ vzdelanie a ak si pracoval/a minimálne 5 rokov vo výrobnom závode na oddelení logistiky a máš skúsenosti podľa vyššie popísaného, vieš výborne a zrozumiteľne komunikovať po slovensky aj po anglicky, máš otvorenú myseľ a chceš sa zamestnať na dlhú dobu a vidieť za sebou výsledky, tak nám napíš.

Čo budeš robiť ?
- v prvom rade budeš riadiť tím cca 25 ľudí
- budeš zodpovedať za oddelenie nákupu, oddelenie internej logistiky (plánovanie a príprava výroby + sklady), oddelenie outsourcingu a oddelenie proces inžinieringu a kvality (nie sme automotive, takže toto nie je niečo, čo by ťa malo odradiť, ak si došiel až sem)
- pracovať v SAPe
- budeš riešiť nerovnomerné zaťaženie - sme projektová firma, projekty prichádzajú zo zahraničia od majiteľov, takže je potrebné nastaviť seba a fungovanie na veľký prílev a a niekedy aj na hluché miesta
- budeš môcť zaviesť procesy, ktoré zefektívnia fungovanie v rámci tvojho oddelenia
- veríme, že časom nájdeš aj optimálny komunikačný kanál medzi slovenským závodom a zahraničným vlastníkom /kmi
- budeš svojmu tímu oporou, koučom, trénerom a pozorovateľom

Čo ponúkame?

Priestor na realizáciu, na nové nápady, otvorenú kultúru. Ale to, čo je dôležité - diskutujeme o veciach, vieme realizovať nové veci, ktoré posúvajú našu firmu vpred.
Pozíciu v najvyššej línii manažmentu v rámci SK závodu.
Kompetencie, ale aj veľkú zodpovednosť.
Dlhodobé zamestnanie.
Služobné vozidlo.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 2400EUR/ brutto

Architekt

Koho hľadáme ?

Pre zahraničnú dynamicky sa rozvíjajúcu menšiu stavebnú spoločnosť v Žiline hľadáme:

HÚŽEVNATÉHO, SKÚSENÉHO a ČESTNÉHO človeka, na ktorého sa môžeme spoľahnúť na 100% a pre ktorého je architektúra vášňou.

Majitelia majú moderné myslenie a vedia, že ak človek tvrdo pracuje, má k práci ZODPOVEDNÝ a POCTIVÝ prístup, tak chcú tento potenciál oceniť a umožniť Ti pracovať aj na ďalších budúcich projektoch. Je to firma, ktorá „nezaspáva na vavrínoch“ a chce sa posúvať vpred, je preto logické, že rovnaké očakávania má aj od svojho tímu.

Aby sa Ti v práci darilo, potrebuješ k tomu VŠ vzdelanie v odbore Architektúry, relevantné skúsenosti z konkrétnych projektov, ideálne s výstavbou rezidenčných domov na Slovensku (schopnosť vytvoriť technické podklady, výkresy, plány, vizualizáciu pre vybavenie stavebného povolenia).

Mal/ -la by si ovládať softvér Archikad a mať znalosti z právnych predpisov pri výstavbe bytoviek (30 bytov).

Nakoľko konateľ ako aj náš hlavný architekt sa nachádza vo Francúzsku, je potrebné, aby si ovládal buď anglický jazyk alebo francúzsky jazyk. Postačí jeho hovorová úroveň (B2).

Čo budeš robiť?

V súčasnosti máme rozpracované projekty v okolí Žiliny (Peklina). Ide o projekt výstavby rodinných domov a tiež  projekt výstavby objektu s 30-timi bytovými jednotkami.

Tvojou úlohou bude najmä:

  • Tvorba technickej dokumentácie, výkresov a plánov
  • Príprava kompletnej dokumentácie pre potreby získania stavebného povolenia
  • Vizualizácia a práca v Archikad
  • Aktívna spolupráca v tíme ľudí, ktorí pracujú na projektoch

Náš slovenský tím je zatiaľ malý, Tvojimi kolegami budú stavbyvedúci a kolega, ktorý koordinuje stavby.

Okrem toho môžeš konzultovať prácu s hlavným architektom, ktorý sa nachádza vo Francúzsku. Tam je aj naša asistentka Soňa. Tá hovorí česky a je pravou rukou konateľa, ktorý z času na čas príde osobne na Slovensko, aby skontroloval, ako sa darí projektom.

Pracovná doba je flexibilná, potrebujeme však, aby si čas trávil v našej „novej“ kancelárii v Žiline. Je to zároveň priestor, kde sa budete s kolegami stretávať a konzultovať priebeh projektov.

Ak si sa dočítal až sem, chceme, aby si vedel, že ŤA CHCEME NADLHO. Už dnes na nás čakajú ďalšie zaujímavé projekty, na ktorých môžeš „vyrásť“ a neskôr sa pýšiť svojim rukopisom..

Čo ponúkame?

Ponúkame férové a stabilné prostredie, fajn ľudí a dobrú náladu.

Nesľubujeme ľahkú prácu, ale vieme sľúbiť OCENENIE Tvoje práce. Všímame si šikovných kolegov a dávame im možnosť profesijne rásť spolu s nami.

Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:

od 2000EUR/ brutto mesačne.
banner karty

Vyskúšaj našich 36 kariet

… a priprav sa lepšie na pracovný pohovor

banner zmena

Túžiš po zmene či novej výzve?

Výber uchádzačov úplne iným spôsobom.

Objednávka interview kariet