Pracovné pozície
Sales Manager s naozaj Obchodným duchom a Leadershipom v krvi
KOHO HĽADÁME
Hľadáme skúseného Sales managera v oblasti výroby a výrobných procesov a to pre medzinárodnú, stále rastúcu, výrobnú spoločnosť. Tvojou výhodou nie však podmienkou je znalosť plastov a plastárskeho odvetvia. Ak máš skúsenosť v obchode aspoň 3 roky, je to super a čítaj ďalej.
Neoddeliteľnou súčasťou práce je starostlivosť o existujúcich zákazníkov, návštevy a cestovanie po Európe ale nie na dennej ani týždennej báze. Anglický jazyk je must – používaš ho 90% pracovného času v písanej i hovorenej forme.
Budeš vyhľadávať i nových zákazníkov, kde predstavíš a odkomunikuješ, čo všetko vieš ponúknuť, riešiť a zastrešiť. V malíčku máš aj vyjednávanie obchodných podmienok. Portfólio produktov a služieb je široké a miera flexibility vysoká.
Čo ešte budeme od teba chcieť? Máš prirodzený drive a chuť posúvať sa vpred. Vieš jasne a presvedčivo vyjadrovať svoje myšlienky, nápady, ale zároveň si aj dobrý poslucháč a dokážeš porozumieť potrebám a požiadavkám zákazníkov. Budovať vzťahy a silnú sieť obchodných partnerstiev je ti prirodzené.
Na nikoho nečakáš, aby ti dal ďalšie inštrukcie a hovoril ti, čo máš ako a kedy urobiť – schopnosť samostatne fungovať a doťahovať veci, je jedna z tvojich predností. Svoj čas si riadiš efektívne.
Hľadáme k sebe člena tímu, ktorý verí vo vzájomnú spoluprácu. Takého, ktorý u nás ostane na dlho a spolu s nami sa bude tešiť z úspechov. Pri neúspechu to nevzdá a bude hľadať cesty, riešenia a nie výhovorky.
Začiatok formuláraČO BUDEŠ ROBIŤ
- Tvojou úlohou bude zlepšovať profitabilitu spoločnosti z dlhodobého hľadiska
- Budeš zväčšovať zákaznícke portfólio
- Budeš aj cestovať po Európe, ale nie pravidelne
- Starať sa o súčasných zákazníkov o ich potreby a zároveň dohliadať na to, aby boli zastrešené aj potreby spoločnosti podľa dohodnutých obchodných podmienok
- Nachádzať nových zákazníkov a budovať s nimi korektné, obchodné vzťahy
- Analýza trhu a konkurencie
ČO PONÚKAME
- Prácu v neustále sa rozrastajúcej zahraničnej spoločnosti
- Flexibilná pracovná doba
- Rôzne bonusy ku mzde po uplynutí skúšobnej doby
- Pravidelné prehodnotenie platu
- Finančné odmeny pri pracovných výročiach
- Užívanie firemných akcií – teambuildingy
- Stravné lístky v hodnote 5.50 Eur
- Príspevok do 3. piliera (DDS)
Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:
Katarina Kováč
+421 948 445 989
k.kovacova@ynak.sk
Poď z Kláštornej spraviť hit ako náš nový Brand manažér
Koho hľadáme?
Hľadáme energického a kreatívneho Brand Managera pre značku Kláštorná s originálnym pohľadom na vec, odvážneho prichádzať s novými a nevšednými nápadmi a riešeniami.
Ak máš skúsenosti v oblasti marketingu, vyhodnocovania kampaní a vieš, čo je retail a gastro, si náš človek.
Ideálny kandidát by mal mať minimálne 2 roky skúseností ako Junior Brand Manager alebo Account Manager s lokálnou alebo zahraničnou značkou v oblasti FMCG potraviny/nápoje.
Analytické schopnosti, dôslednosť a samostatnosť a tiež schopnosť priznať si chybu, nebáť sa prísť a povedať: „toto sa mi nepodarilo, no idem ďalej a makám“ sú „must-have“ vlastnosti.
Tvojou výhodou budú aj skúsenosti s ATL/BTL kampaňami a spoluprácou s externými agentúrami.
Preferujeme človeka, ktorý je z BA, prípadne z blízkeho okolia, aby sme mohli pracovať čo najviac osobne a spolu.
Ak chceš byť súčasťou nášho tímu a máš všetko, čo potrebujeme, neváhaj a pošli svoje CV ešte dnes!
Budeš potrebovať trpezlivosť, lebo výberové konanie bude pozostávať zo 4 kôl: 1.kolo s našou partnerskou agentúrou, 2.kolo online s nadriadenou a HR, v 3.kole ti zadáme „case study“, aby sme videli, ako premýšľaš a kde hľadáš informácie a 4.kolo bude už neformálne stretnutie s našim šéfom Marketingu.
Čo budeš robiť?
Vtlačíš značke osobitú tvár, ktorá bude vidieť na každom materiáli, s ktorým sa zákazník stretne:-) A okrem toho budeš:
- Spolupracovať s tímom: Budeš tvoriť plnohodnotný tím so svojím nadriadeným (o brand sa budete starať dvaja), riešiť strategické a kreatívne úlohy spoločne. Pripravovať ročné marketingové plány značky, navrhovať rozpočet a jeho optimálne využitie vzhľadom na danú stratégiu a ciele. Vyhodnocovanie kampaní, tvorba analýz a reportov.
- Komunikovať s agentúrami: spoločne s agentúrami budeš vyvíjať originálne kampane, ktoré vystúpia z radu a bude sa o nich hovoriť – všetky kampane vyvíjame lokálne, takže sa nemusíš báť nudných adaptácií. Budeš riešiť tendre a nastavovať stratégiu s kreatívnymi a mediálnymi agentúrami.
- Interne spolupracovať: Práca s obchodným oddelením, grafikmi, trade marketingom.
- Cestovať: Očakávame cca 5x do mesiaca cestovanie na rôzne meetingy a akcie (do našej centrály v Ostrave, kde sa stretávame s celým marketingovým tímom), občas do závodu do Kláštora pod Znievom, keď budeme robiť napríklad novú etiketu alebo zmeny na produkte. 1x mesačne pôjdeš na „store check“. Zvyšné dni pracuješ v office v BA, pričom máme hybridný model práce s možnosťou 5x home office do mesiaca.
Čo ponúkame?
- Plat a benefity: mzda od 2100 EUR, kvartálne prémie vo výške 20% a ročné prémie až 10% podľa skupinovej EBITDy. Je to cca 2700EUR.
- Pracovné prostredie: Práca v lovebrand firme s dynamickým tímom plným energie a kreativity. Moderné kancelárie v Bratislave.
- Rast a rozvoj: Možnosť osobného a profesionálneho rastu, účasť na tvorbe významných kampaní a projektov.
- Flexibilita: Hybridný model práce s možnosťou home office a občasné cestovanie.
Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:
Zuzana Száraz
+421 911 281 110
z.szaraz@ynak.sk
Senior Promo Campaign Manager
Koho hľadáme:
Hľadáme skúseného manažéra z oblasti retailu, ktorý má prax priamo z obchodných reťazcov (toto je MUST). Počítajú sa skúsenosti z nákupu, tvorby letákov, z vyhodnocovaním kampaní, tiež znalosť trhu a správanie sa zákazníkov.
Ideálne niekoho, kto je zvyknutý viesť tím ľudí s rôznymi očakávaniami a nenechá sa odradiť kritikou. Potrebujeme niekoho, kto má analytické myslenie a je nastavený na čísla, pretože práca bude cyklická a dynamická – od intenzívnych období pred vypustením letáku po krátke prestávky.
Hľadáme človeka, ktorý má nielen relevantné skúsenosti, ale aj chuť nastaviť celý proces tvorby letákov a promo akcií od nuly. Keďže sme doteraz túto pozíciu v štruktúre nemali, kolega, ktorý sa k nám pridá, bude mať v rukách pomerne veľkú slobodu- ako si to nastaví, tak to bude mať.
Hľadáme človeka, ktorý si vie získať na svoju stranu kolegov, vie ako meniť mindset ľudí a nadchnúť ich pre novo vznikajúce veci.
Ak máte skúsenosti v oblasti promo kampaní, viete strategicky myslieť, analyzovať dáta a dokážete komunikovať s rôznymi oddeleniami, ste náš človek.
Zmysel pre humor a schopnosť nebrať veci tak vážne ti tiež poslúžia.
Do budúcna je veľký potenciál z tejto pozície vyrásť a posunúť sa vyššie, napríklad aj na Head of nákupu.
Čo budeš robiť:
- Tvorba promo letákov: Budeš zodpovedný za vytvorenie a zavedenie úplne nového procesu tvorby a realizácie promo kampaní od základov. Úzko budeš spolupracovať s nákupným tímom, marketingom a analytikmi.
- Analýza a reportovanie: Denne budeš analyzovať obraty a výsledky letákov, sledovať ich vplyv na naše tržby a marže a pravidelne reportovať výsledky vedeniu.
- Komunikácia a spolupráca: Budeš spolupracovať s rôznymi oddeleniami a externými partnermi na vytvorení efektívnych a atraktívnych promo akcií.
- Sledovanie trhu a konkurencie: Neustále budeš sledovať, čo robí konkurencia, a hľadať nové trendy a príležitosti na zlepšenie našich kampaní.
- Stretnutia a prezentácie: Pravidelne budeš mať mítingy s vedením, kde budeš prezentovať výsledky a nové nápady. Budeš tiež spolupracovať s agentúrami na tvorbe vizuálov letákov.
Počas adaptácie budete spoznávať prácu oddelenia nákupu, logistiky tovaru, marketingu a externej agentúry. Mentorovať vás bude priama nadriadená (inak šéfka, ktorú chce každý????) Tiež sa pôjdete pozrieť na naše prevádzky a zoznámiť sa s kolegami, ktorí tu pracujú.
Výberové konanie bude mať 3 kolá: 1. kolo: Stretnutie s manažérom úseku (vašim potencionálnym nadriadeným) a HR. 2. kolo: Zadáme vám prípadovú štúdiu, aby sme videli, ako premýšľate, kde hľadáte informácie a ako ich spracúvate. 3. kolo: Stretnutie s riaditeľom spoločnosti (chemistry check).
Čo ponúkame:
- Finančné benefity:
- 13. a 14. plat každý vo výške 50% priemerného mesačného zárobku.
- Pravidelná valorizácia mzdy 1x ročne.
- Stravné vo výške 7,20 EUR bez príspevku zo strany zamestnanca.
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie.
- Vernostné prémie pri dosiahnutí životného výročia.
- Príspevok pri vstupe do manželstva.
- Rekreačné poukazy v súlade s platnou legislatívou.
- Darčeková poukážka (Vianoce).
- Odstupné a odchodné nad rámec zákona.
- Nefinančné benefity:
- Flexibilný pracovný čas (pružný mesačný).
- Bezplatné zabezpečenie nápojov na pracovisku (voda, káva, čaj).
- Zdravotné voľno 2x do roka s úhradou mzdy.
- Bezplatná výučba anglického jazyka v rámci pracovnej doby.
- Možnosť zabezpečenia karty Multisport bez finančného príspevku zamestnávateľa.
- Firemné akcie - tímové aktivity, vianočné posedenie, Mikuláš pre deti zamestnancov.
- Vstup do lojalitného programu COOP Klub s možnosťou využívania zliav od partnerov programu.
- Bezplatné parkovacie miesto.
- Zľavy u vybraných dodávateľov (Datart, Union...).
- Služobný mobilný telefón (aj na súkromné účely).
- Jóga na pracovisku.
- Bedminton v NTC.
- Tímové aktivity športového (bowling, volejbal...) a kultúrneho charakteru (kino, divadlo...).
Zaujala ťa táto pozícia? Kontaktuj:
Zuzana Száraz
+421 911 281 110
z.szaraz@ynak.sk